dat is tax zijn taakquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:30 schreef msacras het volgende:
Ok.
Iemand die me even de tinychat link dm't? Dan kom ik ook nog even een kijkje nemen
Done,, sorry lette even niet opquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:30 schreef msacras het volgende:
Ok.
Iemand die me even de tinychat link dm't? Dan kom ik ook nog even een kijkje nemen
Ja bah.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mietje!
Weet je wat kut is... als je met thermo kleding gaat hardlopen en die kleding word nat... voelt echt vies en koud
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:32 schreef msacras het volgende:
Tevens http://www.myuglychristmassweater.com/
Loop gewoon de H&M, Primark of de markt in en je hebt hetzelfde voor veel minder.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:32 schreef msacras het volgende:
Tevens http://www.myuglychristmassweater.com/
hey, jij kon haar tochquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:48 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Loop gewoon de H&M, Primark of de markt in en je hebt hetzelfde voor veel minder.
watquote:
anders herkennen mensen me niet meer. D:quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:54 schreef Faaluser het volgende:
Leeell, waarom heb je geen Kate Bush meer?
Moeten die autisten maar aan je wennen!quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:56 schreef leeell het volgende:
[..]
anders herkennen mensen me niet meer. D:
Geen ehbo hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen ehbo hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar weet wel wat te doen etcquote:
Ik wil mijn EHBO shit wel een keer gaan halen.quote:
Handig van dat examenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar weet wel wat te doen etcheb lessen gehad maar examen op school werd afgelast!
Mensen zijn veilig bij mij jwzzz G
Zou het wel halen is wel een fijn gevoel dat je weet wat je moet doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil mijn EHBO shit wel een keer gaan halen.
[..]
Handig van dat examen
gewoon doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil mijn EHBO shit wel een keer gaan halen.
[..]
Handig van dat examen
Ja, precies, daarom ook.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zou het wel halen is wel een fijn gevoel dat je weet wat je moet doen
Doe ik ookquote:
spannend!quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, precies, daarom ook.
[..]
Doe ik ook.
Ga ik binnenkort weer halen, op veel locaties vragen ze eromquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:55 schreef ChesterPerry het volgende:
heb ook geen bhv diploma meer is verlopen
denk het ook, sparenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of althans, ga ik doen. Moet nog even uitzoeken hoe en wat. Kost vast ook geld.
is wel handig om te hebben denk ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa is niet nodig denk ik, maar moet het even checken
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is wel handig om te hebben denk ik
Ehbo is niet zo duurquote:
Kom goedquote:
Heel januari ben ik sowieso vrij, dus dan eens kijken. En daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ehbo is niet zo duuren is volgens mij een cursus van 2 dagen ofzo...
gewoon doen fk dat geld... iemands leven misschien wel kunnen redden is mij meer waard
zekerquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kom goed
[..]
Heel januari ben ik sowieso vrij, dus dan eens kijken. En daar heb je helemaal gelijk in
quote:
Matig deze post nuquote:
Zou je de nachtbakker even kunnen openen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Matig deze post nu
Maar vrijdag "vier" ik sinterklaas met schoonfamilie, niet m'n favo bezigheid, maar op zich wel leuk, beetje spelletjes spelen, bier drinken en kut roepen!
haha tofquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Matig deze post nu
Maar vrijdag "vier" ik sinterklaas met schoonfamilie, niet m'n favo bezigheid, maar op zich wel leuk, beetje spelletjes spelen, bier drinken en kut roepen!
Ben benieuwd of ik nog iets van een zwarte piet op de Hogeschool zie rondlopenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:58 schreef Faux. het volgende:
Morgen Sinterklaas op school, dat wordt weer wat
Dat kan ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou je de nachtbakker even kunnen openen?
Sorry.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Matig deze post nu
Ow. Okee.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zei dat ik op bed ging, niet dat ik ging slapen
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik nog iets van een zwarte piet op de Hogeschool zie rondlopen
quote:Op woensdag 5 december 2012 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sorry.
Ah, gezelligheid op z'n tijd kan geen kwaad hè.Sowieso met een paar bier op
Wij vieren het zondag pas trouwens, ergens rond 8 uur pas gok ik, en dan de volgende ochtend helemaal verrot weer op kantoor zitten.
Nee.. Nu hoeft t al niet meer.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga straks hoor als je me weg wil hebben
Sowieso gaat het puur om de gezelligheid ja.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True, nou is dit niet echt "vieren" want wij doen verder niet mee met surprises ofzo, vinden we nogal bullshit. Daarnaast zijn we erg laat omdat we eerst moeten werken. Maar gezellig wordt het ongetwijfeldaltijd leuk de feestdagen, kerst vind ik zowaar ook echt gezellig.
Trustenquote:Op woensdag 5 december 2012 00:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben moe dus ik ga pitten, trusten schatjons
Trustequote:Op woensdag 5 december 2012 00:06 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:Op woensdag 5 december 2012 00:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Slaap lekker schatjesquote:Op woensdag 5 december 2012 00:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Truste
Ik ga ook gezellig,, truste
kwart over 5 de busquote:
Toen liep mijn wekker net af. Niet dat ik die gehoord heb, maar goedquote:
Goeiemorgenquote:Op woensdag 5 december 2012 07:21 schreef msacras het volgende:
Goeiemorgen!
Lekker kort dagje vandaag, 4 uur les en dan Sinterklaas vieren met de brugwuppen.
Neuh, ik ben hulpmentor van brugklas du dat houdt in een beetje zitten en lachen en etenquote:Op woensdag 5 december 2012 07:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Oeh, dat is wel relaxed. Gaan jullie nog iets speciaals doen?
Stiekem hoop ik dat ik eerder vrij ben, maar dat zal wel niet.
Hehe, dat is wel chillquote:Op woensdag 5 december 2012 07:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Neuh, ik ben hulpmentor van brugklas du dat houdt in een beetje zitten en lachen en etenAchja, ik mis er wel mooi 2 uur les mee. Vanavond Sinterklaas met familie vieren maar ik moet nog alles doen, mehh.
Ga jij nog Sinterklaas vieren ofzo?
Lol nee ik kwam er op tijd achter dat dat blijkbaar niet hoefde. Totaal gemist, maar I don't mind.quote:Op woensdag 5 december 2012 07:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dat is wel chill. Hehe, moet je je surprise ook nog maken?
Voor zover ik weet niet, maar mijn ma zal wel weer iets verzonnen hebben.
hey beebquote:
Ah kijk, dat scheeltquote:Op woensdag 5 december 2012 07:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Lol nee ik kwam er op tijd achter dat dat blijkbaar niet hoefde. Totaal gemist, maar I don't mind.wel 2 gedichten schrijven, en ik kan helemaal niet dichten
quote:
goed, lig nog in bed rn moet er nu uit maar ik wil nietquote:Op woensdag 5 december 2012 08:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moe, laat wakker weer, dus vanavond wat eerder naar bed.
Bij jou?
Meh, altijd vervelend is dat jaquote:Op woensdag 5 december 2012 08:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goed, lig nog in bed rn moet er nu uit maar ik wil niet
Nee ik ga vanmiddag sporten dus douche daarnaquote:Op woensdag 5 december 2012 08:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, altijd vervelend is dat ja. Snel eruit en naar de douche rennen
.
Godverdomme, ik had gisteren 662 posts![]()
. /geenleven
Oeh, lekkerquote:Op woensdag 5 december 2012 08:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee ik ga vanmiddag sporten dus douche daarna
hehe so sad
Ja je hebt het er maar druk mee de hele dagquote:Op woensdag 5 december 2012 08:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oeh, lekker.
Ach ja, krijg je als je de hele dag in 3 SC's post
Jaquote:Op woensdag 5 december 2012 08:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja je hebt het er maar druk mee de hele dag
alles om nummer 1 te zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 08:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Ben ik drukker mee dan met werk
.
Nou nee, daar doe ik het niet eens voorquote:Op woensdag 5 december 2012 08:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alles om nummer 1 te zijn
haha oh toch nietquote:Op woensdag 5 december 2012 08:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou nee, daar doe ik het niet eens voor.
Nee, ik post gewoon en zie wel waar ik op uit komquote:
mooi manquote:Op woensdag 5 december 2012 08:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik post gewoon en zie wel waar ik op uit kom.
Vertel me alsjeblieft dat je 24 uur achter de pc zat?quote:Op woensdag 5 december 2012 08:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is nog niet de helft van wat ik ooit eens postte
nee ik heb wel gewoon geslapenquote:Op woensdag 5 december 2012 08:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft dat je 24 uur achter de pc zat?
Wut?quote:Op woensdag 5 december 2012 08:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik heb wel gewoon geslapen
Allemachtigquote:Op woensdag 5 december 2012 08:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van 8 s'morgens tot 12 uur s'nachts![]()
1076 ofzoiets
Ik voorgoed.quote:Op woensdag 5 december 2012 08:06 schreef msacras het volgende:
[..]!
Dat zou ik nu ook moeten doen maar ik ben weer eens veel te laat voor school.![]()
Dan maar de eerste 2 uur overslaan.
dat denk ik ook wel jaquote:Op woensdag 5 december 2012 08:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allemachtig
Zou mij dan ook moeten lukken.
haha succes ermeequote:Op woensdag 5 december 2012 08:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe ik ben al aan het oefenen.
DM.quote:Op woensdag 5 december 2012 08:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee. Ik ga je wel missen hoor.![]()
Welk deel?
Gek genoeg post ik op een vrije dag veel minderquote:Op woensdag 5 december 2012 09:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je op een werkdag al zoveel post moet het geen probleem zijn
doen alsof je op een vrije dag wel een leven hebtquote:Op woensdag 5 december 2012 09:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gek genoeg post ik op een vrije dag veel minder.
Dan probeer ik langer te slapenquote:Op woensdag 5 december 2012 09:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doen alsof je op een vrije dag wel een leven hebt
niet om 8 uur wakker worden op vrije dagen om te FOK!kenquote:Op woensdag 5 december 2012 09:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan probeer ik langer te slapen. En ik ga vaak even naar de stad om te shoppen, of ik ga een filmpje kijken
.
Vaak ben ik wel zo vroeg wakker ja, kut ritmequote:Op woensdag 5 december 2012 09:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet om 8 uur wakker worden op vrije dagen om te FOK!ken
Biologie is een beetje saaaaai.quote:
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Biologie is een beetje saaaaai.
Spiercellen en het skeletquote:
Daar kan ik me niet veel meer van herinneren, maar volgens mij was dat niet heel boeiend neequote:
Hahaquote:Op woensdag 5 december 2012 09:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar kan ik me niet veel meer van herinneren, maar volgens mij was dat niet heel boeiend nee.
Sterkte
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Biologie is al minstens 6 jaar geleden.
Ohquote:
Ik zit wel in de 5e hequote:Op woensdag 5 december 2012 09:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanaf de derde in de middelbare geen biologie meer gehad, dus dat is 6 jaar geleden.
Havoquote:
Yupquote:
Wat is dat voor pauper iets?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:59 schreef Rockiejj het volgende:
Lekker een uur achter een computer zitten
Beetje leren hoe je gegevens invoert..
Ja moet je ook leren he..quote:
Alsof iemand dat niet kanquote:Op woensdag 5 december 2012 10:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja moet je ook leren he..
Fysiotherapeuten moeten ook gegevens in kunnen voeren..
NT-profielquote:
Ik heb geen havo gedaan, dus dat zegt me geen holquote:
Yup en Wiskunde Bquote:Op woensdag 5 december 2012 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen havo gedaan, dus dat zegt me geen hol.
Biologie/natuurkunde/scheikunde dat soort shit?
Om jou te plagenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom komen alle leveranciers nou tegelijk
Zielige jijquote:Op woensdag 5 december 2012 11:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat blijkt wel weer, komt er straks nog een
Dit dus.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Sneeuw is alleen leuk als je thuis kan blijven en mensen bekogelen met sneeuwballen
Een Tinco voor je topicquote:
zal dan de eerste keer worden dat ik vastzit danquote:Op woensdag 5 december 2012 12:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga jij voor mij vastzitten in het OV? Dankje.
Hoe lang moet je?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:44 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
zal dan de eerste keer worden dat ik vastzit dan
Wat ga je met hem doen?quote:
Half uur met de bus, 3 minuten om over te stappen op een andere bus.quote:
Hij heeft pfijffer.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die school platbranden, dan ligt het ook wel even stil.
Anaal laten vernederen door Jack Spijkerman.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat zou jij dan met hem doen?
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Anaal laten vernederen door Jack Spijkerman.
Doe je dat niet liever zelf?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Life science and technology, mn p halen en dan technische natuurkunde of gelijk technische natuukunde maar dat zijn geen leuke scholen op HBOquote:Op woensdag 5 december 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke. Dat is wel interessant, afgezien van biologie. Wat wil je hierna gaan doen?
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nicequote:Op woensdag 5 december 2012 13:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Life science and technology, mn p halen en dan technische natuurkunde of gelijk technische natuukunde maar dat zijn geen leuke scholen op HBO
Jaquote:
Uhm Delft denk ikquote:Op woensdag 5 december 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al een idee waar je dat wil studeren?
Delft werk ik regelmatig bij een fabriekquote:
Hehehehequote:Op woensdag 5 december 2012 13:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Delft werk ik regelmatig bij een fabriekleuke plek want we kijken altijd films
Goedemorgen!!
werd om 10:15 wakker ofzo... toen gezegd dat ik ging slapen tot 11 uurwerd ik wakker wekker uitgedrukt en weer in slaap gedonderd....
Halve dag verpest
lulletje ben je ook hequote:Op woensdag 5 december 2012 13:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Delft werk ik regelmatig bij een fabriekleuke plek want we kijken altijd films
Goedemorgen!!
werd om 10:15 wakker ofzo... toen gezegd dat ik ging slapen tot 11 uurwerd ik wakker wekker uitgedrukt en weer in slaap gedonderd....
Halve dag verpest
quote:
Middagquote:Op woensdag 5 december 2012 13:36 schreef Mandéra het volgende:
Zoveel te doen in zo weinig tijd, en toch zit ik hier.
Hoi
Het is mijn bed zijn schuldquote:
Ja had ie maar niet zo lekker moeten zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 13:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Middag
[..]
Het is mijn bed zijn schuld
Jij bent degene die de wekker uit slaatquote:Op woensdag 5 december 2012 13:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Middag
[..]
Het is mijn bed zijn schuld
Inderdaad...quote:Op woensdag 5 december 2012 13:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja had ie maar niet zo lekker moeten zijnstout bed
Ja omdat me bed zei dat dat moestquote:Op woensdag 5 december 2012 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent degene die de wekker uit slaat
ja oprotten met die sneeuwquote:Op woensdag 5 december 2012 13:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Inderdaad...
[..]
Ja omdat me bed zei dat dat moest
Btw... vrijdag kans op 10-20 cm sneeuw......gaat leuk worden als ik een dienst heb zaterdag in eindhoven, als het blijft liggen is het er heen gaan denk niet waard ivm reistijd en gevaar op de weg.
daarintegen is het wel een diens van minimaal 13 uur lang... :s
Als er echt zo'n bult sneeuw ligt vrijdagochtend, dan werk ik wel thuisquote:Op woensdag 5 december 2012 13:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Inderdaad...
[..]
Ja omdat me bed zei dat dat moest
Btw... vrijdag kans op 10-20 cm sneeuw......gaat leuk worden als ik een dienst heb zaterdag in eindhoven, als het blijft liggen is het er heen gaan denk niet waard ivm reistijd en gevaar op de weg.
daarintegen is het wel een diens van minimaal 13 uur lang... :s
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben met mijn 24 te oud voor deze chat.
quote:Het Jong!forum (JNG) is speciaal gericht op jongeren en alles wat hen bezighoudt. Ook volwassenen die zich jong van geest voelen zijn hier welkom. Zij kunnen met hun levenservaring een waardevolle bijdrage leveren aan dit forum .
Dus maar even een pedopass aanvragen?quote:
Hosselen kan in R&P.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus maar even een pedopass aanvragen?
24 valt wel meequote:Op woensdag 5 december 2012 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus maar even een pedopass aanvragen?
Is al snel 9 jaar verschil met de rest van de bevolking hier dacht ik toch.quote:
Ik ben 20.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is al snel 9 jaar verschil met de rest van de bevolking hier dacht ik toch.
Moet je zelf even checken.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat valt mee ja komen er naast Krullebolletje nog meer prominenten of valt dat tegen.
Naja moet ook nog een collega eventueel ophalen dus dan zit ik al aan 2 uur heen en 2 uur terugreizen MINIMAAL.. met sneeuw kan dat makkelijk verdubbelt wordenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja oprotten met die sneeuwnja ik zou het alsnog doen ivm geld
dan maar wat langer over het reizen doen
Sneeuw is de tyfus inderdaad als ik iets haat dan is het wel sneeuw.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja moet ook nog een collega eventueel ophalen dus dan zit ik al aan 2 uur heen en 2 uur terugreizen MINIMAAL.. met sneeuw kan dat makkelijk verdubbelt worden
Denk dat de meeste (90%) van wat hier komt 16+ isquote:Op woensdag 5 december 2012 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is al snel 9 jaar verschil met de rest van de bevolking hier dacht ik toch.
Ben blij dat het er is als ik op wintersport ga enzo maar hier in Nederland als ik moet werken hoeft het van mij nietquote:Op woensdag 5 december 2012 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sneeuw is de tyfus inderdaad als ik iets haat dan is het wel sneeuw.
Altijd een hel ja vroeger toen ik nog student was gingen de bussen gewoon niet was je uiteindelijk toch op school gaat de les niet door omdat de leraar niet komt opdagen vanwege de sneeuw.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben blij dat het er is als ik op wintersport ga enzo maar hier in Nederland als ik moet werken hoeft het van mij niet
Inderdaadquote:Op woensdag 5 december 2012 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Altijd een hel ja vroeger toen ik nog student was gingen de bussen gewoon niet was je uiteindelijk toch op school gaat de les niet door omdat de leraar niet komt opdagen vanwege de sneeuw.
hmja dat is wel heel kut natuurlijk, zware keuze hierzoquote:Op woensdag 5 december 2012 13:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja moet ook nog een collega eventueel ophalen dus dan zit ik al aan 2 uur heen en 2 uur terugreizen MINIMAAL.. met sneeuw kan dat makkelijk verdubbelt worden
Moest 2 jaar terug verplicht bij een vriend slapen toen ik in Hilversum op school zat want kon gewoon echt niet meer terug... auto en trein was geen doenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Altijd een hel ja vroeger toen ik nog student was gingen de bussen gewoon niet was je uiteindelijk toch op school gaat de les niet door omdat de leraar niet komt opdagen vanwege de sneeuw.
2010 was dat ja, volgens mij was Apeldoorn toen helemaal ingesneeuwdquote:Op woensdag 5 december 2012 13:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moest 2 jaar terug verplicht bij een vriend slapen toen ik in Hilversum op school zat want kon gewoon echt niet meer terug... auto en trein was geen doen
Was ook rond deze tijd december als ik het goed herinner..
Kloptquote:Op woensdag 5 december 2012 13:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2010 was dat ja, volgens mij was Apeldoorn toen helemaal ingesneeuwd.
Geweldigquote:Op woensdag 5 december 2012 13:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kloptmoest toen van Hilversum naar harderwijk waar een vriend van die vriend me ophaalde met een scooter... (we hadden elkaar nooit gezien dus we stonden op het station 2 meter naast elkaar te bellen en hadden niet door dat we elkaar zochten) toen vervolgens de engste scooterrit van me leven mee gemaakt... hij reed alsof er geen sneeuw lag
Toen met hem weer 2 uur staan wachten op de bus die niet kwam om vervolgens na 4 uur wachten maar opgehaald te worden door de moeder van de vriendin van die vriend uit putten die ons naar die vriend bracht
Hoop dat het verhaal te snappen is maar wat een dag was dat zeg
Dat werk niet, dan kun je de bocht niet doorquote:Op woensdag 5 december 2012 13:59 schreef promisionxexposed het volgende:
Zat er al aan te denken om een sneeuwschuiver op mn scooter te maken
Het gaat toch echt de bus of de auto worden als je een beetje veilig wilt rijdenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:59 schreef promisionxexposed het volgende:
Zat er al aan te denken om een sneeuwschuiver op mn scooter te maken
Had zelf van... zomer 2010 tot maart dit jaar een brommobiel... dat was echt leuk in de sneeuwquote:Op woensdag 5 december 2012 13:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geweldig. In de sneeuw rijden met een scooter/brommer is echt freaky, ding glijdt alle kanten op
.
Geniaal dit soort verhalen![]()
Dat is inderdaad het enige voordeel. Verder zijn die dingen stront irritant op de wegquote:Op woensdag 5 december 2012 14:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het gaat toch echt de bus of de auto worden als je een beetje veilig wilt rijden
[..]
Had zelf van... zomer 2010 tot maart dit jaar een brommobiel... dat was echt leuk in de sneeuw
lekker al die mensen op hun scooters uitlachen terwijl ik lekker droog en warm zit
Was ook leuk met de regen... of met rollerbanken
hmja maar met de bus doe ik er denk ik nog langer over dan wanneer ik 20 km rij met mn scooterquote:Op woensdag 5 december 2012 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat werk niet, dan kun je de bocht niet door.
Of je moet een ingewikkelde constructie maken dat het wel kan
Geen idee, moe je 9292.nl checkenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmja maar met de bus doe ik er denk ik nog langer over dan wanneer ik 20 km rij met mn scooter
ik moet de 140 hebben maar dat is nu al een kutlijnquote:Op woensdag 5 december 2012 14:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, moe je 9292.nl checken.
Geen idee, ik ken jullie bussending niet uit mijn hoofdquote:Op woensdag 5 december 2012 14:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet de 140 hebben maar dat is nu al een kutlijn
Mhaw had nooit problemen daarmee want hij reed 70quote:Op woensdag 5 december 2012 14:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het enige voordeel. Verder zijn die dingen stront irritant op de weg.
Ja, maar zo hard mag je eigenlijk nietquote:Op woensdag 5 december 2012 14:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw had nooit problemen daarmee want hij reed 70en mag toch hooguit op een 80 km weg
ik ook niet want ik ga nooit met de bus maar volgens mij is ie kutquote:Op woensdag 5 december 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken jullie bussending niet uit mijn hoofd.
Hoe weet je nou of die kut is als je er nooit mee gaatquote:Op woensdag 5 december 2012 14:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ook niet want ik ga nooit met de bus maar volgens mij is ie kut
dat weet ik gewoon dohhquote:Op woensdag 5 december 2012 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe weet je nou of die kut is als je er nooit mee gaat
Ik zou toch met de bus gaan als er een pak sneeuw ligtquote:Op woensdag 5 december 2012 14:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat weet ik gewoon dohh
De lokale politie wist ervanquote:Op woensdag 5 december 2012 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar zo hard mag je eigenlijk niet. Maar wel beter voor de verkeersveiligheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brommobiel en de verandering naar huidige auto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 december 2012 14:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
De lokale politie wist ervandat was het leuke... maar zorgt inderdaad voor een beter doorstroom..
Btw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brommobiel en de verandering naar huidige auto:Hehehehe, heb je wel gelukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh noes, ik hoop dat er de bussen nog geen last van hebben
LOL, leuke peugeot wel![]()
Dat is wel chill jaquote:Op woensdag 5 december 2012 14:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje, Ben er ook zeer blij mee
Zo zuinigen geen wegenbelasting nog
1:20-1:22quote:Op woensdag 5 december 2012 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel chill ja
Wat noem jij zuinig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |