SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
I know Golferquote:Op donderdag 6 december 2012 00:34 schreef golfer het volgende:
Ierse single malt kan ook lekker zijn.
Echte mannen drinken whisky/whiskey...bier is voor pubers en adolescenten.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:35 schreef chufi het volgende:
I know GolferMaar wou er nog maar niet over beginnen tegenover KT
Biertje lust ik toch wel en wijn. Whiskey, cognac, grappa, oftewel het sterke spul, zelden meerquote:Op donderdag 6 december 2012 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Echte mannen drinken whisky/whiskey...bier is voor pubers en adolescenten.
Het sterke spul is ook slechts voor af en toe om er van te genietenquote:Op donderdag 6 december 2012 00:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Biertje lust ik toch wel en wijn. Whiskey, cognac, grappa, oftewel het sterke spul, zelden meer
Het probleem dat ik er pas mee begin als ik al heel wat wijn op heb, dus ik sla het meestal maar overquote:Op donderdag 6 december 2012 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Het sterke spul is ook slechts voor af en toe om er van te genieten
Ja dan is dat dure spul idd zondequote:Op donderdag 6 december 2012 00:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het probleem dat ik er pas mee begin als ik al heel wat wijn op heb, dus ik sla het meestal maar over
Leidenquote:Op donderdag 6 december 2012 00:34 schreef chufi het volgende:
Ja ik las het dat het slecht gesteld is met de bezorgbranche, terwijl je eigenlijk zou zeggen dat er steeds meer online besteld wordt en pakketservices gebruikt worden.
Welke regio bezorg jij? Misschien ben je wel mn vaste bezorger
Ah okquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah okNiet de mijne maar ik zal mn vrienden daar in de regio stimuleren meer online te bestellen
dat is een aardig gebiedquote:Op donderdag 6 december 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ik bezorg voornamelijk oud ade rijpwetering hoogmade zouterwoude leiderdorp leiden noord.
Moet zeggen dat ik het ook redelijk kan vinden allemaal zonder tom-tom.quote:
Moet lukken.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ik bezorg voornamelijk oud ade rijpwetering hoogmade zouterwoude leiderdorp leiden noord.
Nou jah....... we hebben er toch 100 topics uitgeknald, vraag me niet waarmeequote:Op donderdag 6 december 2012 10:52 schreef Lienekien het volgende:
Feestelijk? We hebben toch niks gepresteerd in die honderd delen?
Dartenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:28 schreef Karzai het volgende:
We vieren het als we bij de 180 zijn, goed?
nee dat duurt te langquote:Op donderdag 6 december 2012 11:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of we vieren het bij 500?
of ik er dan nog bij ben weet ik niet
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:34 schreef golfer het volgende:
Ierse single malt kan ook lekker zijn.
Ja de sport is funest voor je muurquote:Op donderdag 6 december 2012 11:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
was wel mooi gedaan daar niet vanIk heb het één keertje geprobeerd toen
zaten alle pijltje NAAST het bord, maar toen had ik een borrel op
was gelukkig in een kroegquote:Op donderdag 6 december 2012 11:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja de sport is funest voor je muur
Wie is er in dit topic oud dan? Ik zie er geen hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is toch grappig, dit wordt de laatste rustplaats voor de ''ouwelui'' van FOK![]()
ikke !quote:Op donderdag 6 december 2012 11:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wie is er in dit topic oud dan? Ik zie er geen hoor.
Echt waar? Ik kan het me niet voorstellen.quote:
Anders ging ik wel in PUB postenquote:Op donderdag 6 december 2012 12:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Echt waar? Ik kan het me niet voorstellen.
GROETENquote:Op donderdag 6 december 2012 12:07 schreef Karzai het volgende:
Ik ga even de sneeuw kwaliteit controleren, groeten
Oh, moest het zo uitkomen en er een topic staan wat mijn interesse heeft, dan zou ik daar zeker posten hoor. Onnodig om je te laten limiteren vanwege een zekere bereikte leeftijd.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Anders ging ik wel in PUB posten
Dat is waar ! Daarom hebben we King Toppie ook geadopteerdquote:Op donderdag 6 december 2012 12:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, moest het zo uitkomen en er een topic staan wat mijn interesse heeft, dan zou ik daar zeker posten hoor. Onnodig om je te laten limiteren vanwege een zekere bereikte leeftijd.
Jij.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is waar ! Daarom hebben we King Toppie ook geadopteerd
Akkoord. Ik distantieer mij geheel van de adoptie.quote:
Dat wist ik al zo'n beetjequote:Op donderdag 6 december 2012 13:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Akkoord. Ik distantieer mij geheel van de adoptie.
Ik adopteer alleen katten.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat wist ik al zo'n beetje
Jij voelt wel wat voor een post-adoptieve abortus?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Akkoord. Ik distantieer mij geheel van de adoptie.
Ik krijg hier niet helemaal een beeld bij.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jij voelt wel wat voor een post-adoptieve abortus?
nah..quote:Op donderdag 6 december 2012 13:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ik wil geenszins FANN zeggen wat ze moet. FANN is tof.
Plat gezegd, moord.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik krijg hier niet helemaal een beeld bij.
....worden, knutselen, weggooien, doen, drinken, kopen, koken, zingen....quote:Maar ik wil geenszins FANN zeggen wat ze moet.
Uiteraard!quote:FANN is tof.
Doe wel voorzichtig !! Het kan glad zijnquote:Op donderdag 6 december 2012 14:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Ik ga effe kijken of mijn kaplaarzen nog waterdicht zijn in die sneeuw![]()
okéquote:Op donderdag 6 december 2012 14:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe wel voorzichtig !! Het kan glad zijn
Ligt er nog zoveel dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Ik ga effe kijken of mijn kaplaarzen nog waterdicht zijn in die sneeuw![]()
Hoe kan dat nog in deze tijd van Skype etc.?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:11 schreef kingtoppie het volgende:
Jahoooor
Een telefoon rekenign van 112 euro.
30 cent per sms over je bundel, nouja als jij dan opeens 10 smsjes per dag gaat sturen...quote:Op donderdag 6 december 2012 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe kan dat nog in deze tijd van Skype etc.?
whatsapp gebruik je dus niet?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
30 cent per sms over je bundel, nouja als jij dan opeens 10 smsjes per dag gaat sturen...
Maar tis niet de eerste keer dus ik heb mijn abbo even opgewaardeerd net... Sjonge jonge wel echtzonde van mijn geld dit.
Ik heb een nokia 3100..quote:
Ik weet niet wat dat is maar als je er alleen mee kan bellen en smsen wordt het wel tijd voor wat anders jaquote:Op donderdag 6 december 2012 14:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb een nokia 3100..
Ik moet maar eens een slimme telefoon.![]()
Kosten technisch is dat allicht zelfs voordeliger.
Kan ook snake spelen.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is maar als je er alleen mee kan bellen en smsen wordt het wel tijd voor wat anders ja
Is voor mij meer dan voldoende, hoewel ik ook niet SMS.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:43 schreef Tarado het volgende:
Ik weet niet wat dat is maar als je er alleen mee kan bellen en smsen wordt het wel tijd voor wat anders ja
Ik zou niet zonder kunnen of moet met een laptop/tablet gaan reizenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Is voor mij meer dan voldoende, hoewel ik ook niet SMS.
Prepaid via Kruidvat. Ongeveer 10 euro per jaar max.
Nee, die kaplaarzen waren een beetje overdrevenquote:
Naar wie stuur jij 10 smsjes per dag?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
30 cent per sms over je bundel, nouja als jij dan opeens 10 smsjes per dag gaat sturen...
Maar tis niet de eerste keer dus ik heb mijn abbo even opgewaardeerd net... Sjonge jonge wel echtzonde van mijn geld dit.
Natte voeten zijn heel vervelend maar met kaplaarzen verwacht je nogal watquote:Op donderdag 6 december 2012 16:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, die kaplaarzen waren een beetje overdrevenik had uit het raam gekeken en
ik zag hier en daar sneeuw liggen, maar het heeft alweer gedooid geloof ik![]()
Aan de andere kant.... beter een keer te vaak aangetrokken dat te weinig, want ik heb
wel eens natte voeten gehad van de sneeuw, da's niet prettig
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natte voeten zijn heel vervelend maar met kaplaarzen verwacht je nogal wat
Vannacht en morgenochtend weer dus houd ze maar paraatquote:Op donderdag 6 december 2012 16:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja ik zei toch al dat het overdreven was
Ze staan startklaar !quote:Op donderdag 6 december 2012 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vannacht en morgenochtend weer dus houd ze maar paraat
Ik ook niet! Omdat ik mijn smartphone meer gebruik voor andere dingen dan bellen.quote:
Tof.quote:
Dank je!quote:
Voor je het weet is het al zover.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:24 schreef APK het volgende:
Dank je!![]()
Wel kut dat ik nu tot mijn pensioen moet blijven werken
Gefeliciteerd! Wat goed zegquote:
Niet klagen, wees blij dat je een baan hebt!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:24 schreef APK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan weet ik nog wel een leuke TT voor het volgende topic !quote:Op donderdag 6 december 2012 17:32 schreef APK het volgende:
Merci, drie felicitaties is overigens wel voldoende hoor, anders wordt het weer zo'n zwaaitopic![]()
Verder met de orde van de dag
Zo goed?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zeg... APK?
Kan je effe je AVA veranderen in de OP die sik staat er nog
Eerst op vakantiequote:
Gefeliciteerd, nu maar hopen dat de Grieken je pensioen tegen die tijd niet hebben opgebruiktquote:Op donderdag 6 december 2012 17:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Frankquote:
jamaar.. jamaar... ik ben net pas thuis en wil je toch nogquote:Op donderdag 6 december 2012 17:32 schreef APK het volgende:
Merci, drie felicitaties is overigens wel voldoende hoor, anders wordt het weer zo'n zwaaitopic![]()
Verder met de orde van de dag
Nooit!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Karzai het volgende:
Wanneer kopen jullie meestal een kerstboom?
Niet dus, vind dat zo'n overdreven gedoe en verspilling.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Karzai het volgende:
Ik heb hem gisteren gekocht, een heel lief kleintje en na 17 jaar een kunstboom te hebben gehad staat er nu weer een echtequote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Karzai het volgende:
ik altijd na 9 december.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Karzai het volgende:
Wij deden het altijd op de 18e, verjaardag van mijn zusquote:Op donderdag 6 december 2012 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
ik altijd na 9 december.
9 december is mijn dochter jarig, dus eerst verjaardag en dan kerst.
Ze woont allang niet meer thuis maar ik hou die traditie in ere
hoe vaak is je zus 18 geworden ?quote:Op donderdag 6 december 2012 23:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wij deden het altijd op de 18e verjaardag van mijn zus
18 december excuus, jullie zijn zo strengquote:Op donderdag 6 december 2012 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
hoe vaak is je zus 18 geworden ?
Maak je niet te druk om de dames hierquote:Op donderdag 6 december 2012 23:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
18 december excuus, jullie zijn zo streng
niet streng joh, gewoon bijdehand !quote:Op donderdag 6 december 2012 23:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
18 december excuus, jullie zijn zo streng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |