quote:Op woensdag 5 december 2012 10:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik vond IJ-veren I toch wel wat spannender.
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nu even die Kluwerbundel er weer ingooien
Omdat jij het bent.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nu even die Kluwerbundel er weer ingooien
Jij wil volgens mij echt alles en iedereen onderwerpen aan een blind-testquote:Op woensdag 5 december 2012 17:16 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een groot verschil qua grootte, maar ik betwijfel of je het verschil merkt bij een blind-test
Dat bedoelde ik eigenlijk inderdaad met dat niet voor alles een blind-test het criterium hoeft te zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jij wil volgens mij echt alles en iedereen onderwerpen aan een blind-test
Of het nou om koffie, bier of speakers gaat.
Sorry, we houden je out of the loop!quote:Op woensdag 5 december 2012 17:39 schreef Paxcon het volgende:
Wat zijn er allemaal voor relletjes geweest hier? Ik snap niks van het vorig deel. Iemand stel me a.u.b. via DM/PM op de hoogte
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:36 schreef VonBallusseck het volgende:
Staatsrecht maakt mij erg ongelukkig.
Niet haten vriendquote:
Het was een roerige ochtend/middagquote:Op woensdag 5 december 2012 17:45 schreef eriksd het volgende:
Maar wat was het een verhaal hé. Romances in de SC, wie had dat gedacht
Sssssssst.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het was een roerige ochtend/middag
Zouden consumenten vaker moeten doen. Mensen zullen dan een stuk minder geld gaan uitgeven aan veel premium producten.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jij wil volgens mij echt alles en iedereen onderwerpen aan een blind-test
Of het nou om koffie, bier of speakers gaat.
Echt, en sommige mensen kunnen hun lusten gewoon niet in bedwang houden. Wow.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:45 schreef eriksd het volgende:
Maar wat was het een verhaal hé. Romances in de SC, wie had dat gedacht
Deels mee eens, maar het feit dat ik met moeite twee premium merken van elkaar kan onderscheiden betekent niet dat ik dan maar meteen voor het allergoedkoopste merk moet gaan, want dat is ongeveer de redenering die hierboven werd gebezigd.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zouden consumenten vaker moeten doen. Mensen zullen dan een stuk minder geld gaan uitgeven aan veel premium producten.
Ik vertel toch nietsquote:
Ik ben nu heel benieuwd, cliffhangerquote:Op woensdag 5 december 2012 17:51 schreef Maharbal het volgende:
Deels mee eens, maar het feit dat ik met moeite twee premium merken van elkaar kan onderscheiden betekent niet dat ik dan maar meteen voor het allergoedkoopste merk moet gaan, want dat is ongeveer de redenering die hierboven werd gebezigd.
Overigens denk ik dat je hier
Dude, serieus kap nu eens met je puberale nonsens. Nobody in here gives a flying fuck. Je bent niet geestig, je bent niet grappig en bovenal ben je niet leuk.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:58 schreef Boterbartje het volgende:
Veel premium merken hebben alleen een andere verpakking, dat zie je goed als je je beetje in de inkoop verdiept.. veel producten zijn kwalitatief precies hetzelfde of komen zelfs uit de zelfde fabriek!
Daarbij is er natuurlijk tussen premium merken wél weer een verschil. Zo is de Surface kwalitatief beter dan de iPad
serieus waar reportsquote:Op woensdag 5 december 2012 18:00 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dude, serieus kap nu eens met je puberale nonsens. Nobody in here gives a flying fuck. Je bent niet geestig, je bent niet grappig en bovenal ben je niet leuk.
Anders wordt het misschien tijd dat er reports worden geplaatst.
Enough of feeding the trolls now.
Doen dan Amstel vs heineken.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
serieus waar reports
ik illustreer alleen m'n punt.
Wellicht moet ik het anders illustreren..
Ferrari versus BMW
BMW versus volkswagen
Coca cola vs pesi
Grolsch vs heineken
Hoezo, je doet toch premium pilsen? Er zijn maar 2 echt grote biermerken in Nederlandquote:
Maar amstel en heineken zijn daadwerkelijk hetzelfde product in andere verpakkingen. Grolsch verschilt wel degelijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoezo, je doet toch premium pilsen? Er zijn maar 2 echt grote biermerken in Nederland
Ik probeer toch juist te illustreren dat onder premium merken wél verschillen zijn? BMW is toch neit een andere verpakking van ferrari?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar amstel en heineken zijn daadwerkelijk hetzelfde product in andere verpakkingen. Grolsch verschilt wel degelijk.
Heerlijk man, gourmetten!quote:Op woensdag 5 december 2012 18:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb gelijk trek in een biertje
WTFquote:Op woensdag 5 december 2012 18:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Heerlijk man, gourmetten!
Lekker anderhalf uur lang klooien met pannetjes en na de tijd heb je nog steeds honger
Maar wel lekker koud Grolschje
Mensen zijn helderziend.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
WTF
Ik heb inderdaad net gegourmet.
Ja wij gaan zoquote:Op woensdag 5 december 2012 18:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
WTF
Ik heb inderdaad net gegourmet.
Mij ookquote:Op woensdag 5 december 2012 17:36 schreef VonBallusseck het volgende:
Staatsrecht maakt mij erg ongelukkig.
Is leuk man.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:24 schreef Boterbartje het volgende:
Gourmetten is zo'n standaard iets voor Sinterklaas en Kerst.. pa en ma vroegen of ik thuis kwam om te gourmetten dus tsja; voooruuuut!
That sarcasmquote:
Het psychologische aspect is ook belangrijk. Althans voor mij. Dus care dat ik dan wat meer uitgeef als ik me daar dan beter bij voel. Ook al is het objectief niet altijd 'beter' dan een normaal merk.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zouden consumenten vaker moeten doen. Mensen zullen dan een stuk minder geld gaan uitgeven aan veel premium producten.
Heb het hele seizoen opgespaard, straks maar beginnen met S03E01quote:Op woensdag 5 december 2012 19:19 schreef Keyos het volgende:
Nu het seizoen van Boardwalk Empire is afgelopen is het tijd voor een nieuwe UI, even tegengewicht bieden aan Erik.
You will not be disappointed!(al heb ik seizoen 3 al meer dan zat opgehemeld als 1 van de beste seizoenen in een serie die ik ooit heb gezien)quote:Op woensdag 5 december 2012 19:21 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heb het hele seizoen opgespaard, straks maar beginnen met S03E01
Vond s2 al fantastisch, dus heb wel hoge verwachtingen. Maar hoor van meer mensen dat s3 nóg beter is dus dat zit vast wel goedquote:Op woensdag 5 december 2012 19:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
You will not be disappointed!(al heb ik seizoen 3 al meer dan zat opgehemeld als 1 van de beste seizoenen in een serie die ik ooit heb gezien)
Draadstaalquote:
Ik zeg niets, want anders wordt eriksd boosquote:Op woensdag 5 december 2012 20:23 schreef Tchock het volgende:
Godver, wat een hoop posts geëdit in het vorige topicIemand zin een samenvatting te DM'en? Maarhalbaar misschien?
Drama, overspel, buitenechtelijke kinderen en er heeft iemand hier een soa overgedragen.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:23 schreef Tchock het volgende:
Godver, wat een hoop posts geëdit in het vorige topicIemand zin een samenvatting te DM'en? Maarhalbaar misschien?
ja verdorie, wie?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Drama, overspel, buitenechtelijke kinderen en er heeft iemand hier een soa overgedragen.
Iemand had een cijfer gehaald. Iemand anders zei dat was jij heul niet. Toen zei die iemand weer dat was ik heul wel.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:23 schreef Tchock het volgende:
Ik heb alleen de grande finale gemist. Het was die iemand dus uiteindelijk wel?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Iemand had een cijfer gehaald. Iemand anders zei dat was jij heul niet. Toen zei die iemand weer dat was ik heul wel.
Toen kwam erik met zijn lange snuit en die blies zo het topic uit.
Jup. Still unsure about the sunglasses though.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb alleen de grande finale gemist. Het was die iemand dus uiteindelijk wel?
Wie was die vage gast dan die kwam melden dat het nep was?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jup. Still unsure about the sunglasses though.
Keine ahnung.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie was die vage gast dan die kwam melden dat het nep was?
Daar ben ik dus ook erg benieuwd naar.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jup. Still unsure about the sunglasses though.
Ik heb zo mijn theorieënquote:Op woensdag 5 december 2012 20:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie was die vage gast dan die kwam melden dat het nep was?
Erik was de held. Als iemand het vervelend vind dat namen gaan lekken moet er worden ingegrepen. Vooral als anderen het lek zijn. IMHO.quote:
Erik heeft ook absoluut goed gehandeld, en ik zou heel blij met hem zijn als mijn gegevens er stonden. Maar vanuit puur meelezend perspectief is het jammerquote:Op woensdag 5 december 2012 20:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Erik was de held. Als iemand het vervelend vind dat namen gaan lekken moet er worden ingegrepen. Vooral als anderen het lek zijn. IMHO.
quote:Op woensdag 5 december 2012 20:38 schreef Boterbartje het volgende:
Ik vind dat er pics van de chick moeten worden gepost ivm onze gezondheid!
Uiteraardquote:Op woensdag 5 december 2012 20:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Erik heeft ook absoluut goed gehandeld, en ik zou heel blij met hem zijn als mijn gegevens er stonden. Maar vanuit puur meelezend perspectief is het jammer![]()
Eens.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Erik was de held. Als iemand het vervelend vind dat namen gaan lekken moet er worden ingegrepen. Vooral als anderen het lek zijn. IMHO.
Ik heb gehoord dat hij de rest van zijn leven een Vermande moet gebruikenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:55 schreef Keyos het volgende:
Wat is er met de persoon gebeurd overigens die de naam lekte, verbannen of alleen de post verwijderd?
quote:Op woensdag 5 december 2012 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij de rest van zijn leven een Vermande moet gebruiken
Welke persoon?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:55 schreef Keyos het volgende:
Wat is er met de persoon gebeurd overigens die de naam lekte, verbannen of alleen de post verwijderd?
Novosibirsk.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:55 schreef Keyos het volgende:
Dat is gewoon te grof. We leven toch niet meer in de middeleeuwen?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij de rest van zijn leven een Vermande moet gebruiken
Nee maar af en toe een beetje teruggrijpen op oude methodes is niks mis mee. Immers, never change a winning formula. Eigenlijk moeten we ook gewoon weer terug naar het Oud-BW van 1838. Veel beter.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is gewoon te grof. We leven toch niet meer in de middeleeuwen?
Vermanje.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is gewoon te grof. We leven toch niet meer in de middeleeuwen?
quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 20:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Iemand had een cijfer gehaald. Iemand anders zei dat was jij heul niet. Toen zei die iemand weer dat was ik heul wel.
Toen kwam erik met zijn lange snuit en die blies zo het topic uit.
Die met die eendenkooien, ja?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee maar af en toe een beetje teruggrijpen op oude methodes is niks mis mee. Immers, never change a winning formula. Eigenlijk moeten we ook gewoon weer terug naar het Oud-BW van 1838. Veel beter.
Flikker toch een eend op met je grapjes elke keer.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die met die eendenkooien, ja?
quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Flikker toch een eend op met je grapjes elke keer.
Die ja! Al staan ze impliciet nog steeds vermeld in art. 150 ONBW. Maar dat laat onverlet dat ik pleit voor een terugkeer naar het BW van 1838.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die met die eendenkooien, ja?
link? ik weet namelijk niet wat het onbw isquote:Op woensdag 5 december 2012 21:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die ja! Al staan ze impliciet nog steeds vermeld in art. 150 ONBW.
Overgansgwet Nieuw Burgerlijk Wetboek.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
link? ik weet namelijk niet wat het onbw is
Okquote:Op woensdag 5 december 2012 21:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ze worden met de dag slechter, inderdaad.
Wat heb je gekregen ?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:16 schreef VonBallusseck het volgende:
Pakjesavond was weer.. grandioos.
tabjes zijn chil manquote:Op woensdag 5 december 2012 21:15 schreef Actaeon het volgende:
Ik heb nu dankzij jullie naast het weglaten van tabjes en het gebruiken van de Vermande een nieuw extra stokpaardje. De terugkeer naar het BW van 1838. Dank jullie.
Een nieuwe zonnebril?quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een nieuwe zonnebril?
sorry, Maharbal![]()
waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?quote:
Ik had iig op het werk nog speculaas en banketstaaf.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:19 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]![]()
Haha, helaas niets. Veel te oud daarvoor, en mijn beide broers zijn al uit huis.
Ohjee, broers mensen. Back off!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:19 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]![]()
Haha, helaas niets. Veel te oud daarvoor, en mijn beide broers zijn al uit huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |