SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
I know Golferquote:Op donderdag 6 december 2012 00:34 schreef golfer het volgende:
Ierse single malt kan ook lekker zijn.
Echte mannen drinken whisky/whiskey...bier is voor pubers en adolescenten.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:35 schreef chufi het volgende:
I know GolferMaar wou er nog maar niet over beginnen tegenover KT
Biertje lust ik toch wel en wijn. Whiskey, cognac, grappa, oftewel het sterke spul, zelden meerquote:Op donderdag 6 december 2012 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Echte mannen drinken whisky/whiskey...bier is voor pubers en adolescenten.
Het sterke spul is ook slechts voor af en toe om er van te genietenquote:Op donderdag 6 december 2012 00:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Biertje lust ik toch wel en wijn. Whiskey, cognac, grappa, oftewel het sterke spul, zelden meer
Het probleem dat ik er pas mee begin als ik al heel wat wijn op heb, dus ik sla het meestal maar overquote:Op donderdag 6 december 2012 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Het sterke spul is ook slechts voor af en toe om er van te genieten
Ja dan is dat dure spul idd zondequote:Op donderdag 6 december 2012 00:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het probleem dat ik er pas mee begin als ik al heel wat wijn op heb, dus ik sla het meestal maar over
Leidenquote:Op donderdag 6 december 2012 00:34 schreef chufi het volgende:
Ja ik las het dat het slecht gesteld is met de bezorgbranche, terwijl je eigenlijk zou zeggen dat er steeds meer online besteld wordt en pakketservices gebruikt worden.
Welke regio bezorg jij? Misschien ben je wel mn vaste bezorger
Ah okquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah okNiet de mijne maar ik zal mn vrienden daar in de regio stimuleren meer online te bestellen
dat is een aardig gebiedquote:Op donderdag 6 december 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ik bezorg voornamelijk oud ade rijpwetering hoogmade zouterwoude leiderdorp leiden noord.
Moet zeggen dat ik het ook redelijk kan vinden allemaal zonder tom-tom.quote:
Moet lukken.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ik bezorg voornamelijk oud ade rijpwetering hoogmade zouterwoude leiderdorp leiden noord.
Nou jah....... we hebben er toch 100 topics uitgeknald, vraag me niet waarmeequote:Op donderdag 6 december 2012 10:52 schreef Lienekien het volgende:
Feestelijk? We hebben toch niks gepresteerd in die honderd delen?
Dartenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:28 schreef Karzai het volgende:
We vieren het als we bij de 180 zijn, goed?
nee dat duurt te langquote:Op donderdag 6 december 2012 11:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of we vieren het bij 500?
of ik er dan nog bij ben weet ik niet
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:34 schreef golfer het volgende:
Ierse single malt kan ook lekker zijn.
Ja de sport is funest voor je muurquote:Op donderdag 6 december 2012 11:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
was wel mooi gedaan daar niet vanIk heb het één keertje geprobeerd toen
zaten alle pijltje NAAST het bord, maar toen had ik een borrel op
was gelukkig in een kroegquote:Op donderdag 6 december 2012 11:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja de sport is funest voor je muur
Wie is er in dit topic oud dan? Ik zie er geen hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is toch grappig, dit wordt de laatste rustplaats voor de ''ouwelui'' van FOK![]()
ikke !quote:Op donderdag 6 december 2012 11:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wie is er in dit topic oud dan? Ik zie er geen hoor.
Echt waar? Ik kan het me niet voorstellen.quote:
Anders ging ik wel in PUB postenquote:Op donderdag 6 december 2012 12:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Echt waar? Ik kan het me niet voorstellen.
GROETENquote:Op donderdag 6 december 2012 12:07 schreef Karzai het volgende:
Ik ga even de sneeuw kwaliteit controleren, groeten
Oh, moest het zo uitkomen en er een topic staan wat mijn interesse heeft, dan zou ik daar zeker posten hoor. Onnodig om je te laten limiteren vanwege een zekere bereikte leeftijd.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Anders ging ik wel in PUB posten
Dat is waar ! Daarom hebben we King Toppie ook geadopteerdquote:Op donderdag 6 december 2012 12:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, moest het zo uitkomen en er een topic staan wat mijn interesse heeft, dan zou ik daar zeker posten hoor. Onnodig om je te laten limiteren vanwege een zekere bereikte leeftijd.
Jij.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is waar ! Daarom hebben we King Toppie ook geadopteerd
Akkoord. Ik distantieer mij geheel van de adoptie.quote:
Dat wist ik al zo'n beetjequote:Op donderdag 6 december 2012 13:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Akkoord. Ik distantieer mij geheel van de adoptie.
Ik adopteer alleen katten.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat wist ik al zo'n beetje
Jij voelt wel wat voor een post-adoptieve abortus?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Akkoord. Ik distantieer mij geheel van de adoptie.
Ik krijg hier niet helemaal een beeld bij.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jij voelt wel wat voor een post-adoptieve abortus?
nah..quote:Op donderdag 6 december 2012 13:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ik wil geenszins FANN zeggen wat ze moet. FANN is tof.
Plat gezegd, moord.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik krijg hier niet helemaal een beeld bij.
....worden, knutselen, weggooien, doen, drinken, kopen, koken, zingen....quote:Maar ik wil geenszins FANN zeggen wat ze moet.
Uiteraard!quote:FANN is tof.
Doe wel voorzichtig !! Het kan glad zijnquote:Op donderdag 6 december 2012 14:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Ik ga effe kijken of mijn kaplaarzen nog waterdicht zijn in die sneeuw![]()
okéquote:Op donderdag 6 december 2012 14:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe wel voorzichtig !! Het kan glad zijn
Ligt er nog zoveel dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Ik ga effe kijken of mijn kaplaarzen nog waterdicht zijn in die sneeuw![]()
Hoe kan dat nog in deze tijd van Skype etc.?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:11 schreef kingtoppie het volgende:
Jahoooor
Een telefoon rekenign van 112 euro.
30 cent per sms over je bundel, nouja als jij dan opeens 10 smsjes per dag gaat sturen...quote:Op donderdag 6 december 2012 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe kan dat nog in deze tijd van Skype etc.?
whatsapp gebruik je dus niet?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
30 cent per sms over je bundel, nouja als jij dan opeens 10 smsjes per dag gaat sturen...
Maar tis niet de eerste keer dus ik heb mijn abbo even opgewaardeerd net... Sjonge jonge wel echtzonde van mijn geld dit.
Ik heb een nokia 3100..quote:
Ik weet niet wat dat is maar als je er alleen mee kan bellen en smsen wordt het wel tijd voor wat anders jaquote:Op donderdag 6 december 2012 14:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb een nokia 3100..
Ik moet maar eens een slimme telefoon.![]()
Kosten technisch is dat allicht zelfs voordeliger.
Kan ook snake spelen.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is maar als je er alleen mee kan bellen en smsen wordt het wel tijd voor wat anders ja
Is voor mij meer dan voldoende, hoewel ik ook niet SMS.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:43 schreef Tarado het volgende:
Ik weet niet wat dat is maar als je er alleen mee kan bellen en smsen wordt het wel tijd voor wat anders ja
Ik zou niet zonder kunnen of moet met een laptop/tablet gaan reizenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Is voor mij meer dan voldoende, hoewel ik ook niet SMS.
Prepaid via Kruidvat. Ongeveer 10 euro per jaar max.
Nee, die kaplaarzen waren een beetje overdrevenquote:
Naar wie stuur jij 10 smsjes per dag?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
30 cent per sms over je bundel, nouja als jij dan opeens 10 smsjes per dag gaat sturen...
Maar tis niet de eerste keer dus ik heb mijn abbo even opgewaardeerd net... Sjonge jonge wel echtzonde van mijn geld dit.
Natte voeten zijn heel vervelend maar met kaplaarzen verwacht je nogal watquote:Op donderdag 6 december 2012 16:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, die kaplaarzen waren een beetje overdrevenik had uit het raam gekeken en
ik zag hier en daar sneeuw liggen, maar het heeft alweer gedooid geloof ik![]()
Aan de andere kant.... beter een keer te vaak aangetrokken dat te weinig, want ik heb
wel eens natte voeten gehad van de sneeuw, da's niet prettig
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natte voeten zijn heel vervelend maar met kaplaarzen verwacht je nogal wat
Vannacht en morgenochtend weer dus houd ze maar paraatquote:Op donderdag 6 december 2012 16:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja ik zei toch al dat het overdreven was
Ze staan startklaar !quote:Op donderdag 6 december 2012 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vannacht en morgenochtend weer dus houd ze maar paraat
Ik ook niet! Omdat ik mijn smartphone meer gebruik voor andere dingen dan bellen.quote:
Tof.quote:
Dank je!quote:
Voor je het weet is het al zover.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:24 schreef APK het volgende:
Dank je!![]()
Wel kut dat ik nu tot mijn pensioen moet blijven werken
Gefeliciteerd! Wat goed zegquote:
Niet klagen, wees blij dat je een baan hebt!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:24 schreef APK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan weet ik nog wel een leuke TT voor het volgende topic !quote:Op donderdag 6 december 2012 17:32 schreef APK het volgende:
Merci, drie felicitaties is overigens wel voldoende hoor, anders wordt het weer zo'n zwaaitopic![]()
Verder met de orde van de dag
Zo goed?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zeg... APK?
Kan je effe je AVA veranderen in de OP die sik staat er nog
Eerst op vakantiequote:
Gefeliciteerd, nu maar hopen dat de Grieken je pensioen tegen die tijd niet hebben opgebruiktquote:Op donderdag 6 december 2012 17:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Frankquote:
jamaar.. jamaar... ik ben net pas thuis en wil je toch nogquote:Op donderdag 6 december 2012 17:32 schreef APK het volgende:
Merci, drie felicitaties is overigens wel voldoende hoor, anders wordt het weer zo'n zwaaitopic![]()
Nooit!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Karzai het volgende:
Wanneer kopen jullie meestal een kerstboom?
Niet dus, vind dat zo'n overdreven gedoe en verspilling.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Karzai het volgende:
Ik heb hem gisteren gekocht, een heel lief kleintje en na 17 jaar een kunstboom te hebben gehad staat er nu weer een echtequote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Karzai het volgende:
ik altijd na 9 december.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Karzai het volgende:
Wij deden het altijd op de 18e, verjaardag van mijn zusquote:Op donderdag 6 december 2012 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
ik altijd na 9 december.
9 december is mijn dochter jarig, dus eerst verjaardag en dan kerst.
Ze woont allang niet meer thuis maar ik hou die traditie in ere
hoe vaak is je zus 18 geworden ?quote:Op donderdag 6 december 2012 23:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wij deden het altijd op de 18e verjaardag van mijn zus
18 december excuus, jullie zijn zo strengquote:Op donderdag 6 december 2012 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
hoe vaak is je zus 18 geworden ?
Maak je niet te druk om de dames hierquote:Op donderdag 6 december 2012 23:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
18 december excuus, jullie zijn zo streng
niet streng joh, gewoon bijdehand !quote:Op donderdag 6 december 2012 23:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
18 december excuus, jullie zijn zo streng
Ow gaan we ruzie zoeken, dat quoten interesseert me geen fuckquote:Op donderdag 6 december 2012 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
niet streng joh, gewoon bijdehand !
en dan zal IK niets over het quoten zeggen !
Het is allemaal de schuld van het systeemquote:Op donderdag 6 december 2012 23:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ow gaan we ruzie zoeken, dat quoten interesseert me geen fuck
Dat hele systeem hier werkt gewoon niet goed
Beetje iemand dissen over een foute quotequote:Op donderdag 6 december 2012 23:50 schreef just me het volgende:
Duidelijk dat je me niet kent (geeft niet hoor) ik ben geen ruziezoeker
watjes zijn het tegenwoordig, watjesquote:Op donderdag 6 december 2012 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Beetje iemand dissen over een foute quote
Eigenlijk wel ja, want anders had ik dat contract nooit gekregen.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
watjes zijn het tegenwoordig, watjes
Nee, dat is hartstikke lastigquote:Op donderdag 6 december 2012 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, want anders had ik dat contract nooit gekregen.
Voor mij 1000 anderen, maar die moeten dan werken tussen het Facebooken door en dat kan toch niet?
Ik ben teleurgesteld in jequote:
gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:32 schreef APK het volgende:
Hey Chufi, je hebt de visite overleeft?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:25 schreef chufi het volgende:
Shit de week is alweer voorbij .... Maandag weer werken, voor 2 weken, en dan alweer vakantie
hoop het nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey Chufi, je hebt de visite overleeft?
Hey Deis!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey Chufi, je hebt de visite overleeft?
Ok, we hebben het er niet meer over.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Hey Deis!
Ja ik heb de visite overleeft.. Anders had ik hier natuurlijk niet meer gepost. Maar het was leuk en gezellig. Daar laat ik het verder bij ...
Dank Lienquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ok, we hebben het er niet meer over.
Nou, ik was wel benieuwd of Chufi nog "gesnackt" heeftquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ok, we hebben het er niet meer over.
fuck himquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, ik was wel benieuwd of Chufi nog "gesnackt" heeft
Wel wat buiten de deur gegeten jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, ik was wel benieuwd of Chufi nog "gesnackt" heeft
ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik![]()
Koopzegels erbij genomen?
uno, duo, trio !quote:
no thanks, darling. ten eerste ben ik nog laaaang geen 40; ben ik gelegenheidsbezoeker en vind ik het niet kunnen om samen met kingtoppiejonguh in een rij te staanquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wil jij niet in de OP?
Wat hebben jullie toch allemaal tegen Kingtoppie?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
no thanks, darling. ten eerste ben ik nog laaaang geen 40; ben ik gelegenheidsbezoeker en vind ik het niet kunnen om samen met kingtoppiejonguh in een rij te staan
Je kunt gewoon verder zonder terug terug te lezenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet ik teruglezen of is er toch geen zak gebeurd?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt gewoon verder zonder terug terug te lezen
Pest is wel een goed woord, ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ookhaha
ik denk zomaar dat lienekien stiekem een oogje op chufi heeft. ze pest 'm wel 'ns en aan de andere kant laat ze 'm wel weer met rust wat z'n spelfouten betreft....zeer verdacht![]()
nein, kein koopzegels.
ik heb niets tegen hem. fuck him anywaysquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch allemaal tegen Kingtoppie?![]()
Ik snap dat niet !
Dus als je toch niks tegen hem hebt kan je wel in de OP toch???quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb niets tegen hem. fuck him anyways
KT ja , wat zal ik er van zeggen? Ho oprecht is ie en is ie wel zoals ie zich voordoetquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb niets tegen hem. fuck him anyways
Jah... dat kunnen we van jou ook wel zeggen en van iedereen hier, schiet lekker opquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
KT ja , wat zal ik er van zeggen? Ho oprecht is ie en is ie wel zoals ie zich voordoet
ik denk dat het een hele oude kerel is met enorm veel konthaar en een fijn gezin met bloemen op tafel en pensioen in orde. dat denk ik, chufi?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
KT ja , wat zal ik er van zeggen? Ho oprecht is ie en is ie wel zoals ie zich voordoet
neeeeeeeeeequote:Op vrijdag 7 december 2012 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus als je toch niks tegen hem hebt kan je wel in de OP toch???
Maar het hoeft niet, je mag ook gewoon af en toe op de koffie komen,
ik zet je wel op de ''gastenlijst'' die hebben we nog niet, maar die maak ik wel
Denk dat ie tegen de 40 aan loopt en single isquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik denk dat het een hele oude kerel is met enorm veel konthaar en een fijn gezin met bloemen op tafel en pensioen in orde. dat denk ik, chufi?
wat denk jij, chufi?
Nu weet ik niet meer op welke lijst ik wil.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik zet je wel op de ''gastenlijst'' die hebben we nog niet, maar die maak ik wel
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik denk dat het een hele oude kerel is met enorm veel konthaar en een fijn gezin met bloemen op tafel en pensioen in orde. dat denk ik, chufi?
wat denk jij, chufi?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nu weet ik niet meer op welke lijst ik wil.
Een echt vaste bezoeker ben ik niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Jou was ik vergeten, dat vragen we straks wel !
Ahh hoiquote:
Dat is alleen Chufi de ''rest van ons'' zijn allemaal los/vaste bezoekersquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een echt vaste bezoeker ben ik niet.
Als je in een half uur twee keer zegt dat je je niet druk maakt begin ik daar aan te twijfelen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:44 schreef chufi het volgende:
Ik zie me niet als enigste vaste bezoeker hier, daar zijn er meerderen van, alleen niet zo gedefinieerd ...
Maar ik kan me er ook niet druk om maken ...
Hear, hear.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je in een half uur twee keer zegt dat je je niet druk maakt begin ik daar aan te twijfelen.
Deis. ik zou het ook nog een derde keer kunnen zeggen, maar ik ben genoeg op leeftijd, om wijs en oud genoeg te zijn .....quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je in een half uur twee keer zegt dat je je niet druk maakt begin ik daar aan te twijfelen.
Laat je niet zo uit je tent lokkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Deis. ik zou het ook nog een derde keer kunnen zeggen, maar ik ben genoeg op leeftijd, om wijs en oud genoeg te zijn .....
Genoeg op leeftijdquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Deis. ik zou het ook nog een derde keer kunnen zeggen, maar ik ben genoeg op leeftijd, om wijs en oud genoeg te zijn .....
Natuurlijk Fan, we wachten ook nog even op Hakuna Matata.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Laat je niet zo uit je tent lokkende dames zijn een beetje aan het pesten..
JAWEL Dees en Lien !![]()
arme man![]()
Voel me jonger dan ooit, maar de leeftijd heeft me de wijsheid gebrachtquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genoeg op leeftijd![]()
Kom op hee, dat ben je pas als je over de 80 bent.... tenzij jij je zo voelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Maar ik kan me er ook niet druk om maken ... btwquote:
jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"Maar ik kan me er ook niet druk om maken ... btw"
yeah right, chufi ligt straks de hele nacht te draaien:
kan het wel naar binnen, die banken zijn wel heel breed?
past het wel bij de waterkoker qua kleur?
vinden m'n 3 negroide vriendinnen het wel mooi; zijn ze het ook onderling eens; en hun kinderen dan, wat vinden die?
kan ik het wel betalen eigenlijk??
etc.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Voel me jonger dan ooit, maar de leeftijd heeft me de wijsheid gebrachtDus je hebt wel gescoord afgelopen weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat ga ik hier niet onthullen Deesquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je hebt wel gescoord afgelopen week
Nee dat is het enige dat blijft, Italiaans leather work ..... Zou zonde zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, gaat die geweldige bank (en stoel) weg?
Ik zoek nog een zandkleurige leren fauteuil.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, gaat die geweldige bank (en stoel) weg?
Ooit zelfs een lening voor afgeslotenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat is het enige dat blijft, Italiaans leather work ..... Zou zonde zijn
Sorry PP of je moet er 6K voor over hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zoek nog een zandkleurige leren fauteuil.
Ik ben nog zo'n echte ouderwetse centenschraper en zoek meer in de richting van 6 tientjes.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry PP of je moet er 6K voor over hebben
Ooit zelfs een lening voor afgesloten... Design Italian furniture... Molinari ...quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... ik dacht al, het zal toch niet.
Maar idd niet dus.
Een lening afsluiten voor een bankstel?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ooit zelfs een lening voor afgesloten... Design Italian furniture... Molinari ...
Vroeguhquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een lening afsluiten voor een bankstel?
Mijn design Italiaanse leren hoekbank van 3000 gulden heeft ruim 12 jaar dienst gedaan en met pijn in mijn hart issie naar de stort gegaan omdat het leer ging scheuren.quote:
Mijn Itliaanse zitmeubels doen het al 12 jaar zonder scheuren.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn design Italiaanse leren hoekbank van 3000 gulden heeft ruim 12 jaar dienst gedaan en met pijn in mijn hart issie naar de stort gegaan omdat het leer ging scheuren.
Heb nog getwijfeld om opnieuw te laten bekleden maar dat werd te duur.
Je wil niet weten hoe intensief die bank gebruikt is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn Itliaanse zitmeubels doen het al 12 jaar zonder scheuren.
De rugleuning was nog in prima staat.quote:
Dan is het zonde inderdaad,,,,,quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De rugleuning was nog in prima staat.
Succes PPquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nu een zandkleurige 3 zits gratis uit nalatenschap en zoek daar nog fateuil bij.
Dat heb ik met veel dingen maar niet met meubels.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes PP
Ik heb jaren op de mijne gewacht, die wil ik niet kwijt
Ben daar niet zo van .. Sorryquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:02 schreef just me het volgende:
Heb je goed gedaan chufi! krijgen we foto's te zien ?
Daar gaan we weer. Begin er dan niet over, denk ik dan.quote:
Ik vraag me juist af wat het voorwerp aan de andere kant van de tv is, een tank(je)?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:16 schreef APK het volgende:
Waarom ligt daar een kokosnoot naast de tv?
Een blik met een kilo wiet en een pijp om het te roken?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vraag me juist af wat het voorwerp aan de andere kant van de tv is, een tank(je)?
Zou kunnenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:21 schreef APK het volgende:
[..]
Een blik met een kilo wiet en een pijp om het te roken?
In een pot met aarde zetten, dan heb je over een paar jaar een palmboomquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:24 schreef chufi het volgende:
3 x raaken ik wist niet waar ik die kokosnoot zou laten
Ja maar , waar laat ik die palmboom dan, als ie het plafond uit groeit?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
In een pot met aarde zetten, dan heb je over een paar jaar een palmboom
Oh, dat probleem speelt pas over een jaar of 25.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:28 schreef chufi het volgende:
Ja maar , waar laat ik die palmboom dan, als ie het plafond uit groeit?
Of de onderbuur, als de palm door de vloer zaktquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:32 schreef just me het volgende:
Maak je meteen kennis met de bovenbuur
Of als je teveel water gegeven hebtquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:33 schreef APK het volgende:
[..]
Of de onderbuur, als de palm door de vloer zakt
Van deze heb ik een lamp gemaakt. De volgende zal ik onaangetast in een pot met aarde stoppenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dat probleem speelt pas over een jaar of 25.
Tenzij je een extreem laag plafond hebt, maar dat valt volgens mij wel mee
Niemand is gelukkig, wees niemand.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
rare SC is het ook hier![]()
Zo zijn er 6 mensen en zo is er niemand
Freek zelfquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Niemand is gelukkig, wees niemand.
/Freek de Jonge.
Is er eigenlijk iemand die Freek nog leuk vindt?
Nee niet echt meerquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Niemand is gelukkig, wees niemand.
/Freek de Jonge.
Is er eigenlijk iemand die Freek nog leuk vindt?
quote:
Ik heb hem 1 keer mogen aanschouwen, samen met Bram Vermeulen nog, in de tijd van Neerlands Hoop in bange Dagen. ergens eind 70er jaren. Toen was het nog wel leukquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Maar volgens mij trekt hij -als oude zeursmurf- nog steeds volle zalen.
Toen vond ik het idd ook erg leukquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:00 schreef chufi het volgende:
Ik heb hem 1 keer mogen aanschouwen, samen met Bram Vermeulen nog, in de tijd van Neerlands Hoop in bange Dagen. ergens eind 70er jaren. Toen was het nog wel leuk
Ik ben 1 keer in Carré geweest. Een of andere operette, maar ik zat zo krap dat ik in de pauze weg ben gegaan .... Erger dan in het vliegtuigquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb Freek één keer in Carré gezien, die vent was niet te volgen![]()
geen zak aan
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in Carré geweest. Een of andere operette, maar ik zat zo krap dat ik in de pauze weg ben gegaan .... Erger dan in het vliegtuig
Ik bestel nu altijd een "extra beenruimte" plek. Dan is het wel te doenquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat is wel erg krap
Dan wel ja, beenruimte +O wat zou je zonder moeten pijn lijden?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bestel nu altijd een "extra beenruimte" plek. Dan is het wel te doen
maar die kokosnoot is toch een Philips lamp?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar kijk.. Gelijk weer gezeik over wat is dit en wat is dat ....
Sssjtquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:15 schreef sacha het volgende:
[..]
maar die kokosnoot is toch een Philips lamp?
maar wat verwacht jij danquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
rare SC is het ook hier![]()
Zo zijn er 6 mensen en zo is er niemand
Ook dank Deis, nog een dressoir, een boekenkast en een tafel uit dezelfde serie.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht even dat hij "shit" zei.
Mooi kastje Chufi, netjes alle kabeltjes weggewerkt en handig de lenzenvloeistof bij de hand
Er is niet veel kabel te zien op je foto, dus ik was al tevreden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook dank Deis, nog een dressoir, een boekenkast en een tafel uit dezelfde serie.
Maar de kabels kunnen nog wel wat netter![]()
Ja dat zou ideaal zijn... Internet over stroom bestaat al welquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is niet veel kabel te zien op je foto, dus ik was al tevreden.
Ik ben een voorstander van draadloze stroom, nu nog iemand die het uitvindt.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is niet veel kabel te zien op je foto, dus ik was al tevreden.
Ik ben een voorstander van draadloze stroom, nu nog iemand die het uitvindt.
Dat kan je inderdaad beter wegwerken voordat je er in een vlaag van verstandsverbijstering je lenzen mee schoon maakt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:48 schreef chufi het volgende:
Oh ja das geen lenzenvloeistof, maar lcd-screen cleaner. Werk ik ook nog wel weg
Je wilt niet weten wat achter het strakke kaste ligtquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]je zou het hier eens moeten zien, hele trossen met kabels
Bij mij ook van die trossen, maar wel netjes weg gewerkt achter een kastje, ik haat snoeren en dradenquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]je zou het hier eens moeten zien, hele trossen met kabels
Het zou wel een pak stof schelenquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat achter het strakke kaste ligt![]()
Alles moet draadloos worden !
Aardbeiensmaakquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:50 schreef sacha het volgende:
maar waarom hangt er een rood condoom aan je lamp?
is dat nog van de Spaanse dames?
Ja, ik ben er ook niet dol op, maar jah...quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij ook van die trossen, maar wel netjes weg gewerkt achter een kastje, ik haat snoeren en draden
Gebruik al een tijdje geen lenzen meer.. Te lastig ...quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan je inderdaad beter wegwerken voordat je er in een vlaag van verstandsverbijstering je lenzen mee schoon maakt.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Gebruik al een tijdje geen lenzen meer.. Te lastig ...Vertel mij wat, ik heb al aardig wat lenzen verziekt door ze met zijn tweeën in 1 potje stoppen, dan zijn ze met geen mogelijkheid meer van elkaar af te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik had in 1 oog een zachte, met daar boven op een harde... die ging regelmatig zwemmen ... Daar werd ik niet vroijk van ... Laseren mogelijk ooit eensquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik heb al aardig wat lenzen verziekt door ze met zijn tweeën in 1 potje stoppen, dan zijn ze met geen mogelijkheid meer van elkaar af te krijgen.
Ik kan laseren echt aanraden, ik heb het zelf 5 jaar geleden laten doen, de eerste week van even afzien, maar daarna ging er een wereld zonder lenzenvloeistof en zonder droge ogen voor me open.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had in 1 oog een zachte, met daar boven op een harde... die ging regelmatig zwemmen ... Daar werd ik niet vroijk van ... Laseren mogelijk ooit eens
Nog een fanquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:01 schreef sacha het volgende:
[..]
gedaan dit jaar![]()
het beste cadeau wat ik mijzelf ooit heb kunnen geven
Ik kan het echt aanraden hoor, het scheelt zoveel ongemak. Als je je ogen op laat meten bij zo'n kliniek weten ze al snel of het laseren voor jou ook een optie is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:05 schreef chufi het volgende:
Ik zie met 1 oog dubbel en dan ben ik zelfs nog nuchter. Dus weet niet of laseren wel kan met mijn afwijking .. Zal het waarschijnlijk ooit wel eens checken
Heb je het in Nederland laten doen? vroeger was er veel prijs verschil tussen bv NL en Turkijequote:Op zaterdag 8 december 2012 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het echt aanraden hoor, het scheelt zoveel ongemak. Als je je ogen op laat meten bij zo'n kliniek weten ze al snel of het laseren voor jou ook een optie is.
ik moest huilen toen het klaar was, ik kon zienquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het echt aanraden hoor, het scheelt zoveel ongemak. Als je je ogen op laat meten bij zo'n kliniek weten ze al snel of het laseren voor jou ook een optie is.
Ik ben bij Visionclinics geweest en ja er was inderdaad nogal een prijsverschil met Turkije, maar dat vond ik toch iets minder betrouwbaar.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je het in Nederland laten doen? vroeger was er veel prijs verschil tussen bv NL en Turkije
Ik moest ook huilen toen het klaar was, maar dat was meer door de irritatie, want ik kon nog niet echt veel zienquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:13 schreef sacha het volgende:
[..]
ik moest huilen toen het klaar was, ik kon zien
Ok, ik vond het toen wel een erg groot verschil... Maar twijfelachtig idd om er voor naar Turkije te gaan, Maar volgens mij zijn de prijxen hier nu wel wat aangepast. dus wie weetquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben bij Visionclinics geweest en ja er was inderdaad nogal een prijsverschil met Turkije, maar dat vond ik toch iets minder betrouwbaar.
Wel een risico zeg !!!! Stel het gaat 2 x faut en dan ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest ook huilen toen het klaar was, maar dat was meer door de irritatie, want ik kon nog niet echt veel zien![]()
Ik had gekozen voor de lasek-methode, dus dan is de herstelperiode wat langer en moet je echt opbouwen met je zicht. Dus stond ik elke dag met mijn man (we hebben ons op dezelfde dag laten laseren) voor het keukenraam te kijken wie de kentekens van de geparkeerde auto's al kon lezen
Op de oude plek iddquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:22 schreef Leandra het volgende:
Mooi kastje![]()
Was het ook wel tijd voor, staat op plek van de oude TV-kast of heb je de boel omgegooid?
Wij zijn niet zo van het negatieve, dus gingen we ervan uit dat het even afzien zou zijn en we daarna alles weer helder zouden zien. En zo geschieddequote:Op zaterdag 8 december 2012 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een risico zeg !!!! Stel het gaat 2 x faut en dan ?
ik weet niet eens meer wat mijn methode wasquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest ook huilen toen het klaar was, maar dat was meer door de irritatie, want ik kon nog niet echt veel zien![]()
Ik had gekozen voor de lasek-methode, dus dan is de herstelperiode wat langer en moet je echt opbouwen met je zicht. Dus stond ik elke dag met mijn man (we hebben ons op dezelfde dag laten laseren) voor het keukenraam te kijken wie de kentekens van de geparkeerde auto's al kon lezen
Dat werkt vaak het beste, en je had de zaterdag daarvoor toch de lotto niet gewonnen, dus het risico dat het mis zou gaan was sowieso een stuk kleinerquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij zijn niet zo van het negatieve, dus gingen we ervan uit dat het even afzien zou zijn en we daarna alles weer helder zouden zien. En zo geschiedde
Gelukkig maar ! Ik ga binnenkort ook maar eens informeren. Heb mn salaris weer binnenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij zijn niet zo van het negatieve, dus gingen we ervan uit dat het even afzien zou zijn en we daarna alles weer helder zouden zien. En zo geschiedde
En dat weet je weer wel van 5 jaar geledenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat werkt vaak het beste, en je had de zaterdag daarvoor toch de lotto niet gewonnen, dus het risico dat het mis zou gaan was sowieso een stuk kleiner
DOEN DOEN DOEN!quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar ! Ik ga binnenkort ook maar eens informeren. Heb mn salaris weer binnen
In onze tijd had je Lasik en dan maakten ze een klepje in je hoornvlies en klapten dat terug om de boel te laseren, waarna ze het weer terug klapten en klaar was Klara. Voordeel was dat je meteen goed kon zien, nadeel was dat het flapje altijd een teer punt zou zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:26 schreef sacha het volgende:
[..]
ik weet niet eens meer wat mijn methode was![]()
zo normaal vind ik nu
Ik zou zeggen, gelijk laserenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:30 schreef APK het volgende:
Ik ga volgend jaar aan de bril
Zat laatst bij een lezing met een projectie op de achtergrond en ik kon de tekst niet lezen.
Even de bril van een collega geprobeerd en er ging een wereld voor mij open
Daarom, niets te verliezenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat werkt vaak het beste, en je had de zaterdag daarvoor toch de lotto niet gewonnen, dus het risico dat het mis zou gaan was sowieso een stuk kleiner
Nee man, ik wil de intelligente lookquote:
Volgende maand weer een salarisquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh shit daar heb ik vandaag de helft al weer van weggepint
Dat wordt dus een bril voor ver weg, gezien je leeftijd zal het ook niet al te lang duren dat je een leesbril nodig hebt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:30 schreef APK het volgende:
Ik ga volgend jaar aan de bril
Zat laatst bij een lezing met een projectie op de achtergrond en ik kon de tekst niet lezen.
Even de bril van een collega geprobeerd en er ging een wereld voor mij open
oh ja! Lasek it is!quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In onze tijd had je Lasik en dan maakten ze een klepje in je hoornvlies en klapten dat terug om de boel te laseren, waarna ze het weer terug klapten en klaar was Klara. Voordeel was dat je meteen goed kon zien, nadeel was dat het flapje altijd een teer punt zou zijn.
En er was Lasek, daarbij werd het hoornvlies weg geschraapt waarna het laserapparaat zijn gang ging en na afloop ging er tijdelijk een lens op om het hoornvlies te laten herstellen. Nadeel was dat het langer duurde voordat je goed kon ze en de napijn, voordeel was dat het hoornvlies zich weer goed herstelde waardoor er geen zwaktepunt zou blijven.
Die laatste methode hebben wij laten doen, maar dat kan nu wel weer heel anders zijn.
Verrek, de tijd vliegt, mijn streven is ook om mijn salaris deze maand de 21e op mijn rekening te hebbenquote:
Dichtbij heb ik totaal geen probleem mee en ik denk dat het slecht zien op afstand voor een behoorlijk deel komt door overmatig 'werken' met computers.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:34 schreef Deisyy het volgende:
Dat wordt dus een bril voor ver weg, gezien je leeftijd zal het ook niet al te lang duren dat je een leesbril nodig hebt.
Plus 13e maandquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrek, de tijd vliegt, mijn streven is ook om mijn salaris deze maand de 21e op mijn rekening te hebben
En na afloop een diazepam en "Als u thuiskomt mag u gerust een glaasje wijn en dan uw bed in"quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:35 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja! Lasek it is!![]()
lekker schrapen (gadverdamme, ik kreeg de dvd met de behandeling) en de beam er in
![]()
wat een trip was dat!
Kunstmatig intelligent....quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
Nee man, ik wil de intelligente look
Op mijn werk moet ik al met een iMac werken, binnenkort een iPhone...
Nog even en ik word wakker naast een kerel
Vaak heft het ene het andere op, als ik een tijdje mijn leesbrilletje op heb gehad en ik zet hem af zie ik 300% in de vertequote:Op zaterdag 8 december 2012 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Dichtbij heb ik totaal geen probleem mee en ik denk dat het slecht zien op afstand voor een behoorlijk deel komt door overmatig 'werken' met computers.
13e maand is lekker, die zit er voor mij niet in, maar wel een bonus en ja ik moet/mag mezelf betalen, maar wel met het geld van mijn werkgeverquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:37 schreef APK het volgende:
[..]
Plus 13e maand![]()
Of moet je jezelf betalen?
Salarisadministratrice?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
13e maand is lekker, die zit er voor mij niet in, maar wel een bonus en ja ik moet/mag mezelf betalen, maar wel met het geld van mijn werkgever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |