quote:Op donderdag 6 december 2012 10:41 schreef timmmmm het volgende:
Sorry, heb ik iets gemist, heeft Pim Fortuyn een grensrechter doodgeschopt of zijn we nu héél erg offtopic?
Dus naar een "muziek"gelegenheid gaan van "muziek" die al 20 jaar uit is maakt je jong?quote:
Peter R. weet er alles van. Een of andere floppy ( die gingen in computers heel lang geleden) van een informant van de AIVD die op de achterbank van een leaseauto terecht was gekomen.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ga 't uitzoeken. Vind het wel raar. Was het geen domme roddel ofzo?
Dat zullen we helaas nooit meer weten, hij is vermoord.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:41 schreef timmmmm het volgende:
Sorry, heb ik iets gemist, heeft Pim Fortuyn een grensrechter doodgeschopt of zijn we nu héél erg offtopic?
Floppy:quote:Op donderdag 6 december 2012 10:42 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Peter R. weet er alles van. Een of andere floppy ( die gingen in computers heel lang geleden) van een informant van de AIVD die op de achterbank van een leaseauto terecht was gekomen.
Die Peter R beflip geeft ook niet het goede voorbeeld met z'n gazanik over partijdigheid. Neem de rugby regel maar over: De scheidsrechter heeft altijd gelijk ook al heeft hij geen gelijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:42 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Peter R. weet er alles van. Een of andere floppy ( die gingen in computers heel lang geleden) van een informant van de AIVD die op de achterbank van een leaseauto terecht was gekomen.
En gewoon accepteren en je bek houden tegen de scheids.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Die Peter R beflip geeft ook niet het goede voorbeeld met z'n gazanik over partijdigheid. Neem de rugby regel maar over: De scheidsrechter heeft altijd gelijk ook al heeft hij geen gelijk.
Ik heb altijd vrij en kan er wel mee omgaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:47 schreef yvonne het volgende:
Oh, er is een sc
NWS / [SC]Vlaggenroof is een lui varken!
Zie, ze moeten mij ook geen dag vrij geven, daar kan ik niet mee omgaan.
Toen ik nog voetbalde in 1806 was dat inderdaad nog zo.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En gewoon accepteren en je bek houden tegen de scheids.
Is Peter R ook hommo?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Die Peter R beflip geeft ook niet het goede voorbeeld met z'n gazanik over partijdigheid. Neem de rugby regel maar over: De scheidsrechter heeft altijd gelijk ook al heeft hij geen gelijk.
Ik heb nooit gevoetbald. Wel op rugby gezeten. Toffe sport hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Toen ik nog voetbalde in 1806 was dat inderdaad nog zo.
Paardrijden daar kwam je ook niet zoveel geweld tegenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb nooit gevoetbald. Wel op rugby gezeten. Toffe sport hoor.
tegen mensen niet nee, tegen de paarden destemeerquote:Op donderdag 6 december 2012 10:52 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Paardrijden daar kwam je ook niet zoveel geweld tegen
Inderdaad een herensport.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb nooit gevoetbald. Wel op rugby gezeten. Toffe sport hoor.
Viel waar ik gewerkt heb erg mee op uitzondering van een gek mens. Al zijn er zeker maneges waar het er heel anders aan toe gaat.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tegen mensen niet nee, tegen de paarden destemeer.
Aha dus het probleem niet benoemen want nu denkt elke kromme mongool dat de daad van agressie goedgepraat wordtquote:Op donderdag 6 december 2012 10:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Duh, hij had een snor. 1 + 1quote:
Dus de oorzaak van het probleem ligt bij de partijdige scheidsrechter?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aha dus het probleem niet benoemen want nu denkt elke kromme mongool dat de daad van agressie goedgepraat wordt
Tuurlijk. De oorzaak ligt nooit bij agressief tuig, dat weet je toch?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Dus de oorzaak van het probleem ligt bij de partijdige scheidsrechter?
nee, die arme jongens hebben het al zo zwaar.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk. De oorzaak ligt nooit bij agressief tuig, dat weet je toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |