abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120028830
ik wil na een goed anderhalf jaar sims 3 weer eens installeren...
netjes via origin gedownload
vervolgens klik ik install en lijkt hij netjes te gaan installeren, krijg ook nog een vraag van de installer (of ik mijn gameervaringen met EA wil delen)
en vervolgens staat hij ook netjes in het startmenu.. maar opstarten ho maar..

Bij verder onderzoek blijkt dat er een 2 tal snelkoppelingen zijn gekopieerd en de help gekopieeerd is.. voor de rest staat er niks in de installatie folder..

Start ik de setup zelf (buiten Origin om) heb ik exact hetzelfde probleem..
Origin is geinstalleerd op C:
de cache en standaard installatie locatie staan op D:

Ik gebruik W7 x64 en UAC staat uit; Het heeft voorheen gewoon gewerkt..
Ik heb op het EA forum wel iets erover gevonden, maar daar kwam geen zinnige oplossing uit..
(vooral veel geklaag maar geen werkende oplossing of workaround)

komt iemand dit bekend voor, en zo ja hoe heb je het opgelost?
ik wil wel weer eens wat sims laten verhongeren oO/
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:37:37 #2
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_120030870
-edit- wegwezen

[ Bericht 86% gewijzigd door Morpheus2002 op 07-12-2012 18:11:44 ]
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_120047019
Downloadfout?
pi_120065286
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:15 schreef Tegan het volgende:
Downloadfout?
zo te zien niet.. ik heb de game installatie directory (die kan je bij de instellingen in origin aangeven) opnieuw ingesteld en vervolgens opnieuw geprobeerd te installeren via origin en nu ging het wel in 1x.. hij lijkt alleen niet alle bestanden te kopieeren zoals hij dat eerst (vroeger, in 2009 ofzo toen het spel uitkwam) wel deed..
pi_120068644
Geen last van, alles via fucktimkuik en werkt perfectos
Mijn nieuwe ondertitel
pi_120070534
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 01:14 schreef mschol het volgende:

[..]

zo te zien niet.. ik heb de game installatie directory (die kan je bij de instellingen in origin aangeven) opnieuw ingesteld en vervolgens opnieuw geprobeerd te installeren via origin en nu ging het wel in 1x.. hij lijkt alleen niet alle bestanden te kopieeren zoals hij dat eerst (vroeger, in 2009 ofzo toen het spel uitkwam) wel deed..
Ik zou hem toch nog een keer downloaden.
pi_120070849
Probeer eens de hele game te verwijderen. Gooi daarna de regcleaner van CCleaner er overheen om de foute en overgebleven register sleutels te verwijderen/fixen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')