Nee, vaste prijs, zie: http://degoedemannen.nl/?page_id=10quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Te gek zeg! En zeker voor die prijsIs dat tijdelijk ofzo?
En nog belangrijker: met plezier en liefde gemaakt en dat proef je.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:18 schreef Pietverdriet het volgende:
43,75 pp incluus water en wijn is voor zo'n menu geschenkt
Ik ook, maar erg verrassend lekker (pers. smaak w.s.)quote:Op zondag 31 maart 2013 09:12 schreef Selestha het volgende:
Klinkt leuk Golfer, al vind ik het idee van biefstuk met geitenkaas en áárdbeiensaus nog wat ''exotisch''
Ik hou wel van een beetje zoet bij een lekker stuk vlees en had misschien deze combi ook geprobeerdquote:Op zondag 31 maart 2013 13:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook, maar erg verrassend lekker (pers. smaak w.s.)
Ergens op Iens vond iemand het helemaal niks en dat kan ook. Ik was juist getriggerd door deze combi
Dat gaat me toch wat ver hoor.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:11 schreef Bluezz het volgende:
Van die warme doekjes denk ik, ik heb het wel eens bij een chinees gehad dat het mannetje ze niet alleen aan tafel bracht maar ook je handen voor je wilde afvegen
Ze staan in het toilet bij de wastafels, en het is daar vrij rustig dus je bent meestal als enige klant in de wc, dus zon mannetje staat bij de wastafel (en kan lekker meeluisteren) te wachten tot je klaar bent en dan gaat hij je handen inzepen en afdrogenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Schitterend zegMaar hoe werkt dat, 'werden je handen voor je gewassen'
Als je roept, komt hij dan ook je achterste afvegen?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:17 schreef Astonmartin22 het volgende:
[..]
Ze staan in het toilet bij de wastafels, en het is daar vrij rustig dus je bent meestal als enige klant in de wc, dus zon mannetje staat bij de wastafel (en kan lekker meeluisteren) te wachten tot je klaar bent en dan gaat hij je handen inzepen en afdrogen
quote:Op zondag 31 maart 2013 21:52 schreef Coelho het volgende:
[..]
Als je roept, komt hij dan ook je achterste afvegen?
Je had gerust foto's mogen maken hoor.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:03 schreef Tezz het volgende:
Afgelopen zaterdag gegeten bij Truffels in Haarlem.
Prijs kwaliteit is al met al dik in orde.
Het was echt een topavond. Ik ga vaker naar Haarlem!![]()
Ja leuk he! Ik wist dat jullie daar vaker kwamen, heb jullie recensies ook gelezen en bekeken. Helemaal super! De aanbieding met de tryout is echt super inderdaad. Helaas is het 150 km rijden voor mij, anders had ik hier zeker vaker gebruik van gemaakt......quote:Op woensdag 3 april 2013 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Je had gerust foto's mogen maken hoor.
We komen er al jaren en en het is ons favoriete restaurant in Haarlem. Staat niet voor niets bovenaan bij de Iens top-10 van Haarlem. We gaan als het even lukt naar de proefavonden die ze aan het begin van elke menuwissel hebben. Dan kost het inclusief een compleet wijnarrangement 49,95 pp. Ze zijn net deze week weer van menu gewisseld.
Al 3x een recensie over geschreven en als ik bel weet Edith altijd meteen welke tafel wij willen (Die links aan de uitgifte zodat we ook met Mark en Sergio kunnen babbelen.)
Enige 'nadeel' van hun concept is dat het een avondvullende 'voorstelling' is en je dus echt 3 uur kwijt bent.
Oké, jij je zin:quote:Op donderdag 25 april 2013 22:32 schreef Isabeau het volgende:
Dat hoofdgerecht ziet er prima uitIk mis alleen een foto van het uitzicht dat blijkbaar een 9 waard was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk ook eens op Wow-veilingen?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker hoofdgerecht! Ik heb van Groupon alleen nog maar gewone eetcafe-dingen gezien
Ik heb via Groupon bij Niven* en L'Hermitage* gegeten. Nu is Mijn Keuken* in Wouw de aanbieding. Vond iets te ver rijden, anders had ik het misschien wel gedaan. Meestal komen ze eerst op Groupon Premium en daarna in de normale groupon.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker hoofdgerecht! Ik heb van Groupon alleen nog maar gewone eetcafe-dingen gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging voor de LamsrackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarbij kregen we nog een zak patat en salade.
We sloten af met een Ierse(moi) en Franse(pa) koffie.
Eten was. Bediening was aardig, maar lette niet echt op qua drankjes. Niet alleen aan onze tafel, maar ook andere tafels was de bediening niet optimaal. Uiteindelijk hebben we later op de avond ergens anders nog wat gedronken.
Totale kosten voor 2 hoofdgerechten, 2 koffie met drank,1x Duvel, 1x Witte wijn = 56,50.
Prijs/kwaliteit eten 7,5. bediening 5.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |