TS is een poepstomper.quote:
Ze danst haar doel voorbij.quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:48 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Leuk nieuws! Dit staat denk ik verkeerd en is sowieso spam.
PM me trouwens maar, ik vind het altijd leuk om dieren te laten lijden.
spammen 49,95quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:48 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Leuk nieuws! Dit staat denk ik verkeerd en is sowieso spam.
PM me trouwens maar, ik vind het altijd leuk om dieren te laten lijden.
Ik miste je al,je UI is veranderdquote:
Haha hier worden katten nu massaal als vermist opgegeven.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:01 schreef Bombvis het volgende:
Mag ik wat katten uit de buurt meenemen? Die kutbeesten schijten altijd in mijn tuin, dus die zullen niet gemist worden
Op geen stijl een mooi filmpje over frikandellenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:10 schreef Conflict het volgende:
Ik heb net een stuk gezien over hoe ze kippen slachten in de bio-industrie. Ik heb genoten!
Ik kan er wel voor een stuk of 6 zorgen, dus heb wat reserve voor mensen die het niet kunnenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:11 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik wil graag meedoen, dan regel ik de barbeque! Kan dan wel iedereen zijn eigen zwerfkat meenemen?
Hoe cool is dat? Ik zou dat best willen doen als vrijwilligerswerkquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Op geen stijl een mooi filmpje over frikandellen
Jou UI i.c.m. dit topic...........quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik wil best met hamsters jongleren tijdens het dansen
quote:"Oproep"
Zoveel mogelijk mensen gezocht die mee willen doen met een Flashmob in de omgeving van Den Haag! Het doel: dierenleed. Je hoeft geen dans achtergrond te hebben of een hele goeie danser te zijn maar wel ritme :-) Heb je interesse, lijkt het je leuk stuur een mail naar infoflashmob1@gmail.com Je ontvangt dan z.s.m. meer informatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |