Ik heb helemaal niks gedownloaded, m'n trailer is zelf ontworpen en zelf gebouwdquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan is je buitencontainer dus geen echte containerIs het een huisje wat je gedownload hebt in de Sims store? Hier staan mensen met hetzelfde probleem: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100222080250AAyXO1z

Stond er wel een trashcan en brievenbusje toen je begon op de kavel?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gedownloaded, m'n trailer is zelf ontworpen en zelf gebouwd

Ja. Het probleem is alweer opgelost btw, ik had nog geen grote bak met dat recyclelogo buiten staan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Stond er wel een trashcan en brievenbusje toen je begon op de kavel?

Dan moet je op bezoek gaan bij die persoon.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:56 schreef DeHovenier het volgende:
Ben net uitgenodigd om langs te komen... langs waar? Hoe kun je zien waar een andere Sim is?

Dat is het ook, gewoon voor de fun en de eer een screenshot of iets inzendenquote:Op woensdag 5 februari 2014 01:40 schreef Ellatjuh het volgende:
klinkt leuk, morgen maar eens ff kijken

welke download map hebben we het nu over? origin, sims 3 of een andere?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:48 schreef DjinN het volgende:
Hoi, ik heb even een vraag.
Mijn downloads staan uiteraard in de download map op mijn c:\ schijf.
Aangezien mijn c-schijf een SSD is en die eigenlijk alleen voor m'n Windows is wil ik die liever niet te vol stoppen met downloads en andere rommel.
Kan ik mijn downloadsmap ook op een andere schijf zetten, zodat ik ze toch nog kan gebruiken ?

Oh sorry, vergeten erbij te vermelden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
welke download map hebben we het nu over? origin, sims 3 of een andere?

Je hebt zo een "cheat code" dat alles overal kan staanquote:Op zondag 16 februari 2014 20:12 schreef DjinN het volgende:
Alleen een klein probleem met mijn zwembad.
Zoals jullie op de foto zien heb ik een donker stuk deck geplaatst waar mijn zwembad op moet komen. Gewoon een recht toe recht aan vierkant zwembad is geen probleem, maar zodra ik curved stukken wil plaatsen krijg ik de melding dat ik niet op water kan plaatsen![]()
![]()
Iemand enig idee wat ik verkeerd doe en hoe het op te lossen is ?

Klopt, move objects onquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je hebt zo een "cheat code" dat alles overal kan staan

je kan ook een floorrestriction uitzetten volgensmij, dan zwembad bouwen en dan opnieuw dat omhulsel erop zetten? Ik weet het niet meer te lang niet gespeeld, sorry.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
Klopt, move objects ondat was het eerste wat ik probeerde maar dat werkte dus niet.
Heb nu een zwembad van een blueprint gebruikt, dat was verder ook prima. Maar toch vraag ik me af waarom ik de hoeken en bochten niet kon gebruiken

quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:03 schreef Elvi het volgende:
Ok ik heb een 'klein' probleempje. Mn sims spel is door de hoeveelheid downloads echt ontzettend traag geworden en bijna onspeelbaar. Dus ik wilde wat verwijderen. Een aantal kan gewoon via de SimsLauncher maar ik heb 1048 .package-bestanden.Nu schijn je die niet zomaar te kunnen deleten maar wat ik lees is dat je blijkbaar beter alles opnieuw kan installeren. Daar heb ik niet zo'n trek in, dus is er een andere optie?
Edit: en nee natuurlijk heb ik nooit een backup gemaaktI know... ik leer het nooit

Voor mij dus ook... Maar blijkbaar is de .package-file verwijderen niet genoeg. Omdat het echt een mod is veranderd er iets in het basisspel en dus blijft je spel traag en problemen opleveren omdat het niet goed gewist kan worden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat is nieuw voor mij.

Misschien heb je hier iets aan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Voor mij dus ook... Maar blijkbaar is de .package-file verwijderen niet genoeg. Omdat het echt een mod is veranderd er iets in het basisspel en dus blijft je spel traag en problemen opleveren omdat het niet goed gewist kan worden.
Iets wat mij niet duidelijk was toen ik voor het eerst begon met .package te gebruiken.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |