Autovrachtschip en een containerschip.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Omg het is toch niet een pakjesboot??????????
Dat is het geluk.. die zijn niet 123 onderwater verdwenen en hebben meestal het noodmateriaal goed voor elkaar...quote:Op woensdag 5 december 2012 20:15 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Autovrachtschip en een containerschip.
Geen zwarte pieten dus maar kratten vol chinezen.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:15 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Autovrachtschip en een containerschip.
Zou zomaar vol kunnen staan met volkswagens, audi's, BMW's, Mercedes, etcquote:Op woensdag 5 december 2012 20:25 schreef YazooW het volgende:
Is vanmiddag vertrokken vanuit Zeebrugge, lijkt mij dus niet dat dat bootje vol zat met auto's.
Laten we eerst aan de levens denken.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou zomaar vol kunnen staan met volkswagens, audi's, BMW's, Mercedes, etc
Ze varen max 34 knopen dacht ik... ze moeten ongeveer 50 mijl uit de kust..quote:Op woensdag 5 december 2012 20:26 schreef ioko het volgende:
Ik zie op P2000 KNRM uitrukken vanuit IJmuiden, Breskens, Neeltje Jans en Rotterdam.
Klopt... maken snel slagzij...quote:Op woensdag 5 december 2012 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Het autoschip is deze
[ afbeelding ]
Dus geen auto carrier maar een Ferry
Die zinken nogal snel als ze water maken.
quote:20:26:02 05-12-12 -ALPHA- Aanvaring Noordzee 50 mijl uit kust. Baltik Ace is zinkende. Bemanning in reddingsvlot in water. Kustwacht gaat opvarende uit vlot halen.
1430020 Politie Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond (PersInfo)
Tja, Nederland heeft geen Sea King reddingsheli's zoals de Belgen dat hebbenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Klopt... maken snel slagzij...
Maar je kunt het nooit van te voren weten...
Friesland is zelfs onderweg...
05-12-12 19:58:23 KNRM Prio 1, Gmdss alert, vessel sinkingPED02,STEbu,NJAbu,RESCUE,FRIESL,ST3,BRE1
quote:Aanbord van dit schip o.a. 8 nieuwe Bentley's en 6 Rolls Royce dropheads, 4 lamborghini aventador, en 12(!) Ferrari's.
Dit heb ik van de belaader uit Zeebrugge.
Maar natuurlijk gaat de hoop uit, dat alle bemanningsleden er goed van af komen!
Onderkoeling is je grootste vijand, als je met dit weer in zee ligt zonder beschermende kleding hou je het niet lang vol.quote:
Waarom zouden deze autos (Bentley en Rolls) die in de UK gemaakt worden in Zeebrugge worden geladen?quote:
Goede vraagquote:Op woensdag 5 december 2012 20:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zouden deze autos die in de UK gemaakt worden in Zeebrugge worden geladen?
Omdat dat goedkoper is.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zouden deze autos (Bentley en Rolls) die in de UK gemaakt worden in Zeebrugge worden geladen?
Heb je een link van die melding..?quote:
Zeebrugge is een verdeelpunt/hubquote:Op woensdag 5 december 2012 20:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zouden deze autos (Bentley en Rolls) die in de UK gemaakt worden in Zeebrugge worden geladen?
http://112meldingen.nl/me(...)5-12-12&attr=M171AA3quote:Op woensdag 5 december 2012 20:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Heb je een link van die melding..?
Je bedoeld dat de Autos verscheept zijn naar zeebrugge vanuit de UK en dan naar de UK gebracht zijn met dit schip?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Omdat dat goedkoper is.
Zo is het ook goedkoper om een schip vanuit Afrika bijvoorbeeld via Rotterdam naar de UK te laten varen dan rechtstreeks naar de U.K.
Ik bedenk me net dat dit soort autos veel naar Rusland gaan voor de nieuwe rijken daarquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |