Ze zijn ermee gestopt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:43 schreef RemcoDelft het volgende:
Is Funda trouwens gestopt met het laten zien van oorspronkelijke vraagprijzen? Of stond dat er nooit?
Ik merk dat ik vrijwel altijd Google naar een website die het prijsverloop laat zien. Ik zou verwachten dat een site als Funda liever heeft dat ik daar blijf i.p.v. bij de concurrent naar informatie te moeten zoeken.
Funda heeft het nooit gehad, Jaap.nl wel en nog steeds (onder het tabje woningwaarde)quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:43 schreef RemcoDelft het volgende:
Is Funda trouwens gestopt met het laten zien van oorspronkelijke vraagprijzen? Of stond dat er nooit?
Ik merk dat ik vrijwel altijd Google naar een website die het prijsverloop laat zien. Ik zou verwachten dat een site als Funda liever heeft dat ik daar blijf i.p.v. bij de concurrent naar informatie te moeten zoeken.
Wat zegt dat dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Heel Nederland, aanbod afgelopen 10 dagen: 5.448
Weet ik nog nietquote:
Wat heel Nederlandquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:21 schreef RemcoDelft het volgende:
Openhuizendag komt er weer aan:
265.196 huizen te koop
Heel Nederland, aanbod afgelopen 10 dagen: 7.556
Nieuw aanbod. De afgelopen 10 dagen hebben 7556 mensen hun huis te koop gezet. Ik neem aan dat dat bedoeld wordt.quote:
Nog geen 12 uur later zijn er alweer 518 verkocht: 266.118 huizen te koopquote:
Balen zegquote:Op woensdag 3 april 2013 22:38 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nog geen 12 uur later zijn er alweer 518 verkocht: 266.118 huizen te koop![]()
Ja. In dit tempo is de fundateller over een half jaar met minimaal 94535 gedaald.quote:
En dan wil ik juist een huis gaan kopen!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:55 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja. In dit tempo is de fundateller over een half jaar met minimaal 94535 gedaald.
Zou ik niet doen als ik jou was. Iedereen weet dat er nog minimaal 30% van de prijs afgaat en dat de daling nog zeker 5 jaar duurt.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:00 schreef leolinedance het volgende:
En dan wil ik juist een huis gaan kopen!![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:32 schreef hpeopjes het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de sector er momenteel echt álles aan doet om de funda-teller omlaag te krijgen. Makelaars zijn er bijvoorbeeld extra alert op dat het direct op funda vermeld wordt, wanneer een woning verkocht is, liefst dezelfde dag nog. Dit om het valse idee te wekken dat er meer verkocht wordt.
quote:
OMG, er komt steeds minder beschikbaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:23 schreef crashbangboom het volgende:
Goede topictitel
264.965 huizen te koop
Niet meer interessant voor de ramptoeristen en preppers?
de woningcorporaties hebben e nog een miljoen om te verkopenquote:Op donderdag 19 december 2013 09:35 schreef hpeopjes het volgende:
Echt opschieten doet het niet, maar het daalt wel.
Wie niet? 5 jaar is lang hoor - precies lang genoeg om mensen te laten wennen aan de nieuwe realiteit. En vergeet niet dat er op veel huizen - ondanks dat de doemdenkers veel meer hadden verwacht - vaak toch al 30+% van de prijs af is. Er staan huizen te koop voor 500k euro met een huidige woz van > 800k.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
[..]
OMG, er komt steeds minder beschikbaar![]()
Wie had dat nou zien aankomen
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:47 schreef NiGeLaToR het volgende:
Wie niet? 5 jaar is lang hoor - precies lang genoeg om mensen te laten wennen aan de nieuwe realiteit. En vergeet niet dat er op veel huizen - ondanks dat de doemdenkers veel meer hadden verwacht - vaak toch al 30+% van de prijs af is. Er staan huizen te koop voor 500k euro met een huidige woz van > 800k.
Gaat hard omlaag:quote:
Sterker nog, weer 15 huizen in 3 uur tijd:quote:Op maandag 27 januari 2014 21:07 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Gaat hard omlaag:
250.859 huizen te koop
251.409 huizen te koop.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Sterker nog, weer 15 huizen in 3 uur tijd:
250.844 huizen te koop.
Met een afname van 5 huizen per uur, staat de fundateller over 5,7 jaar op nul![]()
Verwaarloosbaar klein percentagequote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:21 schreef Zwolsboy het volgende:
Zijn niet alleen (woon)huizen/flats wat erop staat, ook genoeg parkeerplaatsen en garageboxen..
Voor de grote steden toch al snel enkele procenten. Nog niet indrukwekkend maar ook niet helemaal verwaarloosbaar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:14 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Verwaarloosbaar klein percentage
Er staan ook genoeg woningen uit het buitenland tussen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:21 schreef Zwolsboy het volgende:
Zijn niet alleen (woon)huizen/flats wat erop staat, ook genoeg parkeerplaatsen en garageboxen..
250.714 huizen te koopquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:59 schreef RemcoDelft het volgende:
251.409 huizen te koop.
Met een toename van 565 huizen in 9 uur (63 huizen per uur), ... ach laat ook maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |