quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken dit is gewoon toeval dat er allemaal mocro's +1 negertje opstaan
Met zoveel aannames in één post zou ik het ook achterwege laten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:43 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Daar zijn alle dikke vrouwen de papzakken ook nog aan het verdedigen, die hebben letterlijk en figuurlijk zo'n grote " blind spot" dat ik niet eens zin heb om er tegen in te gaan.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:26 schreef Maringo het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Oke, mevrouw.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Met zoveel aannames in één post zou ik het ook achterwege laten.
Hij is zo leuk, je hoeft niet overal een meme van te makenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:49 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]
wel aardig geschikt voor een didn't read gifje.
Nostalgie ditquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:49 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]
volges mij komt dat nogsteeds op tvquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:49 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]
hihi leuk twitterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door µ op 12-12-2012 11:52:57 ]జ్ఞా
En het werkt ook nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |