Morgen krijgt mijn weerstation weer een volle bak, dan een 7bft heel misschien een 8bft op de tellerquote:
Indd daar liggen de gemiddelde waardes een stuk hoger. Hou rekening mee dat de windmeter van De Bilt niet ideaal staat (lees bomen) waardoor deze wat lagere waardes heeft.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:26 schreef andreas612 het volgende:
oke, misschien wel beetje veel, ben de kust gewend he
volgens mij quote je in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Morgen krijgt mijn weerstation weer een volle bak, dan een 7bft heel misschien een 8bft op de teller
[..]
Indd daar liggen de gemiddelde waardes een stuk hoger. Hou rekening mee dat de windmeter van De Bilt niet ideaal staat (lees bomen) waardoor deze wat lagere waardes heeft.
Nee, om het daar overzichtelijk te houden gaan we hier verder met de discussiequote:Op dinsdag 4 december 2012 23:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
volgens mij quote je in het verkeerde topic
Ziet er nog steeds goed uit. Ik denk dat ik dit weekend maar niet naar mijn ouders in Nederland ga. Dat wordt niets denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:44 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens zou er zondag nog regen kunnen vallen maar dat is en niet veel en dus nog onzeker....
Het topic loopt vooral snel in de zomer wanneer er hevig onweer wordt verwacht.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:45 schreef Dagkaart het volgende:
Het topic loopt al een stuk sneller zo met deze voorspellingen. Maar heb het nog wel eens gekker meegemaakt!
zoals op 17 juli 2004?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:45 schreef Dagkaart het volgende:
Het topic loopt al een stuk sneller zo met deze voorspellingen. Maar heb het nog wel eens gekker meegemaakt!
Ik blijf het mooi vinden om dat te lezen. Het refereert elke keer weer naar m'n verjaardagquote:
Want, je bent geen liefhebber van sneeuw?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:00 schreef alors het volgende:
Opdat dit topic maar snel weer in ruste mag komen.
ik lees het nog wel eens terug, mooie aankondiging van Oom_Agent toenquote:Op woensdag 5 december 2012 00:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik blijf het mooi vinden om dat te lezen. Het refereert elke keer weer naar m'n verjaardagmoeilijk dikke shelf toen. Geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |