Oh, ik ook hoor! Winkelkarren zijn ook berucht om de hoeveelheid bacteriën die erop zitten!quote:Op maandag 10 december 2012 17:29 schreef Herfstblad het volgende:
Ik wreef zelf ook altijd in mijn ogen, maar sinds ik lenzen heb doe ik dat niet meer
Ik doe het trouwens ook als ik ben wezen winkelen, boodschappen doen oid.
Vervelend voor je! Ook goed oppassend dat je het niet met je vingers van je ene oog naar je andere oog verplaatst!quote:Op maandag 10 december 2012 17:01 schreef Selestha het volgende:
[..]
Mja, ik wrijf door de exceem onbewust ook wel eens voor ik mn handen gewassen heb. Zal er extra op moeten letten dus
Ja dat probeer ik inderdaad te voorkomen, anders ben ik straks echt tijdelijk half blindquote:Op maandag 10 december 2012 18:20 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Vervelend voor je! Ook goed oppassend dat je het niet met je vingers van je ene oog naar je andere oog verplaatst!
LOL! De waarde van het kerstpakket is ook wel een beetje karig!quote:Op maandag 10 december 2012 16:27 schreef ophaling10 het volgende:
in deze bron
zijn de reactie's over het kerstpakket weer erg vermakelijk.
En pinautomaten ook wel denk ik :pquote:Op maandag 10 december 2012 18:19 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Oh, ik ook hoor! Winkelkarren zijn ook berucht om de hoeveelheid bacteriën die erop zitten!
rustig aan hequote:Op maandag 10 december 2012 18:26 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik inderdaad te voorkomen, anders ben ik straks echt tijdelijk half blind
Maandag 24 is bij ons gewoon een piekdag, iedereen moet ("mag") dan opdraven om 7.15 u.quote:Op maandag 10 december 2012 18:42 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zover staat het nog niet ingeplanned.. Misschien wel bij de coaches maar nog niet in ons boek
Oh, dan mogen jullie nog "uitslapen". Bij ons moeten de vossers die dag om 5 uur beginnen, en de rest om 6 uur.quote:Op maandag 10 december 2012 19:32 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Maandag 24 is bij ons gewoon een piekdag, iedereen moet ("mag") dan opdraven om 7.15 u.
Om 5 uur al? Bij ons begint het voorsorteren om 6 u. Maar wij voorbereiders dus om 7.15 u.quote:Op maandag 10 december 2012 19:33 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Oh, dan mogen jullie nog "uitslapen". Bij ons moeten de vossers die dag om 5 uur beginnen, en de rest om 6 uur.
Zal dat nog wel horen dan.. De eerste week (vanaf morgen) is het 07:30 voor mij, de 2e week hoorde ik al wat over 06:30.. Ben geen vosser dusquote:Op maandag 10 december 2012 19:32 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Maandag 24 is bij ons gewoon een piekdag, iedereen moet ("mag") dan opdraven om 7.15 u.
Hoe gaan ze dat voorkomen dan? Lijkt me toch vrijwel onmogelijk. De autodiensten zitten immers bij het autobedrijf en de meeste andere bestellingen worden door postbezorgers gedaan. En met alleen voorbereiden kom je natuurlijk niet aan 37 uur.quote:Op maandag 10 december 2012 18:38 schreef Peterselieman het volgende:
oh ja. In 2013 mogen er geen minuren meer gemaakt worden
Volgens mij hebben ze dezelfde bevoegdheden als gewone politie,quote:Op maandag 10 december 2012 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Die zgn bedrijfsrecherche, zijn dat gewoon BOA's?
Ja, ze willen iedereen die dag zo vroeg mogelijk de straat op hebben, dus ze hebben geregeld dat de auto met post vroeger komt zodat iedereen vroeger kan beginnen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:35 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Om 5 uur al? Bij ons begint het voorsorteren om 6 u. Maar wij voorbereiders dus om 7.15 u.
Vraag me trouwens af hoeveel post er die dag binnenkomt. Kan me niet voorstellen dat het veel is!quote:Op maandag 10 december 2012 19:38 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, ze willen iedereen die dag zo vroeg mogelijk de straat op hebben, dus ze hebben geregeld dat de auto met post vroeger komt zodat iedereen vroeger kan beginnen.
quote:Op maandag 10 december 2012 19:42 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Vraag me trouwens af hoeveel post er die dag binnenkomt. Kan me niet voorstellen dat het veel is!
Ons werd gezegd dat ze verwachten dat het de drukste dag van het jaar wordt.quote:Op maandag 10 december 2012 19:44 schreef gelestipjes het volgende:
Denk ook niet dat er veel post zal zijn de 24ste, nog wat restjes kerstkaarten denk ik. En er is natuurlijk huis aan huis, dus de bezorgers moeten sowieso vrijwel overal stoppen
zo vroeg begint dat toch sowieso meestal niet? Ik denk eigenlijk dat dat pas volgende week echt goed begint, dat mensen komend weekend hun kaarten gaan schrijven.quote:Op maandag 10 december 2012 19:47 schreef Zelva het volgende:
Vandaag ook nauwelijks kerstkaartjes. Denk dat het een drama wordt voor PostNL.
In het draaiboek stond vermeld dat, als het van weekend slecht weer zou zijn, dat er dan redelijk veel kerstkaartjes zouden komen en dat er daarom met de inzet van medewerkers vandaag rekening mee gehouden moest worden. Dat het voor één persoon te veel zou kunnen zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 19:49 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
zo vroeg begint dat toch sowieso meestal niet? Ik denk eigenlijk dat dat pas volgende week echt goed begint, dat mensen komend weekend hun kaarten gaan schrijven.
Ja, ik had me ook heilig voorgenomen om ze dit weekend klaar te schrijven... weer niet gelukt!quote:Op maandag 10 december 2012 19:54 schreef Zelva het volgende:
[..]
In het draaiboek stond vermeld dat, als het van weekend slecht weer zou zijn, dat er dan redelijk veel kerstkaartjes zouden komen en dat er daarom met de inzet van medewerkers vandaag rekening mee gehouden moest worden. Dat het voor één persoon te veel zou kunnen zijn.
Maar nee. En het was echt wel slecht weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |