Een strikje uit het kruitvat kersthaakboek. We zijn er samen bijna anderhalf uur mee bezig geweestquote:
wat is dat?quote:Op zondag 9 december 2012 00:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een strikje uit het kruitvat kersthaakboek. We zijn er samen bijna anderhalf uur mee bezig geweest
Stekenmarkeerders kun je niet verkeerd mee gaan. Die heb je nodig bij ieder type haakwerkquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:28 schreef Ludd het volgende:
Excuses als ik hier offtopic ga, maar ik wel een cadeautje voor mijn zusje kopen, zomaar een kleinigheidje. Zij haakt graag, dus ik zat er aan te denken om iets daaraan gerelateerd te kopen.
Maar ik heb geen idee wat.Hebben jullie misschien tips waar je een haker blij mee kunt maken? Of is haken typisch zo'n hobby waar je eigenlijk alles al van hebt?
zoek je in het engels? Ik vind hem meestal snel zo.quote:Op zondag 9 december 2012 12:54 schreef annelotje het volgende:
het lijkt me ook logischer om hem in de cirkel te doen.. Anders krijg je een rondje ipv een hartje toch?
GRR ik zoek me een ongeluk naar die tip om zelf met suikerwater stijfsel te maken. Ik wil ervoor pleiten om die in de OP te laten zetten
als 't een hartje moet worden zou ik 'm inderdaad in de cirkel vastmaken, en niet in de bovenkant van je eerste stokje.quote:Op zondag 9 december 2012 11:34 schreef dapmar het volgende:
Ik ben het zpagetti hartje aan het haken.
Nu staat er:
11. Haak een halve vaste in het eerste dubbele stokje waarmee je begon
Maar als je naar het vb kijkt dan zit hij in de cirkel...
[ afbeelding ]
Jammer, maar fijn dat je even gekeken hebt.quote:Op zondag 9 december 2012 13:13 schreef DonnaRush het volgende:
Wibra in mn dorp had niet het garen wat hier gezocht werd. Jammer!
Dit is hem!quote:Op zondag 9 december 2012 13:31 schreef trui het volgende:
[..]
als 't een hartje moet worden zou ik 'm inderdaad in de cirkel vastmaken, en niet in de bovenkant van je eerste stokje.
er staat toch : "Haak een halve vaste in de ring" ?quote:Op zondag 9 december 2012 13:47 schreef dapmar het volgende:
[..]
Dit is hem!
http://www.marutska.nl/We(...)on-Hartje-Haken.html
Nee toch er staat: 11. Haak een halve vaste in het eerste dubbele stokje waarmee je begon is toch niet in de ring!;)quote:Op zondag 9 december 2012 13:57 schreef trui het volgende:
[..]
er staat toch : "Haak een halve vaste in de ring" ?
Dat rendier! Geweldig! Ook van ravelry? Of zelf bedacht?quote:Op zondag 9 december 2012 14:28 schreef BrainTeaser het volgende:
Net de kerstboom gezet en alle mooi aangekleed hier!
En afgelopen weken ook nog wat Kersthaaksels gemaakt:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Waar haal jij het patroon vandaan, maar aan de halve vasten in de ring kan ik wel snappen ja hihihi.quote:
Het is een patroon van Esbelotta, die heeft heel veel leuke patronen! Als je op de foto klikt, kom je op mijn projectpagina, waar een linkje naar het patroon op staat.quote:Op zondag 9 december 2012 14:35 schreef CREADO het volgende:
[..]
Dat rendier! Geweldig! Ook van ravelry? Of zelf bedacht?
Ik heb eindelijk mijn eigen haascreatie af! Hij heeft zo lang moeten wachten op zijn eindresultaat!
Maar hij mag er zijn en nu nog de kleine van mijn collega verrassen :-)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |