Dit kan in Sims 2 als in Sims 3 al...quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
4 KAN een hoop verbeteren.. (betere bouw modus, meer details met bouwen, denk aan trappen half hoog en volledig vrij plaatsbare ramen en items (niet meer gebonden aan de vakjes)), minder gezeik met installeren expansions (eindelijk zoals het echt hoort, niet de huidige halfbakken manier), meer details in grafisch opzicht.
maar ik verwacht dat het allemaal ijdele hoop is
ik kan ramen niet halverwege 2 muurdelen zetten, wel vrij in hoogte plaatsen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit kan in Sims 2 als in Sims 3 al...
Bij sims 3 geloof ik met alt ingehouden of google het even.
Ik dacht dat je doelde op het vrij plaatsen van meubels enzo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan ramen niet halverwege 2 muurdelen zetten, wel vrij in hoogte plaatsen.
oh wauw dat is interessant!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:34 schreef jogy het volgende:
Sims 3 en een paar add-ons zijn nu bijna gratis op https://www.humblebundle.com/ als je 5 dollar betaald voor de hele bundle krijg je sims3 erbij.
Wat mij bij 4 vooral aanspreekt is dat de neighborhood naadloos lijkt te zijn. Je ziet geen lagere resolutie afscheiding tussen vakjes meer. En het feit dat je bij verdiepingen de hoogte kan in stellen oftewel een lekker mooie lage cottage kan bouwen of een herenhuis met hele hoge plaffonds.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:29 schreef Ellatjuh het volgende:
ja sims 4 hoeft voor mij nog niet.
weet niet wat er dan zoveel beter aan sims 4 zou zijn..
sims 2 en 3 was wel een groot verschil.
scheelde dat je niet meer eeuwig tussendoor moest laden als je boodschappen ging doen enzo
er is nu 70% korting op veel dlc's. via origin..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:25 schreef mschol het volgende:
iemand die hier weet waar ik legaal en goedkoop aan de extra werelden kan komen? ik zoek Aurora Skies, Sunlit Tides, Lunar Lakes en Lucky palms nog
klopt, en die werelden gaan via de sims 3.com store... en dus geen kortingquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:40 schreef jogy het volgende:
[..]
er is nu 70% korting op veel dlc's. via origin..
Je kan ze ook illegaal gratis downloadenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:58 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt, en die werelden gaan via de sims 3.com store... en dus geen korting
ja klopt, voor de origin extra's enzo van de expansions doe ik dat ook, maar gezien ik alle uitbreidingen gewoon legaal heb,quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je kan ze ook illegaal gratis downloaden.
Ik heb ALLE store spullen voor free. Werelden kon ook maar ik speel alleen in Sunset Valley.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn die paar werelden ook niet echt een probleem, mits ze in de aanbieding zijn..
een aantal uitbreidingen heb ik tijdens sales van amazon voor 6-7 euro kunnen scoren
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
indien je kan doorgaan, gewoon doorgaan..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:44 schreef sproetjes het volgende:
Oke, basis game geinstalleerd maar als ik de twee uitbreidingspakketten wil installeren krijg ik een bericht dat ik moet zorgen dat alle updates geinstalleerd zijn omdat ze anders misschien niet compatible zijn. Nu heb ik de updates en patches geinstalleerd maar hij blijft deze melding geven... gewoon doorgaan met installeren of zie ik nu toch een update over het hoofd?
Ja, dit gezin leeft gewoon door. Dus het is mogelijk dat als je weer naar dat huis gaat, dat je personages een andere baan hebben genomen of zo.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:07 schreef sproetjes het volgende:
Misschien een stomme vraag: als ik wil wisselen van actief gezin in een buurt is het dan zo dat mijn "oude" gezin gewoon doorgaat? Dus als het ware op de achtergrond "verder leeft" terwijl ik zelf geen keuzes meer maak voor dit gezin? Ik kan me herinneren dat dit namelijk een paar jaar terug gebeurd is maar met het gezin waar ik toen mee speelde maar ik weet niet meer of hier een bepaalde instelling voor was/is. Googlen wordt ik niet echt wijzer van helaas...
Heb ik gedaanquote:
lol. friendzone (with benefits)quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het best wel gay dat ik dus met een kamergenote geen vriend en vriendin kan worden
Ik kan elke andere sim een liefdesbrief of verklaring of weet ik veel wat sturen, maar niet diegene die dus in mijn eigen huis woont
Maar ik kan d'r wel neuken, of kussen etc.
Maar bij partners staat er bij beide: "none" En het balkje is al helemaal vol en "romantic interest". Maar nergens de optie om met elkaar een relatie te hebben.
http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/222933.page ?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:31 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het erg irritant die kut sims 3.
Ik wil trouwen met die roommate (die eigenlijk mijn vriendin moet voorstellen), maar dat kan dus niet, geen enkele optie terwijl ze al wel 'romantic interest' zijn en 'irrisistible' zijn geweest.
Dus, trap ik ze maar uit het the 'household'.
Ik dus denken van: 'AH! nu kan ik ze WEL liefdesbrieven sturen!"
Maar telkens als ik ze wil uitnodigen zeggen ze eerst: Ja is goed.
En daarna meteen: Sorry, er is iets anders tussen gekomen.
Dit heb ik al 15 keer herhaald en het blijft het zelfde.
Is er geen cheatcode om de relatie van roommates te veranderen in girlfriend / boyfriend?
Laatste patch geinstalleerd? Ergens staat mij bij dat dit soort problemen in de laatste patch werden verholpen, maar ik kan mij ook vergissen. De laatste patch is 1.57. Ah ik zie net op de site dat deze problemen worden opgelost met patch 1.55.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:31 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het erg irritant die kut sims 3.
Ik wil trouwen met die roommate (die eigenlijk mijn vriendin moet voorstellen), maar dat kan dus niet, geen enkele optie terwijl ze al wel 'romantic interest' zijn en 'irrisistible' zijn geweest.
Dus, trap ik ze maar uit het the 'household'.
Ik dus denken van: 'AH! nu kan ik ze WEL liefdesbrieven sturen!"
Maar telkens als ik ze wil uitnodigen zeggen ze eerst: Ja is goed.
En daarna meteen: Sorry, er is iets anders tussen gekomen.
Dit heb ik al 15 keer herhaald en het blijft het zelfde.
Is er geen cheatcode om de relatie van roommates te veranderen in girlfriend / boyfriend?
Hmmm ik zal even kijken, heb weinig zin om weer overnieuw te moeten beginnenquote:Op donderdag 12 september 2013 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laatste patch geinstalleerd? Ergens staat mij bij dat dit soort problemen in de laatste patch werden verholpen, maar ik kan mij ook vergissen. De laatste patch is 1.57. Ah ik zie net op de site dat deze problemen worden opgelost met patch 1.55.
Thanks Schol! Zal morgenochtnd even kijken!quote:Op donderdag 12 september 2013 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/222933.page ?
Gewoon je the sims mapje uit documenten ff naar een andere locatie kopieren en patch installeren, dan is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm ik zal even kijken, heb weinig zin om weer overnieuw te moeten beginnen
Het is van EA hè, die geven ook ieder jaar hetzelfde spel onder de naam FIFA uit, alleen ieder jaar een ander cijfertje.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Over een half jaar komt de Sims 4 alweer uit.
Het lijkt veel te snel, maar het is 5 jaar na het uitkomen van de Sims 3 en tussen het uitkomen van de Sims 2 en 3 zat ook 5 jaar en tussen 1 en 2 zelfs maar 4 jaar.
Ik weet niet of ik hem ga kopen. Dan moet er wel veel verbeterd zijn t.o.v. de Sims 3 en moet mijn computer een keer normaal gaan doen ().
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |