Ik heb liever een andere meid dan dat ik mijn kat moet wegdoenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een huisdier is niet vervangbaar?
Jatochnietdan?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:07 schreef Copycat het volgende:
Deze TS is ook echt het toonbeeld van geloofwaardigheid.
Het zijn altijd de katten die er onder lijdenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De kat is slachtoffer in deze situatie.
Precies.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het zijn altijd de katten die er onder lijden
Vertel mij wat.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
Het zijn altijd de katten die er onder lijden
That bitch gotta go!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Precies.
Mijn ex vond mijn kat ook niet lief, ze had liever een hond die ze nooit deed uitlaten.
Toen was de keuze simpel.
Precies.quote:
Een half jaar lang moest ze naar het buitenland en ik was niet sterk genoeg om haar trouw te blijvenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Op je genotsknots van te lang droogneuken?
Dank je... ik heb 'm op facebook gedeeldquote:
Bedankt voor het melden. Ik heb ook een vriendin waar ik heel gelukkig mee ben. Vanavond ga ik met haar uit en ze blijft bij me slapen!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:06 schreef Euribob het volgende:
Hé TS, ik heb een vriendin en ik ben heel gelukkig met haar.
Grgr.
Wat een leuk en fantastisch verhaal!quote:Op woensdag 5 december 2012 18:41 schreef right_turn het volgende:
Na drie jaar samen te zijn geweest heeft ze vandaag haar spullen gepakt en is voorgoed uit mijn leven verdwenen.
Het is ook nog eens mijn eigen schuld. Een half jaar lang moest ze naar het buitenland en ik was niet sterk genoeg om haar trouw te blijven. Terwijl zij daar serieus bezig was om aan onze toekomst te werken had ik het hier naar mijn zin met een ander.
Toen ze terug kwam was onze relatie niet meer hetzelfde en bij de eerste ruzie een paar dagen later heb ik haar geen andere keuze gelaten dan de relatie te verbreken.
In de tussentijd bleef ik die andere vrouw zien en er is een goede kans dat het tot een relatie komt.
Maar vanmiddag was mijn inmiddels ex-vriendin hier om haar spullen te pakken en nu ze weg is voel ik de pijn van het gemis. Ik mis haar, ik mis haar, ik mis haar.
Vanavond vind ik troost in de armen van mijn nieuwe vriendin, maar met haar heb ik niet die band die ik had met mijn ex.
Dit wilde ik even kwijt!
Opleidingen volgen, stage lopen, mogelijheden voor het starten van een bedrijf te onderzoeken...quote:Op woensdag 5 december 2012 23:12 schreef zipper4u het volgende:
Hoe kan zij serieus bezig zijn om aan jullie toekomst te werken als zij in het buitenland zit?
Of had zij daar iemand die haar serieus nam
Yeah, mannen!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:12 schreef right_turn het volgende:
Maar het stomme is dat ik gisteravond geen enkele moeite had om lekker los te gaan met mijn vriendinnetje!
flikker een end op manquote:Op donderdag 6 december 2012 10:12 schreef right_turn het volgende:
Ik mis haar zo erg... niet fysiek, maar de wetenschap dat zij niet meer een actief deel van mijn leven uitmaakt. Ik heb echt een vreselijk schuldgevoel omdat ik haar zo heb laten vallen.
Maar het stomme is dat ik gisteravond geen enkele moeite had om lekker los te gaan met mijn vriendinnetje!
Niet! Ik hoop dat ze dat binnenkort zelf ook gaat inzien en weer bij me terugkomtquote:Op donderdag 6 december 2012 10:24 schreef Little_Dolls het volgende:
Triest figuur.
Gelukkig heeft die dame de juiste beslissing genomen!
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:27 schreef right_turn het volgende:
[..]
Niet! Ik hoop dat ze dat binnenkort zelf ook gaat inzien en weer bij me terugkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat sneuer is: het verhaaltje in de OP of de kansloze volharding van TS.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is net echt joh, net echt !
IRL ben ik wel leuk hoor, gevoel voor humor heeft, knap, gespierd en ik kan salsadansenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:34 schreef Softfeel het volgende:
Nou zeg TS ik denk dat je nieuwe vriendin dan ook niet al te slim is om met zo'n persoon om te gaan.
Je verdient het gewoon niet.
Ok, na deze post wordt mijn vermoeden bevestigdquote:Op donderdag 6 december 2012 10:51 schreef right_turn het volgende:
IRL ben ik wel leuk hoor, gevoel voor humor heeft, knap, gespierd en ik kan salsadansen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan je topic te zien ben jij degene zonder fantasiiiiiiieeeeeeeee......quote:Op donderdag 6 december 2012 10:56 schreef right_turn het volgende:
[..]
Flikker op met je trollen... fantasieloze
Kap jij dan even met vrouwen bedriegen. Echt waar, niemand neemt je hier serieus of heeft maar enig medelijden hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:56 schreef right_turn het volgende:
[..]
Flikker op met je trollen... fantasieloze
Ik heb een fout gemaakt, een hele ernstige fout... iets waar ik heel veel spijt van heb en waardoor ik mijn vriendin, waar ik intens veel van hou, ben kwijtgeraakt... er zullen wel meer mensen zijn die de fout zijn ingaan... serieus genomen zou wel prettig zijn, medelijden moet je maar hebben met je eigen vriendje!quote:Op donderdag 6 december 2012 11:00 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Kap jij dan even met vrouwen bedriegen. Echt waar, niemand neemt je hier serieus of heeft maar enig medelijden hoor.
Doei.
Volgens mij ben je haar vriendje niet meer, en heb ik veel eerder medelijden met haar dan met jou.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:04 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik heb een fout gemaakt, een hele ernstige fout... iets waar ik heel veel spijt van heb en waardoor ik mijn vriendin, waar ik intens veel van hou, ben kwijtgeraakt... er zullen wel meer mensen zijn die de fout zijn ingaan... serieus genomen zou wel prettig zijn, medelijden moet je maar hebben met je eigen vriendje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |