quote:Op zaterdag 15 december 2012 08:22 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Haha ja ik denk dat iedereen bepaalde personen wel een nekschot wilde geven..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een game
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
Ja, iemand heeft een hobby. Wat een levenloze nerd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:30 schreef Lampje_ het volgende:
^^
Cool gemaakt! Dat gast moet er veel tijd in hebben gestoken, levenloos
Valt in dit geval wel mee, stukjes knippen en achter elkaar plakken. Hoogstens een dagje mee bezig als hij een beetje gevoel voor editten heeft.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:30 schreef Lampje_ het volgende:
^^
Cool gemaakt! Dat gast moet er veel tijd in hebben gestoken, levenloos
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 09:21 schreef planethugo het volgende:
''Yoh who wants some blue christmas. Hej step off bitch"
Het blijft 'Murica natuurlijk. Mensen kunnen daar beter schieten dan nadenken.quote:Op zondag 23 december 2012 01:04 schreef Northside het volgende:
Oh, en het zijn zeker allemaal olympische sportschutters, aangezien ze al rennend op 30 meter afstand aan de lopende band (eenhandig) headshots maken?
Denk ook dat die groep gevaarlijker is voor zijn leden dan de zombies die de wereld hebben overgenomen.quote:Op zondag 23 december 2012 01:04 schreef Northside het volgende:
Gisteren en vandaag seizoen 1 & 2 gekeken. Best leuk, maar de belangrijkste les die ik van deze serie geleerd heb is dat ik het bij een zombie Apocalyps liever in mijn eentje ga proberen. Ik zou binnen een week gek worden in zo'n groep.
quote:Oh, en het zijn zeker allemaal olympische sportschutters, aangezien ze al rennend op 30 meter afstand aan de lopende band (eenhandig) headshots maken?
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:49 schreef robuust89 het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-MAIL-shes-thin.html
En ik maar denken dat die zombies nep waren
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:01 schreef Platina het volgende:
Wat is deze?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scratch a liberal and you will find a fascist
quote:Op maandag 24 december 2012 13:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
Thuisvlijt met photoshop? Uit een andere serie of film? Dat uniform of overall wat hij aan heeft, komt nergens in de serie voor. Ik denk dat er iemand lekker aan het hoaxen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
Ik pas even danquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:55 schreef Pek het volgende:
Merle speelde de hoofdrol in het meesterwerkje: Henry: Portrait of a Serial Killer.
Als je die gaat kijken, slaap je gegarandeerd het eerste jaar niet meer. *ril*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |