quote:De opening van de Hanzelijn op station Lelystad is vertraagd.
Door het winterse weer komt de koninklijke trein met Koningin Beatrix vanochtend later aan op station Lelystad.
Hoe veel de trein vertraging heeft, is nog niet bekend.
http://www.omroepflevolan(...)-hanzelijn-vertraagd
Onbewaakt overpad..... moest even goed nadenken waar het kon zijn dan, maar gezien het bij Sappermeer-Oost gebeurd schijnt te zijn is het enige wat ik kan verzinnen dat er weer zo'n kloot aan het eind van het perron eraf is gegaan. Daar waar het niet hoort. Schijnen sommige reizigers die daar uit moeten makkelijker te vinden omdat je dan door de bush bush naar de paar fabrieken kunt fietsen/lopen die er staan. Of ze fietsen over het schouwpad. Neemt niet weg dat het natuurlijk klote is voor het slachtoffer en mijn collega.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Fietser op een onbewaakt overpad.
Pff.. treinen met 72 minuten vertraging.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:07 schreef Pino112 het volgende:
30% vd treinen heeft vertraging: http://vertraa.gd/
Leuke site, ook met daggrafiek enzo
Reed net Weesp voorbijquote:
Miep-Miepquote:Op donderdag 6 december 2012 04:03 schreef Monopoly het volgende:
Lekker rustgevend en prachtig uitzicht. Komt af en toe ook wel leuk materieel langs gereden!
Zo:quote:Op donderdag 6 december 2012 10:19 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd.. hoe ziet dat Koninklijke materieel er nou uit?
alleen als de koninklijke familie zelf er mee reist zijn de locs schoonquote:Op donderdag 6 december 2012 10:40 schreef DaMart het volgende:
Hey, er staat nu een schone loc voor de koninklijke trein.
Badass! En die rijdt dus bijna nooit, begrijp ik?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:31 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
Oorspronkelijk alleen het middelste rijtuig, die andere twee zijn er de afgelopen maanden bij gemaakt
Tsja, ik geloof best dat die Arrivatreinen van voren in de sneeuw niet goed te zien zijn. De voorkant is dan meteen een schutkleur met de sneeuw eromheen.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Fietser op een onbewaakt overpad.
quote:Op donderdag 6 december 2012 04:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Hoeveel verschillende versies vam de reisplanner extra zijn er wel niet
http://dwl.nsreispocket.n(...)6vL?anon=1&devlist=1
Krijg 'AIDS' naar 1234 om een fatsoenlijk programma te ontwikkelenquote:Het maximale aantal downloads voor deze link is bereikt. SMS 'NS' naar 5522 om een nieuwe download aan te vragen.
Knap. Daar sneeuwt het toch niet zo vaakquote:Op donderdag 6 december 2012 10:16 schreef James1988 het volgende:
Defecte bovenleiding in de Kanaaltunnel, slechts één tunnelbuis is open. Vertragingen oplopend tot +70.
Jeej flash is er weer voor zijn ongenuanceerde mening!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Krijg 'AIDS' naar 1234 om een fatsoenlijk programma te ontwikkelen
Alsof de Fyra (op tijd) rijdtquote:Rond Lage Zwaluwe rijden geen treinen door een stroomstoring.
Gebruik de Fyra (zonder toeslag) tussen Amsterdam C en Breda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |