SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
[ Bericht 6% gewijzigd door Gehenna op 06-12-2012 17:01:25 ]Robert Moog died for our synths
Ik snap 'm niet..quote:
Dat wololo gastje zat in Age of Empires en daarmee kon je gastjes van de tegenstander mee overnemen. Maar Dolan is al blauw net als dat wololo gastje en dan wordt hij rood (en dus een tegenstander)quote:
ergens had ik dat ook niet verwacht maar om hem nou uit te gaan leggen ? kan wel als je wil...quote:
Te laatquote:Op donderdag 6 december 2012 19:33 schreef jagga het volgende:
[..]
ergens had ik dat ook niet verwacht maar om hem nou uit te gaan leggen ? kan wel als je wil...
nou dit dus. vaak een stuk of 5 rond laten sjouwen en als je aangevallen werd, hun beste units converten en hoppa lekker verder bouwen met je kutlegertje van 3 x niksquote:Op donderdag 6 december 2012 19:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat wololo gastje zat in Age of Empires en daarmee kon je gastjes van de tegenstander mee overnemen. Maar Dolan is al blauw net als dat wololo gastje en dan wordt hij rood (en dus een tegenstander)![]()
![]()
zuchttroll meme
Ahhh, dat verklaart een hoop. Ik game namelijk niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat wololo gastje zat in Age of Empires en daarmee kon je gastjes van de tegenstander mee overnemen. Maar Dolan is al blauw net als dat wololo gastje en dan wordt hij rood (en dus een tegenstander)![]()
![]()
zuchttroll meme
Ik ook al lang niet meer, maar AOE vroeger wel gespeeldquote:Op donderdag 6 december 2012 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahhh, dat verklaart een hoop. Ik game namelijk niet.
bazenspel was dat toch.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik ook al lang niet meer, maar AOE vroeger wel gespeeld
En als je nou in het verkeerde lichaam geboren bentquote:Op donderdag 6 december 2012 19:59 schreef Zith het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZlkz!C0JQVcfmob3B2/
Waarschijnlijk had hij een of ander wollig jurkje aanquote:Op donderdag 6 december 2012 20:25 schreef Jegorex het volgende:
Als homofoob een man (verkleed als vrouw) verkrachten?
ik geloof dat hij zojuist in zijn schulp kroopquote:
Neger gevonden.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:33 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]
When you see it, you'll shit bricks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door JimmyJames op 07-12-2012 12:27:27 ]Please Move The Deer Crossing Sign
http://www.hoax-slayer.com/table-chair-horse-shelter.shtmlquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:49 schreef 1299 het volgende:
[ afbeelding ]
Apparently this farm owner was denied a council permit to build a horse shelter. Fortunately, you don't need a permit to build a table and chairs.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:05 schreef JimmyJames het volgende:
Tom Green is kort geleden een youtube channel begonnen met zowel nieuw als oud materiaal:
Ik vind hem hilarisch.
Nog een paar:Die is lang van de radar geweest! Moet toegeven dat ik er ook wel om kan lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
Good findquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
http://www.hoax-slayer.com/table-chair-horse-shelter.shtml
Desalniettemin, het zou een geweldig verhaal zijn.
Ja,quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:02 schreef error_404 het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n geboortebad....?
Elleboog, elleboog. Maar ik moest echt twee keer kijken (plaatje was verkleind zichtbaar trouwens)quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hand? Grote hand dan. Beetje puntig.
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:59 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Niet voor jeugdige kijkers
Hij gaat een paar keer super saiyan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:17 schreef elkravo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)eel-suiker-eet.dhtml
Oud filmpje... maareh, was dit nou een hoax/opgezet of niet?
was niet eens zo'n slechte film lol wel lachwekkendquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:59 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Niet voor jeugdige kijkers
Zal wel in scene zijn gezet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:09 schreef Lithia het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh9V1DMqj35qZNmh47
Er zijn daar meer dan 10 van, echt hilarisch. Later hebben ze toegegeven dat het allemaal een grap is van die jongen zelfquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:17 schreef elkravo het volgende:
doet me ook weer aan dat duitsertje denken die zn pc vastloopt oidquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:17 schreef elkravo het volgende:
Willem (Kanon)quote:
Die fifth base is sowieso verzonnen door de schrijverquote:
Die Willem... is niet zo bewegelijk meer... zag 'm laatst met rollator lopen...quote:
Hm. Ja.quote:Op zondag 9 december 2012 14:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Quickie_Brat vindt vaker gekke plaatjes, check kpd
Meer foto's van dezelfde maker:quote:
Sean Lockquote:
http://www.smithandwesson(...)eversal-fortune.htmlquote:Several guys from Peterborough, Ontario dressed up their truck with a guy tied to the roof. The driver and passengers put on Moose Head costumes. As they drove down the main street of Peterborough, they caused about 6 accidents. They were charged with Public Mischief, and having open beer in a vehicle....Peterborough cops have no sense of humor.
Was Stacy niet genoeg?quote:Op zondag 9 december 2012 23:18 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik een keer gedaan
jammerquote:Op maandag 10 december 2012 18:53 schreef elkravo het volgende:
[url=http://www.funfrases.com/video/YEW96mect_o,H94g.html?fb_action_ids=4990305644261&fb_action_types=og.likes&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%224990305644261%22%3A394210923988201%7D&action_type_map=%7B%224990305644261%22%3A%22og.likes%22%7D&action_ref_map=[]]Vaag filmpje[/url]
dan onderschat je kinderenquote:Op maandag 10 december 2012 19:57 schreef P8 het volgende:
[..]
Alsof een kind van 3-10 het verschil ziet/merkt/ervaart
Laat ik het dan anders stellen: Alsof een kind er minder plezier aan beleeft als hij dit verschil ziet.quote:
niet door die letter, wel door dat crappy speeltjequote:Op maandag 10 december 2012 20:41 schreef P8 het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders stellen: Alsof een kind er minder plezier aan beleeft als hij dit verschil ziet.
Oh had de letter niet eens opgemerkt, dacht dat het ging over de houding van het speeltje waarin hij trots wijst naar zijn pik.quote:[imgletter://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 10 december 2012 20:59 schreef Manke het volgende:
[..]
niet door die letter, wel door dat crappy speeltje
Nu snap ik wat ze bedoelen met dat horizontale strepen op je kleren je dikker doen lijkenquote:
lolquote:
Haha, wel een sexy pose..quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:58 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ja en zelfs de kat is niet echt.
Dit is bij mij om de hoek en ik ken een paar van deze jochiesquote:Op donderdag 6 december 2012 23:33 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moeten ze eigenlijk gewoon een fatsoenlijk nummer van maken, met dezelfde instrumenten.quote:
Ze zijn toch ook gewoon alle 3 dik? Hebben ze geen spiegel of zelfkennis?quote:
NWS / Restaurant beledigt 'fat girls'quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:28 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ze zijn toch ook gewoon alle 3 dik? Hebben ze geen spiegel of zelfkennis?
Daar zijn alle dikke vrouwen de papzakken ook nog aan het verdedigen, die hebben letterlijk en figuurlijk zo'n grote " blind spot" dat ik niet eens zin heb om er tegen in te gaan.quote:
Weet iemand hoe dat pianostuk heet van 2:35 tot 5:45?quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet iemand hoe dat pianostuk heet van 2:35 tot 5:45?
Is best bekend volgens mij, zou ik graag willen leren spelen
Alsje, succesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke buurt!quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit is bij mij om de hoek en ik ken een paar van deze jochiesFoto is al fucking oud
Ah boeiend, was al blij genoeg dat ik hier ook gelijk antwoord kreegquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:25 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Alsje, succes
Hij is niet zo heel lastig om te spelen, bladmuziek moet je ook wel kunnen vinden.
alleen beetje verkeerde topic dit maarja
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken dit is gewoon toeval dat er allemaal mocro's +1 negertje opstaan
Met zoveel aannames in één post zou ik het ook achterwege laten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:43 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Daar zijn alle dikke vrouwen de papzakken ook nog aan het verdedigen, die hebben letterlijk en figuurlijk zo'n grote " blind spot" dat ik niet eens zin heb om er tegen in te gaan.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:26 schreef Maringo het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Oke, mevrouw.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Met zoveel aannames in één post zou ik het ook achterwege laten.
Hij is zo leuk, je hoeft niet overal een meme van te makenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:49 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]
wel aardig geschikt voor een didn't read gifje.
Nostalgie ditquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:49 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]
volges mij komt dat nogsteeds op tvquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:49 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]
hihi leuk twitterquote:
[ Bericht 16% gewijzigd door µ op 12-12-2012 11:52:57 ]జ్ఞా
En het werkt ook nog.quote:
ik zie het niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:33 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]
gezelligquote:Op woensdag 12 december 2012 14:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Selena Bieber en Justin Gomez...
"Update: Looks like someone found him in a local flea market here in LA. See the video response below." -> Alleen, waar da fuck staan die video responses in de nieuwe YT-layout? Ik kan het niet vinden. Ben benieuwd naar het verhaal erbij...quote:
Ja inderdaad het is gewoon.. oprecht heel verwarrend raar en daardoor grappigquote:Op woensdag 12 december 2012 17:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom maar ik vind dat echt een heel tof filmpje.
Er is er nog eentje:quote:Op woensdag 12 december 2012 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja inderdaad het is gewoon.. oprecht heel verwarrend raar en daardoor grappig
Dit is tof.quote:
Die lijkt op mijn omaquote:
tof gemaakt ookquote:Op woensdag 12 december 2012 22:20 schreef FunNederland het volgende:
Badr Hari Kerstsingle
[ afbeelding ]
Gelukkig zitten we in ONZ.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zo erg is australië niet
Enkel veel klote beesten.
Hij blijft prachtigquote:Op donderdag 13 december 2012 14:08 schreef Lithia het volgende:
vast zo oud als de steentijd, maar dat is niet zo bijzonder hier.
Wat er op 1:13 gebeurt met het T-blokje heb ik nog nooit voor elkaar gekregenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:08 schreef Lithia het volgende:
vast zo oud als de steentijd, maar dat is niet zo bijzonder hier.
Ligt eraan welke je speelde. Op de gameboy kon dat niet, sommige arcademachines wel. Nog een tijdje op FB ook gespeeld. Daar kon het ook.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:02 schreef Lithia het volgende:
Volgens mij kon dat wel met perfecte timing. Heb het spel te lang niet meer gespeeld om dat te bevestigen.
quote:You know what they say, there's 10 types of people in the world: those who understand Binary, those who don't, and those who weren't expecting a Base 3 joke
Vanaf die site kan je ook niet linken. Net als Funnyjunk. Jij ziet ze wel, omdat ze in je cache staan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:08 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vanaf die site kan je ook niet linken. Net als Funnyjunk. Jij ziet ze wel, omdat ze in je cache staan.
Lijkt mij echt zwaar fake?quote:
the fackquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |