Zelfs mijn muppets hebben allebei best even in maat 50 gezeten!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor! Heb net de kleding ingeruimd en dat maakt het wel heel echt numaar ik heb ook nog even tijd nodig om me er mentaal op voor te bereiden geloof ik, nu is lief eindelijk klaar met klussen, Stef's verjaardag en de Sint zijn geweest, ik hoop op nog wat qualitytime met z'n drietjes
En wua gewicht ben ik niet zo bang hoor, ik vroeg het me meer af omdat ik nu toch wel erg veel leuke maat 50 heb liggen
Ik had echt een shitty day. Kwam al later thuis van werk, vriend had gekookt, kaarsje enzo. Dus tijdens eten mopperde ik nog over werk toen hij opstond en ineens een roos pakte. Dus hij zeggen dat ie van me houdt etc. en toen kwam hij ook nog met een ring aanzetten. Op 1 knie en toen officieel gevraagd.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:12 schreef L0t.. het volgende:
Nytar, gefeliciteerd met je zoon!!![]()
Dat is idd snel gegaan ook! Genietze en een voorspoedig herstel gewenst
Venco, wat leuk! Hoe was het aanzoek?Gefeliciteerd!
Hoe romantisch!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had echt een shitty day. Kwam al later thuis van werk, vriend had gekookt, kaarsje enzo. Dus tijdens eten mopperde ik nog over werk toen hij opstond en ineens een roos pakte. Dus hij zeggen dat ie van me houdt etc. en toen kwam hij ook nog met een ring aanzetten. Op 1 knie en toen officieel gevraagd.
Wat fijn! Stef kregen we er met een week al niet meer ingepropt, maar misschien was hij gewoon lang ofzo. En haha, dat is zo cool he? Ondertussen kan ik dat van Stef niet meer zeggen, maar ik blijf het een bijzonder iets vindenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:17 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Zelfs mijn muppets hebben allebei best even in maat 50 gezeten!Mini zelfs nog langer dan muppet, ondanks dat die haar met inmiddels ruim 5 maanden echt heeft ingehaald! (8 kilo aan baby, doe ff normaal
maargoed. Ik baar groten, en ze groeien ook heul goed op mijn melk, heul goed
)
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had echt een shitty day. Kwam al later thuis van werk, vriend had gekookt, kaarsje enzo. Dus tijdens eten mopperde ik nog over werk toen hij opstond en ineens een roos pakte. Dus hij zeggen dat ie van me houdt etc. en toen kwam hij ook nog met een ring aanzetten. Op 1 knie en toen officieel gevraagd.
Luuk was ook 3740, en heeft bijna geen 50 aan. Zelfs een aantal rompers waar Sofie wel een paar weken in gezeten heeft kan hij bijna niet meer aan. Hij is wat grover gebouwd dan Sofie.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:17 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Zelfs mijn muppets hebben allebei best even in maat 50 gezeten!Mini zelfs nog langer dan muppet, ondanks dat die haar met inmiddels ruim 5 maanden echt heeft ingehaald! (8 kilo aan baby, doe ff normaal
)
Is ze alweer 8 kiloquote:Op woensdag 5 december 2012 22:17 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
)
Sorry, geef nog 'ns je datum?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik nou ook in het lijstje?
En volgens mij kan Sola eruit.
Succesquote:Op donderdag 6 december 2012 02:16 schreef OooLizaooO het volgende:
Beterschap Omen
Hier zijn we nog eens van oefenweeën aan 't doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |