quote:"Oproep"
Zoveel mogelijk mensen gezocht die mee willen doen met een Flashmob in de omgeving van Den Haag! Het doel: dierenleed. Je hoeft geen dans achtergrond te hebben of een hele goeie danser te zijn maar wel ritme :-) Heb je interesse, lijkt het je leuk stuur een mail naar infoflashmob1@gmail.com Je ontvangt dan z.s.m. meer informatie.
Het doel: dierenleed.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:10 schreef Superthomas het volgende:
wut? volgens mij heb jij geen enkel idee wat een flashmob is, of ik begrijp je verkeerd.
ik denk dat ze aandacht willen trekken voor dit probleem, zodat mensen hun ogen gaan opendoen. en hoe doe je dat beter dan met een flashmob?quote:
Je zit in forum 49 ;-)quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:13 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ik denk dat ze aandacht willen trekken voor dit probleem, zodat mensen hun ogen gaan opendoen. en hoe doe je dat beter dan met een flashmob?
Ik hoop maar dat je sarcastisch bent.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:13 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ik denk dat ze aandacht willen trekken voor dit probleem, zodat mensen hun ogen gaan opendoen. en hoe doe je dat beter dan met een flashmob?
Godverdomme manquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:13 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ik vind dit niet echt een OP die waardig is voor onz. ik zou meer hoofdletters hebben gebruikt, en vooral veel scheldwoorden. dan rijgt het een grotere 'quote:
Nee, het doel van de flashmob is dierenleed. Ik denk ritmisch honden doodknuppelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:13 schreef Superthomas het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker.quote:
huh? ik snap dit topic niet meerquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nee, het doel van de flashmob is dierenleed. Ik denk ritmisch honden doodknuppelen.
En humor is ook een vereistequote:Op dinsdag 4 december 2012 23:17 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ik vind dit niet echt een OP die waardig is voor onz. ik zou meer hoofdletters hebben gebruikt, en vooral veel scheldwoorden. dan rijgt het een grotere ''-waarde.
Volgende keer beter lezen......quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:25 schreef Superthomas het volgende:
[..]
precies.
Sorry TS, volgende keer beter.
flikker op met je lezen. ik lees je moeder.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:25 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Volgende keer beter lezen......
Ah ik snap hemquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:25 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Volgende keer beter lezen......
Mijn moeder heeft inderdaad een aantal boekjes geschreven voor autisten om om te gaan met tegenslagen op internet, ik ben blij dat je haar leest, je hebt het hard nodig! Goed van je om hier voor uit te durven komen!quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:26 schreef Superthomas het volgende:
[..]
flikker op met je lezen. ik lees je moeder.
FLIKKER OP MET JE AUTISME. IK HEB GODVERDOMME GEEN AUTISME. ALS JE DAT NOG EEN KEER ZEGT DAN KOM IK JE KLAPPENquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:29 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft inderdaad een aantal boekjes geschreven voor autisten om om te gaan met tegenslagen op internet, ik ben blij dat je haar leest, je hebt het hard nodig! Goed van je om hier voor uit te durven komen!
haha autist hahaquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:31 schreef Superthomas het volgende:
[..]
FLIKKER OP MET JE AUTISME. IK HEB GODVERDOMME GEEN AUTISME. ALS JE DAT NOG EEN KEER ZEGT DAN KOM IK JE KLAPPEN
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:31 schreef Superthomas het volgende:
[..]
FLIKKER OP MET JE AUTISME. IK HEB GODVERDOMME GEEN AUTISME. ALS JE DAT NOG EEN KEER ZEGT DAN KOM IK JE KLAPPEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |