quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In eerste instantie geen clubs die uit de CL komen, daarna van alles geloof ik.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
kunnen we elke clubs loten in de el of alleen clubs die uit de cl komen?
Twaalf groepswinnaars EL en vier beste teams CL zijn geplaatst, twaalf nrs 2 en vier 'slechtste' teams CL zijn ongeplaatst. Dus kunnen ook een afvaller CL loten. Zoals vorige keer United.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:18 schreef Sephael het volgende:
[..]
In eerste instantie geen clubs die uit de CL komen, daarna van alles geloof ik.
Ik las het net in het reglement op de site van de UEFA. Wilde het toch even nakijkenquote:Op woensdag 5 december 2012 00:20 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Twaalf groepswinnaars EL en vier beste teams CL zijn geplaatst, twaalf nrs 2 en vier 'slechtste' teams CL zijn ongeplaatst. Dus kunnen ook een afvaller CL loten. Zoals vorige keer United.
Ajax is sowieso de afvaller uit de Champions League met de minste punten, dus geen beschermde status bij loting.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:22 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik las het net in het reglement op de site van de UEFA. Wilde het toch even nakijken
Was wel heel lang geleden dat ik daar was voor een wedstrijd, CL tegen Rangers 96,97 of zo, dus wie weet is het nu een stuk leukerquote:Op woensdag 5 december 2012 00:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan ik het combineren met een wedstrijdje van Rangers.
het is een beetje kutweer nu helaasquote:Op woensdag 5 december 2012 00:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was wel heel lang geleden dat ik daar was voor een wedstrijd, CL tegen Rangers 96,97 of zo, dus wie weet is het nu een stuk leuker
Het is daar altijd vreemd weer, 4 jaargetijden op een dag zeggen ze tochquote:Op woensdag 5 december 2012 00:37 schreef Adames het volgende:
[..]
het is een beetje kutweer nu helaas
Glasgow is de grootste kutstad die ik ooit heb bezocht. Wat een kansloze pauperstad.quote:
Beetje achter de feiten aanlopen heet dat. Zegt genoeg dat er geen spelers van de topclubs in staan. Die laten het balletje lekker rondgaan ipv veel meters maken.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Eriksen maakt vies veel meters, de tering.
Ja, Eriksen kan ook lekker combineren in dit elftal. Zit vol voetbal, raar dat hij zoveel loopt.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:15 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Beetje achter de feiten aanlopen heet dat. Zegt genoeg dat er geen spelers van de topclubs in staan. Die laten het balletje lekker rondgaan ipv veel meters maken.
Het toont meteen de onmacht van Ajax aan in de CL (in de wedstrijden tegen Madrid en Dortmund dan). 3 spelers in de top 10, die hebben dus veel moeten lopen om gaten dicht te trekken/balverlies goed te maken/verdedigende taken uit te voeren.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Eriksen maakt vies veel meters, de tering.
Hannover of Celtic lijkt me wel wat. Ik kijk dan ook naar haalbaarheid.quote:Op woensdag 5 december 2012 06:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik keek gister ff nasr de europa league en dit kunnen we loten.
Deze kunnen we trouwens loten uit EL.
Anzhi (of liverpool), atletico madrid (of vitoria plzen), fenerbahce, bordeaux (of newcastle), groep E is helemaal open, dnjepr, genk, rubin kazan, LYON(!!!!!!!!!!!!), Lazio (of spurs), metalist charkiv, hannover (of levante)
Tussen haakjes staat een minder waarschijnlijke mogelijkheid.
En uit de CL, Olympiakos, celtic, Chelsea, Cluj ofzo.
Dan liever niet atletico en chelsea. De rest kunnen we allemaal hebben, en revanche tegen Lyon lijkt me geweldig.
Mooiste tegenstander lijkt me liverpool of Spurs.
Daar sluit ik me bij aan. Tegen Lyon of Spurs is er een grote kans dat Ajax het niet gaat halen...quote:Op woensdag 5 december 2012 10:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hannover of Celtic lijkt me wel wat. Ik kijk dan ook naar haalbaarheid.
Inderdaad die meters en balbezit cijfers zijn wel leuk maar win je geen wedstrijden mee, Real en Dortmund lieten even zien waar het wel om gaat en dat is doelpunten maken en wedstrijden eenvoudig winnen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het toont meteen de onmacht van Ajax aan in de CL (in de wedstrijden tegen Madrid en Dortmund dan). 3 spelers in de top 10, die hebben dus veel moeten lopen om gaten dicht te trekken/balverlies goed te maken/verdedigende taken uit te voeren.
Op twee punten niet met je eens. Uitwedstrijd tegen Dortmund was ajax zeker niet kansloos, thuis wel, maar toen was Dortmund wel bizar effectief -ook veel beter natuurlijk. Verder, dat een van Rhijn veel loopt heeft met ajax aanvallende spelopvatting te maken. Hij blijft natuurlijk nooit voorin hangen, dus de meters die hij meer maakt dan andere rb's zijn vooral aanvallende meters.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het toont meteen de onmacht van Ajax aan in de CL (in de wedstrijden tegen Madrid en Dortmund dan). 3 spelers in de top 10, die hebben dus veel moeten lopen om gaten dicht te trekken/balverlies goed te maken/verdedigende taken uit te voeren.
Dat klopt wel een beetje in de uitwedstrijd tegen Dortmund hadden zij duidelijk een off day omdat er voor hun veel spanning op stond, dat moet je dan afstraffen.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Op twee punten niet met je eens. Uitwedstrijd tegen Dortmund was ajax zeker niet kansloos, thuis wel, maar toen was Dortmund wel bizar effectief -ook veel beter natuurlijk. Verder, dat een van Rhijn veel loopt heeft met ajax aanvallende spelopvatting te maken. Hij blijft natuurlijk nooit voorin hangen, dus de meters die hij meer maakt dan andere rb's zijn vooral aanvallende meters.
Nooit verwacht inderdaad. Toch wel iets om trots op te zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 11:16 schreef rubbereend het volgende:
voor Ajax om in deze poule gewoon derde geworden te zijn!
Op zich wel ja en er zat ook niet meer inquote:Op woensdag 5 december 2012 11:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nooit verwacht inderdaad. Toch wel iets om trots op te zijn
Ajax
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:16 schreef rubbereend het volgende:
voor Ajax om in deze poule gewoon derde geworden te zijn!
quote:"Je hoeft je niet te schamen als je alles geeft", meldde de Italiaan na de Europese uitschakeling in The Guardian.
"Ik heb niet het gevoel dat we nu aan status inboeten, we moeten alleen wel snel gaan scoren, anders hebben we een groot probleem. We missen simpelweg te veel kansen."
City hoopte nog op een vervolg in de Europa League, maar het had moeten winnen bij Borussia Dortmund om Ajax van de derde plaats te stoten.
"In deze poule zaten vier teams die de Champions League kunnen winnen", sprak Mancini na de 1-0 nederlaag in Dortmund. "Helaas maakten we in de eerste wedstrijden te veel fouten. De tijd ontbrak om ons te herstellen. In het eerste duel met Real kwamen we op voorsprong en in Amsterdam verzuimden we uit te lopen na de 1-0."
Zondag kan City de nare smaak van de uitschakeling wegspoelen door Manchester United te verslaan in de derby. "Ons vertrouwen is niet aangetast. We hebben vijf dagen om ons te herstellen. Bovendien verloren we de Champions League niet tegen Borussia Dortmund, maar ging het al eerder mis."
Lyon vreten ze helemaal op.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:29 schreef Sephael het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan. Tegen Lyon of Spurs is er een grote kans dat Ajax het niet gaat halen...
Lyon zou toch wel mijn voorkeur hebbenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:29 schreef Sephael het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan. Tegen Lyon of Spurs is er een grote kans dat Ajax het niet gaat halen...
Daar zou toch niet heel toevallig een klein beetje eigenbelang bij zitten?quote:
Fischer was gister af en toe nonchalantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |