St. Claire van http://awesims.sixty-ten.(...)easons-supernatural/ vind ik zelf een hele leuke buurt. Het bevat alles. Er is ook een eerdere versie op die site beschikbaar als je geen seizoenen of bovennatuurlijk hebt.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:17 schreef einschtein het volgende:
Ik ben weer aan het Sims'en.![]()
Jullie nog leuke steden/neighbourhoods?

Ga ik eens proberen.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
St. Claire van http://awesims.sixty-ten.(...)easons-supernatural/ vind ik zelf een hele leuke buurt. Het bevat alles. Er is ook een eerdere versie op die site beschikbaar als je geen seizoenen of bovennatuurlijk hebt.

Je laten ontvoeren door aliens door lang door een telescoop te blijven kijken. Als je terugkomt ben je meestal zwanger van een alien baby. Volgens mij moet je wel een mannelijke sim zijn, anders kan het niet.quote:Op maandag 14 april 2014 18:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is me nog nooit geluktHoe doe je dat?

Is dat niet Sims 2? Of werkt dat ook bij Sims 3?quote:Op maandag 14 april 2014 18:12 schreef luftersel het volgende:
[..]
Je laten ontvoeren door aliens door lang door een telescoop te blijven kijken. Als je terugkomt ben je meestal zwanger van een alien baby. Volgens mij moet je wel een mannelijke sim zijn, anders kan het niet.

Dat zou ik eigenlijk niet weten. Nou ja, je hebt het zo opgezocht op Google hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 19:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is dat niet Sims 2? Of werkt dat ook bij Sims 3?

Dit was ook de eerste keer dat het mij lukte. (En ik heb Seasons toch al zeker sinds augustus vorig jaar.) M'n sims zijn ontelbare keren ontvoerd, maar geen een had - tot vanmorgen - ooit een alien baby gekregen.quote:Op maandag 14 april 2014 18:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is me nog nooit geluktHoe doe je dat?

In Sims 3 kan alleen een mannelijke sim zwanger raken van een ontvoering. En de kans dat dat gebeurd is niet erg groot. 1/3 zegt men, maar als je 't mij vraagt is die kans vele malen kleiner.quote:Op maandag 14 april 2014 18:12 schreef luftersel het volgende:
[..]
Je laten ontvoeren door aliens door lang door een telescoop te blijven kijken. Als je terugkomt ben je meestal zwanger van een alien baby. Volgens mij moet je wel een mannelijke sim zijn, anders kan het niet.

In Sims 2 kunnen zowel mannelijke als vrouwelijke sims een alien baby krijgenquote:Op maandag 14 april 2014 19:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is dat niet Sims 2? Of werkt dat ook bij Sims 3?

Ik vind een kans van 1 op 3 best groot anders. Was de kans dat ik de loterij zou winnen maar zo groot.quote:Op maandag 14 april 2014 19:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
In Sims 3 kan alleen een mannelijke sim zwanger raken van een ontvoering. En de kans dat dat gebeurd is niet erg groot. 1/3 zegt men, maar als je 't mij vraagt is die kans vele malen kleiner.

Daarom denk ik ook niet zo is.quote:Op maandag 14 april 2014 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind een kans van 1 op 3 best groot anders. Was de kans dat ik de loterij zou winnen maar zo groot.

In Sims 2 kon je 't wel forceren, maar in Sims 3 helaas nietquote:Op maandag 14 april 2014 21:30 schreef Elvi het volgende:
Er is vast wel n mod voor te vinden bedenk ik me net

kringloopwinkelquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:31 schreef DjinN het volgende:
Ik ben op dit moment self-employeed scuba diver![]()
Heeft iemand enig idee waar ik mijn gevonden spulletjes kan verkopen ?

Inderdaad, een hele vooruitgang! Jammer genoeg ben ik nog totaal niet te spreken over de graphics, het is echt een achteruitgang t.o.v. de Sims 3. Dat cartoonachtige heeft wel iets, maar ze hadden het wel beter/mooier uit mogen voeren. De pixels zijn gewoon onvoldoende.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:10 schreef DjinN het volgende:
Er staat weer een nieuw sneak-peek filmpje van The Sims 4 online
Character creation)
Ik ben heel erg blij met de manier waarop we binnenkort onze Sims kunnen maken. Niet meer allemaal die menu'tjes doorscrollen voor het aanpassen per lichaamsdeel.

quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
I-LOVE-THE-SIMS invoeren in Origin
Gratisch The Sims 2 Ultimate edition

Top, bedanktquote:

Via Origin kun je nu een demo downloaden om een sims aan te maken met Sims 4. Ik heb het net even gedaan. Ik vind de graphics er echt niet mooier op geworden :/. De interface is op zich wel relaxedquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Inderdaad, een hele vooruitgang! Jammer genoeg ben ik nog totaal niet te spreken over de graphics, het is echt een achteruitgang t.o.v. de Sims 3. Dat cartoonachtige heeft wel iets, maar ze hadden het wel beter/mooier uit mogen voeren. De pixels zijn gewoon onvoldoende.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |