lol. friendzone (with benefits)quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het best wel gay dat ik dus met een kamergenote geen vriend en vriendin kan worden
Ik kan elke andere sim een liefdesbrief of verklaring of weet ik veel wat sturen, maar niet diegene die dus in mijn eigen huis woont
Maar ik kan d'r wel neuken, of kussen etc.
Maar bij partners staat er bij beide: "none" En het balkje is al helemaal vol en "romantic interest". Maar nergens de optie om met elkaar een relatie te hebben.
http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/222933.page ?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:31 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het erg irritant die kut sims 3.
Ik wil trouwen met die roommate (die eigenlijk mijn vriendin moet voorstellen), maar dat kan dus niet, geen enkele optie terwijl ze al wel 'romantic interest' zijn en 'irrisistible' zijn geweest.
Dus, trap ik ze maar uit het the 'household'.
Ik dus denken van: 'AH! nu kan ik ze WEL liefdesbrieven sturen!"
Maar telkens als ik ze wil uitnodigen zeggen ze eerst: Ja is goed.
En daarna meteen: Sorry, er is iets anders tussen gekomen.
Dit heb ik al 15 keer herhaald en het blijft het zelfde.
Is er geen cheatcode om de relatie van roommates te veranderen in girlfriend / boyfriend?
Laatste patch geinstalleerd? Ergens staat mij bij dat dit soort problemen in de laatste patch werden verholpen, maar ik kan mij ook vergissen. De laatste patch is 1.57. Ah ik zie net op de site dat deze problemen worden opgelost met patch 1.55.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:31 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het erg irritant die kut sims 3.
Ik wil trouwen met die roommate (die eigenlijk mijn vriendin moet voorstellen), maar dat kan dus niet, geen enkele optie terwijl ze al wel 'romantic interest' zijn en 'irrisistible' zijn geweest.
Dus, trap ik ze maar uit het the 'household'.
Ik dus denken van: 'AH! nu kan ik ze WEL liefdesbrieven sturen!"
Maar telkens als ik ze wil uitnodigen zeggen ze eerst: Ja is goed.
En daarna meteen: Sorry, er is iets anders tussen gekomen.
Dit heb ik al 15 keer herhaald en het blijft het zelfde.
Is er geen cheatcode om de relatie van roommates te veranderen in girlfriend / boyfriend?
Hmmm ik zal even kijken, heb weinig zin om weer overnieuw te moeten beginnenquote:Op donderdag 12 september 2013 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laatste patch geinstalleerd? Ergens staat mij bij dat dit soort problemen in de laatste patch werden verholpen, maar ik kan mij ook vergissen. De laatste patch is 1.57. Ah ik zie net op de site dat deze problemen worden opgelost met patch 1.55.
Thanks Schol! Zal morgenochtnd even kijken!quote:Op donderdag 12 september 2013 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/222933.page ?
Gewoon je the sims mapje uit documenten ff naar een andere locatie kopieren en patch installeren, dan is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm ik zal even kijken, heb weinig zin om weer overnieuw te moeten beginnen
Het is van EA hè, die geven ook ieder jaar hetzelfde spel onder de naam FIFA uit, alleen ieder jaar een ander cijfertje.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Over een half jaar komt de Sims 4 alweer uit.
Het lijkt veel te snel, maar het is 5 jaar na het uitkomen van de Sims 3 en tussen het uitkomen van de Sims 2 en 3 zat ook 5 jaar en tussen 1 en 2 zelfs maar 4 jaar.
Ik weet niet of ik hem ga kopen. Dan moet er wel veel verbeterd zijn t.o.v. de Sims 3 en moet mijn computer een keer normaal gaan doen ().
Ik heb 'm, maar heb er nog heel weinig mee gespeeld..quote:Op maandag 23 december 2013 19:40 schreef Elvi het volgende:
Wie heeft er dat laatste uitbreidingspakket gekocht? Dat je naar de toekomst kan?
niet gekocht, maar heb 'em wel.quote:Op maandag 23 december 2013 19:40 schreef Elvi het volgende:
Wie heeft er dat laatste uitbreidingspakket gekocht? Dat je naar de toekomst kan?
Ja, je kan zelf huizen van de grond af opbouwen, daarvoor koop je enkel een stukje kale grond.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:10 schreef DeHovenier het volgende:
Net dit spel gekocht in de Steam Sale. Heb net een familie aangemaakt (moeder plus zoon). Kan je ook zelf huizen bouwen? En hoe verandere je de gezichten goed? Die zoon lijkt net een vrouw qua gezicht.
Heb net mn 1e trailer af. Hoop dat ik niks vergeten benquote:Op donderdag 26 december 2013 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, je kan zelf huizen van de grond af opbouwen, daarvoor koop je enkel een stukje kale grond.
Gezichten kan je aanpassen in CAS.
CAS = Create-A-Sim.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb net mn 1e trailer af. Hoop dat ik niks vergeten ben
CAS?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:57 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan het vuilnis niet buiten zetten want volgens de prullebak (als ik daarop klik) heb ik geen buitencontainer, maar die staat wel buiten
Een groene ronde ijzeren afvalbak.
is die buitenstaat wel een echte buitencontainer?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:57 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan het vuilnis niet buiten zetten want volgens de prullebak (als ik daarop klik) heb ik geen buitencontainer, maar die staat wel buiten
Een groene ronde ijzeren afvalbak.
En met een boolprop cheat kun je zelfs je complete Sim genetisch aanpassen terwijl-ie al in zijn huisje woont.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
CAS = Create-A-Sim.
Daarin heb je je Sim(s) aangemaakt. Geloof dat je via een spiegel dit ook weer kan doen.
Geen idee. Ik kan niet op die container klikken. Ik kan ook geen buitencontainer plaatsen, want ik kan die nergens vinden in de building mode etc.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
is die buitenstaat wel een echte buitencontainer?
Dan is je buitencontainer dus geen echte containerquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan niet op die container klikken. Ik kan ook geen buitencontainer plaatsen, want ik kan die nergens vinden in de building mode etc.
Mijn poppetje houdt van vissen en lezen, is een loner en is goede vrienden met een vrouwelijke collega, die getrouwd is.
Hij wil schrijver worden, maar waar kan je zo'n cursus volgen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |