dat is tax zijn taakquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:30 schreef msacras het volgende:
Ok.
Iemand die me even de tinychat link dm't? Dan kom ik ook nog even een kijkje nemen
Done,, sorry lette even niet opquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:30 schreef msacras het volgende:
Ok.
Iemand die me even de tinychat link dm't? Dan kom ik ook nog even een kijkje nemen
Ja bah.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mietje!
Weet je wat kut is... als je met thermo kleding gaat hardlopen en die kleding word nat... voelt echt vies en koud
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:32 schreef msacras het volgende:
Tevens http://www.myuglychristmassweater.com/
Loop gewoon de H&M, Primark of de markt in en je hebt hetzelfde voor veel minder.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:32 schreef msacras het volgende:
Tevens http://www.myuglychristmassweater.com/
hey, jij kon haar tochquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:48 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Loop gewoon de H&M, Primark of de markt in en je hebt hetzelfde voor veel minder.
watquote:
anders herkennen mensen me niet meer. D:quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:54 schreef Faaluser het volgende:
Leeell, waarom heb je geen Kate Bush meer?
Moeten die autisten maar aan je wennen!quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:56 schreef leeell het volgende:
[..]
anders herkennen mensen me niet meer. D:
Geen ehbo hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen ehbo hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar weet wel wat te doen etcquote:
Ik wil mijn EHBO shit wel een keer gaan halen.quote:
Handig van dat examenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar weet wel wat te doen etcheb lessen gehad maar examen op school werd afgelast!
Mensen zijn veilig bij mij jwzzz G
Zou het wel halen is wel een fijn gevoel dat je weet wat je moet doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil mijn EHBO shit wel een keer gaan halen.
[..]
Handig van dat examen
gewoon doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil mijn EHBO shit wel een keer gaan halen.
[..]
Handig van dat examen
Ja, precies, daarom ook.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zou het wel halen is wel een fijn gevoel dat je weet wat je moet doen
Doe ik ookquote:
spannend!quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, precies, daarom ook.
[..]
Doe ik ook.
Ga ik binnenkort weer halen, op veel locaties vragen ze eromquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:55 schreef ChesterPerry het volgende:
heb ook geen bhv diploma meer is verlopen
denk het ook, sparenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of althans, ga ik doen. Moet nog even uitzoeken hoe en wat. Kost vast ook geld.
is wel handig om te hebben denk ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa is niet nodig denk ik, maar moet het even checken
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is wel handig om te hebben denk ik
Ehbo is niet zo duurquote:
Kom goedquote:
Heel januari ben ik sowieso vrij, dus dan eens kijken. En daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ehbo is niet zo duuren is volgens mij een cursus van 2 dagen ofzo...
gewoon doen fk dat geld... iemands leven misschien wel kunnen redden is mij meer waard
zekerquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kom goed
[..]
Heel januari ben ik sowieso vrij, dus dan eens kijken. En daar heb je helemaal gelijk in
quote:
Matig deze post nuquote:
Zou je de nachtbakker even kunnen openen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Matig deze post nu
Maar vrijdag "vier" ik sinterklaas met schoonfamilie, niet m'n favo bezigheid, maar op zich wel leuk, beetje spelletjes spelen, bier drinken en kut roepen!
haha tofquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Matig deze post nu
Maar vrijdag "vier" ik sinterklaas met schoonfamilie, niet m'n favo bezigheid, maar op zich wel leuk, beetje spelletjes spelen, bier drinken en kut roepen!
Ben benieuwd of ik nog iets van een zwarte piet op de Hogeschool zie rondlopenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:58 schreef Faux. het volgende:
Morgen Sinterklaas op school, dat wordt weer wat
Dat kan ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou je de nachtbakker even kunnen openen?
Sorry.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Matig deze post nu
Ow. Okee.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zei dat ik op bed ging, niet dat ik ging slapen
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik nog iets van een zwarte piet op de Hogeschool zie rondlopen
quote:Op woensdag 5 december 2012 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sorry.
Ah, gezelligheid op z'n tijd kan geen kwaad hè.Sowieso met een paar bier op
Wij vieren het zondag pas trouwens, ergens rond 8 uur pas gok ik, en dan de volgende ochtend helemaal verrot weer op kantoor zitten.
Nee.. Nu hoeft t al niet meer.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga straks hoor als je me weg wil hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |