dat is tax zijn taakquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:30 schreef msacras het volgende:
Ok.
Iemand die me even de tinychat link dm't? Dan kom ik ook nog even een kijkje nemen
Done,, sorry lette even niet opquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:30 schreef msacras het volgende:
Ok.
Iemand die me even de tinychat link dm't? Dan kom ik ook nog even een kijkje nemen
Ja bah.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mietje!
Weet je wat kut is... als je met thermo kleding gaat hardlopen en die kleding word nat... voelt echt vies en koud
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:32 schreef msacras het volgende:
Tevens http://www.myuglychristmassweater.com/
Loop gewoon de H&M, Primark of de markt in en je hebt hetzelfde voor veel minder.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:32 schreef msacras het volgende:
Tevens http://www.myuglychristmassweater.com/
hey, jij kon haar tochquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:48 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Loop gewoon de H&M, Primark of de markt in en je hebt hetzelfde voor veel minder.
watquote:
anders herkennen mensen me niet meer. D:quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:54 schreef Faaluser het volgende:
Leeell, waarom heb je geen Kate Bush meer?
Moeten die autisten maar aan je wennen!quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:56 schreef leeell het volgende:
[..]
anders herkennen mensen me niet meer. D:
Geen ehbo hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen ehbo hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar weet wel wat te doen etcquote:
Ik wil mijn EHBO shit wel een keer gaan halen.quote:
Handig van dat examenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar weet wel wat te doen etcheb lessen gehad maar examen op school werd afgelast!
Mensen zijn veilig bij mij jwzzz G
Zou het wel halen is wel een fijn gevoel dat je weet wat je moet doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil mijn EHBO shit wel een keer gaan halen.
[..]
Handig van dat examen
gewoon doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil mijn EHBO shit wel een keer gaan halen.
[..]
Handig van dat examen
Ja, precies, daarom ook.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zou het wel halen is wel een fijn gevoel dat je weet wat je moet doen
Doe ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |