Ik heb liever een andere meid dan dat ik mijn kat moet wegdoenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een huisdier is niet vervangbaar?
Jatochnietdan?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:07 schreef Copycat het volgende:
Deze TS is ook echt het toonbeeld van geloofwaardigheid.
Het zijn altijd de katten die er onder lijdenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De kat is slachtoffer in deze situatie.
Precies.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het zijn altijd de katten die er onder lijden
Vertel mij wat.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
Het zijn altijd de katten die er onder lijden
That bitch gotta go!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Precies.
Mijn ex vond mijn kat ook niet lief, ze had liever een hond die ze nooit deed uitlaten.
Toen was de keuze simpel.
Precies.quote:
Een half jaar lang moest ze naar het buitenland en ik was niet sterk genoeg om haar trouw te blijvenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Op je genotsknots van te lang droogneuken?
Dank je... ik heb 'm op facebook gedeeldquote:
Bedankt voor het melden. Ik heb ook een vriendin waar ik heel gelukkig mee ben. Vanavond ga ik met haar uit en ze blijft bij me slapen!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:06 schreef Euribob het volgende:
Hé TS, ik heb een vriendin en ik ben heel gelukkig met haar.
Grgr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |