SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 3% gewijzigd door bobbernaut op 05-12-2012 20:36:36 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
fixed.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:52 schreef MineraalWater het volgende:
Hey aldie iets voor jou?
http://www.collegehumor.c(...)am-nickelback-parody
OLDSCHOOLquote:
Ga piano live streamen!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:00 schreef shaderon het volgende:
Eerste nieuwe liedje geleerd op de piano:![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 20:52 schreef MineraalWater het volgende:
Hey aldie iets voor jou?
http://www.collegehumor.c(...)am-nickelback-parody
haha bazigquote:Op woensdag 5 december 2012 22:39 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.reddit.com/r/Minecraft/comments/14bust/fireworks/Minecraft
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:10 schreef bobbernaut het volgende:
Heeft een van jullie een 3D printer?
QFTquote:Fireworks go off in vanilla minecraft as modding API slowly cries in the corner. Another great move!
TWEE KEER DE HELFT AAHAHA AAAH ASDASNDFquote:Op donderdag 6 december 2012 13:41 schreef -Datdus- het volgende:
Weten jullie hoe lang de mediamarkt er over doet om te bezorgen?
Ga eens gauw trekhaken verkopen jijquote:Op donderdag 6 december 2012 13:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
TWEE KEER DE HELFT AAHAHA AAAH ASDASNDF
Ja da's gewoon een standaardservice van de PostNLquote:Op donderdag 6 december 2012 13:49 schreef vogelkooi het volgende:
Bcc bezorgt ook en laat weten in welk uur vak ze komen!
Ja, ik had wel verwacht dat ze op zn minst een indicatie gaven... Maar nee. Kan morgen, kan volgend jaar..quote:Op donderdag 6 december 2012 13:49 schreef vogelkooi het volgende:
Bcc bezorgt ook en laat weten in welk uur vak ze komen!
"IK BEN TOCH NIET GEK!"quote:Op donderdag 6 december 2012 13:50 schreef vogelkooi het volgende:
Owja mediamarkt en saturn beide van dezelfde eigenaar zijn opgericht door SS'ers.
quote:Ministers en staatssecretarissen die werkloos worden, krijgen in principe een uitkering. Voor een staatssecretaris ligt het wachtgeld op 9000 euro per maand. Bij een functievervulling van minder dan 3 maanden krijgt een bewindspersoon slechts 6 maanden een uitkering.
hebben wij elk jaarquote:
In welke richting zoek je stage?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:55 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja 2 stageplekken gemailed, Krijg morgen te horen of het wat is geworden. spannund!
ITquote:Op donderdag 6 december 2012 15:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
In welke richting zoek je stage?
WEST WANT ALS HIJ OOSTELIJKER GAAT ZIT HIJ IN DUITSLANDquote:Op donderdag 6 december 2012 15:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
In welke richting zoek je stage?
Is wel de waarheid.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
WEST WANT ALS HIJ OOSTELIJKER GAAT ZIT HIJ IN DUITSLAND
zodra mijn arm/hand aids over is kom ik eens kijkenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:13 schreef vogelkooi het volgende:
Heb mooie engines gemaakt in ftb, mooi gekoeld met water enzulks. maar hoe transformeer je van mj naar eu?
Geloof niet daar een aperaat voor was in FTB. Anders om kan het wel.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:13 schreef vogelkooi het volgende:
Heb mooie engines gemaakt in ftb, mooi gekoeld met water enzulks. maar hoe transformeer je van mj naar eu?
D'aaaawh hoezo?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:16 schreef shaderon het volgende:
wat een lange kenser dag was vandaag
ja dat wel. zaterdag nachtje door feesten. maar school was gewoon kut alle saaie vakken achterelkaar op donderdagquote:Op donderdag 6 december 2012 17:19 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
D'aaaawh hoezo?
Trouwens gister nog verjaardagszoenen gehosseld bij de chicks?
Hey wanneer krijgen we foto en filmpje van je keyboard?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:43 schreef shaderon het volgende:
[..]
ja dat wel. zaterdag nachtje door feesten. maar school was gewoon kut alle saaie vakken achterelkaar op donderdag
foto komt er zo aanquote:Op donderdag 6 december 2012 17:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey wanneer krijgen we foto en filmpje van je keyboard?
klopt was alleen te buggy voor smp.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:46 schreef mschol het volgende:
ik moet mij eens verdiepen in de better than wolves mod, dat kan best grappig zijn..
alles van de Zelda gamesquote:Op donderdag 6 december 2012 18:00 schreef shaderon het volgende:
[..]
foto komt er zo aan
weet jij nog leuke nummers om te leren?
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:00 schreef shaderon het volgende:
[..]
foto komt er zo aan
kijk deze film, en speel dit na.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:00 schreef shaderon het volgende:
[..]
foto komt er zo aan
allesch!quote:Op donderdag 6 december 2012 18:23 schreef shaderon het volgende:
Die van flodder kon ik al, ff kijken of ik ze nog weet.
Die van Mineraal Water is een goed nummer, nooit geweten hoe die heet.
En sosua ik nie snap welk nummer
Ik heb er ook een gemacht; en nu maar duimen..quote:
Ziet er lekker uit! Ik dacht dat je een traditionele piano hadquote:Op donderdag 6 december 2012 18:34 schreef shaderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tadaa
Nee had 'maar' een budget van rond de 1500 euro. Daar kun je geen echte piano van kopen. Dan maar een van de beste digitale piano's met wat extra rand apparatuurquote:Op donderdag 6 december 2012 18:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit! Ik dacht dat je een traditionele piano had
Netjess, Dat hout leek wel echt skeer op die foto van thomann.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:34 schreef shaderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tadaa
Waar heb jij wel niet allemaal met je tengels gezeten?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:07 schreef vogelkooi het volgende:
V&A / [TK] TV/PC monitor LG M197WDP-PC 19''
Is echt heel mooi hout. Maakt het geheel erg zwaar. Bijna 40 kilo voor een digitaal pianootjequote:Op donderdag 6 december 2012 18:58 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Netjess, Dat hout leek wel echt skeer op die foto van thomann.
die vette vingers?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Waar heb jij wel niet allemaal met je tengels gezeten?
Elk jaar weer bedenken wat je ermee zou doen en dan 1 januari weer depressief zijnquote:Op donderdag 6 december 2012 18:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb er ook een gemacht; en nu maar duimen..
Zal wel niks worden maar als ik ineens niet meer post; dan zit ik op curaçao.
Zelfs ik als groot tegenstander van welk kansspel dan ook heb zo'n ding.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Elk jaar weer bedenken wat je ermee zou doen en dan 1 januari weer depressief zijn
Stel je voor als je m zou winnenquote:Op donderdag 6 december 2012 19:32 schreef TJV het volgende:
[..]
Zelfs ik als groot tegenstander van welk kansspel dan ook heb zo'n ding.
quote:
ZUUR!quote:Op donderdag 6 december 2012 19:40 schreef TJV het volgende:
Niet de hoofdprijs maar iets van 100k ofzo. Ook best aardig.
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:41 schreef -Datdus- het volgende:
looooool, is me een baan aangeboden... Email niet gezien...Kut. vestuurd in juli.
QFTquote:
Nee hij is echt heel normaal, hij praat er nooit over, ik kwam er toevallig bij KGL achter en toen zei hij dat tegen me hahaquote:Op donderdag 6 december 2012 19:51 schreef shaderon het volgende:
Totdat ze over hun kijk over de wereld gaan praten.
He en ik dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:49 schreef bobbernaut het volgende:
Hoewel, paar dagen terug achter gekomen dat een vriend van me christelijk is, hij is wel een normale en aardige gast
niet echt.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:54 schreef Timwonnacott het volgende:
Want alle christenen/gelovige staan constant hun geloof te verkondigen en proberen je te bekeren toch
ge-wel-digquote:
wat spot mijn oog.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:07 schreef vogelkooi het volgende:
V&A / [TK] TV/PC monitor LG M197WDP-PC 19''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
De besturing is echt.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:28 schreef MineraalWater het volgende:
First Person Pokemon aan het doen
[ afbeelding ]
Klopt, Vooral dat free rondkijken denk je Hey dat werkt goed en dan wil je lopen en dan werkt dat helemaal niet meer zo lekkerquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:20 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wat spot mijn oog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo doen de meeste atheisten wel altijd jaquote:Op donderdag 6 december 2012 19:54 schreef Timwonnacott het volgende:
Want alle christenen/gelovige staan constant hun geloof te verkondigen en proberen je te bekeren toch
don't get it..quote:
Atheïsten verkondigen nooit hun geloof.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Zo doen de meeste atheisten wel altijd ja
Die ken ik toevallig. Die kwam ik met pics op 4chan tegen, de wiki pagina heb ik wekenlang ergens opengehad. Ééns in de zoveel tijd kwam ik hem tegen met het opruimen van mijn tabs.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Beetje mijn reputatie schaden door mijn naam daar te posten. Schorem
Pietengym?quote:Op donderdag 6 december 2012 23:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
sup broeder, was ff naar de gym.
Jij paintballt toch?quote:Op donderdag 6 december 2012 23:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
sup broeder, was ff naar de gym.
Dit is nog een reden dat ik thuis blijf. Heb toch maar 4 uur les. Iedereen van mijn vriendegroep mij miet noemen omdat ze jelly zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zojuist goed op mijn muil gegaan met de fiets. Boooh doet die ribbenkast pijn
quote:Hey there!
The Humble THQ Bundle just added awesome bonus content! Get your hands on the action RPG Titan Quest and Red Faction: Armageddon's mission pack, Path to War!
Jammer dat de homepage waardeloos is.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:44 schreef MineraalWater het volgende:
Zo youtube layout is gefixed nu staat alles mooi in het midden
Oh ik kijk daar nooit, Ik kijk gewoon altijd hier:quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:33 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Jammer dat de homepage waardeloos is.
http://www.youtube.com/feed/subscriptions zou de home page moeten zijn.
Mwah, ik kan onderhand al niet meer geloven dat dit door christenen gemaakt is, is denk ik getroll om te kijken hoeveel mongolen dat ook echt sharen of doorsturen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:44 schreef MineraalWater het volgende:
FW: RE: FW: FW: FW: Stuur dit door naar al je christenlijke vrienden!
[ afbeelding ]
Wat? Wanneer? Waar?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:26 schreef MineraalWater het volgende:
Wtf, Krijg ik een mail van het bedrijf dat ik niet op ben komen dagen op het stage gesprek terwijl ik een hele duidelijke mail gister heb gestuurd naar hen. Wat is deze
ervan uitgaan dat men altijd hun mail leestquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:26 schreef MineraalWater het volgende:
Wtf, Krijg ik een mail van het bedrijf dat ik niet op ben komen dagen op het stage gesprek terwijl ik een hele duidelijke mail gister heb gestuurd naar hen. Wat is deze
Nou wij hebben zo'n kerel die de stages regelt bij ons op school alleen hij had nog niet met mijn ouders overlegt toen hij een bedrijf ging bellen. Blijkbaar kost het zo'n 75 euro per week voor het reizen dankzij de kut verbinding. Ik dus mailen naar het bedrijf dat ik hun wou bedanken voor de mogelijkheid om daar stage te lopen maar dat het qua omkosten/slechte verbinding gewoon niet ging. Eerst een mail naar die kerel die de stages regelt 2 dagen van te voren, niets gehoord op het eind van de dag.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat? Wanneer? Waar?
Had jij niet zon lipiden buffer?quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zojuist goed op mijn muil gegaan met de fiets. Boooh doet die ribbenkast pijn
Ik zou echt altijd bellen en DAN een mail sturen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nou wij hebben zo'n kerel die de stages regelt bij ons op school alleen hij had nog niet met mijn ouders overlegt toen hij een bedrijf ging bellen. Blijkbaar kost het zo'n 75 euro per week voor het reizen dankzij de kut verbinding. Ik dus mailen naar het bedrijf dat ik hun wou bedanken voor de mogelijkheid om daar stage te lopen maar dat het qua omkosten/slechte verbinding gewoon niet ging. Eerst een mail naar die kerel die de stages regelt 2 dagen van te voren, niets gehoord op het eind van de dag.
Nou dus een mail naar het bedrijf gestuurd, kreeg ik ook niets van terug en nou kreeg ik dus een mail of er niets met mij gebeurt was met dit weer omdat ik er niet was.
Ja maar had het nummer dus nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zou echt altijd bellen en DAN een mail sturen.
Ah dat wist ik niet! Goed dat ik dat weet, zeg het ook wel eens. Nu ga ik naar de hel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:44 schreef MineraalWater het volgende:
FW: RE: FW: FW: FW: Stuur dit door naar al je christenlijke vrienden!
[ afbeelding ]
geachte heer van mijn stagebureau,quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:26 schreef MineraalWater het volgende:
Nee dat was heul niet de reden. Maar ik ga geen 300 euro betalen per maand voor naar stage te gaan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:45 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
geachte heer van mijn stagebureau,
Morgen kom ik niet, want ik heb niet zo'n zin en ga liever een beetje op mn computer klooien.
Vriendelijke groet,
Ik
goede reden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee dat was heul niet de reden. Maar ik ga geen 300 euro betalen per maand voor naar stage te gaan.
iets met ov kaart toch?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee dat was heul niet de reden. Maar ik ga geen 300 euro betalen per maand voor naar stage te gaan.
Enigste kutten is dat het links aligned is maar dat heb ik hier gelukkig al gefixtquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:52 schreef bobbernaut het volgende:
tyfus youtube..
Elke maand wel een nieuwe lay out
Ja maar alsnog :\quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Enigste kutten is dat het links aligned is maar dat heb ik hier gelukkig al gefixt
Hoe ver is het dan wel niet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
20km zoiets, Verbinding is gewoon kut. Trein, Veerpond, Bus nog een bus enzo.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoe ver is het dan wel niet?
zeker voor stages werkt dat gewoon niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:11 schreef TJV het volgende:
Je had ook moeten bellen, mailen is voor paupers.
Fieieieieitsquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
20km zoiets, Verbinding is gewoon kut. Trein, Veerpond, Bus nog een bus enzo.
Hmmm, vanochtend denk ik 2-3 cm, waar sneeuw van gisteren lag natuurlijk een stuk meer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:14 schreef MineraalWater het volgende:
Maar in anders nieuws, Hoeveel sneeuw ligt er bij jullie?
volgens mij is het alweer wegquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:14 schreef MineraalWater het volgende:
Best veel hierquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:14 schreef MineraalWater het volgende:
grote tuin!quote:
sickquote:
Als je wijst naar feiten waaruit blijkt dat een deel van een bepaalde gemeenschap rot is dan is daar niets racistisch aan. Het is inderdaad kwalijk als daaruit vooroordelen ontstaan maar het is wel te begrijpen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:43 schreef shaderon het volgende:
blijft racisme welke weer aanzet tot geweld. zo los je het nooit op door maar als arrogante hypocriete nederlander maar naar de 'buitenlanders', ookal zijn ze ook gewoon nederlander meestal met nl paspoort maarja voor idioten zijn ze nog steeds buitenlander, te wijzen. goed voorbeeld zeg.
Tja ik zeg ook maar wat ik hoor te denken als ik het objectief moet bekijken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:05 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als je wijst naar feiten waaruit blijkt dat een deel van een bepaalde gemeenschap rot is dan is daar niets racistisch aan. Het is inderdaad kwalijk als daaruit vooroordelen ontstaan maar het is wel te begrijpen.
Cruijf heeft zeker gelijk dat de ouders een grote verantwoordelijkheid hebben. Maar je mag toch gvd wel verwachten dat iemand van 15 jaar genoeg mentale capaciteit heeft om niet iemand dood te slaan of wel?
Ja, daar stellen ze vereend de aboriginals achter.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:17 schreef shaderon het volgende:
gek he dat er in bijvoorbeeld Australie, dat een nog grotere multiculturele samenleving heeft, totaal geen problemen zijn.
Komt omdat die allemaal crimineel bloed hebben. Dat mengt wat beter.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:17 schreef shaderon het volgende:
gek he dat er in bijvoorbeeld Australie, dat een nog grotere multiculturele samenleving heeft, totaal geen problemen zijn.
Dus de oorspronkelijke inwoners zijn ingeburgerdquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:24 schreef shaderon het volgende:
ga niet lullen gozer. ik weet alles van australie. er woont familie en ben er al jaren mee bezig en ben er geweest. het zit daar totaal anders dan hier. aziaten worden niet gediscrimineerd. ruim 40% van de bevolking in de grote steden is aziaat en zij worden alles behalve raar aangekeken. aboriginals zijn door wetswijzegingen allang in een betere positie geplaatst. ook ben ik in een echte aboriginal stad alice springs geweest waar zij gewoon goed ingeburgerd zijn en allemaal goede banen hebben. Australie heeft een hele mooie multiculturelesamenleving.
Inderdaad, net als dat Nederland een mooi, multicultureel land is. We weten allemaal dat de Nederlanders gemoedelijke en "gezellige" mensen zijn, die erg tolerant t.o.v. zaken als het homohuwelijk, huidskleuren, religies, euthanasie en softdrugsgebruik zijn. Het zijn gedreven handelaars, die geen mogelijkheid tot zaken doen zullen laten schieten. Zo zijn Nederlanders.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:24 schreef shaderon het volgende:
ga niet lullen gozer. ik weet alles van australie. er woont familie en ben er al jaren mee bezig en ben er geweest. het zit daar totaal anders dan hier. aziaten worden niet gediscrimineerd. ruim 40% van de bevolking in de grote steden is aziaat en zij worden alles behalve raar aangekeken. aboriginals zijn door wetswijzegingen allang in een betere positie geplaatst. ook ben ik in een echte aboriginal stad alice springs geweest waar zij gewoon goed ingeburgerd zijn en allemaal goede banen hebben. Australie heeft een hele mooie multiculturelesamenleving.
verdiep je beter in de Australische geschiedenis want dit is half onzin. Natuurlijk was Australie een land van criminelen, maar toen kwam de australische goudkoorts de bevolking groeide en in het hele land ontstonden steden met immigranten overal vandaan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:21 schreef TJV het volgende:
[..]
Komt omdat die allemaal crimineel bloed hebben. Dat mengt wat beter.
Wat is het probleem, is toch een goede serie?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:27 schreef maurisioo het volgende:
Oh iedereen krijg ineens lost connection op mijn server
Gestoorde kerelquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:22 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_fik_te_steken.html
check 7:30
oh my gawd -
Totaal ongecoördineerde chaos. Dat is toch geen inval wtf
Voor als je een groote monitor hebt:quote:
da's beterquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Voor als je een groote monitor hebt:
You can fix it with a simple script: http://userscripts.org/scripts/show/153606
If you're using Google Chrome try the following:
1. download the userscript you want to install;
2. open the url chrome://chrome/extensions/ ;
3. drag the userscript .user.js file and drop it to the page above.
If you're using Firefox you can download an addon called Greasemonkey here:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/greasemonkey/
and click on install at the right top of userscripts.org
ALSTUBLIEFT
Doe nou maar rustig, zo'n heilstaat als je het wilt laten voorkomen is het echt niet. Dan kan het niks schelen of je er wel of niet bent geweest, die miljoenen japanners die hier elk jaar langskomen vinden ons ook een leuk, gezellig en tolerant volkje zonder te zien wat er allemaal speelt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:27 schreef shaderon het volgende:
[..]
verdiep je beter in de Australische geschiedenis want dit is half onzin. Natuurlijk was Australie een land van criminelen, maar toen kwam de australische goudkoorts de bevolking groeide en in het hele land ontstonden steden met immigranten overal vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |