quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:42 schreef An_awesome_wave het volgende:
Lol, wat een geouwehoer weerHier ook een dik succesverhaal momenteel.... na 2 maanden gedate te hebben werd ik langzaam maar zeker echt fucking verliefd op desbetreffende chick. Heb nog nooit eerder meegemaakt dat ik zo compatible ben met iemand, echt bizar
![]()
Uit angst dat het niet wederzijds zou zijn heb ik mijn gevoelens lange tijd afgehouden maar gisteren hield ik het niet meer en vertelde haar dat ik enorm verliefd aan het worden was, en als dat niet wederzijds was ik er liever mee wilde kappen.
Luckily for me is ze net zo into mij als dat ik into haar ben, ik kotste bijna regenbogen van geluk, hahaha. Vrijdag zie ik haar weerwe zijn nu de datingfase min of meer voorbij en ik weet bijna wel zeker dat dit iets moois gaat worden.
Ik de mijne ookquote:Op woensdag 5 december 2012 00:59 schreef Andromache het volgende:
De OP klopt niet, ik wil mijn usericon erin.
je kunt de OP gewoon aanpassen metquote:Op woensdag 5 december 2012 01:00 schreef eefje801 het volgende:
En dat gaan jullie aan een digibeet als ik vragen??
1 | [url=http://fotoboek.fok.nl/Andromache][img]http://i.fok.nl/usericons/138876/fok_kers.jpg[/img][/url] |
geluktquote:Op woensdag 5 december 2012 01:02 schreef Andromache het volgende:
[..]
je kunt de OP gewoon aanpassen met
[ code verwijderd ]
dank!
Er kunnen er iig een paar uit (zie poll) volgens mij deden enkele het ook niet meer. Weet zo even niet welke...quote:Op woensdag 5 december 2012 01:12 schreef eefje801 het volgende:
Zijn er nog meer datingsites die in de OP moeten?
En ik de mijne ook alstublieftquote:Op woensdag 5 december 2012 00:59 schreef Andromache het volgende:
De OP klopt niet, ik wil mijn usericon erin.
Ik loop hier haren uit mijn hoofd te trekken want het lukt me gewoon nietquote:Op woensdag 5 december 2012 01:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Moet je Eef even voordoen hoe ze dat doet...net als Andromache!
Snelquote:Op woensdag 5 december 2012 01:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik loop hier haren uit mijn hoofd te trekken want het lukt me gewoon niet
Het heeft geen haastquote:Op woensdag 5 december 2012 01:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik loop hier haren uit mijn hoofd te trekken want het lukt me gewoon niet
je kan de OP nu nog wel editten..maar moet ze wel weten hoe! Oftwel, geef een voorzetjequote:Op woensdag 5 december 2012 01:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Snel
Dit topic volspammen... Komt het wel in de volgende OP
zoals A. deed!quote:Op woensdag 5 december 2012 01:02 schreef Andromache het volgende:
[..]
je kunt de OP gewoon aanpassen met
[ code verwijderd ]
dank!
Zit mobielquote:Op woensdag 5 december 2012 01:24 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
je kan de OP nu nog wel editten..maar moet ze wel weten hoe! Oftwel, geef een voorzetje
Sorry schat, zoals je weet ben ik een nog grotere digibeet dan jij...quote:Op woensdag 5 december 2012 01:24 schreef eefje801 het volgende:
ha ha, nou ik wil gewoon weten wat ik nou precies fout doe. Die link van andromache werkt wel, maar als ik precies hetzelfde doe bij de anderen (qua codering) lukt het niet.
1 | [url=***hier de URL naar het fobo van de desbetreffende user***] |
1 | [img]*** hier de URL van de usericon van de desbetreffende user*** |
1 | [/img][/url] |
En de URL naar de usericon is gewoon de locatie kopiëren op het plaatje toch?? ja sorry heel lief maar dit is ook nog steeds geheimtaalquote:Op woensdag 5 december 2012 01:26 schreef Andromache het volgende:
komtie:
dit moet je typen:
[ code verwijderd ]
direct hierna:
[ code verwijderd ]
direct hierna de tags sluiten:
[ code verwijderd ]
klaar
Whaha, weet je dat wel zeker??quote:Op woensdag 5 december 2012 01:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Sorry schat, zoals je weet ben ik een nog grotere digibeet dan jij...
Laat het ze zelf maar uitvogelen voor de volgende OP! Kan jij je zondag op mijn computer storten
Best schattig zo'n digibeetquote:Op woensdag 5 december 2012 01:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En de URL naar de usericon is gewoon de locatie kopiëren op het plaatje toch?? ja sorry heel lief maar dit is ook nog steeds geheimtaal
Klopt!!quote:Op woensdag 5 december 2012 01:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En de URL naar de usericon is gewoon de locatie kopiëren op het plaatje toch?? ja sorry heel lief maar dit is ook nog steeds geheimtaal
dat wordt datenquote:
Dat!quote:
Nextlover bestaat niet meer, dat is nu Paiq.quote:Op woensdag 5 december 2012 01:12 schreef eefje801 het volgende:
Zijn er nog meer datingsites die in de OP moeten?
Mensen eruit halen is niet zo moeilijk, komt goedquote:Op woensdag 5 december 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
Als men toch met de OP bezig gaat, haal mij er maar uit
Yellowdate bestaat nog, Knuz stond er al tussenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:46 schreef Silenus het volgende:
En Yellow-dinges, wat is dat? Kan er ook wel uit.
Knuz moet erbij trouwens, zitten best veel mensen op.
Gaat ook nergens over. Maar vind het zo onzinnig dat ik er dan liever uit wilquote:Op woensdag 5 december 2012 14:03 schreef Silenus het volgende:
Of....en dit klinkt heel gek wat ik nu zeg....gaat dit helemaal nergens over?
Zodat andere Fokkers weten dat jij aan het daten bent en de drempel lager is voor hun om jou een PM/DM te sturenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:03 schreef Silenus het volgende:
Wat is exact de toegevoegde waarde van 'in de OP staan'?
Ik hang hier al 273 delen rond zo ongeveer, maar...misschien heb ik het gemist. Krijg je korting bij datingsites? Neemt men je eerder serieus als datingsite-deskundige? Hossel je uberhaupt zo sneller een date?
Of....en dit klinkt heel gek wat ik nu zeg....gaat dit helemaal nergens over?
quote:Op woensdag 5 december 2012 14:11 schreef ook_gek het volgende:
Oooh dus dat is de manier om vrouwen te hosselen en spannende DM berichten te krijgen?
Geen idee, ik heb er zelf ooit een account gehad, is net zoiets als lexa dacht ik.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:58 schreef Silenus het volgende:
Ja maar ik bedoel, WIE heeft hier ooit op yellowdate gezeten? Werkelijk nog nooit van gehoord. Dan zouden we ook piratendating.nl erin kunnen zetten, lange vrouwen-dating, dikke-vrouwen-dating, alleenstaande-mama-dating en datingsites-voor-roodharige-dwergen-met-een-dwarsleasie.
Het heeft mij niet geholpen. Maar misschien als man welquote:Op woensdag 5 december 2012 14:11 schreef ook_gek het volgende:
Oooh dus dat is de manier om vrouwen te hosselen en spannende DM berichten te krijgen?
Nee hoor, zal er wat smileys bijzetten de volgende keer.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:13 schreef eefje801 het volgende:
Ben je met je verkeerde been uit bed gestapt?
Maar ik heb jou alquote:Op woensdag 5 december 2012 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het heeft mij niet geholpen. Maar misschien als man wel
Niet nodig. Yellowdate is uit de OP.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee hoor, zal er wat smileys bijzetten de volgende keer.
Moet je even aan de volgende Topicstarter vragen, het lukt me niet. Behalve als je het neerzet zoals Andromachequote:
Ja man, toen ik er in stond was het echt elk weekend prijs. Had toen echt een agenda nodig om die fok chicks in te plannen.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:11 schreef ook_gek het volgende:
hey ouwe, hoe gaat ie? En met de progress?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Ja man, toen ik er in stond was het echt elk weekend prijs. Had toen echt een agenda nodig om die fok chicks in te plannen.
ot: alles goed hier met iedereen? Nog succesverhalen afgelopen maanden hiero?
Samenwonen heeft ander tijdsbestedingen een beetje verdrongen..sinds kort draad weer opgepaktquote:Op woensdag 5 december 2012 14:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hey ouwe, hoe gaat ie? En met de progress?
quote:
In ieder geval mijn dichtstbij wonende date ever, wat op zich een voordeel kán zijn. Het was best tof, ze heeft een goed gevoel voor humor, was ook totaal niet zenuwachtig alhoewel ik pas 'r tweede date was geloof ik, en momenten van stilte vielen er niet. Oh, en ze bleek bij mijn jongere zus in de klas te hebben gezetenquote:
Was dat nou die ene met 3000 problemen?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
In ieder geval mijn dichtstbij wonende date ever, wat op zich een voordeel kán zijn. Het was best tof, ze heeft een goed gevoel voor humor, was ook totaal niet zenuwachtig alhoewel ik pas 'r tweede date was geloof ik, en momenten van stilte vielen er niet. Oh, en ze bleek bij mijn jongere zus in de klas te hebben gezetenEn dan gaat zo'n gesprek al snel een kant op van ''ken je die en die?''
Zat ook wel wat spanning, twee keer allebei zwijgend met de gezichten bij elkaar terwijl ze me aan bleef kijken, typische blik in haar ogen, en dat zijn van die momenten waarvan je op je sloffen aanvoelt, wéét dat het veilig is om je hosselmove te maken.Maar ik heb het niet gedaan. Waarom niet? Geen wow-factor (sic) wat mij betreft. En juist dát zoek ik, maar ik ben daar nogal rigoureus in, ik heb dat bij je als ik je zie of niet. En dat komt in mijn geval echt niet later ineens, heb net iets teveel met dat bijltje gehakt om mezelf daarin te kennen.
Is het scharrelmateriaal? Ja. Maar daar zal het ook bij blijven en ik heb geen zin in andere verwachtingen van haar kant. En juist dat laatste is me nog niet helemaal duidelijk.
quote:Op woensdag 5 december 2012 14:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Moet je even aan de volgende Topicstarter vragen, het lukt me niet. Behalve als je het neerzet zoals Andromache
1 | [url=http://fotoboek.fok.nl/Sc0tTy][img]http://i.fok.nl/usericons/125461/fok_usericon1.gif[/img][/url] |
Jeejquote:
Toch moet je dat een keer gaan loslaten H_J. Je kan heel hard blijven roepen dat jij jezelf goed genoeg kent op dat gebied, maar ik vind het ook een heel goed verdedigingsmechanisme van jezelf om maar niet verliefd te hoeven worden. Eentje die jezelf creëert en in stand houdt...ook al zou je nog zo graag wel verliefd worden. Soms moet je dingen een kans geven en proberen te geloven in 'dat wat niet (direct) is, kan nog komen'. Soms moet je elkaar eerst beter leren kennen voordat die klik/wow-factor er wel is.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
In ieder geval mijn dichtstbij wonende date ever, wat op zich een voordeel kán zijn. Het was best tof, ze heeft een goed gevoel voor humor, was ook totaal niet zenuwachtig alhoewel ik pas 'r tweede date was geloof ik, en momenten van stilte vielen er niet. Oh, en ze bleek bij mijn jongere zus in de klas te hebben gezetenEn dan gaat zo'n gesprek al snel een kant op van ''ken je die en die?''
Zat ook wel wat spanning, twee keer allebei zwijgend met de gezichten bij elkaar terwijl ze me aan bleef kijken, typische blik in haar ogen, en dat zijn van die momenten waarvan je op je sloffen aanvoelt, wéét dat het veilig is om je hosselmove te maken.Maar ik heb het niet gedaan. Waarom niet? Geen wow-factor (sic) wat mij betreft. En juist dát zoek ik, maar ik ben daar nogal rigoureus in, ik heb dat bij je als ik je zie of niet. En dat komt in mijn geval echt niet later ineens, heb net iets teveel met dat bijltje gehakt om mezelf daarin te kennen.
Is het scharrelmateriaal? Ja. Maar daar zal het ook bij blijven en ik heb geen zin in andere verwachtingen van haar kant. En juist dat laatste is me nog niet helemaal duidelijk.
En ook al kom je er later achter dat het uiteindelijk niet komt, wat dan nog..wat heb je dan verloren ?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Toch moet je dat een keer gaan loslaten H_J. Je kan heel hard blijven roepen dat jij jezelf goed genoeg kent op dat gebied, maar ik vind het ook een heel goed verdedigingsmechanisme van jezelf om maar niet verliefd te hoeven worden. Eentje die jezelf creëert en in stand houdt...ook al zou je nog zo graag wel verliefd worden. Soms moet je dingen een kans geven en proberen te geloven in 'dat wat niet (direct) is, kan nog komen'. Soms moet je elkaar eerst beter leren kennen voordat die klik/wow-factor er wel is.
Precies...en zekerheid heb je nooit, ook niet als je wel opslag stapel gek op iemand wordt.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:08 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En ook al kom je er later achter dat het uiteindelijk niet komt, wat dan nog..wat heb je dan verloren ?
Mja bijna alle dames die geen tweede date wilde met mij, kwamen met dat excuus van: ik voel geen wow factor.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Toch moet je dat een keer gaan loslaten H_J. Je kan heel hard blijven roepen dat jij jezelf goed genoeg kent op dat gebied, maar ik vind het ook een heel goed verdedigingsmechanisme van jezelf om maar niet verliefd te hoeven worden. Eentje die jezelf creëert en in stand houdt...ook al zou je nog zo graag wel verliefd worden. Soms moet je dingen een kans geven en proberen te geloven in 'dat wat niet (direct) is, kan nog komen'. Soms moet je elkaar eerst beter leren kennen voordat die klik/wow-factor er wel is.
Had het er laatst met Eef nog over. Volgens ons is geen verliefdheid hetzelfde. Dat je gaat vergelijken is normaal, maar verwacht niet dat hetzelfde gevoel bij een ander ook zo aanwezig zal zijn.
Vraag het haar! misschien wil zij ook alleen maar scharrelen...
Toch leuk te horen dat je een gezellige date hebt gehad!
En eenomdat ik het alleen zeg omdat ik je het beste daarin gun en niet om een serieus zeikwijf uit te hangen.
![]()
Ik vind het ook zeer herkenbaar en heb zelf ook vaak niet verder gekeken..maar kwam er ook achter dat dat ook niet opschoot. Merkte daarna wel dat als ik iemand iets meer een kans gaf dat 'de mogelijkheid tot' wat begon te groeien. Heeft voor mij ook te maken met jezelf toelaten om wat te gaan voelen. Dus niet gelijk gevoelens voor iemand anders, maar meer nagaan wat jij zelf voelt, wat een ander met jou doet.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja bijna alle dames die geen tweede date wilde met mij, kwamen met dat excuus van: ik voel geen wow factor.
Al mijn relaties zijn voortgekomen uit elkaar langer zien dan 1 date. Hopelijk komt er eens een dame voorbij die er dus voor openstaat om zoiets te laten groeien.
Nee, dat was weer een ander. Geen contact meer mee gehad.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was dat nou die ene met 3000 problemen?
Wat moet ik loslaten? Het is er of niet, simpel toch?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Had het er laatst met Eef nog over. Volgens ons is geen verliefdheid hetzelfde. Dat je gaat vergelijken is normaal, maar verwacht niet dat hetzelfde gevoel bij een ander ook zo aanwezig zal zijn.
Vraag het haar! misschien wil zij ook alleen maar scharrelen...
Toch leuk te horen dat je een gezellige date hebt gehad!
En eenomdat ik het alleen zeg omdat ik je het beste daarin gun en niet om een serieus zeikwijf uit te hangen.
![]()
Ik vind het nogal zwart-wit. Maar goed, nogmaals...met de beste bedoelingen.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, dat was weer een ander. Geen contact meer mee gehad.
[..]
Wat moet ik loslaten? Het is er of niet, simpel toch?
Uiteindelijk vind ik haar niet leuk genoeg, daar komt het op neer. En dan kan ik er maanden mee aan de slag gaan, en me de ballen finaal uit de broek neuken terwijl ik al haar ins en outs leer kennen letterlijk en figuurlijk, het gaat niet méér worden uiteindelijk. En dat heeft geen reet te maken met een soort ongrijpbare angst om verliefd te worden, geloof me. Het gaat erom of ik denk dat met de beste wil ter wereld die mogelijkheid erin zit.
Nee dus.
ik lees tussen de regels dat dit het hem niet gaat worden?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik vind het ook zeer herkenbaar en heb zelf ook vaak niet verder gekeken..maar kwam er ook achter dat dat ook niet opschoot. Merkte daarna wel dat als ik iemand iets meer een kans gaf dat 'de mogelijkheid tot' wat begon te groeien. Heeft voor mij ook te maken met jezelf toelaten om wat te gaan voelen. Dus niet gelijk gevoelens voor iemand anders, maar meer nagaan wat jij zelf voelt, wat een ander met jou doet.
Moeilijk uit te leggen misschien, maar wie weet dat iemand mij begrijpt
En ook nu ben ik aan het daten met iemand waar de wow-factor toch wel een beetje mist. Ik smelt niet voor hem zoals ik voor mijn ex smolt. Die deed mijn hart sneller kloppen als ik hem zag en zat 24/7 in mijn hoofd. Was ook liefde op het eerste gezicht.
Nu date ik iemand die goed kan praten/luisteren en die mij vooral heel erg aan het lachen kan maken. Ik word vrolijk als ik bij hem ben. En hoewel ik nog steeds twijfel, besef ik ook dat dit ook een heel prettig en waardevol gevoel is.![]()
Tja, ziek op de bank...dan kraam ik misschien een boel onzin uit.
Das sowieso het probleem in deze maatschappij tegenwoordig. Alles moet maar snel snel en het moet zo zijn, of niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:32 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik vind het nogal zwart-wit. Maar goed, nogmaals...met de beste bedoelingen.
Schat, ik ben oud genoeg om mezelf daar zo ongeveer wel in te kennen. En ik heb het ook een aantal keer geprobeerd, werkte niet. Het is bij mij nu eenmaal geen materie wat groeit gedurende de weken of maanden en ik zal daar dan wel alles of niets in zijn...quote:Op woensdag 5 december 2012 18:32 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik vind het nogal zwart-wit. Maar goed, nogmaals...met de beste bedoelingen.
Ik denk dat je dat verkeerd leest. Anders was ik er allang mee gekapt, maar er spelen nog wel wat dingen ja.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ik lees tussen de regels dat dit het hem niet gaat worden?
en vwb je eerdere post, op zich wel mee eens maar bestaat dan niet de kans dat je "jezelf probeert te overtuigen" dat je heus wel iets voelt?
beterschap.
Ach, ik kom net uit een korte relatie waarbij ik de wow-factor kwijt ben geraakt....maakt het ook allemaal niet makkelijkerquote:Op woensdag 5 december 2012 18:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik vind het ook zeer herkenbaar en heb zelf ook vaak niet verder gekeken..maar kwam er ook achter dat dat ook niet opschoot. Merkte daarna wel dat als ik iemand iets meer een kans gaf dat 'de mogelijkheid tot' wat begon te groeien. Heeft voor mij ook te maken met jezelf toelaten om wat te gaan voelen. Dus niet gelijk gevoelens voor iemand anders, maar meer nagaan wat jij zelf voelt, wat een ander met jou doet.
Moeilijk uit te leggen misschien, maar wie weet dat iemand mij begrijpt
En ook nu ben ik aan het daten met iemand waar de wow-factor toch wel een beetje mist. Ik smelt niet voor hem zoals ik voor mijn ex smolt. Die deed mijn hart sneller kloppen als ik hem zag en zat 24/7 in mijn hoofd. Was ook liefde op het eerste gezicht.
Nu date ik iemand die goed kan praten/luisteren en die mij vooral heel erg aan het lachen kan maken. Ik word vrolijk als ik bij hem ben. En hoewel ik nog steeds twijfel, besef ik ook dat dit ook een heel prettig en waardevol gevoel is.![]()
Tja, ziek op de bank...dan kraam ik misschien een boel onzin uit.
Ik heb ooit een date gehad met iemand...op het eerste gezicht...wowquote:Op woensdag 5 december 2012 18:37 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ach, ik kom net uit een korte relatie waarbij ik de wow-factor kwijt ben geraakt....maakt het ook allemaal niet makkelijker
De maakbare samenleving, inderdaad.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das sowieso het probleem in deze maatschappij tegenwoordig. Alles moet maar snel snel en het moet zo zijn, of niet.
Niemand geeft een ander meer de kans. Ik bedoel, wat weet je nou werkelijk van elkaar na een eerste date?
Maar nee, alles wordt maar beoordeeld op looks enzo.
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb ooit een date gehad met iemand...op het eerste gezicht...wow...toen hij zijn bek opentrok...no-way (behoorlijk gronings accent)
...na een hele leuke avond...wow
...ik stelde een tweede date voor...is hij verliefd geworden op een oude vlam
![]()
Het kan alle kanten op
Ooh god..dat heb ik ook eens gehad..althans qua accent, maar dan Eindhovens...gelukkig was het al niet helemaalquote:Op woensdag 5 december 2012 18:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb ooit een date gehad met iemand...op het eerste gezicht...wow...toen hij zijn bek opentrok...no-way (behoorlijk gronings accent)
...na een hele leuke avond...wow
...ik stelde een tweede date voor...is hij verliefd geworden op een oude vlam
![]()
Het kan alle kanten op
Als ik een relatie wil met iemand is het omdat me dat leuk lijkt, en het fijn vind om bij haar te zijn. Niet omdat ik het als verplichting voel. Ik heb zoiets (waar ik op voorhand wat twijfels had) een paar keer de ''kans'' gegeven en het werkte niet voor me.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das sowieso het probleem in deze maatschappij tegenwoordig. Alles moet maar snel snel en het moet zo zijn, of niet.
Niemand geeft een ander meer de kans. Ik bedoel, wat weet je nou werkelijk van elkaar na een eerste date?
Maar nee, alles wordt maar beoordeeld op looks enzo.
Het blijft een oppervlakkig iets...weet ik...maar soms kunnen juist die kleine dingen zulke afknappers zijn. Blijf erbij dat je toch veel meer van iemand accepteert als je echt verliefd bent of die wow-factor wel gelijk voelt, dan zie/hoor/ruik/voel je het vaak niet eens.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:43 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ooh god..dat heb ik ook eens gehad..althans accent, maar dan Eindhovens...gelukkig was het al niet helemaal![]()
![]()
dus viel uiteindelijk de
![]()
wel mee
Dat zeg ik toch de hele tijd al?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar ja, het kan ook zijn dat de date van H_J sowieso ook niet iemand was met wie hij het op de langere termijn wél wat zag worden natuurlijk.
Een paar punten blijven toch echt wel op mijn lijstje staan hoor.....quote:Op woensdag 5 december 2012 18:47 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het blijft een oppervlakkig iets...weet ik...maar soms kunnen juist die kleine dingen zulke afknappers zijn. Blijf erbij dat je toch veel meer van iemand accepteert als je echt verliefd bent of die wow-factor wel gelijk voelt, dan zie/hoor/ruik/voel je het vaak niet eens.
Mijn eisenlijstje is in het verleden (voordat ik datingsites opging) wat dat betreft al geslonken naar een minimum...en zelfs dat laatste puntje heb ik nu laten varen
Nou..quote:Op woensdag 5 december 2012 18:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch de hele tijd al?
Nou, waar is je story dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:49 schreef robuust89 het volgende:
Trouwens, die tip van dat je gaat sporten voor je date heeft geholpen! Bedankt!
De wow-factor (kutwoord trouwens) moet er zijn, wil ik meer. Maar dat leek me vrij logisch, of heb jij dat niet?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou..Maar begrijp nu dat als je ook maar hínt had gehad dat het wat kon worden je date twee al had gepland
Het is idd een kutwoord en misschien bedoelen we wel niet hetzelfde...maar is die wow-factor er altijd op dezelfde manier of hou je (niet persoonlijk) vast aan hoe je dat eerder hebt ervaren?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De wow-factor (kutwoord trouwens) moet er zijn, wil ik meer. Maar dat leek me vrij logisch, of heb jij dat niet?
Wat bedoel je daar precies mee dan? Met de wow-factor.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De wow-factor (kutwoord trouwens) moet er zijn, wil ik meer. Maar dat leek me vrij logisch, of heb jij dat niet?
Wij gaan dus echt nooit daten!!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar precies mee dan? Met de wow-factor.
Ik probeer vooral niet teveel te vergelijken met eerdere "prille" relaties want het is tot nu toe iedere keer nog anders gegaan bij mij. Ik kan er echt geen peil op trekken. Ik heb juist wel eens het idee gehad dat het bij mij samenhing met hoe onbereikbaar iemand was. Hoe lastiger, hoe sterker de gevoelens.
Kun je dat na 1 date al zo zeker weten?. Ik dacht altijd van wel, maar kom daar nu wel iets op terug. Toen ik mijn date voor het eerst zag zei ik gelijk tegen mijn vriendin dat het een leuke vent was...maar meer ook niet. Pas rond de derde date merkte ik dat ik het toch wel heel erg leuk vond.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:41 schreef eefje801 het volgende:
...niet iemand was met wie hij het op de langere termijn wél wat zag worden natuurlijk.
Dat herken ik wel, maar is heel erg gevaarlijk.. Wil je het uiteindelijk wel écht? Want zo nee, als ze zich erg onbereikbaar opstelt en je gaat steeds meer gevoelens krijgen, en ze geeft toe, en ik blijk alleen de spanning/ het onbereikbare leuk te hebben gevonden, heeft er toch iemand een probleem...quote:Op woensdag 5 december 2012 19:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar precies mee dan? Met de wow-factor.
Ik probeer vooral niet teveel te vergelijken met eerdere "prille" relaties want het is tot nu toe iedere keer nog anders gegaan bij mij. Ik kan er echt geen peil op trekken. Ik heb juist wel eens het idee gehad dat het bij mij samenhing met hoe onbereikbaar iemand was. Hoe lastiger, hoe sterker de gevoelens.
Nee daarom, ik dacht van mezelf ook altijd dat ik het gelijk moest weten maar dat blijkt dus niet altijd een goede graadmeter te zijn geweest. Een beetje het idee van "hardlopers zijn doodlopers".quote:Op woensdag 5 december 2012 19:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Kun je dat na 1 date al zo zeker weten?. Ik dacht altijd van wel, maar kom daar nu wel iets op terug. Toen ik mijn date voor het eerst zag zei ik gelijk tegen mijn vriendin dat het een leuke vent was...maar meer ook niet. Pas rond de derde date merkte ik dat ik het toch wel heel erg leuk vond.
Klopt, een beetje spanning in het begin en wat onzekerheid is normaal. Maar het moet ook niet moeizaam gaan, dat is toch wel vaak een teken dat iemand niet echt goed bij je past.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat herken ik wel, maar is heel erg gevaarlijk.. Wil je het uiteindelijk wel écht? Want zo nee, als ze zich erg onbereikbaar opstelt en je gaat steeds meer gevoelens krijgen, en ze geeft toe, en ik blijk alleen de spanning/ het onbereikbare leuk te hebben gevonden, heeft er toch iemand een probleem...
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
O we gaan de hele klik-discussie weer doen, maar nu onder de vlag wow-factor?
We komen er niet uit lieverds, we hebben klikkers en niet-klikkers, laten we het er over eens zijn dat we het er niet over eens zijn!
Toch is een klik anders dan een wow.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
O we gaan de hele klik-discussie weer doen, maar nu onder de vlag wow-factor?
We komen er niet uit lieverds, we hebben klikkers en niet-klikkers, laten we het er over eens zijn dat we het er niet over eens zijn!
True! Helaas is dit geen ideale wereld, en moet iedereen concessies doen..quote:Op woensdag 5 december 2012 19:18 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Toch is een klik anders dan een wow.
Ik kan een klik hebben met iemand, maar toch geen wow
en een wow maar toch geen klik.
In een ideale wereld is er zowel een klik als een wow![]()
waar doe je dan het liefst een concessie op...op de wow of op de klik ?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
True! Helaas is dit geen ideale wereld, en moet iedereen concessies doen..
De wow natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 19:26 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
waar doe je dan het liefst een concessie op...op de wow of op de klik ?
Correctquote:Op woensdag 5 december 2012 19:28 schreef Mark-J het volgende:
Zou ik ook doen, alhoewel soms de wow komt als de klik goed is
Hijquote:Eén lid heeft op je foto's gestemd
Jason
Vind uit welke fotoscore hij jou gaf:
Zondag...quote:Op woensdag 5 december 2012 19:52 schreef Mark-J het volgende:
Zaterdag, kan je zondag er van bijkomen
Meer alcohol is meer kans op mindere prestatie's en meer alcohol staat voor 99% van de mannen gelijk aan meer snurkenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:32 schreef Silenus het volgende:
Zaterdag natuurlijk, grotere kans op langer in de kroeg blijven hangen --> meer alcohol --> geile gedachtes --> blijven slapen.
Dit weten zelfs eerstejaars-hosselstudenten.
Is er iets mis met MBO?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:32 schreef RedFever007 het volgende:
Heeft echt iedereen op Badoo MBO gedaan ofzo
quote:Op woensdag 5 december 2012 20:36 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Alles. Die mensen zijn dom.
Ik ben niet verder gekomen dan groep 7 basisschool...quote:Op woensdag 5 december 2012 20:36 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel vrij extreemquote:Op woensdag 5 december 2012 20:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ben niet verder gekomen dan groep 7 basisschool...![]()
Als je er potentie in ziet ga je natuurlijk toch niet neuken. En bovendien kun je, als je echt teveel gezopen hebt en bang bent dat je prestaties eronder lijden, altijd een lulverhaal ophangen over beter leren kennen blalblablabla niet te snel balbalblabal hoeft ook niet pas op de 10e date hoor maar opbouw is natuurlijk superleuk blablalbalbal doen we morgen wel een ontbijtje samen haha blbalblablabal....quote:Op woensdag 5 december 2012 20:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Meer alcohol is meer kans op mindere prestatie's en meer alcohol staat voor 99% van de mannen gelijk aan meer snurkenOftewel, zie je er potentie in (no phun) dan is dat ook weer niet echt aan te raden
quote:Op woensdag 5 december 2012 20:36 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Geef je je altijd zo snel gewonnen? De troll word getrolledquote:Op woensdag 5 december 2012 20:39 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel vrij extreem
Maar ik liep maar te trollen... ik vind alles prima zolang mijn partner maar minimaal HBO heeft.
Mja, had wel verder kunnen gaan meer iedereen is zo gevoelig hier de laatste tijdquote:Op woensdag 5 december 2012 20:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Geef je je altijd zo snel gewonnen? De troll word getrolled![]()
Ik nietquote:Op woensdag 5 december 2012 20:41 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Mja, had wel verder kunnen gaan meer iedereen is zo gevoelig hier de laatste tijd
Die zijn al bezet. Waarschijnlijk al samen met al die WO mannen waar ik naar op zoek wasquote:Op woensdag 5 december 2012 20:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
Maare, het viel mij zo op dat vrijwel iedereen die ik aanklik op Badoo MBO'ers zijnKom nooit een WO'er tegen
Ik ben WO'erquote:Op woensdag 5 december 2012 20:43 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die zijn al bezet. Waarschijnlijk al samen met al die WO mannen waar ik naar op zoek was
Helaas heb ik mijn WO nooit afgerond en ben ik maar een HBOtjequote:Op woensdag 5 december 2012 20:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik ben WO'erIk zoek een vrouw
Ik zie je PM wel tegemoet
Groetjes,
Veldmuis
HBO heb ik ook, dus geen probleem hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 20:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helaas heb ik mijn WO nooit afgerond en ben ik maar een HBOtje
quote:Op woensdag 5 december 2012 20:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Tsss... en dan wel op zoek gaan naar een WO kerel... bitch please...quote:Op woensdag 5 december 2012 20:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En nog een Grunniger ookquote:Op woensdag 5 december 2012 20:47 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
HBO heb ik ook, dus geen probleem hoor
Ik word graag gedomineerd...op dat gebied althansquote:Op woensdag 5 december 2012 20:48 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
[..]
Tsss... en dan wel op zoek gaan naar een WO kerel... bitch please...
Ik heb nu een prille relatie (durf ik dat zo al te zeggen?) met iemand uit zuid Brabant... accent hoorde ik na de 2e date al niet meerquote:
Deze jongen is niet meer geinteresseerd in andere vrouwen. Not by a long shot.quote:
Brabant!quote:Op woensdag 5 december 2012 20:51 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik heb nu een prille relatie (durf ik dat zo al te zeggen?) met iemand uit zuid Brabant... accent hoorde ik na de 2e date al niet meer
Ik als in de randstad wonende export Brabander let daar natuurlijk uitermate goed op
Ik ben volledig accentloos...praat en versta ook geen Gronings.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:51 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik heb nu een prille relatie (durf ik dat zo al te zeggen?) met iemand uit zuid Brabant... accent hoorde ik na de 2e date al niet meer
Ik als in de randstad wonende export Brabander let daar natuurlijk uitermate goed op
Had het niet over jouquote:Op woensdag 5 december 2012 20:51 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Deze jongen is niet meer geinteresseerd in andere vrouwen. Not by a long shot.
fixedquote:Op woensdag 5 december 2012 20:50 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik word graag gedomineerd gestimuleerd...op dat gebied althans
ik vermoed dat laatste...quote:Op woensdag 5 december 2012 21:47 schreef Sekhmet het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met die UI's in de OP die niet meer posten? Dat uiltje is niet meer aan te klikken...en er zitten er een paar tussen (CyCloNe en Axel1988 ofzo) die ik iig nog nooit hier gezien heb. Succesverhalen of stil in een hoekje gekropen?? Iemand??
Volgens mij had CyCloNe een succesverhaal, toen hij in één week op drie dates ging. Dat is wat ik me ervan herinner.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:47 schreef Sekhmet het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met die UI's in de OP die niet meer posten? Dat uiltje is niet meer aan te klikken...en er zitten er een paar tussen (CyCloNe en Axel1988 ofzo) die ik iig nog nooit hier gezien heb. Succesverhalen of stil in een hoekje gekropen?? Iemand??
Als de regel van 1:3 opgaat, dan maak ik komend weekend vrij voor jequote:Op woensdag 5 december 2012 22:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Volgens mij had CyCloNe een succesverhaal, toen hij in één week op drie dates ging. Dat is wat ik me ervan herinner.
was dat niet die pipo die iets van tien uur belde met een datequote:Op woensdag 5 december 2012 22:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Volgens mij had CyCloNe een succesverhaal, toen hij in één week op drie dates ging. Dat is wat ik me ervan herinner.
klopt, dat was 'm.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:37 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
was dat niet die pipo die iets van tien uur belde met een date
10 uur?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:37 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
was dat niet die pipo die iets van tien uur belde met een date
Omdat er dus nooit een vervolg is gekomen kun je eigenlijk ook nooit met zekerheid zeggen wat er gebeurd zou zijn als je wel wat verder had gekeken dan die eerste date. Dat is wat ik probeer te zeggen, zegt niet dat het dan wel raak was geweest...maar denk dat je het soms wel een kans moet geven. Er moet idd wel iets zijn, dat ben ik met je eens, maar of dat gelijk het gevoel van wow moet zijn?! Kan een gezellige avond, waar wel wat spanning hangt, de gesprekken goed lopen, je op 1 lijn ligt en je dezelfde humor deelt niet al voldoende zijn?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:15 schreef BeamofLight het volgende:
Ik heb gemerkt dat ik het lang niet altijd eens ben met H_J, maar wat betreft zijn opmerking over: meteen het gevoel of nooit meer, daar ben ik het dan wel mee eens. Als ik iemand ontmoette bij een date en had niet direct zoiets van: wow, yes, dit wordt leuk, dan werd het dat ook niet. En kwam er dus ook nooit een vervolg. Bij alle andere waarbij ik dat gevoel wel had, wel dus (niet dat dat nu allemaal succesverhalen zijn geworden, maar das een heel ander verhaal).
Er is inderdaad geen goed of fout in deze, maar het is denk ik niet slecht om er af en toe bij stil te staan hoe je erin staat. Beetje kritisch zijn en kijken wat je zelf eigenlijk iemand te bieden hebt.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:30 schreef Cue_ het volgende:
Wanneer ben je precies kieskeurig dan?
Wanneer je geen wow factir hebt maar wel een soort van klik?
Als je die tweese date toch maar niet doet?
Als je echt je wensen of eisenlijstje afloopt?
Vind ik ook, ik geloof nooit zo in het idee dat je kan sturen op wie je verliefd word. Dat je van jezelf weet dat je weinig kans maakt, ok. Maar om je gevoel dan volledig uit te schakelen en gevoelens te creeren voor iemand die hetzelfde te bieden heeft.....lijkt mij lastig..quote:Op donderdag 6 december 2012 01:05 schreef Cue_ het volgende:
Wat heeft wat je zelf te bieden hebt, te maken met waarop je valt? Waar jij zelf een aantrekkingskracht mee hebt? Staat toch eigenlijk helemaal los vam wat je zeld te biedwn hebt en wat die ander van jou vindt?
Dat tikt lekker aan met 1 euro 10 per minuut.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja maar dat was nog niks. Hij had rustig sessies van 13 uur ofzo
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:40 schreef -Splash- het volgende:
Dat tikt lekker aan met 1 euro 10 per minuut.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)e-lange-termijn.htmlquote:HOOFDDORP - Stellen die seks hebben tijdens de eerste weken van de datingfase zijn in de toekomst minder tevreden over hun relatie dan koppels die langer wachten.
Hell yeahquote:Op donderdag 6 december 2012 14:00 schreef dawg het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)e-lange-termijn.html
wachten dus in het vervolg, jongens en meisjes.
Had je een paar maanden geleden mee moeten komenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Beetje rare onderzoeksgroep: Dit blijkt uit onderzoek van de Brigham Young Universiteit onder 11.000 ongetrouwde mannen en vrouwen met een vaste relatie.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Je nieuwe provider?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat tikt lekker aan met 1 euro 10 per minuut.
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Beetje rare onderzoeksgroep: Dit blijkt uit onderzoek van de Brigham Young Universiteit onder 11.000 ongetrouwde mannen en vrouwen met een vaste relatie.Weer typisch nu.nl schrijfstijl
![]()
Overigens, uit één van de reacties blijkt over de Universiteit: operated by "The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints".
"e:De bevindingen komen overeen met eerder onderzoek, waarin werd aangetoond dat ook echtparen die langer hebben gewacht met seks uiteindelijk meer tevreden zijn over hun huwelijk.
quote:“Het kan zijn dat het niets te doen heeft met seks”, aldus Justin Lehmiller, sociaal-psycholoog aan Universiteit Harvard. “Misschien zijn het juist de persoonlijkheidsverschillen tussen degenen die meteen met iemand het bed in duiken en degenen die wachten met seks."
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik merk hele duidelijke verschillen met bijv mijn collega's in hoe zij tegenover seks staan. Veel maagden tot het huwelijk. Maar hun seksleven klinkt mij erg saai in de oren. Voor hun misschien minder belangrijk, maar voor mij wel.quote:“Misschien zijn het juist de persoonlijkheidsverschillen tussen degenen die meteen met iemand het bed in duiken en degenen die wachten met seks."
daar gaat het artikel toch niet over?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:52 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
[..]
Ik merk hele duidelijke verschillen met bijv mijn collega's in hoe zij tegenover seks staan. Veel maagden tot het huwelijk. Maar hun seksleven klinkt mij erg saai in de oren. Voor hun misschien minder belangrijk, maar voor mij wel.
Maagden tot het huwelijkquote:Op donderdag 6 december 2012 14:52 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
[..]
Ik merk hele duidelijke verschillen met bijv mijn collega's in hoe zij tegenover seks staan. Veel maagden tot het huwelijk. Maar hun seksleven klinkt mij erg saai in de oren. Voor hun misschien minder belangrijk, maar voor mij wel.
Er zijn zelfs zoenmaagden tot het huwelijk. Dus alles kanquote:Op donderdag 6 december 2012 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maagden tot het huwelijk
In wat voor religieus dorp woon jij?
Tja als't bewust is, blijf ik het een rare keuze vinden...quote:Op donderdag 6 december 2012 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zijn zelfs zoenmaagden tot het huwelijk. Dus alles kan
Iets met fok en het onderwerp seksquote:Op donderdag 6 december 2012 15:01 schreef dawg het volgende:
typisch toch wel, in het artikel staat gewoon dat wanneer je iets langer dan een paar weken wacht met seks de kans op een succesvolle relatie groter is. en vervolgens wordt dit doorgetrokken naar maagden en hoe saai dat wel niet is.
tja.
Maar wel over tevredenheid in relaties. Verschil in persoonlijkheid (oa op dat gebied) zou dan toch prima een reden kunnen zijn waarom je minder tevreden bent.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:53 schreef dawg het volgende:
[..]
daar gaat het artikel toch niet over?
Daarom zullen zij denk ik eerder aangeven tevreden te zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:58 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij wat jij saai vindt klinken, kan voor hun geweldig zijn
Die maagden noemde ik alleen maar om het verschil aan te geven. Zit natuurlijk nog een heel gebied tussen. Het enige wat ik wil zeggen is dat mensen er anders tegenover staan. Er andere waardes aan hechten en daardoor meningen kunnen verschillen.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:01 schreef dawg het volgende:
typisch toch wel, in het artikel staat gewoon dat wanneer je iets langer dan een paar weken wacht met seks de kans op een succesvolle relatie groter is. en vervolgens wordt dit doorgetrokken naar maagden en hoe saai dat wel niet is.
tja.
het onderzoek suggereert een causaal verband tussen seks tijdens de datingfase en de mate van succes van een relatie die daaruit voortvloeit.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar wel over tevredenheid in relaties. Verschil in persoonlijkheid (oa op dat gebied) zou dan toch prima een reden kunnen zijn waarom je minder tevreden bent.
[..]
Daarom zullen zij denk ik eerder aangeven tevreden te zijn.
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar die laatste zin was voor mij de meest uitspringende.
tuurlijk, inherent aan mensen.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die maagden noemde ik alleen maar om het verschil aan te geven. Zit natuurlijk nog een heel gebied tussen. Het enige wat ik wil zeggen is dat mensen er anders tegenover staan. Er andere waardes aan hechten en daardoor meningen kunnen verschillen.
Helemaal waar...toch zal het IQ niet snel vermeld worden bij dat soort onderzoeken.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:08 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Met een IQ van 70 ben je ook sneller tevreden met het leven.
Dat kan natuurlijk. Het is maar net hoe je erin staat of je snel seks wil of niet.quote:Ik merk hele duidelijke verschillen met bijv mijn collega's in hoe zij tegenover seks staan. Veel maagden tot het huwelijk.
quote:Maar hun seksleven klinkt mij erg saai in de oren. Voor hun misschien minder belangrijk, maar voor mij wel.
Je zegt dat doordat zij, in jouw ogen, saaie seks hebben ze sneller zullen aangeven tevreden te zijn?quote:Daarom zullen zij denk ik eerder aangeven tevreden te zijn..
Maagden tot het huwelijk stappen ook niet het bed in met hun date tijdens de datingsfase, dat is wat ik probeerde te zeggen. Goed, had ook kunnen zeggen de mensen die de drie maanden regel hanteren, maar met maagden werd het iig gelijk duidelijk dat die niet neuken tijdens het daten.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:08 schreef dawg het volgende:
[..]
het onderzoek suggereert een causaal verband tussen seks tijdens de datingfase en de mate van succes van een relatie die daaruit voortvloeit.
zelfs als die laatste zin bevestigt wordt in empirisch onderzoek dan nog gaat het over de datingfase en niet over maagdelijkheid tot het huwelijk.
oneens met jou.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:10 schreef Cue_ het volgende:
Of als je bedoelt, ze vinden seks minder belangrijk dan ik en geven daardoor sneller aan tevreden te zijn met de relatie. Dat lijkt mij ook niet te kloppen, want een relatie is meer dan seks, en zolang beide partijen tevreden zijn over de seks die ze wel of niet hebben speelt het net zo'n groot onderdeel mee in de beoordeling van de relatie.
De relatie tussen mensen die niet direct seks hebben ontwikkeld zich naar mijn idee eerder en sneller op andere gebieden. Mensen die gelijk seks hebben zijn vooral eerst daarop gericht, later kan dan blijken dat op die andere gebieden de tevredenheid minder groot is. Of de seks neemt af en één van beide partners is daar minder tevreden mee.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:10 schreef Cue_ het volgende:
Je zegt:
[..]
Dat kan natuurlijk. Het is maar net hoe je erin staat of je snel seks wil of niet.
[..]
[..]
Je zegt dat doordat zij, in jouw ogen, saaie seks hebben ze sneller zullen aangeven tevreden te zijn?
Of als je bedoelt, ze vinden seks minder belangrijk dan ik en geven daardoor sneller aan tevreden te zijn met de relatie. Dat lijkt mij ook niet te kloppen, want een relatie is meer dan seks, en zolang beide partijen tevreden zijn over de seks die ze wel of niet hebben speelt het net zo'n groot onderdeel mee in de beoordeling van de relatie.
Als seks niet belangrijk is voor je dan zijn er wel andere issues die sterker wegen mbt de tevredenheid van je relatie.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:17 schreef rival het volgende:
oneens met jou.
als seks heel belangrijk voor je is en die is echt waardeloos en je hebt verder een toprelatie... dan zal je toch minder tevreden zijn.
als seks je niks boeit.... en de persoon zelf is geweldig voor je, dan zal je zeer tevreden zijn.
Dit blijkt uit onderzoek van de Brigham Young Universiteit , die sociaal-psycholoog van Harvard zegt juist dat het net zo goed aan persoonlijkheidsverschillen tussen mensen die sneller op seks overgaan kan liggen als aan het hebben van seks zelf.quote:
Daar neig ik ook meer naar jaquote:Op donderdag 6 december 2012 15:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit blijkt uit onderzoek van de Brigham Young Universiteit , die sociaal-psycholoog van Harvard zegt juist dat het net zo goed met persoonlijkheidsverschillen tussen mensen die sneller op seks overgaan kan liggen als aan het hebben van seks zelf.
Klinkt wel geloofwaardig alsquote:Op donderdag 6 december 2012 15:46 schreef Mystikvm het volgende:
Het zal allemaal wel. In de praktijk moet je gewoon doen waar je je lekker bij voelt, en niet met een stapel onderzoeken in je achterzak gaan daten.
"Nee, laten we geen seks hebben. Ik heb namelijk gelezen dat het slecht is voor onze relatiekansen."
quote:Op donderdag 6 december 2012 15:46 schreef Mystikvm het volgende:
Het zal allemaal wel. In de praktijk moet je gewoon doen waar je je lekker bij voelt, en niet met een stapel onderzoeken in je achterzak gaan daten.
"Nee, laten we geen seks hebben. Ik heb namelijk gelezen dat het slecht is voor onze relatiekansen."
ik waag nog een poging.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als seks niet belangrijk is voor je dan zijn er wel andere issues die sterker wegen mbt de tevredenheid van je relatie.
Het onderzoek zegt verder niets over de seksprestaties nu. Het zegt dat als je in de datefase seks hebt gehad men nu minder tevreden over de relatie.
Dat interpreteer ik dat het dus niet gaat over hoe tevreden ze zijn over de seks. Dat staat er helemaal los van. Het gaat over de algehele relatie.
Dat snap ik. Maar dat staat los van t onderzoek.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik waag nog een poging.
je hebt slechte seks, seks boeit niet. de rest is prima = je relatie is prima.
je hebt slechte seks, seks is heel belangrijk. de rest is prima = je relatie is minder dan prima.
dus als alle andere factoren prima zijn. maar de seks slecht. heeft iemand met voorkeur voor seks in zijn ogen een mindere relatie dan de persoon voor wie de seks niet boeit.
klopt. is een direct antwoord op jouw post. zonder daarbij naar dat onderzoek te kijken. een antwoord op wat ik quote. niks meer niks minderquote:Op donderdag 6 december 2012 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dat staat los van t onderzoek.
Zoiets dacht ik al. Maar mijn reactie ging echt over sekhmets reactie op t onderzoek. Dusja dat hield ik achterin mn hoofdquote:Op donderdag 6 december 2012 16:23 schreef rival het volgende:
klopt. is een direct antwoord op jouw post. zonder daarbij naar dat onderzoek te kijken. een antwoord op wat ik quote. niks meer niks minder
en hoe is ie met je dates?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al. Maar mijn reactie ging echt over sekhmets reactie op t onderzoek. Dusja dat hield ik achterin mn hoofd
Bedoel je niet de 3 date-"regel"quote:Op donderdag 6 december 2012 15:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maagden tot het huwelijk stappen ook niet het bed in met hun date tijdens de datingsfase, dat is wat ik probeerde te zeggen. Goed, had ook kunnen zeggen de mensen die de drie maanden regel hanteren, maar met maagden werd het iig gelijk duidelijk dat die niet neuken tijdens het daten.
Nope...de drie maanden regel, dacht ik. Komt volgens mij uit Amerika (ik heb het iig uit films/series) dat je pas na drie maanden het bed zou moeten delen, daarvoor een periode waarin je van zoenen steeds rustig aan een stapje verder gaat. De 3e date regel gaat volgens mij over de eerste keer zoenen?!quote:
Amerikaanse regelsquote:Op donderdag 6 december 2012 19:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nope...de drie maanden regel, dacht ik. Komt volgens mij uit Amerika (ik heb het iig uit films/series) dat je pas na drie maanden het bed zou moeten delen, daarvoor een periode waarin je van zoenen steeds rustig aan een stapje verder gaat. De 3e date regel gaat volgens mij over de eerste keer zoenen?!
Ik heb het dan wel over de tiener films, dus misschien niet geheel representatief voor dertigers
Je bedoeld idd de 3 date regelquote:Op donderdag 6 december 2012 19:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nope...de drie maanden regel, dacht ik. Komt volgens mij uit Amerika (ik heb het iig uit films/series) dat je pas na drie maanden het bed zou moeten delen, daarvoor een periode waarin je van zoenen steeds rustig aan een stapje verder gaat. De 3e date regel gaat volgens mij over de eerste keer zoenen?!
Ik heb het dan wel over de tiener films, dus misschien niet geheel representatief voor dertigers
In die laatste zin staat toch dat het afhankelijk zou kunnen zijn van persoonlijkheid?! Daar maak ik uit op dat het dus wel degelijk uit kan maken hoe iemand over bepaalde zaken denkt, dat maakt het verschil in persoonlijkheid toch ook? In dit geval hoe belangrijk seks voor iemand is.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dat staat los van t onderzoek.
Nee joh, ik heb het over series van ver voor die tijd (ik kijk die serie niet eens). Series als BH90210 en al die tienerfilms...oftwel eind jaren 80/begin jaren 90. Die gingen volgens mij echt niet op de derde date al met elkaar naar bed.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:57 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je bedoeld idd de 3 date regelNiet de 3 maanden regel. (The big Bang theory)
Save by the bellquote:Op donderdag 6 december 2012 20:03 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb het over series van ver voor die tijd (ik kijk die serie niet eens). Series als BH90210 en al die tienerfilms...oftwel eind jaren 80/begin jaren 90. Die gingen volgens mij echt niet op de derde date al met elkaar naar bed.
Dat soort series idd. Kan mij niet voorstellen dat Slater en Jessie al na drie dates het bed indokenquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat soort series idd. Kan mij niet voorstellen dat Slater en Jessie al na drie dates het bed indoken
quote:
Die hadden niet eens sex! Toen ging het nog over versieren en max zoenen!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat soort series idd. Kan mij niet voorstellen dat Slater en Jessie al na drie dates het bed indoken
Volgens mij was er wel een aflevering over dat ze 'het' gedaan hadden...ik ga IMDB eens uitpluizen. Maar in BH90210 deden ze wel degelijk aan seks.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die hadden niet eens sex! Toen ging het nog over versieren en max zoenen!
Zo bleven we "heilig en netjes"
Je moet het ook niet zo serieus opvatten...het was maar een voorbeeld...zou er ook de drie jaren regel van kunnen maken. De 3 date regel slaat net zo min ergens op.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:11 schreef theKiD het volgende:
En buiten dat, het heeft geen zin om serie's uit het verleden aan te halen. Dat ging toen idd zo, maar nu is dat allemaal veranderd. En de serie's zijn ook mee veranderd, naar de huidige tijd. En dus idd de 3-date-"regel" en niet 3-maanden-"regel"
In the A-team zat wel degelijk (de suggestie) tot seks (miami vice en macgyver net zo). Maar misschien dat jij wat minder op de escapades van Face lette.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:14 schreef ook_gek het volgende:
Happy days
The A-team
MacGyver
Golden girls
Miami vice
Nergens zat sex in, wat voor serie keek jij dan sekhmet?
Red shoe diaries
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:18 schreef Spezza19 het volgende:
1-3 PSV
Als het er niet meer toe doet
Nee nee dat was meer versieren zoenen.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
In the A-team zat wel degelijk (de suggestie) tot seks (miami vice en macgyver net zo). Maar misschien dat jij wat minder op de escapades van Face lette.![]()
En dan heb je dus nog heartbreak high, melrose place etc etc
Neeeeeeeeeequote:Op donderdag 6 december 2012 20:20 schreef Sekhmet het volgende:
Goed, ik trek mij terug in lurk modus en laat jullie lekker verder kletsen!
Hèhèquote:Op donderdag 6 december 2012 20:23 schreef theKiD het volgende:
Ik stem voor een nieuwe serie hier op Fok!
Het lange tenen topic![]()
Iedereen voelt zich veel te snel aangesproken en kan niets meer hebben
David Duchovny..quote:Op donderdag 6 december 2012 20:14 schreef ook_gek het volgende:
Happy days
The A-team
MacGyver
Golden girls
Miami vice
Nergens zat sex in, wat voor serie keek jij dan sekhmet?
Red shoe diaries
Zegt me niet zo veelquote:Op donderdag 6 december 2012 20:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
oa ja, presenteerde ook Red Shoe Diaries
doet niets af aan de conclusie natuurlijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit blijkt uit onderzoek van de Brigham Young Universiteit , die sociaal-psycholoog van Harvard zegt juist dat het net zo goed aan persoonlijkheidsverschillen tussen mensen die sneller op seks overgaan kan liggen als aan het hebben van seks zelf.
Dan gelijk 'boven de 18' en sex voor de boeg. sex court enzoquote:Op donderdag 6 december 2012 20:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Red Shoe Diaries ---> Begin jaren 90 en dan op maandagavond om half twaalf boven op je teeveetje stiekem kijken in de hoop een zweem van een tepel te ontdekken.
En ja, dat was nog voor internet. Daarna werd er pas echt gerukt.
Omdat, omdat, omdat...ik even moest douchen en wat dingen regelenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee
Waarom!!! Waaaaarom!! Ik vraag het je! Waaaaahaaaaarom! Snik
Als dat op mij sloeg...prima. Het zal wel weer zo een dag zijn dat ik verkeerd begrepen word, dat heb ik hier op FOK! vaker. Maakt niet uit...quote:Op donderdag 6 december 2012 20:23 schreef theKiD het volgende:
Ik stem voor een nieuwe serie hier op Fok!
Het lange tenen topic![]()
Iedereen voelt zich veel te snel aangesproken en kan niets meer hebben
Ik probeer mensen op te naaien en te laten happen, maar dat lukt niet als je zo reageertquote:Op donderdag 6 december 2012 21:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Omdat, omdat, omdat...ik even moest douchen en wat dingen regelen
[..]
Als dat op mij sloeg...prima. Het zal wel weer zo een dag zijn dat ik verkeerd begrepen word, dat heb ik hier op FOK! vaker. Maakt niet uit...![]()
Ontopic: Grote test voor mij. Mijn date heeft net besloten om twee uur te rijden om mij te komen 'verzorgen'. Ben benieuwd hoe dat gaat worden aangezien ik altijd alleen ben als ik ziek ben. Wel heel lief van hem. Ziet hij mij ook van mijn slechtste kant
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik probeer mensen op te naaien en te laten happen, maar dat lukt niet als je zo reageert![]()
Net besloten? As in: om 21:00 uur aanrijden en pas om 23:00 aan komen kakken. En begrijpen dat er geen sex in zit met zwetend w..f langs je. Damn, die gast is smoorverliefd.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
[..]
Als dat op mij sloeg...prima. Het zal wel weer zo een dag zijn dat ik verkeerd begrepen word, dat heb ik hier op FOK! vaker. Maakt niet uit...![]()
Ontopic: Grote test voor mij. Mijn date heeft net besloten om twee uur te rijden om mij te komen 'verzorgen'. Ben benieuwd hoe dat gaat worden aangezien ik altijd alleen ben als ik ziek ben. Wel heel lief van hem. Ziet hij mij ook van mijn slechtste kant
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik nu maar in een hoekje zitten huilen als je zo doet. Ik heb geen lange tenen, alleen grote voeten
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Net besloten? As in: om 21:00 uur aanrijden en pas om 23:00 aan komen kakken. En begrijpen dat er geen sex in zit met zwetend w..f langs je. Damn, die gast is smoorverliefd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Sekhmet op 06-12-2012 21:52:50 ]
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:47 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Geen seks idd en hij wil toch perse komen (en liever vanavond dan morgenvroeg ivm sneeuw). En dan ga ik hem ook nog eens de hele nacht wakker houden met mijn gehoest. Heb geen zin om te praten vanwege een zere keel en ben niet gewend om iemand om mij heen te hebben als ik mij lichamelijk kut voel....ik ben benieuwd, de stakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die spoiler
![]()
Al bericht van user13?...als ik jou was zou ik een PM/DM sturen, werkt beter dan binnen de topics.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:15 schreef Timothy91 het volgende:
Twoo is ook een datingsite, misschien heeft iemand dat al gezegd, maar heb alleen de eerste slice doorgenomen..
Verder een dominante chick die een date met mij wilt zou cool zijn
Begrijp me niet verkeerd, ik ook. Maar ziek is ziek en ziek is geen sexquote:Op donderdag 6 december 2012 21:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Tja, ik ben één van die mensen die seks dus wel heel belangrijk vind
Hoezo? Ik kan toch op mijn rug gaan liggen en hem het werk laten doen? Weet ik ook eens hoe het is om er als een zoutzak bij te blijven liggenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:59 schreef theKiD het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik ook. Maar ziek is ziek en ziek is geen sex
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan toch op mijn rug gaan liggen en hem het werk laten doen? Weet ik ook eens hoe het is om er als een zoutzak bij te blijven liggen![]()
Maar ik heb geen idee joh, op het moment ben ik er niet echt toe in staat, douchen was al een uitputtingsslag. Maar je weet maar nooit hoe ik mij morgen voel
Nee geen reactie gehad.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Al bericht van user13?...als ik jou was zou ik een PM/DM sturen, werkt beter dan binnen de topics.
Heb je haar dan al gePM't of DM't? dan ziet ze het bericht gelijk zodra ze op FOK! komt. In het topic is het maar de vraag of ze dat gaat lezen en aangezien je haar niet gequote hebt, krijgt ze daar geen melding van. Of een bericht in haar FoBo als ze die heeft...dan krijgt ze zelfs een mailtje ervan.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:11 schreef Timothy91 het volgende:
[..]
Nee geen reactie gehad.
Af en toe probeer ik het onderwerp wat aan te snijden in de hoop dat er een dame is die dat ziet zitten.
Ik had yvonne een berichtje gestuurd voor keldertje, maar nog geen reactie gehad.
Misschien motivatie niet goed genoeg??
Hmmm nou oke danquote:Op donderdag 6 december 2012 21:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het is een warme deken van liefde hier op FOK!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:19 schreef Timothy91 het volgende:
Ja ik heb een pm en dm gestuurd.
Alleen ik hoorde ook dat het haar anonieme profiel was, omdat ze er misschien wat voor schaamt.
Wellicht heeft ze het met een andere profiel wel al gezien en durft niet meer in te loggen nu er iemand geinteresseerd is :p
Of gewoon nog geen tijd gehad om online te komen..
Ik weet het niet en wacht rustig af totdat ik sowieso wat gevonden hebt, de mensen hier beginnen ook aardiger te worden, dus sowieso wel leuke tijd verdrijf.
Haha zit gewoon in de huiskamer met een laptop en SLAMTV aan.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:24 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het is een warme deken van liefde hier op FOK!![]()
Voor je het weet vindt je het zo lekker dat je je zolderkamer niet meer afkomt
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:47 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Geen seks idd en hij wil toch perse komen (en liever vanavond dan morgenvroeg ivm sneeuw). En dan ga ik hem ook nog eens de hele nacht wakker houden met mijn gehoest. Heb geen zin om te praten vanwege een zere keel en ben niet gewend om iemand om mij heen te hebben als ik mij lichamelijk kut voel....ik ben benieuwd, de stakker.Komt hij tomaten paprika soep voor je maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Hij heeft gisteravond een bouillon voor mij gemaakt. Hij was natuurlijk ook pas laat bij mij. Arme ziel heeft ook de hele nacht wakker gelegen door mijn extreme gehoest.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:23 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Komt hij tomaten paprika soep voor je maken?
Als hij straks met ontbloot bovenlichaam en zijn toolbelt om mijn ventilatiesysteem aan het repareren is vind ik hem vast weer heel stoerquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:08 schreef Silenus het volgende:
Ik dacht dat jij op hele stoere mannen viel?
quote:
Ik had het zelfde gedaan voor jequote:Op vrijdag 7 december 2012 16:24 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Waarom is het zo dat als een man voor een vrouw komt zorgen, hij een slaaf is en wanneer een vrouw het doet zij lief en zorgzaam is
Nee, heb geen slaaf...heb een lieve vent in huis die dingen voor mij wilt doen en nog goed kan klussen ook
More power to you!quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:24 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Waarom is het zo dat als een man voor een vrouw komt zorgen, hij een slaaf is en wanneer een vrouw het doet zij lief en zorgzaam is
Nee, heb geen slaaf...heb een lieve vent in huis die dingen voor mij wilt doen en nog goed kan klussen ook
euuh, neequote:Op vrijdag 7 december 2012 18:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
45 topics later en nog niemand die echt succes heeft gehad hier op die datingsites.
Maar de verslaving aan aandacht blijft bestaan.
Och definieer succes.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
45 topics later en nog niemand die echt succes heeft gehad hier op die datingsites.
Maar de verslaving aan aandacht blijft bestaan.
Zo is dat. Ik denk dat je gemiddeld meer succes hebt dan een single die niet op datingsites zit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Och definieer succes.
Getrouwd? Nee? Hot Dates, hot Nights? Yes?
Niet slecht.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:31 schreef Silenus het volgende:
"En dat rode leren balletje in zijn mond vindt 'ie gewoon lekker!"
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:37 schreef Sekhmet het volgende:
[knip]
en ik op stiletto heels en met mijn laklederen pakje
[knip]
Hmm whatever rocks your boat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Och definieer succes.
Getrouwd? Nee?Wie de fuck zou nog moeten trouwen tegenwoordig. Onzin. Hot Dates, hot Nights?Aandacht. Yes?
Niet slecht.
Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik neuk dan liever niet. Jij?quote:
Leuk verhaal maar ik heb momenteel toch echt de chick van mijn dromen ontmoet via een site. Dmv mijn selectiecreteria heb ik iemand gevonden die écht heel erg goed bij me past. De kans dat ik zo iemand in de kroeg tegen was gekomen is vrijwel nihil.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hmm whatever rocks your boat.
Het viel mij even op dat al dat daten eigenlijk vooral een egoding is en na 40 topics ook wederom blijkt. Inhoudsloos, zinloos, 'succesloos' om meer dan een neukertje te zijn, romantiekloos en een totaal gebrek aan verrassing ( je gaat namelijk doen alsof er selectiecriteria bestaan). Liefde is niet rationeel en stuurbaar, aandacht natuurlijk wel.
.
Maar liefde en datingsites, nope. Wat mij betreft beter om het hele circus weer terug te brengen naar de basis: jij ziet er lekker uit, neuken?
Vertel nog eens een verhaal daarover, DancingPhoebe.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Och definieer succes.
Getrouwd? Nee? Hot Dates, hot Nights? Yes?
Niet slecht.
Nee met jou praat ik niet meer. Ik voel mij miskend door jouquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel nog eens een verhaal daarover, DancingPhoebe.
Omdat ik je uit m'n sig heb gehaald?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee met jou praat ik niet meer. Ik voel mij miskend door jou![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ik je uit m'n sig heb gehaald?
Dat je momenteel niet in m'n sig staat, zegt niets over m'n ongekende waardering voor jou.quote:
Maar daar geloof ik dus weer niet helemaal in. Ik ken zoveel stellen die op papier helemaal niet bij elkaar passen maar wel een hele goede match zijn. Daarom wordt ik ook een beetje kriebelig van datingsites, omdat je dan inderdaad zulke specifieke selectiecriteria (kan) gebruiken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:00 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Leuk verhaal maar ik heb momenteel toch echt de chick van mijn dromen ontmoet via een site. Dmv mijn selectiecreteria heb ik iemand gevonden die écht heel erg goed bij me past. De kans dat ik zo iemand in de kroeg tegen was gekomen is vrijwel nihil.
Ook dat hoef je niet zwart-wit te bekijken. Je hóeft niet met iemand af te spreken die helemaal met je matcht op zo'n site, daar maak je nog altijd zelf een keuze in. Dat geldt ook in het dagelijks leven. Sommige mensen willen iemand die precies matcht en weer anderen hebben liever een tegenpool. De criteria zelf zijn dan vaak wel weer lolligquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar daar geloof ik dus weer niet helemaal in. Ik ken zoveel stellen die op papier helemaal niet bij elkaar passen maar wel een hele goede match zijn. Daarom wordt ik ook een beetje kriebelig van datingsites, omdat je dan inderdaad zulke specifieke selectiecriteria (kan) gebruiken.
Haha, true. Op één website werd ik er echt heel verdrietig van, maar hoor er vaak ook wel leuke dingen over idd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ook dat hoef je niet zwart-wit te bekijken. Je hóeft niet met iemand af te spreken die helemaal met je matcht op zo'n site, daar maak je nog altijd zelf een keuze in. Dat geldt ook in het dagelijks leven. Sommige mensen willen iemand die precies matcht en weer anderen hebben liever een tegenpool. De criteria zelf zijn dan vaak wel weer lollig
Ik ken ook veel stellen die op papier niet bij elkaar passen en er na een jaar of 5/10/15 dan ook mee stoppen omdat ze uit elkaar gegroeid zijn, want ze bleken toch behoorlijk van elkaar te verschillen..quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar daar geloof ik dus weer niet helemaal in. Ik ken zoveel stellen die op papier helemaal niet bij elkaar passen maar wel een hele goede match zijn. Daarom wordt ik ook een beetje kriebelig van datingsites, omdat je dan inderdaad zulke specifieke selectiecriteria (kan) gebruiken.
Je bent wel flink op "jacht" héquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:40 schreef Andromache het volgende:
ik had gisteren een tweede date met de man aan wie ik offline gekoppeld was. eigenlijk wilde ik niet meer afspreken omdat hij me niet echt wat deed, maar ik moest zo lachen om zijn reactie op een facebookberichtje van mij, dat ik hem toch nog een kans gegund heb. aardige kerel, heus wel, en het is fijn dat hij mij aandacht geeft en me af en toe aanraakt, maar ik zie het niks worden. ik wil niet per se aan hem zitten dus het is wel klaar zo. een dezer dagen toch maar een berichtje aan wagen...
verder weer wat berichtjes de online ether ingeslingerd naar deze en gene, heel erg low profile (no pun intended). zo van: 'leuk profiel, mailen?' ik heb eigenlijk geen zin er veel meer moeite in te steken. ik zie dan ook weinig profielen waarbij ik echt iets heb van 'WOW'. ik ga mezelf niet voor de gek lopen houden dus, klein berichtje en als ze willen daten, merk ik het wel.
Ik weet het, IEDEREEN zegt het, maar ik wil zo graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag. Ik zal vast ergens hard tegen een muur oplopen en daarna mijn wonden likken in een hoekje. En dan komt ie vast voorbij, als ik het in al mijn desillusie totaal niet meer verwacht. Dus uiteindelijk heeft dit zin hoor, op een gekke omweg-manier.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je bent wel flink op "jacht" héMoet je het niet even wat loslaten? Gewoon beetje rustig aan, kijken of je een leuk berichtje krijgt van iemand? Snap je behoefte (als ik het goed heb) wel hoor, maar misschien wat minder analyseren en wat relaxter erin staan? Dit komt van iemand die dat voorheen ook niet altijd deed trouwens
Whaha, ik kan echt niet tegen die ninja-edits optikken hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:45 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik weet het, IEDEREEN zegt het, maar ik wil zo graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag. Ik zal vast ergens hard tegen een muur oplopen en daarna mijn wonden likken in een hoekje. En dan komt ie vast voorbij, als ik het in al mijn desillusie totaal niet meer verwacht. Dus uiteindelijk heeft dit zin hoor, op een gekke omweg-manier.
Verder maak ik allerlei plannen om veel de deur uit te gaan, concerten, drankjes in de stad, nieuwe mensen leren kennen, wie weet loop ik op die manier tegen iemand aan.
Als het je om de aandacht en de kroel te doen is kun je natuurlijk ook eerst eens wat gaan scharrelen met iemand toch? En dan wel zien. Zijn zat mensen die dat ook zoeken. Ondertussen gewoon je ogen openhouden en who knows. En je ex moet je jezelf niet mee vergelijken joh.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:53 schreef Andromache het volgende:
ja maar het is zo ontzettend fijn om het onderstaande te ervaren, aandacht, intimiteit, lekker kroelen in bed, samen lachen, nou laat maar ik ga hier niet alles neerzetten maar je snapt me wel. ik kan ook slecht tegen de gedachte dat mijn ex al weer onder de pannen is terwijl ik ook wel weer behoefte heb aan iemand om me heen.
gottekristus wat een heerlijk nummer
Kan ik niet. Vaak geprobeerd. Ik ga me hechten. Ik ben blijkbaar overgevoelig voor oxytocine. Ik kan alleen het totaalpakket handelen. In dit kader een goed muziekje:quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als het je om de aandacht en de kroel te doen is kun je natuurlijk ook eerst eens wat gaan scharrelen met iemand toch? En dan wel zien.
* ManageTheAnger Bied zich aanquote:Op zaterdag 8 december 2012 02:05 schreef Andromache het volgende:
[..]
Kan ik niet. Vaak geprobeerd. Ik ga me hechten. Ik ben blijkbaar overgevoelig voor oxytocine. Ik kan alleen het totaalpakket handelen.
Het hoeft ook niet. Maar ja, het punt is dat je in principe bij iedereen wel wat genegenheid en warmte kunt vinden. Als je wel echt iemand wilt tegenkomen met wie je méér hebt dan dat duurt het meestal wat langer. Dat zie je hier ook wel in dit topic. Als je de lol niet echt inziet van datingsites en het daten an sich dan wordt het wel lastig voor je denk ik, zie het gewoon als iets leuks.quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:05 schreef Andromache het volgende:
[..]
Kan ik niet. Vaak geprobeerd. Ik ga me hechten. Ik ben blijkbaar overgevoelig voor oxytocine. Ik kan alleen het totaalpakket handelen.
Ik date alleen met FOK!kers bij aanwezigheid van een foboquote:Op zaterdag 8 december 2012 02:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
* ManageTheAnger Bied zich aan
25 jaar (eventueel beschikbaar als toyboy) en professioneel oxytocine opwekker.
voorlopig zie ik datingsites nog als een instrument om mogelijk iets leuks te krijgen. dat is wat ik doe. instrumenten oppakken en ze leren hanteren.quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:10 schreef eefje801 het volgende:
Als je de lol niet echt inziet van datingsites en het daten an sich dan wordt het wel lastig voor je denk ik, zie het gewoon als iets leuks.
donequote:Op zaterdag 8 december 2012 02:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik date alleen met FOK!kers bij aanwezigheid van een fobo
En dan zelf geen foto in je Foboquote:Op zaterdag 8 december 2012 02:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik date alleen met FOK!kers bij aanwezigheid van een fobo
[..]
Ik lees dit nu pas...quote:
My bad..match made in heavenquote:Op zaterdag 8 december 2012 02:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |