Ajax speelt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom is Peter R dr niet bij
Jammer inderdaadquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom is Peter R dr niet bij
Frits is op de brommer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zelfs bij het grasmaaien doe je dat niet aan.
Ja, die ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:09 schreef padlarf het volgende:
Oh nee, die Syrische, is dat ook diegene die laatst zo dom zat te schreeuwen bij die VVD ziektekostenpremie aflevering?
Zo klinkt het wel, excuses aanbieden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:18 schreef Specularium het volgende:
Gewoon Caroline Tensen langssturen met een bloemetje.
Sowwi, kusje erop?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel, excuses aanbieden.
Nee joh, john williamsquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:18 schreef Specularium het volgende:
Gewoon Caroline Tensen langssturen met een bloemetje.
Ja, dan is het allemaal weer goedquote:
laat ze die eens een goede schop gevenquote:
Die grensrechter had een vlag.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Scheidsrechter bewapenen wellicht.
Snipers inhuren als grensrechter.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Scheidsrechter bewapenen wellicht.
Frits zei het toch net?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:21 schreef Specularium het volgende:
Afkomst heeft er uiteraard niks mee te maken.
Hard prikken dus de volgende keer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die grensrechter had een vlag.
Gewoon voornamelijk Turks/Marokkaans. Die jongens kunnen hun ouders alles wijsmaken en daar maken ze dan ook gebruik van. Die ouders verwachten gewoon dat hun kinderen net als vroeger in Turkije/Marokko door de samenleving worden opgevoed.quote:
Die zijn toch allochtoon?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon voornamelijk Turks/Marokkaans.
Allemaal hetzelfde. Die kerel die zonder pistoool neergeschoten was, was ook een allochtoon, 'toevallig'. Was een andere soort allochtoon....quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar niet alle allochtonen zijn Turks of Marokkaans.
Wat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dus de conclusies tot nu toe,
media: spelregels veranderen
PeterR: eigen schuld slachtoffer.
Dudequote:Op dinsdag 4 december 2012 23:29 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Allemaal hetzelfde. Die kerel die zonder pistoool neergeschoten was, was ook een allochtoon, 'toevallig'.
Dan is het natuurlijk terecht als je ze dood schopt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens Peter R. zijn er heel veel grensrechters partijdig.
"Clubgrensrechters zijn te partijdig. Respect komt van twee kanten."quote:
De Syrische Marlies Dekkers.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:32 schreef gosschalks het volgende:
Gadver wat is die Hala toch lelijk..
Ik denk dat zijn account gehackt is door Steve Brown, dit kan Peter niet menen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Clubgrensrechters zijn te partijdig. Respect komt van twee kanten."
Is gewoon de waarheid. Jij ontkent het en bent te veel beïnvloed door linkse leugens.quote:
Uiteraard, zo los je zoiets opquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:31 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dan is het natuurlijk terecht als je ze dood schopt.![]()
Peter
Hij zal inderdaad nooit meer een foute beslissing maken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Uiteraard, zo los je zoiets op....doet hij het noooooit weer.
Is het niet als een 'grap' bedoeld? Dit kan hij toch niet menen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Clubgrensrechters zijn te partijdig. Respect komt van twee kanten."
Ik vind haar ook niet mooi. Maar dit keer gaat het tenminste over iets waar ze verstand van zou moeten hebben.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:32 schreef gosschalks het volgende:
Zie de tweets...Peter R. is bloedserieusquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:34 schreef iFok. het volgende:
[..]
Is het niet als een 'grap' bedoeld? Dit kan hij toch niet menen?
Ik zou er een mooie burka overheen doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:32 schreef gosschalks het volgende:
Helaas voor zijn gezin en de rest van de familie ook geen goede meer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:33 schreef iFok. het volgende:
[..]
Hij zal inderdaad nooit meer een foute beslissing maken.
allemaal 1 pot nat. ik ga slapen nu want mijn hele dag is naar de klote zeg jong moet 6 uur op mijn vrouw kinderen belasting dit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:35 schreef marcodej het volgende:
Als Arabieren in een Nederlandse zin ineens een Arabische naam uitspreken, denk ik altijd dat ze zich verslikken in een haarbal. Petra Stienen heeft dat ook.
Oké, exit Peter.quote:
Als hij zich met zijn eigen werk bezig houdt (boeven vangen) is hij geweldig. Maar voor de rest moet hij zijn mond houden en niks doen. Want niemand kraamt zoveel onzin uit als hij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Helaas voor zijn gezin en de rest van de familie ook geen goede meer.Hoe kan zo'n iemand als P. de Vries dat zeggen, ik had hem al niet hoog zitten maar nu.....
Ik kon nooit kijken naar zijn programma's, was altijd bang dat hij ineens vanachter zijn rug die Emmy tevoorschijn zou halen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:36 schreef iFok. het volgende:
[..]
Als hij zich met zijn eigen werk bezig houdt (boeven vangen) is hij geweldig. Maar voor de rest moet hij zijn mond houden en niks doen. Want niemand kraamt zoveel onzin uit als hij.
Als er één persoon is die voor dat volk opkomt, is het wel Frits.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:37 schreef alors het volgende:
Mooie bouwseltjes ook in de bezette gebieden, he Frits, wat een tolerant volk
Ze is ook erg slim. Op haar 17e pas naar Nederland gekomen, en best veel bereikt in deze korte tijd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ze komt wel over als iemand met verstand van zaken.
Hij is ook wel heel blij met zichzelf jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik kon nooit kijken naar zijn programma's, was altijd bang dat hij ineens vanachter zijn rug die Emmy tevoorschijn zou halen.
Het mankeert hem vooral aan de timing en de formulering. Al had hij die bovenste tweet als eerste geplaatst en een week of 2 gewacht, dan was het een stuk minder dom overgekomen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:34 schreef iFok. het volgende:
[..]
Is het niet als een 'grap' bedoeld? Dit kan hij toch niet menen?
Volgens mij heb ik ooit nog eens in de periode dat ik nog hard faalde als politicologiestudent bij haar in een werkgroepje gezeten. Overigens weet ik dat niet zeker en is de herinnering ingegeven door haar kenmerkende gezicht en niet door fantastische academische prestaties ofzo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ze komt wel over als iemand met verstand van zaken.
Ok, slaap lekker man. Je hebt het nodig zie ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
allemaal 1 pot nat. ik ga slapen nu want mijn hele dag is naar de klote zeg jong moet 6 uur op mijn vrouw kinderen belasting dit.
truste.
Idd, accentloos nederlands ook. En helemaal geen lelijke vrouw.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:38 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ze is ook erg slim. Op haar 17e pas naar Nederland gekomen, en best veel bereikt in deze korte tijd.
Niet zo vreemd hè?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:38 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Als er één persoon is die voor dat volk opkomt, is het wel Frits.
Niet echt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het mankeert hem vooral aan de timing en de formulering. Al had hij die bovenste tweet als eerste geplaatst en een week of 2 gewacht, dan was het een stuk minder dom overgekomen.
Ze is wel lelijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Idd, accentloos nederlands ook. En helemaal geen lelijke vrouw.
Dat ligt aan jou.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:41 schreef Smack10 het volgende:
Ligt het nu aan mij of zijn Pauw & Witteman opeens kritisch t.o.v. een bepaalde groep die zij eerst 10 jaar lang verdedigd hebben?
Weet ik. Ik probeerde de subliminal message te ontdekken, maar die kwam niet.quote:
Smaken verschillen blijkbaar.quote:
Slim is ze zeker.quote:Sciences Po Paris
Master Politique Economique Internationale
2010 – 2011
University of Amsterdam
Master's degree, Political Science and International Relations
2005 – 2009
Eindresultaat: cum laude
Amsterdam Business School
Master's degree, International Economics and Globalization
2012
Ze kijkt gewoon een beetje moeilijk. En dat dan permanent. Stel je bent met haar getrouwd. Je komt thuis en je wilt gewoon samen een wijntje gaan drinken, en dan staat ze daar met vlakke stem te brabbelen over dat de VVD haar achterban verraden heeft en dat we samen op de barricades moeten om de nivellering te stoppen of zoiets.quote:
Niet lang geleden werd de Arabische lente nog feestelijk en dansend gevierd...quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:41 schreef Smack10 het volgende:
Ligt het nu aan mij of zijn Pauw & Witteman opeens kritisch t.o.v. een bepaalde groep die zij eerst 10 jaar lang verdedigd hebben?
Beetje humor is nooit slecht.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:41 schreef Cee het volgende:
Ik vond het grappig, bleek het niet de bedoeling te zijn.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:42 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ze kijkt gewoon een beetje moeilijk. En dat dan permanent. Stel je bent met haar getrouwd. Je komt thuis en je wilt gewoon samen een wijntje gaan drinken, en dan staat ze daar met vlakke stem te brabbelen over dat de VVD haar achterban verraden heeft en dat we samen op de barricades moeten om de nivellering te stoppen of zoiets.
Hier wil ik liever niet over nadenken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:42 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ze kijkt gewoon een beetje moeilijk. En dat dan permanent. Stel je bent met haar getrouwd. Je komt thuis en je wilt gewoon samen een wijntje gaan drinken, en dan staat ze daar met vlakke stem te brabbelen over dat de VVD haar achterban verraden heeft en dat we samen op de barricades moeten om de nivellering te stoppen of zoiets.
En nu zijn ze voor de eerste keer in hun leven positief over iets in Israël, moet niet gekker worden ditquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:42 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Niet lang geleden werd de Arabische lente nog feestelijk en dansend gevierd...
Ligt aan jou en mongolide redenatie van mensen als Wilders die alles die niet meegaan met het stompzinnige PVV-geluid als 'te links' labelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:41 schreef Smack10 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:42 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ze? Frits zei dat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En nu zijn ze voor de eerste keer in hun leven positief over iets in Israël, moet niet gekker worden dit
En dan ben ik geëmigreerd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:45 schreef trovey het volgende:
Jongeren moet gewoon straks tot 90 werken want ze worden nog ouder dan de huidige groep die ouder is...dan ben ik gelukkig al lang dood.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:41 schreef Smack10 het volgende:
Ja, want ik ben ook zo'n voorstander van Wilders.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:44 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ligt aan jou en mongolide redenatie van mensen als Wilders die alles die niet meegaan met het stompzinnige PVV-geluid als 'te links' labelen.
Misschien denkt hij dat moslims een homogene groep zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]welke groep verdedigden zij dan?
Ik ook...de blaadjes van de boom waar ik dan in ben opgenomen waaien weg.quote:
Wij, kinderen van de crisis, zijn wel wat gewend. Wij zullen roeien met de riempjes die we hebben.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Wanneer ik met pensioen ga, groeit er gelukkig op de hele babyboom generatie een tuintje.
Asociaal volk die de maatschappij verziekt. Heeft niks met afkomst te maken overigens, maar met intelligentie/opvoeding.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]welke groep verdedigden zij dan?
Kun je wat voorbeelden noemen ofzo? Want ik hoor zoiets wel vaker, maar ik zie het niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Asociaal volk die de maatschappij verziekt. Heeft niks met afkomst te maken overigens, maar met intelligentie/opvoeding.
Kan hij zijn zoon de hand schudden want die zit er dan...of zijn kleinzoon.quote:
Of Jeroen Willems.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laat Tommy Cooper een voorbeeld zijn.
Denken dat ik ga werken voor andermans pensioenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:45 schreef trovey het volgende:
Jongeren moet gewoon straks tot 90 werken want ze worden nog ouder dan de huidige groep die ouder is...dan ben ik gelukkig al lang dood.
Die ouderen slapen al lang joh.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:50 schreef iFok. het volgende:
Ik ga slapen. Moet morgen weer werken voor de ouderen.
Eens even lekker de pensioenpot spekken?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:50 schreef iFok. het volgende:
Ik ga slapen. Moet morgen weer werken voor de ouderen.
Je doet maar, merk ik niets meer van.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Denken dat ik ga werken voor andermans pensioen
Toch nog wel redelijk opgedroogd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:51 schreef Vasilevski het volgende:
Ik wou zeggen dat Hala nog wel een leuk neusje heeft, maar van voren gezien wordt het toch wat anders: http://www.folia.nl/archief/Folia%20jaargang%2059/Folia14_59.pdf (PDF)
Nog niet zo lang geleden was er een hooligan te gast die het podium kreeg om z'n boek te promoten en geweld goed te praten..quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Kun je wat voorbeelden noemen ofzo? Want ik hoor zoiets wel vaker, maar ik zie het niet.
Klopt, op 21 december hebben we nergens geen last meer van.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:54 schreef marcodej het volgende:
Jarenlang was ons pensioenstelsel de beste van de wereld, en nu vergaat de wereld volgens deze man.
Iemand uitnodigen is imo wat anders dan iemand een podium te geven en te laten promoten. Je kunt je afvragen of ze hem hadden moeten uitnodigen, waar er werd absoluut geen geweld verheerlijkt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden was er een hooligan te gast die het podium kreeg om z'n boek te promoten en geweld goed te praten..
Uiteraard.quote:
Je hebt altijd uitzonderingen opa.quote:
Bedoel maar, maar die jonkies zullen wel allemaal wel weer nu slapen.quote:
neuiquote:Op woensdag 5 december 2012 02:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Bedoel maar, maar die jonkies zullen wel allemaal wel weer nu slapen.
Erger nog, het is irrelevant. Meneer de Marokkaan-journalist weet niet waar hij het over heeft, laat staan hoe je het moet verdedigen, en P&W stellen vragen die onmogelijk te linken zijn aan wat er op dat voetbalveld is gebeurd.quote:
Ik vind het niet prachtig, ik vind dit geleuter vooral treurig.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:19 schreef matthijst het volgende:
Dus er is geen marrokanenprobleem, maar ze zijn wel zielig want ze wonen in de ghetto en krijgen geen werk, en daardoor worden ze crimineel.
Prachtig hoe die kale in cirkeltjes lult.
Ik mis toch wat tegenwoordig.quote:
Ja en niemand durft ze ook aan te pakken 'want straks heb je de hele groep achter je aan'. Mensen moeten ook durven er wat van te zeggen, en mensen moeten ook vooral de mensen die er wat van zeggen laten merken dat zij achter die gene staan. Want die groep lijertjes is altijd kleiner dan de groep goedwillende mensen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:24 schreef Xaobotnik het volgende:
Het is gewoon een probleem waarin groepen zich gesterkt voelen door het groepsidee, en iets hebben van 'wie maakt ons wat'? Dat gedrag neem je ook mee wanneer je alleen bent, aangezien die mentaliteit erin blijft. Marokkanen gaan veel met elkaar om in inderdaad veelal afkomstig uit achterstandswijken, en daarmee dus eerder geneigd tot dergelijk gedrag.
Geen excuus uiteraard voor die zware oververtegenwoordiging. Het meest erger me ik nog aan het gebrek aan kritiek vanuit de eigen groep.
Tsja, dit is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Het zou niet moeten dat die apen door een andere groep gecorrigeerd moeten worden om te bereiken dat ze zich normaal gedragen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en niemand durft ze ook aan te pakken 'want straks heb je de hele groep achter je aan'. Mensen moeten ook durven er wat van te zeggen, en mensen moeten ook vooral de mensen die er wat van zeggen laten merken dat zij achter die gene staan. Want die groep lijertjes is altijd kleiner dan de groep goedwillende mensen.
Ja dat besef ik me ook wel dat het heel moeilijk is, maar ik denk wel dat het de enige manier is dat je als gehele maatschappij laat weten dat dit niet getolereerd wordt. Zij voelen zich gewoon de baas en weten dat iedereen bang voor ze is. Je kunt toch niet voor elke 'ewa vieze hoer' de politie gaan bellen? Vinden ze alleen maar mooi.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:32 schreef Kenju het volgende:
[..]
Tsja, dit is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Het zou niet moeten dat die apen door een andere groep gecorrigeerd moeten worden om te bereiken dat ze zich normaal gedragen.
Als dit realistisch zou zijn, zo de hufterigheid binnen de maatschappij voor 100% verdwenen zijn. Wanneer jij tegen dit soort groepjes iets zegt, van welke afkomst dan ook, roep je alleen maar het onheil over je af. En dit terwijl het, zoals ik al aangaf, niet nodig zou moeten zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat besef ik me ook wel dat het heel moeilijk is, maar ik denk wel dat het de enige manier is dat je als gehele maatschappij laat weten dat dit niet getolereerd wordt. Zij voelen zich gewoon de baas en weten dat iedereen bang voor ze is. Je kunt toch niet voor elke 'ewa vieze hoer' de politie gaan bellen? Vinden ze alleen maar mooi.
Bestaan verschillende ideeën over; de inhoud en de groei.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:43 schreef OProg het volgende:
Als je je mening over pensioenen en de fondsen gaat zitten verkondigen bij penw, dat kan je je toch wel inlezen zodat je een idee hebt hoeveel er in de pot zit.
Dat snap ik, maar zij heeft helemaal niet echt een idee.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:44 schreef Kenju het volgende:
[..]
Bestaan verschillende ideeën over; de inhoud en de groei.
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:52 schreef matthijst het volgende:
Hebben wij weer: de enige pisnicht die niet aan hiv is overleden gaat nu al die 55+ers lopen opruien.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:52 schreef matthijst het volgende:
Hebben wij weer: de enige pisnicht die niet aan hiv is overleden gaat nu al die 55+ers lopen opruien.
ik vond de daaropvolgende " dat hoop ik ook" veel mooierquote:Op woensdag 5 december 2012 23:55 schreef Rickazio het volgende:
''niet met Marokkanen''
zei die dat nou?
Wat wil je hier mee zeggen? Het aanvullend pensioen kent geen omslagstelsel, bevolkingspiramiden zijn daar dus helemaal niet relevant voor.quote:
Nou ja, iig zou je hopen dat ze bij P&W iemand uitnodigen die dat wel weet.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:45 schreef OProg het volgende:
Mensen die het verschil niet weten tussen pensioen en AOW moet je ook het stemrecht afnemen trouwens.
AOW wel.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee zeggen? Het aanvullend pensioen kent geen omslagstelsel, bevolkingspiramiden zijn daar dus helemaal niet relevant voor.
Als je op de huidige manier doorgaat dan krijgen de huidige ouderen wel meer dan wat ze in hebben gelegd + rendement.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee zeggen? Het aanvullend pensioen kent geen omslagstelsel, bevolkingspiramiden zijn daar dus helemaal niet relevant voor.
Is dat een wijf?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:24 schreef rubbereend het volgende:
omg toch niet Faber van de PVV in Gelderland. Dat wijf is doodeng
Hexje.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat een wijf?
[ afbeelding ]
Typisch?quote:Op donderdag 6 december 2012 23:07 schreef Eppie_NL het volgende:
Alleen die kop al van die dame.Typisch weer.
Beetje zo'n kampbewaakster van 70 jaar geleden.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:21 schreef marcodej het volgende:
Ik weet niet wat ik van de uitstraling van deze vrouw moet vinden.
Zo'n uniformpje zou haar goed staan ja.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Beetje zo'n kampbewaakster van 70 jaar geleden.
Ja dat snap ik ook echt nietquote:Op donderdag 6 december 2012 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor 800 euro alles op het spel zetten
Vermaak voor de laaggeschoolden over het algemeen ja.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:52 schreef marcodej het volgende:
De commerciëlen maken toch hoofdzakelijk pulp?
Interessant verhaal idd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:11 schreef BradleyQ het volgende:
Eindelijk weer een interessante uitzending
Aad300quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:33 schreef Specularium het volgende:
Vond de discussie in VI de beste die ik er deze week over heb gehoord.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:38 schreef TUFKAL het volgende:
Maar natuurlijk komt een VVDer met een hockey voorbeeld
VI dan maar even terugkijken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:33 schreef Specularium het volgende:
Vond de discussie in VI de beste die ik er deze week over heb gehoord.
Leek me juist een prima analyse.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:45 schreef Xaobotnik het volgende:
Typische simpele kijk van een oude witte meneer.
Dat heb jij er ook geen verstand van.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leek me juist een prima analyse.
Dat is precies wat hij zei.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:51 schreef Xaobotnik het volgende:
Idioot eigenlijk. Die vent heeft ervoor doorgeleerd, maar praat de grootst mogelijke kolder. 'Drie werelden' a.u.b. zeg. Ook dat het gaat over integratie. Alsof het normaal is in Marokko dat je een scheidsrechter inelkaar rost.
Kijk de uitzending maar eens een keer terug dan. Schippers trouwens niet veel beter met haar hockey-voorbeeld. Alsof die mocro's beïnvloed worden door Strootman oid.quote:
Mij ook, dus ik zal er ook geen verstand van hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leek me juist een prima analyse.
Eerste gasten van vanavond.quote:Andrea Vreede
Journalist over het aftreden van premier Monti en de terugkeer van Berlusconi.
Rudi Vranckx
Vlaamse journalist reconstrueert de Arabische lente in 'De Revolutieroute'.
quote:Mohammed Cheppih
Imam preekt over verantwoordelijkheid nemen voor opvoeding.
Lekker ff ergeren voor het slapen gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |