Was 'baby' eigenlijk niet een woord dat ze vaker gebruikt voor haar zoontje?quote:
En haar er vijf oplevert!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:24 schreef Anosmie het volgende:
Als het waar is voorspel ik bij deze dat deze passievrucht haar van ten minste 4 aandoeningen geneest.
Als ze straks nou oooooooook nog eens 4 maanden loopt te kotsen, dan is ze eindelijk geen bolle Henkie meerquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
En haar er vijf oplevert!
Sowieso bekkeninstabiliteit, ongewenst urineverlies, zwangerschapsdiabetes, postnatale depressie en een totaalruptuur
Als kind van ADHD/ADD/ME/AandoenitusExtravagantus ouders sta je natuurlijk gelijk met 1-0 achter.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef CherryLips het volgende:
En wie weet wat dat kind allemaal wel niet zal mankeren.
In dat geval weten we wel meteen dat ie van de melkboer is!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Die is hoogbegaafd, dat is ook geen pretje.
En vergeetachtigheid natuurlijk...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
En haar er vijf oplevert!
Sowieso bekkeninstabiliteit, ongewenst urineverlies, zwangerschapsdiabetes, postnatale depressie en een totaalruptuur
krijgt ze nou wel of geen kind? enige mogelijke hint die er is, is die opmerking op twitter van pykequote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:57 schreef wolfrolf het volgende:
kunne jullei nit blji zijn voor sonaj vredommeis tog geweldiggg dat se n kintje krijtg !!1
Ze woont overigens vier minuten bij me vandaan, blijkt. Ik zal mijn ogen eens openhouden.twitter:sonjasilva twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 11:48:43@tattoo_girl http://t.co/nrg3DGOgub reageer retweet
Meer domoor, druiloor of domme del. Als reminder voor zichzelfquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:34 schreef bloempje-moi het volgende:
Dyke? Ik zou hem toch andersom hebben geplaatstZe woont overigens vier minuten bij me vandaan, blijkt. Ik zal mijn ogen eens openhouden.twitter:sonjasilva twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 11:48:43@tattoo_girl http://t.co/nrg3DGOgub reageer retweet
Neuh. Meeste tattoos worden wel zo geplaatst. Je ziet het zelf omgedraaid (in zo een geval als dit).quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:34 schreef bloempje-moi het volgende:
Dyke? Ik zou hem toch andersom hebben geplaatstZe woont overigens vier minuten bij me vandaan, blijkt. Ik zal mijn ogen eens openhouden.twitter:sonjasilva twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 11:48:43@tattoo_girl http://t.co/nrg3DGOgub reageer retweet
Domme delquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Meer domoor, druiloor of domme del. Als reminder voor zichzelf
twitter:sonjasilva twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 13:27:08@PykeMusiQ, vandaag een bijzondere dag! Ik hou van jou en dat zal ik ook altijd blijven doen! Jij bent het voor mij! Zin in onze date! #❤you reageer retweet
twitter:PykeMusiQ twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 14:48:26@sonjasilva jij ook feli met deze bijzondere dag liefste!! Hou kapot veel van je!! Heel veeeel zin in vanavond!! ❤ Dikke kus! reageer retweet
twitter:sonjasilva twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 18:14:23Wow: de prijs van de duurste reisverzekering kost bijna 3x zoveel ALS de goedkoopste... Zojuist op RTL nieuws... #fail #nederlandsismoeilijk reageer retweet
Fail.twitter:sonjasilva twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 18:24:29NEEEEEE! Nu in #editienl "2x zoveel ALS..." Pffff is het dan echt zo moeilijk???? Net in #rtlnieuws al dezelfde fout. Kan toch niet??? reageer retweet
Ze is nog dommer als ik dacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |