quote:Op donderdag 6 december 2012 23:12 schreef Whoopdidoo het volgende:
Om niet heel het topic te vervuilen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De muts en sjaal zijn trouwens echt heel mooi! Was ik helemaal vergeten te zeggen.
En Dankje![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:27 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Bedankt voor het beeld, nu krijg ik alsnog nachtmerriesWas al bang dat ik een nachtmerrie zou krijgen over flip in die vieze enge kruipruimte
leukquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:55 schreef beefcake het volgende:
Omdat het buiten sneeuwt:
[ afbeelding ]
Ravelry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
omdat hij dan zijn vingers branden kan aan de cv en leidingwerkquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:21 schreef trui het volgende:
Ynske, wat een pech dat je nu je verwarming niet aan kunt doen. Daar heb ik trouwens nog nooit van gehoord, dat je nog niet mag stoken voor de onderhoudsman komt.Succes met de laatste vierkantjes van je bolero!
Om niet heel het topic te vervuilen:je kan altijd nog een hamster haken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De muts en sjaal zijn trouwens echt heel mooi! Was ik helemaal vergeten te zeggen.
By DMB
SPOILER: HamstersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..: Let epsilon be smaller than zero :.
Om niet heel het topic te vervuilen:Fijn dat die weer terug is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De muts en sjaal zijn trouwens echt heel mooi! Was ik helemaal vergeten te zeggen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Ik zal aan je denken als ik bij de wibra kom :-)quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:16 schreef trovey het volgende:
Ik zie dat er intussen alweer heftig gehaakt is, mooi.Ik ben gisteren nog twee Wibra's afgeweest (was toch onderweg) om naar die wol met een metaaldraadje te kijken, resultaat.....één bol zwart.
Ik was dus te laat, blijkbaar is het er al weer uit
Moet nu maar een combinatie maken met eventueel die zwart versie of met 2 grijze bollen van andere wol die ik gevonden heb want met twee 2 bollen een shrug met lange mouwen maken gaat niet lukken.
Als je wilt, graag.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:31 schreef CREADO het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik bij de wibra kom :-)
quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:49 schreef MizzEnroe het volgende:
Afgelopen dinsdag ben ik met de trein naar Maastricht gegaan en heb ik lekker de tijd (3,5u) gehad om een mutsje af te haken. Ik zal straks een foto plaatsen.De foto:SPOILER: HamstersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.: Let epsilon be smaller than zero :.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |