abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120109969
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 15:41 schreef annelotje het volgende:
oh wat een schattige dingen weer! Dat rendier! Zucht ik moet toch ook maar een patroontje van haar aanschaffen. Die zijn zo cute!

De haas, schoentjes en ster zijn ook goed gelukt!

Ik ga even water met suiker koken! Thnx voor het zoeken. Dan mn haakwerk erin en dan opspannen en laten drogen. en ondertussen hopen dat het lukt haha.
Thx suc6!!!
By DMB
pi_120112524
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:34 schreef dapmar het volgende:
Ik ben het zpagetti hartje aan het haken.
Nu staat er:

11. Haak een halve vaste in het eerste dubbele stokje waarmee je begon

Maar als je naar het vb kijkt dan zit hij in de cirkel...

[ afbeelding ]
Weet je, van alle patronen die ik gehaakt heb, heb ik bij 99 procent lopen sjoemelen omdat ik de beschrijving niet begreep. Of omdat ik het zelf beter dacht te kunnen. Of omdat ik weer eens verkeerd had geteld.
  zondag 9 december 2012 @ 17:07:07 #203
244933 trovey
Nachtoele
pi_120112959
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 16:55 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Weet je, van alle patronen die ik gehaakt heb, heb ik bij 99 procent lopen sjoemelen omdat ik de beschrijving niet begreep. Of omdat ik het zelf beter dacht te kunnen. Of omdat ik weer eens verkeerd had geteld.
:@
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 9 december 2012 @ 17:19:48 #204
211083 Angelof9
I must go first
pi_120113458
ik heb een monstertje gemaakt:

You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_120113807
Haha, wel een heel schattig en lief monstertje ;)
pi_120115025
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:19 schreef Angelof9 het volgende:
ik heb een monstertje gemaakt:

[ link | afbeelding ]
leuk! :D

alleen, ligt het aan de foto of vallen de ogen wat weg tegen de achtergrond? wel leuke ogen trouwens! waar heb je ze weg?
pi_120115037
Dat rendiertje is echt ubercute! Ik heb hier ook de kerstspullies tevoorschijn gehaald, alleen de boom niet, jammer want ik vind dat altijd geweldig maar er staat nu een grote krabpaal in de weg en die twee rode bengels van mij maken er ongetwijfeld binnen no time een puinhoop van, dus ik hou het bij allerlei frutsels en lichtjes die veilig en/of buiten bereik kunnen.

Qua haken is het hier even rustig, ben druk bezig geweest met m'n kerst scrapbook album van vorig jaar. Ik was na de bestelling van de speenkettingen begin van de week heel enthousiast weer verder gaan haken om de verkochte items weer aan te vullen maar sindsdien is het stil :( ik hoop dat het nog op gang komt maar ik moet het echt van vreemden hebben bij deze actie en die bereik ik blijkbaar toch niet zo goed. Dus wie het nog wil delen heel graag

zondag 9 december 2012 @ 18:05:18 #208
211083 Angelof9
I must go first
pi_120115121
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:02 schreef wild-r0se het volgende:
alleen, ligt het aan de foto of vallen de ogen wat weg tegen de achtergrond? wel leuke ogen trouwens! waar heb je ze weg?
Een beetje wel, ja.
Ik heb ze gekocht bij de Bead and Button company op Amazon.co.uk.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  zondag 9 december 2012 @ 18:42:32 #209
376910 Jumpsje
Lalalalalaaa!
pi_120116555
Wat een leuke dingen weer! Dat haasje..!

De sjaal die ik 100 jaar geleden begonnen ben:

Ik heb er een polswarmer (of hoe noem je dat?) bij ge-free-styled, nu nog een 2e maken. En de sjaal wil ik eigenlijk ook nog langer, maar dat maakt voor de foto toch niet uit. xD
  zondag 9 december 2012 @ 19:26:20 #210
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_120118162
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 15:09 schreef dapmar het volgende:

[..]

Waar haal jij het patroon vandaan, maar aan de halve vasten in de ring kan ik wel snappen ja hihihi.
je gaf zelf een link naar de site. daar staat een bijlage met het patroon, daar keek ik in. zie de link in mijn vorige post. is het probleem nou opgehelderd of snap ik het gewoon niet?

oh creado, wat een snoesje is 't geworden. dat rokje, die schoentjes. geweldig!

jumpsje, wat mooi zeg!!

angel, leuk monstertje! en geinige knoopjes zijn dat!
in de haak.
pi_120119476
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:26 schreef trui het volgende:

[..]

je gaf zelf een link naar de site. daar staat een bijlage met het patroon, daar keek ik in. zie de link in mijn vorige post. is het probleem nou opgehelderd of snap ik het gewoon niet?

oh creado, wat een snoesje is 't geworden. dat rokje, die schoentjes. geweldig!

jumpsje, wat mooi zeg!!

angel, leuk monstertje! en geinige knoopjes zijn dat!
Ik had hem besteld via mail binnen gekregen.
Beginner met haken, dus tips zijn welkom! ;)
  zondag 9 december 2012 @ 20:03:08 #212
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_120119787
maar heb je de tekst in die link nou gezien? daar klopt 't toch wel of niet?
in de haak.
pi_120120019
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:03 schreef trui het volgende:
maar heb je de tekst in die link nou gezien? daar klopt 't toch wel of niet?
Inderdaad aangepast, zo stond het niet ;)!
pi_120121006
NOu het is gelukt hoor, eens zien of ik ze op die vaashoes ga doen of iets anders ;)
pi_120127375
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:36 schreef trovey het volgende:

[..]

Jammer, maar fijn dat je even gekeken hebt. ^O^
Is het nog wel ergens te koop? Zoetermeer of delft??
pi_120129944
Poe hee, ik ben weer bijgelezen. Ik heb een uitstapje gemaakt naar breiwerk en dus niks gepost hier. Wat gaat het hard en wat komen er mooie dingen voorbij!!
Ik ga dit topic nu weer goed bijhouden. Ik heb een kerststal gehaakt, maar het lukt (nog) niet om de foto te plaaten. GRRR!!!!
pi_120142885
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:28 schreef BrainTeaser het volgende:
Net de kerstboom gezet en alle mooi aangekleed hier! :)

En afgelopen weken ook nog wat Kersthaaksels gemaakt:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Brainteaser, ik wil graag dezelfde muts maken. Maar het garen wat jij hebt gebruikt (zag het op ravelry) dat heb ik niet. Wat denk jij dat fijn garen is om de muts mee te maken?? Ik wil ook nog wel wat glitter erin doen.

Alvast bedankt.
pi_120144901
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:22 schreef Koningin het volgende:

[..]

Brainteaser, ik wil graag dezelfde muts maken. Maar het garen wat jij hebt gebruikt (zag het op ravelry) dat heb ik niet. Wat denk jij dat fijn garen is om de muts mee te maken?? Ik wil ook nog wel wat glitter erin doen.

Alvast bedankt.
Red Heart (wat ik heb gebruikt) is vrij dik, maar het kan ook prima met wat dunner garen hoor. Dan wordt de muts ook wat soepeler, dus dat is alleen maar fijn denk ik.
Ik weet niet wat je in huis hebt of waar je normaal gesproken mee haakt, maar Royal (Zeeman) of Saskia (Wibra) kunnen bijv. ook prima.

Je muts valt dan waarschijnlijk wel kleiner uit, dus het kan zijn dat je meer steken nodig hebt om de gewenste maat te krijgen. Ik was ook onderaan begonnen zeg maar, zodat ik zeker wist dat de maat goed was, en ben toen naar de punt toe gaan werken.

Oh, en ik heb halve stokjes gebruikt i.p.v. stokjes. Maar dat is net wat je zelf fijner vindt.

Hoop dat dit helpt! :)
Smile, tomorrow will be worse...
  maandag 10 december 2012 @ 12:34:07 #219
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_120145092
Morning cup of Jo heeft een gratis patroon ter beschikking gesteld. Hele lieve kleine uiltjes O+

patroontjes is oa te vinden op ravelry
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_120146059
Ow wat een schatjes, bedankt voor de tip Tyler-girl! Misschien toch een klein kerstboompje kopen en vol uitjes hangen :D
  maandag 10 december 2012 @ 13:15:23 #221
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_120146397
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:06 schreef KarinvdB het volgende:
Ow wat een schatjes, bedankt voor de tip Tyler-girl! Misschien toch een klein kerstboompje kopen en vol uitjes hangen :D
Dat is idd een leuk idee :D
Ik denk dat ik er ook een paar maak en gewoon in onze grote boom hang (moet ik wel nog eerst plaats vinden) Of anders als een soort garland/slinger voor de raam O+
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 10 december 2012 @ 13:26:28 #222
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_120146796
echt dotjes inderdaad!
in de haak.
pi_120146962
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:27 schreef BrainTeaser het volgende:

[..]

Red Heart (wat ik heb gebruikt) is vrij dik, maar het kan ook prima met wat dunner garen hoor. Dan wordt de muts ook wat soepeler, dus dat is alleen maar fijn denk ik.
Ik weet niet wat je in huis hebt of waar je normaal gesproken mee haakt, maar Royal (Zeeman) of Saskia (Wibra) kunnen bijv. ook prima.

Je muts valt dan waarschijnlijk wel kleiner uit, dus het kan zijn dat je meer steken nodig hebt om de gewenste maat te krijgen. Ik was ook onderaan begonnen zeg maar, zodat ik zeker wist dat de maat goed was, en ben toen naar de punt toe gaan werken.

Oh, en ik heb halve stokjes gebruikt i.p.v. stokjes. Maar dat is net wat je zelf fijner vindt.

Hoop dat dit helpt! :)
Dank je wel voor de info. Saskia dacht ik ook al.
Heb mijn zoon een muts gehaakt met phildar partner, dat was ook fijn spul. Dacht dat het daar ook wel mee kon.
Ik moet zowiezo nieuwe wol ervoor inslaan, want die kleur groen heb ik niet op voorraad.

Wie weet een leuk wolletje met glitter??
pi_120148496
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 22:01 schreef x__duck het volgende:

[..]

Is het nog wel ergens te koop? Zoetermeer of delft??
Geen idee, ik heb hier alles afgereden en hier was nog één bol (die ik dan nu ook heb). UIteraard kon mij men niet vertellen of het nog terug kwam maar dat is een bekend verhaal bij Wibra en Zeeman. :P
Optimist tot in de kist
pi_120148530
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:30 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dank je wel voor de info. Saskia dacht ik ook al.
Heb mijn zoon een muts gehaakt met phildar partner, dat was ook fijn spul. Dacht dat het daar ook wel mee kon.
Ik moet zowiezo nieuwe wol ervoor inslaan, want die kleur groen heb ik niet op voorraad.

Wie weet een leuk wolletje met glitter??
Janna van de Wibra maar die is dus niet meer te krijgen (blijkbaar). ;)
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')