abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120020844
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:12 schreef Whoopdidoo het volgende:
Om niet heel het topic te vervuilen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De muts en sjaal zijn trouwens echt heel mooi! Was ik helemaal vergeten te zeggen.
:D
En Dankje :)
pi_120020852
LOL
pi_120021088
Ik haak lang niet zo snel als jullie doen, maar in de tussentijd toch niet stil gezeten. Als opdracht voor iemand moest ik 'superaap' El Monkey inclusief snor haken

pi_120022237
Leuk aapje!

quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:27 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Bedankt voor het beeld, nu krijg ik alsnog nachtmerries :P Was al bang dat ik een nachtmerrie zou krijgen over flip in die vieze enge kruipruimte :P
:( Sorry.
Maar de andere 2 hamstertjes zijn gelukkig wel heelhuids teruggekeerd. En die ik nu heb, is totnutoe nog niet ontsnapt :P
  vrijdag 7 december 2012 @ 02:59:39 #80
376910 Jumpsje
Lalalalalaaa!
pi_120024091
Fijn dat ie terug is Whoop!

Wij hadden vroeger 1 talloze dwerghamsters. Niet tegelijk, maar ze gaan niet zo lang mee. Eentje heeft een paar dagen achter de koelkast onder het aanrecht gewoond, en kwam toen doodleuk weer aankakken.
Verhongeren doen ze niet zo snel, zeker niet als er kruimels e.d. te vinden zijn.
pi_120026146
Omdat het buiten sneeuwt:

Ravelry
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Moderator/colorchick vrijdag 7 december 2012 @ 08:56:26 #82
382129 crew  Donna
pi_120026161

Jaa, hij is klaar. Paar uurtjes werk, helemaal blij mee. Nu de opdrachtgeefster nog! :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 december 2012 @ 08:57:24 #83
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_120026173
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:55 schreef beefcake het volgende:
Omdat het buiten sneeuwt:
[ afbeelding ]
Ravelry
leuk :)

mn bolerootje is nog niet klaar :') moet nog een halve arm en afwerken....
gelukkig vrij vandaag dus dat word doorwerken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_120026176
Ziet er netjes uit DonnaRush ^O^
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 7 december 2012 @ 09:21:39 #85
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_120026617
Ynske, wat een pech dat je nu je verwarming niet aan kunt doen. Daar heb ik trouwens nog nooit van gehoord, dat je nog niet mag stoken voor de onderhoudsman komt. :o Succes met de laatste vierkantjes van je bolero!
in de haak.
  vrijdag 7 december 2012 @ 09:22:01 #86
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_120026623
mooi gedaan, Donna!

ach, ik lees nu pas het verhaal van je hamster, wat fijn dat ie weer terecht is Whoop! :)

en die superaap, erg grappig!
in de haak.
pi_120028282
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:21 schreef trui het volgende:
Ynske, wat een pech dat je nu je verwarming niet aan kunt doen. Daar heb ik trouwens nog nooit van gehoord, dat je nog niet mag stoken voor de onderhoudsman komt. :o Succes met de laatste vierkantjes van je bolero!
omdat hij dan zijn vingers branden kan aan de cv en leidingwerk ;) en als hij de kachel leeg laten lopen heb je allemaal warm water ;)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:27:58 #88
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_120028372
daar kan ik me wel wat bij voorstellen, maar hier heeft 't nog nooit gehoeven.
in de haak.
pi_120034639
quote:
SPOILER
De muts en sjaal zijn trouwens echt heel mooi! Was ik helemaal vergeten te zeggen.
je kan altijd nog een hamster haken hoor _O-
By DMB
pi_120034804
Pfff, dat lijkt me naar zeg om je hamster kwijt te zijn! Echt super dat je hem terug hebt gevonden Whoop!

Ik zometeen even naar het dorp moet voor katoen, maar het sneeuwt hier nog een beetje en dat fietst zo vervelend vind ik. Verder valt de sneeuwval hier erg mee/tegen.
pi_120036066
Wat een heerlijk dagje om te haken! O+
Buiten sneeuwt het nog steeds, er ligt al een enorm pak!
pi_120036147
Afgelopen dinsdag ben ik met de trein naar Maastricht gegaan en heb ik lekker de tijd (3,5u) gehad om een mutsje af te haken. Ik zal straks een foto plaatsen.

SPOILER: Hamsters
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_120037147
quote:
SPOILER
Fijn dat die weer terug is. *O*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_120037295
Ik zie dat er intussen alweer heftig gehaakt is, mooi. O+ Ik ben gisteren nog twee Wibra's afgeweest (was toch onderweg) om naar die wol met een metaaldraadje te kijken, resultaat.....één bol zwart. :( Ik was dus te laat, blijkbaar is het er al weer uit ;( Moet nu maar een combinatie maken met eventueel die zwart versie of met 2 grijze bollen van andere wol die ik gevonden heb want met twee 2 bollen een shrug met lange mouwen maken gaat niet lukken. :')
Optimist tot in de kist
pi_120037878
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:16 schreef trovey het volgende:
Ik zie dat er intussen alweer heftig gehaakt is, mooi. O+ Ik ben gisteren nog twee Wibra's afgeweest (was toch onderweg) om naar die wol met een metaaldraadje te kijken, resultaat.....één bol zwart. :( Ik was dus te laat, blijkbaar is het er al weer uit ;( Moet nu maar een combinatie maken met eventueel die zwart versie of met 2 grijze bollen van andere wol die ik gevonden heb want met twee 2 bollen een shrug met lange mouwen maken gaat niet lukken. :')
Ik zal aan je denken als ik bij de wibra kom :-)
By DMB
pi_120037926
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:31 schreef CREADO het volgende:

[..]

Ik zal aan je denken als ik bij de wibra kom :-)
Als je wilt, graag. O+
Grijs met zilver draadje (of dan nu ook die zwarte) is het. Even de naam opzoeken op de wikkel van de zwarte bol....moment.
Optimist tot in de kist
pi_120037999
En weer terug. :P Janna met een prijs van 1,79 en het is een 100 gram bol.
Optimist tot in de kist
pi_120039681
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:49 schreef MizzEnroe het volgende:
Afgelopen dinsdag ben ik met de trein naar Maastricht gegaan en heb ik lekker de tijd (3,5u) gehad om een mutsje af te haken. Ik zal straks een foto plaatsen.

SPOILER: Hamsters
De foto:
.: Let epsilon be smaller than zero :.
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:20:08 #99
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_120039847
snoezig! (en een veer erop en hij kan voor pietenmuts doorgaan. ;) ).
in de haak.
pi_120044368
Daar komen alweer veel mooie dingen voorbij. Knappe muts:).
En leuk en passend bij het weer, die sneeuwvlokjes! Strak hoor, Donna Rush. Ooit ga ik ook een keer leren zo netjes te haken. Ik laat nog wel eens een steekje vallen en probeer het dan weg te moffelen/passend te maken in de volgende toeren.
Gisteren was ik voor mijn werk bij de Wibra, maar kon het niet laten twee bolletjes Sanna mee te nemen voor mezelf, de kleurtjes zagen er zo mooi uit. Nu nog even bedenken wat ik ermee ga maken.

Oh ja...gelukkig dat de hamster weer terecht is:))!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')