Ik speel niet met haar gevoelens... ik weet nu pas, nu ze weg is, haar spullen heeft meegenomen, de kat heeft meegenomen hoeveel ik van haar hou. Natuurlijk heb ik altijd van haar gehouden, maar ik wist niet dat dat gevoel zò sterk was!quote:Op woensdag 5 december 2012 18:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Heeft niks met domheid te maken. TS moet niet gaan spelen met de gevoelens van TS' ex-vriendin. Dat is echt gewoon fucked up.
haar kad of haar poes?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:52 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik speel niet met haar gevoelens... ik weet nu pas, nu ze weg is, haar spullen heeft meegenomen, de kat heeft meegenomen hoeveel ik van haar hou. Natuurlijk heb ik altijd van haar gehouden, maar ik wist niet dat dat gevoel zò sterk was!
Dit is gewoon een schuldgevoel, gaat wel weg na een paar weekjes.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:52 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik speel niet met haar gevoelens... ik weet nu pas, nu ze weg is, haar spullen heeft meegenomen, de kat heeft meegenomen hoeveel ik van haar hou. Natuurlijk heb ik altijd van haar gehouden, maar ik wist niet dat dat gevoel zò sterk was!
Voor haar gevoel was ik binnen twee dagen na de break-up al met die ander... maar dat was al veel langer gaande.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
En je meteen in een nieuwe relatie storten, dat is een lekker beeld naar je ex toe.
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:52 schreef right_turn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:55 schreef Scorpie het volgende:
De kat deed het hem. Toen voelde hij het pas echt. True story.
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Een vriendin is vervangbaar, een huisdier is gewoon veel meer waard.
Zij wilde heel graag een kat hebben, ik niet... nooit gewild. Maar de kat trok juist heel erg naar mij toe. Dat was best wel moeilijk voor haar om te accepteren.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:55 schreef Scorpie het volgende:
De kat deed het hem. Toen voelde hij het pas echt. True story.
Gewoon naar de rechter om het af te dwingen!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:00 schreef right_turn het volgende:
[..]
Zij wilde heel graag een kat hebben, ik niet... nooit gewild. Maar de kat trok juist heel erg naar mij toe. Dat was best wel moeilijk voor haar om te accepteren.
Nu de kat weg is... besef ik ook hoeveel ik aan dat beestje gehecht was.
Er liep al een poes in het huis rond.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:00 schreef right_turn het volgende:
[..]
Zij wilde heel graag een kat hebben, ik niet... nooit gewild. Maar de kat trok juist heel erg naar mij toe. Dat was best wel moeilijk voor haar om te accepteren.
Nu de kat weg is... besef ik ook hoeveel ik aan dat beestje gehecht was.
dood maken dat dier. Alles of niks!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gewoon naar de rechter om het af te dwingen!
Niks daarvan.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:02 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
dood maken dat dier. Alles of niks!
Een huisdier is niet vervangbaar?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Een vriendin is vervangbaar, een huisdier is gewoon veel meer waard.
Ik had de kat kunnen houden, maar ik ben overdag nooit thuis... dat is zielig voor zo'n beestjequote:Op woensdag 5 december 2012 19:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niks daarvan.
Zij gaat een half jaar weg en laat het huisdier dus in de steek, dus heeft TS er recht op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |