abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120124331
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:17 schreef Tietmans het volgende:

[..]

Ik doe altijd gezzelig mee, maakt het werk weer een beetje draagzaam.
Hm, nou, die mening deel ik niet echt :P Zeker niet als je al wat langer met mensen werkt. Dan weet je gewoon al voordat ze het daadwerkelijk zeggen wat ze zullen gaan zeggen. Sommige mensen hergebruiken hun grappen nogal vaak :P
pi_120125625
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Oh daar zou ik echt niet tegen kunnen (dat vetgedrukte).
Waar ik trouwens slecht tegen kan, als ik tussen de mannen sta, die constant, maar dan ook echt de hele tijd luidkeels "lollig" staan te wezen. Ik kan me dan totaal niet concentreren en focussen op mijn werk. Dat kost me dan zoveel moeite, dat ik helemaal bekaf ben als ik naar huis ga. ;(
Moet je naar hier komen.. Mijn team heeft, momenteel, 11 vrouwen en 3 mannen.. :')
pi_120127278
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:17 schreef Tietmans het volgende:

[..]

Ik doe altijd gezzelig mee, maakt het werk weer een beetje draagzaam.
Dan kan ik net zo goed m'n werk helemaal stilleggen, als ik mee ga zitten doen! :{
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_120127410
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ja, en als ze dan nog echt lollig waren,ok, maar hier is het althans altijd van die extreem platte simpele humor.
Idd, plat en simpel, zeg maar poep, pies en seks! :X
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_120127604
Herkenbaar ja. Bij mijn eigen team valt het nog een beetje mee (ook omdat er steeds meer vrouwen in zitten en steeds minder mannen) maar als ik wel eens bij een ander team moet helpen, dan is het echt verschrikkelijk.
pi_120128757
Dinsdag wéér een nieuwe Gamma folder. Deze loopt tot 23 december.
Maandag 24 december dus weer een nieuwe??
pi_120130086
Ik denk dat je daar wel van uit mag gaan, ja.. en de c1000 natuurlijk -O-
pi_120130211
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:36 schreef Timmos het volgende:

[..]

Moet je naar hier komen.. Mijn team heeft, momenteel, 11 vrouwen en 3 mannen.. :')
Bij ons komen nu ook steeds meer vrouwen, vooral in de voorbereiding. 3 mannen is wel heel weing hoor! :P
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_120130461
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:40 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Bij ons komen nu ook steeds meer vrouwen, vooral in de voorbereiding. 3 mannen is wel heel weing hoor! :P
Denk er bij ons meer vrouwen dan mannen zijn bij de voorbereiding, met bestellers erbij zeker meer vrouwen dan mannen.. Meer mannen hoeft niet van mij, maar wat meer vrouwen van mijn leeftijd.. :P
pi_120151259
Hmm, ik heb sinds zaterdagavond een ontstoken oog. Ben net bij de dokter geweest, en die zegt dat het zeer besmettelijk is. Het doet zeer en maakt mijn zicht in een oog een beetje wazig, maar opzich kan ik wel werken. Vraag me alleen af of ik er nog een melding van moet maken bij de TC?
pi_120153382
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:35 schreef Selestha het volgende:
Hmm, ik heb sinds zaterdagavond een ontstoken oog. Ben net bij de dokter geweest, en die zegt dat het zeer besmettelijk is. Het doet zeer en maakt mijn zicht in een oog een beetje wazig, maar opzich kan ik wel werken. Vraag me alleen af of ik er nog een melding van moet maken bij de TC?
Heb je dit niet opgelopen door een besmette brievenbus?
Op brIevenbussen zitten heel veel bacterien,kan zomaar met je vingers
wrijven, in je ogen gekomen zijn.
Zelf heb ik dit al diverse keren mee mogen maken(ivm contactlenzen)

[ Bericht 0% gewijzigd door ophaling10 op 10-12-2012 16:35:00 ]
pi_120153528
in deze bron
zijn de reactie's over het kerstpakket weer erg vermakelijk.
pi_120153664
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:24 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

Heb je dit niet opgelopen door een besmette brievenbus?
Op brevenbussen zitten heel veel bacterien,kan zomaar met je vingers
wrijven, in je ogen gekomen zijn.
Zelf heb ik dit al diverse keren mee mogen maken(ivm contactlenzen)
Oh dat zou goed kunnen ja! Ik vroeg me inderdaad al af waar het door kwam, aangezien ik de afgelopen week geen bezoek gehad heb,

Ik geef het even door, want als het zich ook naar mijn andere oog verspreidt wordt werken wat lastig ;) Maar nu zie ik nog wel goed met een oog, dus dan kan het nog wel :)
pi_120153810
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:31 schreef Selestha het volgende:

[..]

Oh dat zou goed kunnen ja! Ik vroeg me inderdaad al af waar het door kwam, aangezien ik de afgelopen week geen bezoek gehad heb,

Ik geef het even door, want als het zich ook naar mijn andere oog verspreidt wordt werken wat lastig ;) Maar nu zie ik nog wel goed met een oog, dus dan kan het nog wel :)
Ik weet wel zeker dat het daardoor gekomen is.
Als je een wattenstaafje neemt van een gemiddelde brievenbus(op die koperen zie je altijd vingers, erg vies)en dit op agar agar uitsmeert en dit in een broedstoof doet,schrik je,je kapot hoeveel narigheid tevoorschijn komt.
pi_120153837
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:34 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat het daardoor gekomen is.
Als je een wattenstaafje neemt van een gemiddelde brievenbus(op die koperen zie je altijd vingers, erg vies)en dit op agar agar uitsmeert en dit in een broedstoof doet,schrik je,je kapot hoeveel narigheid tevoorschijn komt.
Ja, het lijkt me ook vrijwel zeker, ik wrijf namelijk veel in mijn ogen ivm exceem in mijn wimpers.
pi_120154088
Ik was als ik thuis kom altijd mijn handen om die reden :)
pi_120154831
Geen werk dus voor mensen met smetvrees :P
  maandag 10 december 2012 @ 17:00:41 #268
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_120154850
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:00 schreef Thomas-sama het volgende:
Geen werk dus voor mensen met smetvrees :P
Het voorbereiden ook niet. Al die inkt...
pi_120154880
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:41 schreef Herfstblad het volgende:
Mja, ik wrijf door de exceem onbewust ook wel eens voor ik mn handen gewassen heb. Zal er extra op moeten letten dus ;)
  Redactie Frontpage / Sport maandag 10 december 2012 @ 17:02:48 #270
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120154925
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:41 schreef Herfstblad het volgende:
is iets wat ik standaard na het werk even doe
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 10 december 2012 @ 17:21:31 #271
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_120155582
Die zgn bedrijfsrecherche, zijn dat gewoon BOA's?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 10 december 2012 @ 17:25:43 #272
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_120155725
Ik ben in december ook weer actief als postbezorger (heb 2 jaar geleden ook al eens 3 maanden bij de post gewerkt).

Vorige week donderdag ben ik begonnen:

Moest samen met een aardige bezorgster de grootste wijk van mijn dorp doen.. 6 tassen post + HAH.
Van 11 tot 15u gelopen. Ik was net een kwartiertje thuis, belt ze op dat er nog een wijk is blijven staan en of ik die misschien even mee zou kunnen lopen, samen met nog een ander meisje. Uiteraard gedaan als motiveerde nieuwe kracht en was daardoor om 17.30u thuis.

Vrijdag:

Zou ik die grote wijk in mijn eentje moeten doen. Half 11 word ik gebeld dat mijn wijk pas om 13u aanwezig zou zijn.. Dat was te laat. Belt de aardige bezorgster weer op met een voorstel. Ik zou haar helpen met haar twee wijken en zij daarna met de mijne. Uiteindelijk van 11 tot 16.30u bezig geweest in een halve sneeuwstorm ;)

Zaterdag:

In mijn eentje een gemiddelde wijk gedaan. Drie zakken en een zak HAH.

Ik ben nu benieuwd hoe het vanaf morgen gaat. Ik sta de hele week ingepland voor de grootste wijk van ons dorp. Het meest irritante is dat hij relatief ver van het depot af ligt en dat ik een flink stuk moet fietsen om nieuwe zakken te halen. Ik ben goed in conditie en kan dat dus wel aan, maar toch best irritant. Ben benieuwd!
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_120155873
Ik wreef zelf ook altijd in mijn ogen, maar sinds ik lenzen heb doe ik dat niet meer :)
Ik doe het trouwens ook als ik ben wezen winkelen, boodschappen doen oid.
pi_120156700
Ben benieuwd naar morgen.. Mn eerste kerstperiode.. Vanaf morgen tot de 22e elke dag werken, op de enige zondag na..
pi_120157743
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:53 schreef Timmos het volgende:
Ben benieuwd naar morgen.. Mn eerste kerstperiode.. Vanaf morgen tot de 22e elke dag werken, op de enige zondag na..
Hoef je de 24ste niet dan?
"Everybody lies..."
House M.D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')