Hm, nou, die mening deel ik niet echtquote:Op zondag 9 december 2012 21:17 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Ik doe altijd gezzelig mee, maakt het werk weer een beetje draagzaam.
Moet je naar hier komen.. Mijn team heeft, momenteel, 11 vrouwen en 3 mannen..quote:Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Oh daar zou ik echt niet tegen kunnen (dat vetgedrukte).
Waar ik trouwens slecht tegen kan, als ik tussen de mannen sta, die constant, maar dan ook echt de hele tijd luidkeels "lollig" staan te wezen. Ik kan me dan totaal niet concentreren en focussen op mijn werk. Dat kost me dan zoveel moeite, dat ik helemaal bekaf ben als ik naar huis ga.
Dan kan ik net zo goed m'n werk helemaal stilleggen, als ik mee ga zitten doen!quote:Op zondag 9 december 2012 21:17 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Ik doe altijd gezzelig mee, maakt het werk weer een beetje draagzaam.
Idd, plat en simpel, zeg maar poep, pies en seks!quote:Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, en als ze dan nog echt lollig waren,ok, maar hier is het althans altijd van die extreem platte simpele humor.
Bij ons komen nu ook steeds meer vrouwen, vooral in de voorbereiding. 3 mannen is wel heel weing hoor!quote:Op zondag 9 december 2012 21:36 schreef Timmos het volgende:
[..]
Moet je naar hier komen.. Mijn team heeft, momenteel, 11 vrouwen en 3 mannen..
Denk er bij ons meer vrouwen dan mannen zijn bij de voorbereiding, met bestellers erbij zeker meer vrouwen dan mannen.. Meer mannen hoeft niet van mij, maar wat meer vrouwen van mijn leeftijd..quote:Op zondag 9 december 2012 22:40 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Bij ons komen nu ook steeds meer vrouwen, vooral in de voorbereiding. 3 mannen is wel heel weing hoor!
Heb je dit niet opgelopen door een besmette brievenbus?quote:Op maandag 10 december 2012 15:35 schreef Selestha het volgende:
Hmm, ik heb sinds zaterdagavond een ontstoken oog. Ben net bij de dokter geweest, en die zegt dat het zeer besmettelijk is. Het doet zeer en maakt mijn zicht in een oog een beetje wazig, maar opzich kan ik wel werken. Vraag me alleen af of ik er nog een melding van moet maken bij de TC?
Oh dat zou goed kunnen ja! Ik vroeg me inderdaad al af waar het door kwam, aangezien ik de afgelopen week geen bezoek gehad heb,quote:Op maandag 10 december 2012 16:24 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Heb je dit niet opgelopen door een besmette brievenbus?
Op brevenbussen zitten heel veel bacterien,kan zomaar met je vingers
wrijven, in je ogen gekomen zijn.
Zelf heb ik dit al diverse keren mee mogen maken(ivm contactlenzen)
Ik weet wel zeker dat het daardoor gekomen is.quote:Op maandag 10 december 2012 16:31 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oh dat zou goed kunnen ja! Ik vroeg me inderdaad al af waar het door kwam, aangezien ik de afgelopen week geen bezoek gehad heb,
Ik geef het even door, want als het zich ook naar mijn andere oog verspreidt wordt werken wat lastigMaar nu zie ik nog wel goed met een oog, dus dan kan het nog wel
Ja, het lijkt me ook vrijwel zeker, ik wrijf namelijk veel in mijn ogen ivm exceem in mijn wimpers.quote:Op maandag 10 december 2012 16:34 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat het daardoor gekomen is.
Als je een wattenstaafje neemt van een gemiddelde brievenbus(op die koperen zie je altijd vingers, erg vies)en dit op agar agar uitsmeert en dit in een broedstoof doet,schrik je,je kapot hoeveel narigheid tevoorschijn komt.
Het voorbereiden ook niet. Al die inkt...quote:Op maandag 10 december 2012 17:00 schreef Thomas-sama het volgende:
Geen werk dus voor mensen met smetvrees
Mja, ik wrijf door de exceem onbewust ook wel eens voor ik mn handen gewassen heb. Zal er extra op moeten letten dusquote:Op maandag 10 december 2012 16:41 schreef Herfstblad het volgende:
Ik was als ik thuis kom altijd mijn handen om die reden
is iets wat ik standaard na het werk even doequote:Op maandag 10 december 2012 16:41 schreef Herfstblad het volgende:
Ik was als ik thuis kom altijd mijn handen om die reden
Hoef je de 24ste niet dan?quote:Op maandag 10 december 2012 17:53 schreef Timmos het volgende:
Ben benieuwd naar morgen.. Mn eerste kerstperiode.. Vanaf morgen tot de 22e elke dag werken, op de enige zondag na..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |