Ik niet in ieder geval.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij nu nog wacht omdat de huizenprijzen nog dalen. Dit zal voorlopig nog niet veranderen. Het enige wat volgens mij nu gebeurd is, is dat er wat meer duidelijkheid is over de toekomst plannen van het kabinet maar de vooruitzichten zijn nog steeds somber en de banken kunnen geen grotere hypotheken verstrekken dus de huizenprijzen zullen nog steeds dalen, het gat tussen de sociale huurwoningen en de maandelijkse lasten van een koopwoning worden wel kleiner maar ik betwijfel of heel veel potentiele kopers dit als argument zagen
Wacht daar niet op maar nu no geen behoefte. Het is verder mooi dat de prijzen blijven zakken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij nu nog wacht omdat de huizenprijzen nog dalen. Dit zal voorlopig nog niet veranderen. Het enige wat volgens mij nu gebeurd is, is dat er wat meer duidelijkheid is over de toekomst plannen van het kabinet maar de vooruitzichten zijn nog steeds somber en de banken kunnen geen grotere hypotheken verstrekken dus de huizenprijzen zullen nog steeds dalen, het gat tussen de sociale huurwoningen en de maandelijkse lasten van een koopwoning worden wel kleiner maar ik betwijfel of heel veel potentiele kopers dit als argument zagen
^^ Precies. Ideaal dus. Mag wat mij betreft zo weer ingevoerd worden.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:13 schreef Zwolsboy het volgende:
Ja, rente was bizzar hoog. 7 tot 13 %. Maar mensen kwamen toen met 50.000 gulden spaargeld. Waardoor de lasten heel hard daalden, athans bij mij in de familie wel.
Dat dus. Is altijd goedkoper en beter dan het gekloot van een "gecertificeerde vakman".quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:05 schreef leolinedance het volgende:
Dat is dus al mooi klote. Voor heel veel klussers overigens, want wie kent er nou niet een beunhaas (of trommelt vrienden en familie bij elkaar om te klussen).
"... verkocht kunnen hebben"... Makelaars zijn goed in sprookjes verkopen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:31 schreef Zwolsboy het volgende:
En als ze niet binnen zes maanden verkocht zijn?, is de rekening dan voor de makelaar ? dus je hele huis gaat de makelaar overnemen en zelf doorverkopen?
Een woningcorporatie die nieuwbouwhuizen verkoopt... wat klopt daar niet?!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:06 schreef Sloggi het volgende:
Hier in de buurt zit een woningcorporatie die een paar jaar geleden bij de verkoop van nieuwbouwhuizen een terugkoopgarantie als een huis dat weer wordt verkocht drie maanden te koop staat heeft afgegeven.
Heel Nederland, aanbod afgelopen 10 dagen: 3.721quote:Op zondag 17 februari 2013 18:49 schreef RemcoDelft het volgende:
Wellicht is een mutatieteller interessant om bij te houden:
Heel Nederland, aanbod afgelopen 10 dagen: 5.395.
Helaas laat Funda niet zien hoeveel er de afgelopend 10 dagen verkocht zijn.
Ze zijn ermee gestopt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:43 schreef RemcoDelft het volgende:
Is Funda trouwens gestopt met het laten zien van oorspronkelijke vraagprijzen? Of stond dat er nooit?
Ik merk dat ik vrijwel altijd Google naar een website die het prijsverloop laat zien. Ik zou verwachten dat een site als Funda liever heeft dat ik daar blijf i.p.v. bij de concurrent naar informatie te moeten zoeken.
Funda heeft het nooit gehad, Jaap.nl wel en nog steeds (onder het tabje woningwaarde)quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:43 schreef RemcoDelft het volgende:
Is Funda trouwens gestopt met het laten zien van oorspronkelijke vraagprijzen? Of stond dat er nooit?
Ik merk dat ik vrijwel altijd Google naar een website die het prijsverloop laat zien. Ik zou verwachten dat een site als Funda liever heeft dat ik daar blijf i.p.v. bij de concurrent naar informatie te moeten zoeken.
Wat zegt dat dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Heel Nederland, aanbod afgelopen 10 dagen: 5.448
Weet ik nog nietquote:
Wat heel Nederlandquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:21 schreef RemcoDelft het volgende:
Openhuizendag komt er weer aan:
265.196 huizen te koop
Heel Nederland, aanbod afgelopen 10 dagen: 7.556
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |