abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_119927590





De meesten die hier regelmatig posten dragen dry denim, oftewel denim wat onbewerkt is. Er zit geen wassing overheen, en door de broek heel lang te dragen en pas na een hele lange tijd te wassen creëer je zelf de slijtage, waardoor je dus een eigen "wassing" creëert.

De meeste dry's hebben echter al wel een proces achter de rug om de krimp eruit te krijgen. Dit noemt men sanforized denim. Van deze broeken koop je over het algemeen een waistmaat die TTS (True To Size) is, of die 1 of zelfs 2 maten kleiner is, dit omdat sommige merken enorm uitlopen. Qua inseam (lengte) ook TTS of 1 maat langer (voor eventuele "rest"krimp of omdat je expres een cuff (omslag) wil maken).

Een mooi voorbeeld hiervan is APC, mensen kopen die soms zo smal qua waist dat de bovenste knoop niet eens dicht kan. Na een paar dagen/weken dragen lopen ze dan enorm uit, soms wel 2 - 3 waistmaten. Andere merken lopen weer minder uit, maar dry's doen dat over het algemeen altijd wel.

De broeken die te groot gekocht worden zijn unsanforized en worden over het algemeen shrink to fit genoemd, Levi heeft zelfs een hele STF lijn. Deze zijn helemaal niet bewerkt, waardoor ze bij de eerste keer wassen enorm krimpen, 2 - 3 maten is geen uitzondering. Door deze bij aankoop te soaken (letterlijk: onderdompelen) haal je de krimp eruit, dit kan door ze gewoon in een wasbak met warm water te leggen voor een tijdje, maar ook door met de broek aan in bad te gaan zitten en hem dan rond je lichaam te laten krimpen.

Wat bekende merken op een rijtje per prijscategorie:

>250 euro:
• Iron Heart
• Momotaro
• Samurai
• Somét
• Sugar Cane
• The Flathead

150 - 250 euro:
• Artist Denim
• Atelier La Durance
• Denham
• Iron Heart
• Japan Blue
• Naked & Famous
• Red Cloud

<150 euro:
• A.P.C.
• Cheap Monday
• Edwin
• Levi
• Naked & Famous
• Nudie Jeans
• The Unbranded Brand

Even in een notendop wat jeans-informatie. :)







Ali_Ilegali - Momotaro X N&F Collab, Red Cloud S400, Oldblue Co. 23oz., Sage 18 oz. Marcher, Oldblue '44 repro

Analoog - Momotaro 0701, N&F Skinny Guy Japan Heritage.

Atta-boy - APC Petit Standard, Samurai S5000VX, Self Edge x Dry Bones x SuperFuture x StyleForum.

BacardiRazzSinas - Warehouse 1000xx.

BigSmurf - Momotaro 0201, ALD Prescott Broken Twill

Blaxje - N&F WeirdGuy Selvedge Chino, A.P.C New Standard, Nudie Thin Finn Dry Selvedge, Nudie Thin Finn Dry Black Coated.

Bobr - ALD Prescott Broken Twill.

Bokkepoot - , N&F Weird Guy Elephant 2, N&F Weird Guy Japan Heritage, Nudie Regular Ralf Dry Selvedge , Roy RS2 , Momotaro 201, Nudie Lab Neo , , Samurai S5000GX-K Wind , Edwin ED-35 Rainbow selvage

Brummi3_NL - Momotaro 0701, ALD Frontier BB, Nudie Lab 16 BB, Thin Finn Dry Grey Coated.

Cpt. - A.P.C. New Standard.

DeGrote - N&F Weird Guy Elephant 2, Denham Skin VJS, Indigofera Ryman Unwashed Shirt.

don-diablo - Momotaro 0201, N&F WG Japan Heritage , Levi's 511 commuter

DutchErrorist - Levi 501 STF, en meer STF's.

Ditty - Nudie Tight Long John denim stretch, Railcar Viper X003

Gaijin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, APC Petit Standard

Grachtenpinguin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, Japan Blue x Momotaro 0400

Ieppeh - APC Petit Standard, Tellason Ladbroke Grove

Jetlife - APC New Standards, Naked and Famous Japan Heritage

JopJuh - Tellason 15.5 oz Kuroki Denim.

Kasanova_ - N&F Slim Guy Nep Selvage, Nudie Grim Tim Red Selvage.

kipknots - Tellason Gustave

Michhas - Edwin ED-57

M1stral - Momotaro 0201, 0701, 0702 en G007.

Neraice - Nudie Slim Jim Organic Dry Embu.

Nezhi - Cheap Monday Tight Original.

One_conundrum - Red Cloud S400 17oz.

omelette- APC New Standard

Patroon - Nudie Average Joe Dry Dirt Organic, Nudie Slim Jim Dry Black Coated.

RinkeNL - LVC 67 505, Samurai S710XX.

SatanicWarrior - Pace P-006 Dry Selvage, Nudie Average Joe Dry Selvage, Nudie Grim Tim Dry Stretch Selvage.

Sinji - Samurai 710xx.

T_Fluff - Sage Marcher en Artist Denim.

ThePlaneteer - Edwin Nashville , Edwin ED-47 Rainbow selvage.

xSanjay - APC Petit Standard

Zwartemarktplaats: Denhram Grade Virgin Regular, Nudie Jeans Slim Jim Dry Organic Ecru Embo, Cheap Monday premium tight selvedge , Cheap Monday Autobahn Straight Selvedge, H&M Sliq Unwashed, Levis 504.



Ali_Ilegali (Oldblue)


Atta-boy (APC)


BigSmurf (ALD)


bokkepoot (Naked & Famous)


DeGrote (Denham)


Ditty (Nudie)


don-diablo (Momotaro)


LSDreamer (ALD)


M1stral (Momotaro)


T_Fuff (Royston)


xSanjay (APC)


omelette (APC)


DutchErrorist (Levi's 501 STF)



OP-style made by: Bobr ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door kipknots op 04-12-2012 19:41:46 ]
pi_119927771
Mogen mijn APC NS (1,5 year) en Naked & Famous Japan Herritage (1,3 year) in de openings post? :)
  dinsdag 4 december 2012 @ 19:15:47 #3
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_119927985
Pollore, ik wil je adviseren een keer langs TdN en 290sqm te gaan zoals eerder aangegeven maar daarnaast zou je ook naar een stf 501 kunnen kijken. Dutch erorrist is ook 2 meter en een beetje en die passen iig.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_119928135
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:10 schreef JetLife het volgende:
Mogen mijn APC NS (1,5 year) en Naked & Famous Japan Herritage (1,3 year) in de openings post? :)
Gebeurd, nu pics!
pi_119928193
En je laat je niet afschrikken door de stugheid in het begin. Een dry moet je even dragen eer die echt comfy wordt.
pi_119928494
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:18 schreef kipknots het volgende:

[..]

Gebeurd, nu pics!
Thanks bruv. LIF / Jeans #67 - Waar petit de standaard is.

Kan ze even opnieuw als plaatjes plaatsen omdat mobiel ditdat.
pi_119928802
Dope!
pi_119928877
Kan je voor mij mijn Edwin eruit halen en erin zetten mijn Oldblue '44 repro + Sage 18oz Marcher :)
We fear that which we cannot see
pi_119929650
Painted arcs O+

Jammer genoeg heb ik m'n LVC 1944 redelijk verknalt door teveel wassen. Kleur vind ik niks, wat jammer is want de details zijn wel tof.
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:47:03 #10
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_119932303
Kleur is vaak een kwestie van smaak, en vintage door veel wassen kan ook tof zijn. Post een pics? :)
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:49:07 #11
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_119932405
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:47 schreef BigSmurf het volgende:
Kleur is vaak een kwestie van smaak, en vintage door veel wassen kan ook tof zijn. Post een pics? :)
Doe jij ook eens van je ALD, ben benieuwd hoe ver die is
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:51:46 #12
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_119932529
Zit er aan te denken mn eerste paar dry jeans aan te schaffen.

Na een beetje meelezen hier en elders is mijn oog gevallen op de Red Cloud R400's:

http://www.mistertao.com/(...)tem-10438274507.html

Normaal heb ik qua maat 30/32, als ik de size-guide van de Red Clouds erbij pak stuit ik op enige verwarring. De waist size van maat 30 zit op 84cm (Toch?), op diverse size-guides van Nederlandse sites is de waist size van maat 30 zo rond de 73cm, nogal een verschil.

Welke maat moet ik halen? :P
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:54:43 #13
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_119932700
Vergeet de nederlandse sizing. Meet je favoriete broek op, en kijk dan welke maat Red Cloud je moet hebben. De 17oz rekt wel nog zo een halve tot een hele inch uit.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:56:00 #14
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_119932759
Als je nu ongeveer maat 30 draagt zal je waist ongeveer 42+cm zijn.

Ik draag meestal ook maat 30 en en mijn waist is dat ook en toch heb ik met de meeste merken gewoon maat 30.




Roy RS2 .... Zit nog een beetje in de dubio wat te doen, wassen is het te vroeg voor en ik wil eigenlijk ook niet soaken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 4 december 2012 @ 21:02:56 #15
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_119933184
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_119933305
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:56 schreef bokkepoot het volgende:
Als je nu ongeveer maat 30 draagt zal je waist ongeveer 42+cm zijn.

Ik draag meestal ook maat 30 en en mijn waist is dat ook en toch heb ik met de meeste merken gewoon maat 30.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Roy RS2 .... Zit nog een beetje in de dubio wat te doen, wassen is het te vroeg voor en ik wil eigenlijk ook niet soaken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is vervelend man, wat heb je ermee gedaan?

Niet denim maar wel leather related dus toch maar in dit topic.
Had een nieuwe portemonnee nodig en heb een Castelijn en Beerens aangeschaft:).
Simpele billfold, lekker plat en compact.

Foto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119933439
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:47 schreef BigSmurf het volgende:
Kleur is vaak een kwestie van smaak, en vintage door veel wassen kan ook tof zijn. Post een pics? :)
Wilde net pica maken, maar onder een lamp ziet hij er nog best goed uit. Denk niet dat ik de komende week veel kans heb om foto's bij daglicht te maken.

Volgende week maar eens, komt ook een update van m'n Tellason.
pi_119933566
quote:
Inderdaad, tof die dikke patch en dikke pockets :)
  dinsdag 4 december 2012 @ 21:09:54 #19
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_119933581
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:04 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Dat is vervelend man, wat heb je ermee gedaan?

Niet denim maar wel leather related dus toch maar in dit topic.
Had een nieuwe portemonnee nodig en heb een Castelijn en Beerens aangeschaft:).
Simpele billfold, lekker plat en compact.

Foto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een Werkbroek, en ik was een op adres in de polder, en daar hebben ze nogal scheitklei, en daar moest ik wel doorheen. Heb hetzelfde ook wel eens gehad na een avondje stampen op een tentfeest
.

Ziet er leuk uit, waarom geen veg tan?
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:07 schreef kipknots het volgende:

[..]

Wilde net pica maken, maar onder een lamp ziet hij er nog best goed uit. Denk niet dat ik de komende week veel kans heb om foto's bij daglicht te maken.

Volgende week maar eens, komt ook een update van m'n Tellason.
Cone denim is dat toch? Ben benieuwd, meestal faden die niet met veel contrast ofzo
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 4 december 2012 @ 21:14:09 #20
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_119933799
quote:
Mooie kleur, hopelijk is de fit ook tof.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n favoriete TdN collab blijft die rope gekleurde nf skinny Guy. Nog steeds baal ik er van dat die me niet paste.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_119934079
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:09 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Is een Werkbroek, en ik was een op adres in de polder, en daar hebben ze nogal scheitklei, en daar moest ik wel doorheen. Heb hetzelfde ook wel eens gehad na een avondje stampen op een tentfeest
.

Ziet er leuk uit, waarom geen veg tan?

Waar jij toch constant doorheen banjert, mij niet gezien.
Ach je hebt altijd wel zo'n beetje de snelste progress hier.

En heb wel vegetable tan overwogen maar een vriend van me werkt in een lederzaak en die raadde deze aan. Bang for buck schijnbaar heel goed, en zocht gewoon een klassieke billfold dus was de keuze snel gemaakt. Misschien voor de toekomst nog leuk om eens zo'n fadende te nemen :).
  dinsdag 4 december 2012 @ 21:25:21 #22
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_119934471
Ik wil tzt nog steeds een workman wallet van Tanner goods in natural of Havana, maar die kleur heb ik al een tijdje niet meer gezien.

Probeerde m'n broer al te overtuigen dat ik er een bestel en naar z'n hotel laat bezorgen in Canada waar hij verblijft voor z'n werk maar dat zien we komend jaar wel weer, wanneer die er een week naar toe moet. Zou import gebeuren schelen. :+
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 4 december 2012 @ 21:25:48 #23
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_119934504
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Waar jij toch constant doorheen banjert, mij niet gezien.
Ach je hebt altijd wel zo'n beetje de snelste progress hier.

En heb wel vegetable tan overwogen maar een vriend van me werkt in een lederzaak en die raadde deze aan. Bang for buck schijnbaar heel goed, en zocht gewoon een klassieke billfold dus was de keuze snel gemaakt. Misschien voor de toekomst nog leuk om eens zo'n fadende te nemen :).
Ach het is leuk werk wat ik heb voor een student, dus een beetje modder hoort erbij.
Valt wel mee, ik draag sommige dingen gewoon heel lang, ik heb ook een RRDS die al 3 jaar oud is maar waar absoluut geen progress inzit.

Ik wil eigenlijk ook weer zo'n "normale". Veg tan is wel allemaal leuk een aardig maar vooral groot en zwaar.En de meeste modellen zijn ook niet je van het. Het model wat jij bijv hebt kan amper in stevige veg tan omdat je dan een portemonnee hebt van 4-5 cm :').

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:14 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Mooie kleur, hopelijk is de fit ook tof.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n favoriete TdN collab blijft die rope gekleurde nf skinny Guy. Nog steeds baal ik er van dat die me niet paste.
Waarschijnlijk zal er wel een TdN prijs aanhangen :(
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_119934675
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:09 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Is een Werkbroek, en ik was een op adres in de polder, en daar hebben ze nogal scheitklei, en daar moest ik wel doorheen. Heb hetzelfde ook wel eens gehad na een avondje stampen op een tentfeest
.

Ziet er leuk uit, waarom geen veg tan?

[..]

Cone denim is dat toch? Ben benieuwd, meestal faden die niet met veel contrast ofzo
Zou die broek toch een flinke soak geven.

M'n Tellason is Cone Denim idd. 16.5 oz orange selvage. Fades beginnen redelijk duidelijk te worden, zelfs de hidden tag begint langzaam door te komen. Crotchrip komt er jammer genoeg ook aan, denk dat ik hem binnenkort maar eens laat verstevigen.

Ben zelf wel blij met het resultaat tot nu toe, 5 maanden en 1 soak.

Patch begint er ook tof uit te zien, Tanner Gods leer, volgens mij naturel. Normaal zie je hem niet door m'n riem, maar wil nu wel eens een naturel riem proberen.

Dit binnenkort maar eens proberen:
http://www.etsy.com/listi(...)acet=Natural+leather

[ Bericht 8% gewijzigd door kipknots op 04-12-2012 21:37:31 ]
  dinsdag 4 december 2012 @ 21:36:19 #25
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_119935096
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:28 schreef kipknots het volgende:

[..]

Zou die broek toch een flinke soak geven.

M'n Tellason is Cone Denim idd. 16.5 oz orange selvage. Fades beginnen redelijk duidelijk te worden, zelfs de hidden tag begint langzaam door te komen. Crotchrip komt er jammer genoeg ook aan, denk dat ik hem binnenkort maar eens laat verstevigen.

Ben zelf wel blij met het resultaat tot nu toe, 5 maanden en 1 soak.

Patch begint er ook tof uit te zien, Tanner Gods leer, volgens mij naturel. Normaal zie je hem niet door m'n riem, maar wil nu wel eens een naturel riem proberen.
Ben een beetje bang voor krimp, maar ik ga van de week eens goede foto's maken en dan ga ik er een keertje in douchen :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_119935300
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zit er aan te denken mn eerste paar dry jeans aan te schaffen.

Na een beetje meelezen hier en elders is mijn oog gevallen op de Red Cloud R400's:

http://www.mistertao.com/(...)tem-10438274507.html

Normaal heb ik qua maat 30/32, als ik de size-guide van de Red Clouds erbij pak stuit ik op enige verwarring. De waist size van maat 30 zit op 84cm (Toch?), op diverse size-guides van Nederlandse sites is de waist size van maat 30 zo rond de 73cm, nogal een verschil.

Welke maat moet ik halen? :P
Meten via BIG methode is altijd nog het beste :) blueingreensoho

quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:36 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ben een beetje bang voor krimp, maar ik ga van de week eens goede foto's maken en dan ga ik er een keertje in douchen :)
Douchen is wel koud voor dit jaargetijde :P Of je moet lekker bij de kachel gaan zitten om op te drogen :D
We fear that which we cannot see
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:09:46 #27
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_119940470
Douchen is ren goede. Mrt Momo's ook gedaan. Fit is dáárdoor goed gebleven.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:37:05 #28
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_119941642
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:49 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Doe jij ook eens van je ALD, ben benieuwd hoe ver die is
Begin januari, dan post ik pre- en postwash plaatjes. Denk dat het een 60 graden met veel wasmiddel wasje wordt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:07 schreef kipknots het volgende:

[..]

Wilde net pica maken, maar onder een lamp ziet hij er nog best goed uit. Denk niet dat ik de komende week veel kans heb om foto's bij daglicht te maken.

Volgende week maar eens, komt ook een update van m'n Tellason.
Heeft geen haast, maar ben wel benieuwd. :)
pi_119942902
voor iedereen die er nog eens van droomde zelf jeans te maken :P

:7
  woensdag 5 december 2012 @ 02:27:10 #30
378963 ConnorKenway
Asasineted Unecl Dolan
pi_119944805
Weet iemand waar je maat 42 van Levis kan kopen in de buurt eindhoven helmond ?

wie het antwoord weet krijgt een digitale kus :@
Hrey!
pi_119945146
42?
Volgens mij voeren ze die maat niet eens in Nederland.
  woensdag 5 december 2012 @ 09:30:55 #32
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_119946758
Maat 42 ga je in Nederland niet vinden nee. Volgens mij zijn 38 en 40 al amper te vinden. Is gewicht verliezen geen optie?
pi_119947064
38 kom je inderdaad nog wel eens tegen op internet, bepaalde Levi's worden in hun internetshop wel in 38 geleverd.
Maar 40 ben ik nog nergens tegengekomen, misschien als je heel diep op internet graaft.

Deze maten worden volgens mij wel in de Levi's internetshop voor USA geleverd. Misschien daar even checken?
  woensdag 5 december 2012 @ 10:38:02 #34
247356 infp2009
More cowbell!
pi_119948397
Nog maar een 511 raw selvedge gehaald! Deze heeft volgens mij zelfs ropefilled beltloops ^O^
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_119951062
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:30 schreef BigSmurf het volgende:
Maat 42 ga je in Nederland niet vinden nee. Volgens mij zijn 38 en 40 al amper te vinden. Is gewicht verliezen geen optie?
Geen optie als je per direct een broek nodig hebt.

Ken geen shops die maat 42 verkopen of in stock hebben. Grootste kans in de us of a me dunkt!
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_119953255
Broek is eindelijk binnen :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 5 december 2012 @ 13:42:11 #37
247356 infp2009
More cowbell!
pi_119954371
Krijgt TdN trouwens ooit weer een webshop? :P
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
  woensdag 5 december 2012 @ 13:56:39 #38
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_119954936
quote:
17s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Broek is eindelijk binnen :D
Fotoooooo :P
pi_119955499
Op naar Rotterdam, Edwin blanket denim checken en misschien kopen :).
  woensdag 5 december 2012 @ 14:23:10 #40
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_119955910
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:11 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Op naar Rotterdam, Edwin blanket denim checken en misschien kopen :).
Ik ben benieuwd. Wil em zelf wel eens zien en voelen, maar ga dit weekend waarschijnlijk niet langs daily rush. Misschien alleen even om m'n paar red wing wabasha te droppen om ze te laten oppoetsen en verzorgen. Deze zaterdag doen ze dat voor nop.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_119956052
Fijne actie :).
Had dit al eens eerder gevraagd maar zit mobiel dus lastig terug te vinden maar wat is er nog meer een bezoekje waard in Rotterdam? Kom er nooit dus meteen maar wat meer bekijken.
  woensdag 5 december 2012 @ 15:10:39 #42
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_119957706
quote:
5s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:42 schreef infp2009 het volgende:
Krijgt TdN trouwens ooit weer een webshop? :P
Voor het nieuwe jaar staat hij er weer op ;)
#FREEBAJSKORV
  woensdag 5 december 2012 @ 15:13:14 #43
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_119957818
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:26 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Fijne actie :).
Had dit al eens eerder gevraagd maar zit mobiel dus lastig terug te vinden maar wat is er nog meer een bezoekje waard in Rotterdam? Kom er nooit dus meteen maar wat meer bekijken.
Country House. Die moet ik trouwens eens even contacten, ze zouden me bellen als ze een ALD Princeton in maat 29 binnen hadden, maar ben nooit meer teruggebeld. :{
  woensdag 5 december 2012 @ 15:33:34 #44
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_119958627
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:26 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Fijne actie :).
Had dit al eens eerder gevraagd maar zit mobiel dus lastig terug te vinden maar wat is er nog meer een bezoekje waard in Rotterdam? Kom er nooit dus meteen maar wat meer bekijken.
Woei, oqium, gorilli, country house, sevenply en gelijk maar langs schorem om je een goede coupe aan te laten meten. 8-)

Ik vergeet de yendor, naast daily rush, leuke comic winkel.

[ Bericht 3% gewijzigd door don-diablo op 05-12-2012 15:40:23 ]
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_119959043
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:33 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Woei, oqium, gorilli, country house, sevenply en gelijk maar langs schorem om je een goede coupe aan te laten meten. 8-)
Toevallig moet ik nodig naar de kapper maar met die wachtijden bij schorem moet ik daar een hele dag voor uittrekken :P
  woensdag 5 december 2012 @ 15:46:01 #46
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_119959112
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:44 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Toevallig moet ik nodig naar de kapper maar met die wachtijden bij schorem moet ik daar een hele dag voor uittrekken :P
Ja en? Lekker zitten, boekje mee en beetje grappen maken en biertjes drinken etc. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_119959452
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:46 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Ja en? Lekker zitten, boekje mee en beetje grappen maken en biertjes drinken etc. :P
Toegegeven, het klinkt niet slecht maar er staat naat nog meer op het programma.
pi_119960415
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:23 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Wil em zelf wel eens zien en voelen, maar ga dit weekend waarschijnlijk niet langs daily rush. Misschien alleen even om m'n paar red wing wabasha te droppen om ze te laten oppoetsen en verzorgen. Deze zaterdag doen ze dat voor nop.
Is dat dit weekend? Ik zou graag mijn 8113D afgeven namelijk, ben erg benieuwd wat ze ervan kunnen maken.

Die comic winkel ken ik niet eens ? Stom zeg, zit er dus gewoon naast, morgen maar even langs als mijn vriendin nieuwe Shabbies gaat kopen haha.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_119960679
Die comic winkel is cool idd, ging daar vroeger altijd batman en spiderman poppetjes kopen toen ik klein was :D
Faka G
pi_119961203
Ja ik wil ook wat comics hebben, las ze vroeger bij vrienden en ik mis het wel. Voor in de kast :P

Ik zie op de site van dailyrush dat ze inderdaad je RW gratis oliën. Zaterdag maar even langs dan, is die 7 minuten fietsen wel waard ;)

Trouwens, mijn lederdressing is op en ik ben op zoek naar goedkope lederdressing waarmee ik jas weer even goed kan behandelen. Heeft iemand tips? Ik had eerst de standaard gele fles (¤11)van de schoenmaker.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_119961363
Iemand hier zei een keer dat handcreme oid goed werkte dus ik doe dat tegenwoordig op m'n visvims enzo en werkt goed vind ik.
Faka G
  woensdag 5 december 2012 @ 17:08:47 #52
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_119962030
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:25 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Is dat dit weekend? Ik zou graag mijn 8113D afgeven namelijk, ben erg benieuwd wat ze ervan kunnen maken.

Die comic winkel ken ik niet eens ? Stom zeg, zit er dus gewoon naast, morgen maar even langs als mijn vriendin nieuwe Shabbies gaat kopen haha.
Ik had nog nagevraagd op Facebook wat ze doen met rough-out leer. Gebruiken ze een borstel en zachtjes vegen etc etc. Ik breng m'n beide paren even langs denk ik. :P

De comic winkel is leuk. Retro rock 'n Roll dude die er werkt. Vorige week dark knight van frank miller opgepikt.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_119966306
Dat klinkt goed, ik breng alleen die 8113 langs, die andere heb ik onlangs nog gepoetst, ben geen doorgewinterde Nederlander dat ik alles langs breng :')
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  woensdag 5 december 2012 @ 19:10:04 #54
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_119966389
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:08 schreef T_Fuff het volgende:
Dat klinkt goed, ik breng alleen die 8113 langs, die andere heb ik onlangs nog gepoetst, ben geen doorgewinterde Nederlander dat ik alles langs breng :')
Ik heb er maar twee, maar moest de wabasha toch een poetsbeurt geven. Voor de iron rangers is het een plus omdat ik daar tzt nog wat voor wil halen. Kan ik nu zien wat en hoe.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_119967399
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:10 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Ik heb er maar twee, maar moest de wabasha toch een poetsbeurt geven. Voor de iron rangers is het een plus omdat ik daar tzt nog wat voor wil halen. Kan ik nu zien wat en hoe.
Inderdaad, dat vind ik ook een mooie reden, heb wel zo'n borstel en goede wax, maar ik denk dat het beter kan :D
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  woensdag 5 december 2012 @ 19:39:38 #56
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_119967848
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:30 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Inderdaad, dat vind ik ook een mooie reden, heb wel zo'n borstel en goede wax, maar ik denk dat het beter kan :D
Daarom wil ik het wel even zien. :)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_119971663
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:56 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Fotoooooo :P
Vrijdagavond of zaterdagochtend
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_119974561
Op Cultizm staan een hoop "unwashed" broeken. Zijn dat gewone Dry exemplaren?
  woensdag 5 december 2012 @ 21:56:06 #59
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_119974898
quote:
17s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:01 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Vrijdagavond of zaterdagochtend
Portemonnee al gehad?
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:49 schreef SM- het volgende:
Op Cultizm staan een hoop "unwashed" broeken. Zijn dat gewone Dry exemplaren?
Meestal wel ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_119974966
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:56 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Portemonnee al gehad?

[..]

Meestal wel ;)
Nee we vieren Sinterklaas heel verlaat over anderhalf week.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_119980545
De blanket denim van Edwin was het niet voor mij.
Was een leuke stof maar je merkte vrij goed dat de fabric behandeld was.
Had eerlijk gezegd meer een denim die gevoerd is als ware het een deken gehoopt.
Was wel erg comfy dus een hele toffe broek "voor erbij" maar niet waar ik nu naar zoek, en geen geld voor 2 broeken.
Ga nu dus goed de afweging tussen de APC en de AD maken.
  woensdag 5 december 2012 @ 23:45:11 #62
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_119980709
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:40 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ga nu dus goed de afweging tussen de APC en de AD maken.
Ik zeg geen van beiden :)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_119980802
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:45 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik zeg geen van beiden :)
Maar jij raadt mensen die niet het budget/zin in een Momo hebben bijna aan om geen broek te dragen. :P
  donderdag 6 december 2012 @ 00:12:03 #64
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_119981594
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:48 schreef JetLife het volgende:

[..]

Maar jij raadt mensen die niet het budget/zin in een Momo hebben bijna aan om geen broek te dragen. :P
Haha. Er is gewoon beter te koop voor dat geld.
Althans, dat is mijn mening. En dan doel ik niet eens per se op Momotaro.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_119981766
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 00:12 schreef M1stral het volgende:

[..]

Haha. Er is gewoon beter te koop voor dat geld.
Althans, dat is mijn mening. En dan doel ik niet eens per se op Momotaro.
Enlighten me
pi_119986061
Japan blue, sage, redcloud, oldblue :D
Faka G
pi_119986158
Mijn stacks hebben een goede snowsoak gehad vanmorgen :')
  donderdag 6 december 2012 @ 09:17:42 #68
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_119986251
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 00:19 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Enlighten me
De constructie van een Artist Denim is net zo degelijk als mijn Momotaro en Samurai.
Misschien dat de stoffen niet zo ontzettend gaaf zijn.( Alhoewel dat Sugarcane spul :9).
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_119986424
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:12 schreef Michhas het volgende:
Mijn stacks hebben een goede snowsoak gehad vanmorgen :')
_O-
Ziet er naar uit dat ik het land op de juiste tijd ga verlaten :+
Faka G
pi_119986705
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:27 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

_O-
Ziet er naar uit dat ik het land op de juiste tijd ga verlaten :+
Wanneer ga je?
pi_119987144
Vandaag :D
Faka G
  donderdag 6 december 2012 @ 10:08:26 #72
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_119987307
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:02 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag :D
Lekker. Veel plezier. ^O^
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_119987322
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:02 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag :D
Veel plezier! Indonesië toch?
  donderdag 6 december 2012 @ 10:11:29 #74
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_119987385
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:02 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag :D
Beter, Veel plezier ^O^
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_119987456
Have fun en geniet, vergeet niet een seasoak te doen en maak pics :D

En ga bij naughty nurings warung spareribs eten in bali :D Ubud of jalan batu belig bij canggu/seminyak en haal ook een denim ovenshort daar :D
Daar zal ik nog pics van maken ;)
We fear that which we cannot see
pi_119988165
Atta, have fun man :)
Je weet het, je kan ook een Sage-brother worden, de 3e van Nederland ;)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_119988772
Thanks allemaal. Ja een sage lijkt me ook super cool maar die oldblue word mijn derde denim in roulatie en een vierde word me toch echt te veel.
Ga die spare ribs zeker een keer proberen :D

Zit nog te twijfelen: m'n petit standard is lekkerder om daar te dragen maar die is net gewassen. Kan ook goed met zomerschoenen etc.
Mijn samurai s5000vx kan op zich wel gesoakt worden want die heeft al 6 maanden wear maar die denim is wel dik voor 30(+)graden en gaat niet heel makkelijk met zomerschoenen.
Faka G
pi_119989178
Veel plezier Atta!
  donderdag 6 december 2012 @ 11:24:45 #79
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_119989515
Samurai mee voor de soak en vooral korte broeken dragen. :P

Enjoy!
pi_119991370
Fades > comfort
samurai gaat mee :+
Thanks allemaal!
Faka G
pi_119991634
Maak een short van een denim die je toch niet veel aan hebt (like me, ALD) en die kan je dan dragen, dat is echt heel chill, vind ik ;)

Een 4e in roulatie is inderdaad wat veel trouwens.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_120009917
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:59 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks allemaal. Ja een sage lijkt me ook super cool maar die oldblue word mijn derde denim in roulatie en een vierde word me toch echt te veel.
Ga die spare ribs zeker een keer proberen :D

Zit nog te twijfelen: m'n petit standard is lekkerder om daar te dragen maar die is net gewassen. Kan ook goed met zomerschoenen etc.
Mijn samurai s5000vx kan op zich wel gesoakt worden want die heeft al 6 maanden wear maar die denim is wel dik voor 30(+)graden en gaat niet heel makkelijk met zomerschoenen.
Moet je gewoon doen en zo'n schort halen :D Dan als er een bbqmeet is dan dragen we het :P

@zeedrager, IH in indo is quite the same als ironheart.co.uk volgens de oldblue eigenaar :)

Heb nog een elhaus of potmeetspop in de aanbieding voor de liefhebbers :)
We fear that which we cannot see
pi_120012333
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:37 schreef T_Fuff het volgende:
Maak een short van een denim die je toch niet veel aan hebt (like me, ALD) en die kan je dan dragen, dat is echt heel chill, vind ik ;)

Een 4e in roulatie is inderdaad wat veel trouwens.
Dat kan ik met m'n apc ns wel doen denk ik, al is die wel wat te veel uitgelopen voor wat ik lekker vind. Ben er nu wel al te laat mee, maar volgende keer miss.
Miss verkoop ik die ns ook nog, al het geld is meegenomen tot ik een beetje vast werk heb.
Waar kan je dat schort halen ali en hoe duur is ie? Best cool denk ik.
Faka G
pi_120012879
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:53 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Dat kan ik met m'n apc ns wel doen denk ik, al is die wel wat te veel uitgelopen voor wat ik lekker vind. Ben er nu wel al te laat mee, maar volgende keer miss.
Miss verkoop ik die ns ook nog, al het geld is meegenomen tot ik een beetje vast werk heb.
Waar kan je dat schort halen ali en hoe duur is ie? Best cool denk ik.
In dat restaurant http://www.naughtynurisbali.com/ spareribs ;)
Kost 100.000rp dat is 7 euro ofzo :D
We fear that which we cannot see
pi_120014258
Ah ok dacht dat dat schort weer van iets anders was. Ga ik zeker doen als ze dat schort nog hebben!
Faka G
  donderdag 6 december 2012 @ 21:45:12 #86
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120015216
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef Atta-boy het volgende:
Ah ok dacht dat dat schort weer van iets anders was. Ga ik zeker doen als ze dat schort nog hebben!
Nu ben ik wel heel benieuwd geworden hoe dat eruit ziet natuurlijk.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_120015290
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:45 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Nu ben ik wel heel benieuwd geworden hoe dat eruit ziet natuurlijk.
Ik zal morgen wel pics er van maken :D Overdag is dat natuurlijk flexer qua licht ;)
We fear that which we cannot see
pi_120015867
Ik ga zo veel bbq'en dat ik flinke fades krijg er op :+
Faka G
  donderdag 6 december 2012 @ 22:00:52 #89
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120016051
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:57 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ga zo veel bbq'en dat ik flinke fades krijg er op :+
Zoiets is gewoon al tof voor de heb als denim liefhebber.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_120017059
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:57 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ga zo veel bbq'en dat ik flinke fades krijg er op :+
Charsoak _O_
  donderdag 6 december 2012 @ 22:40:20 #91
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_120018029
Shaslik fades FTW.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_120018163
_O-
pi_120019601
Als je af en toe op die grill gaat liggen dan krijg je goede horizontal fades :+
Faka G
pi_120019997
14 oz smoked selvedge denim.
pi_120020026
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:19 schreef Michhas het volgende:
14 oz smoked selvedge denim.
Daar verwachtte ik half 'available in Slim Guy and Weird Guy fits' achter ;)
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_120020171
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:20 schreef leppeh het volgende:

[..]

Daar verwachtte ik half 'available in Slim Guy and Weird Guy fits' achter ;)
Eerder 'available in Fat Guy fit', voor de echte bbqfanaten :P
pi_120020232
Japan BBQ x Momotaro 'Going to BBQ' 15 oz raw meat smoked selvedge denim.
pi_120020248
Oké genoeg, sorry.
  donderdag 6 december 2012 @ 23:33:51 #99
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120020565
Ik vond het goede matige grappen. NF chubby Guy. For the plus size guys. 8-)
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 6 december 2012 @ 23:36:37 #100
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_120020681
Kan iemand de TT veranderen in Denim Moppentrommel :') :D?
#FREEBAJSKORV
  vrijdag 7 december 2012 @ 00:36:35 #101
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120022569
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:25 schreef Michhas het volgende:
Japan BBQ x Momotaro 'Going to BBQ' 15 oz raw meat smoked selvedge denim.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:33 schreef don-diablo het volgende:
Ik vond het goede matige grappen. NF chubby Guy. For the plus size guys. 8-)
Hoe denk je dat mijn reactie is, dit lezend, terwijl je net uit de kroeg komt met teveel bier op? :') _O-

:D
pi_120025674
:D

Gisteren hebben alleen mijn stacks een sneeuwsoak gepakt, vandaag is het een full body sneeuwsoak geworden :')
  vrijdag 7 december 2012 @ 09:23:14 #103
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120026655
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 00:36 schreef BigSmurf het volgende:

[..]


[..]

Hoe denk je dat mijn reactie is, dit lezend, terwijl je net uit de kroeg komt met teveel bier op? :') _O-

:D
Goed neem ik aan? 8-)

Ik denk dat ik vandaag lekker binnen blijf. Gisteren veel te lang onderweg geweest dus nu maar even relax.

Ik kijk de laatste tijd heel streng naar m'n nf en blijkbaar worden de fades nu langzaam meer zichtbaar, want ja zoveel heb ik em immers niet aan. 8-)
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:21:57 #104
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120028189
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:23 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Goed neem ik aan? 8-)
Vannacht wel, nu iets minder. :')

Ik blijf vandaag ook lekker thuis.
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:19:51 #105
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120030110
Stel steunzolen :{w. Ik zit gewoon netjes op school. De treinen rijden gewoon, en als de bus uitvalt dan stampen we gewoon 11 km naar huis. Das best te doen en zeer gezellig waarschijnlijk :P.

Paar sneeuwvlokjes en Nederland blijft massaal thuis :{w
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:36:51 #106
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120030830
Ik was sowieso al vrij, dus ik blijf niet thuis vanwege de sneeuw.

http://www.hm.com/nl/product/04758?article=04758-A

Tijdje terug is deze link al geplaatst, maar is dit nou echt dry denim? Want anders zit ik te twijfelen om hem gewoon te kopen en te kijken hoe ie fit, wil toch een bestelling doen en als het niks is, dan stuur ik hem gewoon terug. :P
pi_120031196
Er ligt hier een enorm pak sneeuw maar heb verplicht practicum dus ik zal wel moeten.
Vind het niet erg om door de sneeuw te lopen maar dat de treinen zo weinig rijden is vooral vervelend.
pi_120031526
Ben ik blij dat ik lekker thuis kan afstuderen :P

Ga zo lekker lopend boodschappen doen, ben ik iets langer buiten :')
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:54:19 #109
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120031598
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:36 schreef BigSmurf het volgende:
Ik was sowieso al vrij, dus ik blijf niet thuis vanwege de sneeuw.

http://www.hm.com/nl/product/04758?article=04758-A

Tijdje terug is deze link al geplaatst, maar is dit nou echt dry denim? Want anders zit ik te twijfelen om hem gewoon te kopen en te kijken hoe ie fit, wil toch een bestelling doen en als het niks is, dan stuur ik hem gewoon terug. :P
Nee is gewoon een gewassen broek met de fit van een zak.. Als je een leuke dry wilt kopen moet je bij chasin kijken die hebben er nu een hangen van Cone denim en die zag er beter uit ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:56:31 #110
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120031699
Ik ben roostervrij vandaag. Gisteren 1 uur en 45 gedaan om op m'n werk te komen en 1,5 uur om thuis te komen, vervolgens de trein gepakt naar de Mrs. en daar een uur vertraging opgelopen bovenop de 3 uur die ik er normaal over doe. Je moet er wat voor overhebben.
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:58:33 #111
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120031795
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:54 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Nee is gewoon een gewassen broek met de fit van een zak.. Als je een leuke dry wilt kopen moet je bij chasin kijken die hebben er nu een hangen van Cone denim en die zag er beter uit ;)
Twijfelde al. Toch jammer dat ze geen dry's meer hebben.
pi_120031962
Zou inderdaad wel leuk zijn om een dry van de h&m te hebben.
Iemand die er een heeft met wat evo pics? Ben wel benieuwd.
pi_120041283
Beter koopt iemand de 28oz of 30oz van Eight-G :D of een ironheart 21oz real black in s30 ;)

http://www.aeroleatherclo(...)?cat=salerv&sub=misc
We fear that which we cannot see
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:57:06 #114
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_120041313
Hier in NH is echt maximaal 2cm sneeuw gevallen en vrijwel alle straten zijn wel weer schoon dus hier stelt het al met al geen ene reet voor.

Anyway ben vandaag dus naar Tenue de denim geweest voor mijn eerste dry denim. Vervolgens kom ik dus thuis met een broek van Big John die een beetje over mijn budget was maarja ik ga kijken hoe het verder zal gaan icm mijn werk. De verkoper was trouwens wel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Zo doe je wel graag aankopen ;-) misschien iets te vriendelijk voor mijn bankrekening.
pi_120041467
Nice :)
(fit)pics ?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:02:46 #116
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120041559
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:56 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Beter koopt iemand de 28oz of 30oz van Eight-G :D of een ironheart 21oz real black in s30 ;)

http://www.aeroleatherclo(...)?cat=salerv&sub=misc
Gast, 28 oz. Dat is zelfs met -10 te dik. :')
pi_120041661
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:02 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Gast, 28 oz. Dat is zelfs met -10 te dik. :')
Ligt ook aan de fabric natuurlijk ;) Maar jij kan hem ook kopen hoef je geen beentraining meer te doen :P 2kg aan je benen is het :D

http://item.rakuten.co.jp/eight-g/sp803-28/
We fear that which we cannot see
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:08:12 #118
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120041806
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:05 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Ligt ook aan de fabric natuurlijk ;) Maar jij kan hem ook kopen hoef je geen beentraining meer te doen :P 2kg aan je benen is het :D

http://item.rakuten.co.jp/eight-g/sp803-28/
Helemaal geschift dit. Jouw oldblue is me al te gortig. :D
pi_120041922
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:08 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Helemaal geschift dit. Jouw oldblue is me al te gortig. :D
Hahaha jah vooral eerste 2wkn zijn killing :D Maar nu is het echt zo flex, nu kan ik me normaal bewegen :)
We fear that which we cannot see
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:13:12 #120
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120041999
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:10 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Hahaha jah vooral eerste 2wkn zijn killing :D Maar nu is het echt zo flex, nu kan ik me normaal bewegen :)
Was toen ik voor het eerst Momo's aantrok ook. En da's nog geen 17 oz natuurlijk. Vind 17 oz ongeveer ook wel het matje, qua comfort en dikte. Heb 't snel warm. :P
pi_120042172
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:13 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Was toen ik voor het eerst Momo's aantrok ook. En da's nog geen 17 oz natuurlijk. Vind 17 oz ongeveer ook wel het matje, qua comfort en dikte. Heb 't snel warm. :P
Ja, je zou is voor de grap dan mijn redcloud/oldblue passen en kijken of het wat is :)
We fear that which we cannot see
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:25:44 #122
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120042430
Ik vond m'n momotaro vorig jaar al relaxt voor de winter, al zou ik wel een zwaardere willen.
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:29:27 #123
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_120055543
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:25 schreef Michhas het volgende:
Japan BBQ x Momotaro 'Going to BBQ' 15 oz raw meat smoked selvedge denim.
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:25 schreef Michhas het volgende:
Japan BBQ x Momotaro 'Going to BBQ' 15 oz raw meat smoked selvedge denim.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:33 schreef don-diablo het volgende:
Ik vond het goede matige grappen. NF chubby Guy. For the plus size guys. 8-)
Met denim van Cone Grills?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_120061044
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:12 schreef Ali_Ilegali het volgende:

@zeedrager, IH in indo is quite the same als ironheart.co.uk volgens de oldblue eigenaar :)

ok jammer... thanks for asking though
pi_120063542
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:29 schreef M1stral het volgende:

[..]


[..]


[..]

Met denim van Cone Grills?
_O-
Baked&Famous.
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:58:53 #126
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120071545
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 december 2012 00:14 schreef Michhas het volgende:

[..]

_O-
Baked&Famous.
We gaan een sub-topic maken in ONZ. :') _O-
pi_120071874
Ok na de jokes nu het schort ;)













We fear that which we cannot see
pi_120072539
Het is mooi weer dus ik dacht maak ook nog wat andere pics ;)

























:)
We fear that which we cannot see
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:48:49 #129
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120072783
Die Oldblue blijft toch wel echt dope. :9
  zaterdag 8 december 2012 @ 14:35:46 #130
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_120074020
Ik vind die denim schort ook sweet :D! Had eigenlijk zo'n oude versleten doek verwacht, maar deze is echt mooi :).
#FREEBAJSKORV
  zaterdag 8 december 2012 @ 14:40:49 #131
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120074163
Red wing liggen bij daily rush ter poetsen. Blanket denim gezien van Edwin. Best aardig broekje eig.
Love will tear us apart (Joy Division)
  zaterdag 8 december 2012 @ 15:28:09 #132
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_120075460
Iemand de volkskrant magazine van vandaag gezien. Gaat over Nederland als denimland.
pi_120075644
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:28 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Iemand de volkskrant magazine van vandaag gezien. Gaat over Nederland als denimland.
Kan je het scannen :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:35 schreef xSanjay het volgende:
Ik vind die denim schort ook sweet :D! Had eigenlijk zo'n oude versleten doek verwacht, maar deze is echt mooi :).
Jep, daarom gekocht :D
We fear that which we cannot see
  zaterdag 8 december 2012 @ 16:59:00 #134
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120077957
Je oldblue is tof Ali. ^O^

De poets service bij daily rush was relaxt. Nog een paar nuttige tips meegekregen. Jongen die het deed was de oude store manager van de red wing winkel in Amsterdam. Ik zie nu pas hoe tof m'n 8113 beginnen te worden vergeleken met een paar nieuwe. :D
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_120078050
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 16:59 schreef don-diablo het volgende:
Je oldblue is tof Ali. ^O^

De poets service bij daily rush was relaxt. Nog een paar nuttige tips meegekregen. Jongen die het deed was de oude store manager van de red wing winkel in Amsterdam. Ik zie nu pas hoe tof m'n 8113 beginnen te worden vergeleken met een paar nieuwe. :D
Thanks :) Heb je nog mooie pics gemaakt? Ben benieuwd hoe het eruit ziet ;)
We fear that which we cannot see
  zaterdag 8 december 2012 @ 17:45:36 #136
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120079345
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:02 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Thanks :) Heb je nog mooie pics gemaakt? Ben benieuwd hoe het eruit ziet ;)
Nee. Wilde in de winkel wel even vergelijkings foto's maken, maar moest ervandoor om de trein te halen. Voor beide een paar nieuwe veters erbij gekregen. Zijn niet echt veranderd maar wel weer wat vettiger. :)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_120086338
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 16:59 schreef don-diablo het volgende:
Je oldblue is tof Ali. ^O^

De poets service bij daily rush was relaxt. Nog een paar nuttige tips meegekregen. Jongen die het deed was de oude store manager van de red wing winkel in Amsterdam. Ik zie nu pas hoe tof m'n 8113 beginnen te worden vergeleken met een paar nieuwe. :D
Kak, vergeten. Ik ben weer te druk bezig geweest met die afstudeeropdracht, balen. Dan maar zelf poetsen. Foto's snel dan wel don? Wil het wel even zien.

PS: je vriendin woont in Rotterdam en jij in Grun? bwoah zieke afstand.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_120088840
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:45 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Nee. Wilde in de winkel wel even vergelijkings foto's maken, maar moest ervandoor om de trein te halen. Voor beide een paar nieuwe veters erbij gekregen. Zijn niet echt veranderd maar wel weer wat vettiger. :)
Ok jammer, wel flex voor het weer dat vettige stoot goed af :)
We fear that which we cannot see
pi_120101883
Mijn 501 zit weer als een strak stuk karton.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zondag 9 december 2012 @ 12:33:47 #140
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120102955
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2012 11:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn 501 zit weer als een strak stuk karton.
Nieuw en net gesoakt? :P
pi_120103361
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:33 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Nieuw en net gesoakt? :P
Ja gisteren in bad gesprongen.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zondag 9 december 2012 @ 14:15:51 #142
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_120106407
Welke heb je dit maal aangeschaft?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_120106634
Mijn samurai al 2 dagen aangehad in Indonesie, zit nu op Bali waar het 30gr is en dat is best uit te houden.
Op ambon is het 43 graden dus denk dat ik hem daar maar in m'n koffer houd.
Faka G
  zondag 9 december 2012 @ 14:35:53 #144
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120107075
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:21 schreef Atta-boy het volgende:
Mijn samurai al 2 dagen aangehad in Indonesie, zit nu op Bali waar het 30gr is en dat is best uit te houden.
Op ambon is het 43 graden dus denk dat ik hem daar maar in m'n koffer houd.
Bizar man, mijn korte broeken komen bij 20 graden in Nederland al uit de kast. :P
pi_120107738
Alles voor de fadez yo :+
Faka G
  zondag 9 december 2012 @ 15:05:15 #146
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120108234
Wat red wing pics:












Heb het inmiddels zachtjes een klein beetje uitgesmeerd zodat het meer effen is en de originele veters er weer ingedaan.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_120110450
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 15:05 schreef don-diablo het volgende:
Wat red wing pics:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Heb het inmiddels zachtjes een klein beetje uitgesmeerd zodat het meer effen is en de originele veters er weer ingedaan.
:9 vooral die iron rangers ^O^
We fear that which we cannot see
  zondag 9 december 2012 @ 17:33:55 #148
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_120113936
http://supertalk.superfut(...)jeans/page__st__1080

Mooie foto serie over het maken van een Red Cloud.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_120114603
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:28 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Iemand de volkskrant magazine van vandaag gezien. Gaat over Nederland als denimland.
Ja wij hebben de volkskrant, grappig artikel, meer niet. Staat niet veel nieuws in wat mij betreft. Ik zal het vanavond scannen voor de liefhebbers ;)

@Don, lekker hoor die Red Wings, bizar het verschil tussen die van ons. Ik zal binnenkort eens goede pics posten.

@Ali, dat schort, awesome zeg :o
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zondag 9 december 2012 @ 17:53:45 #150
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120114706
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:51 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Ja wij hebben de volkskrant, grappig artikel, meer niet. Staat niet veel nieuws in wat mij betreft. Ik zal het vanavond scannen voor de liefhebbers ;)

@Don, lekker hoor die Red Wings, bizar het verschil tussen die van ons. Ik zal binnenkort eens goede pics posten.

@Ali, dat schort, awesome zeg :o
Die van jou zijn echt veel donkerder van wat ik zo nog weet. Maar die van mij zijn onderweg.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_120114833
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:15 schreef M1stral het volgende:
Welke heb je dit maal aangeschaft?
Gewoon normale STF Rigid 32x38
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zondag 9 december 2012 @ 19:26:53 #152
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120118193
quote:
17s.gif Op zondag 9 december 2012 17:57 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Gewoon normale STF Rigid 32x38
Maak maar snel fitpics zou ik zeggen. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_120125884
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 19:26 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Maak maar snel fitpics zou ik zeggen. :P
Is goed :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_120133320
mijn nudie (tfds) is prima paar keer gerepareerd aan kleine crotchrip, maar nu gaat het stof scheuren bij mijn rechter broekzak, waar mijn telefoon altijd zit. Balen.... Laat er wel een stuk spijkerstof achter naaien. Best slechte kwaliteit eigenlijk.. achja
pi_120146943
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:33 schreef One_conundrum het volgende:
http://supertalk.superfut(...)jeans/page__st__1080

Mooie foto serie over het maken van een Red Cloud.
Is idd nice om te zien :D Ik vind die R425XX special gruwelijk :9

@T_fuff, hehe ja de moeite waard om te kopen ;)

Oh btw dit stond op sufu:
Karmaloop - 40% off on Monday only with the code FREAK40

Redwing/NF etc...
We fear that which we cannot see
  maandag 10 december 2012 @ 14:10:37 #156
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120148244
Mooie deal dat Ali, maar ik mag voorlopig weinig kopen. Moet andere lasten betalen.
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 10 december 2012 @ 14:17:12 #157
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120148424
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Is idd nice om te zien :D Ik vind die R425XX special gruwelijk :9

@T_fuff, hehe ja de moeite waard om te kopen ;)

Oh btw dit stond op sufu:
Karmaloop - 40% off on Monday only with the code FREAK40

Redwing/NF etc...
quote:
Red Wing (only ships to the US & Canada)
http://www.karmaloop.com/international-shipping
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_120148471
quote:
NF, is dan nog aantrekkelijk ;)
We fear that which we cannot see
pi_120148515
Gelukkig maar :') Anders was ik wat armer geweest nu en dat is niet de bedoeling haha :P
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_120148544
Inderdaad, die Iron Rangers waren toch wel heel aantrekkelijk, scheelt weer in de portemonnee dat ze niet naar europa shippen.
Naast N&F niks interessants op denim gebied daar of wel?
  maandag 10 december 2012 @ 14:22:30 #161
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120148588
Waar voer je uberhaupt die code in?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_120148682
Levi 501 stf ;) Cheap monday en G-star verder niks boeiends.

Denk als je checkout met paypal daar coupon kan invullen :P
We fear that which we cannot see
  maandag 10 december 2012 @ 14:27:28 #163
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120148747


Voor 70 euro, doen ofniet?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_120148754
Bij checkout inderdaad, moet je wel account hebben volgens mij.

>$200 = 40% korting en free shipping
>$100 = 35% idem
30% op alle orders.

Free shipping is niet voor internationaal, daar krijg je $8 korting volgens mij
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_120148770
Bok niet doen, je hebt genoeg om te dragen.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  maandag 10 december 2012 @ 14:29:59 #166
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120148834
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:28 schreef T_Fuff het volgende:
Bok niet doen, je hebt genoeg om te dragen.
Weet ik, maar meer is toch altijd beter? :') :') :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_120148901
quote:
9s.gif Op maandag 10 december 2012 14:29 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Weet ik, maar meer is toch altijd beter? :') :') :')
Als je spaart voor een collectie wel ;) Sommige wintercoats zijn nice 24oz geen denim ;)
We fear that which we cannot see
pi_120148915
Nee man. Kwaliteit fades ftw _O_

Ik ga misschien jas halen, zitten wel vette tussen :)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_120148940
Ik skip denk ik, geld is er even niet dus dan is de keuze snel gemaakt.
Aan de andere kant kan ik ook nu iets goedkoop kopen en dan de volgende maand niks, anders zou ik volgende maand iets kopen wat duurder is :') .
Ik kijk vanavond nog eens.


@Bok

quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:28 schreef T_Fuff het volgende:
Bok niet doen, je hebt genoeg om te dragen.
  maandag 10 december 2012 @ 14:34:31 #171
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120149009
Ik haal nu niks, maar wil binnenkort wel weer eens oriënteren naar wat nieuws. Moet nu een onderdeel vervangen aan m'n auto, time capsule laten repareren en een weekend weg betalen, d'oh. :')
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 10 december 2012 @ 14:43:56 #173
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120149352
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Als je spaart voor een collectie wel ;) Sommige wintercoats zijn nice 24oz geen denim ;)
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:32 schreef T_Fuff het volgende:
Nee man. Kwaliteit fades ftw _O_

Ik ga misschien jas halen, zitten wel vette tussen :)
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:32 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ik skip denk ik, geld is er even niet dus dan is de keuze snel gemaakt.
Aan de andere kant kan ik ook nu iets goedkoop kopen en dan de volgende maand niks, anders zou ik volgende maand iets kopen wat duurder is :') .
Ik kijk vanavond nog eens.


@Bok

[..]

Okaj dan ga ik me inhouden :@. Ik draag de laatste tijd bijzonder weinig behalve mijn Momotaro 201m naar das wel een bitch zeg :')

Wat moet ik me trouwens voorstellen bij een 24 oz jas? Als dat net zoiets als denim is is het toch ondraagbaar?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 10 december 2012 @ 14:46:12 #174
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120149425
Stelletje addicts. :P
  maandag 10 december 2012 @ 14:46:55 #175
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120149443
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:46 schreef BigSmurf het volgende:
Stelletje addicts. :P
Beetje goedkoop kleding uit America score, wie doet dat nu :P
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_120149466
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:46 schreef BigSmurf het volgende:
Stelletje addicts. :P
Jij baalt gewoon dat je niks past :6
pi_120149537
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:34 schreef don-diablo het volgende:
Ik haal nu niks, maar wil binnenkort wel weer eens oriënteren naar wat nieuws. Moet nu een onderdeel vervangen aan m'n auto, time capsule laten repareren en een weekend weg betalen, d'oh. :')
Altijd klote als het onverwachts is qua kosten.

quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2012 14:43 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

[..]

[..]

Okaj dan ga ik me inhouden :@. Ik draag de laatste tijd bijzonder weinig behalve mijn Momotaro 201m naar das wel een bitch zeg :')

Wat moet ik me trouwens voorstellen bij een 24 oz jas? Als dat net zoiets als denim is is het toch ondraagbaar?
Denk in zwaarte van de jack :P
We fear that which we cannot see
  maandag 10 december 2012 @ 14:52:07 #178
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120149575
Ja ik heb wat ervaring met 22 oz en ik moet er echt niet aan denken om dat in een jas te hebben.
Das niet grappig meer, qua gewicht en stijfheid lijkt mij ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 10 december 2012 @ 15:04:50 #179
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120149990
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:50 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Altijd klote als het onverwachts is qua kosten.

[..]

Denk in zwaarte van de jack :P
En december bewijst zich weer eens als dure maand. Zeker balen, al heb ik m'n "spaardoel" voor het jaar gehaald. Al het overige is bonus, maar zal weinig meer bijkomen. :')
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 10 december 2012 @ 16:34:27 #180
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120153806
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:47 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Jij baalt gewoon dat je niks past :6
Vooral de weirdguy. ;(
  maandag 10 december 2012 @ 16:35:59 #181
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_120153876


Mijn neue marc newsons x gay star.
  maandag 10 december 2012 @ 16:39:20 #182
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_120153993


Betere foto van de kleur en fabric.
pi_120154258
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2012 16:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn neue marc newsons x gay star.
Ik zag die g-star op karmaloop en ik wilde hem hier posten en :')^eternity neerzetten.
maar jij hebt hem dus zie ik. Ik kan niet anders dan zeggen dat ik dat 'die backpocketzipper' echt afgrijselijk vind, typisch g-star. Ik vind de kleur best tof overigens.
Fit ziet er in elk geval voldoende uit.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  maandag 10 december 2012 @ 16:48:43 #184
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120154391
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:45 schreef T_Fuff het volgende:
maar jij hebt hem dus zie ik. Ik kan niet anders dan zeggen dat ik dat 'die backpocketzipper' echt afgrijselijk vind, typisch g-star. Ik vind de kleur best tof overigens.
Fit ziet er in elk geval voldoende uit.
De kleur is echt gaaf, maar die zipper is compleet :r :r :r
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 10 december 2012 @ 16:55:57 #185
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_120154701
Vind die zipper juist echt tof. Haha.
  maandag 10 december 2012 @ 16:57:05 #186
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120154737
Broek is best tof op zich, maar die zipper is ook niet mijn ding. Gelukkig verschillen smaken. :P
  maandag 10 december 2012 @ 17:06:01 #187
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120155048
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2012 16:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn neue marc newsons x gay star.
Ik vond de peacoat erg nice.
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 10 december 2012 @ 17:12:37 #188
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_120155294
Zeker, die crewneck was ook fraai. En ik ben toch zeker geen fan van G-star.

  maandag 10 december 2012 @ 17:13:43 #189
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120155332
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Zeker, die crewneck was ook fraai. En ik ben toch zeker geen fan van G-star.

[ afbeelding ]
Ik ook zeker niet, maar bij het zien van deze samenwerking kon ik niets anders zeggen dan ^O^ eindelijk weer wat tofs van g-star.
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 10 december 2012 @ 17:14:45 #190
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120155363
Die peacoat is zeker tof. Wel prijzig, dat dan weer wel.
  maandag 10 december 2012 @ 17:33:28 #191
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120156007
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:14 schreef BigSmurf het volgende:
Die peacoat is zeker tof. Wel prijzig, dat dan weer wel.
Ik weet niet wat de prijs is, maar vind het gewone g-star sowieso prijzig voor wat je er voor krijgt. Had een leuke peacoat een tijdje geleden gezien die erg Nice was, maar de 300 euro niet waard was imo.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_120182987
G-star is inderdaad wat duur, maar het verkoopt als warme broodjes.

Voor de liefhebbers, het artikel uit de Volkskrant magazine, ik heb hem even gescand.
Hierrrrrr klikken
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:18:58 #193
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120185331
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:03 schreef T_Fuff het volgende:
G-star is inderdaad wat duur, maar het verkoopt als warme broodjes.

Voor de liefhebbers, het artikel uit de Volkskrant magazine, ik heb hem even gescand.
Hierrrrrr klikken
Top, zal vanmiddag of vanavond eens lezen.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_120190207
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:03 schreef T_Fuff het volgende:
G-star is inderdaad wat duur, maar het verkoopt als warme broodjes.

Voor de liefhebbers, het artikel uit de Volkskrant magazine, ik heb hem even gescand.
Hierrrrrr klikken
Thanks, leuk om te lezen :)
We fear that which we cannot see
pi_120190756
Ook maar even reageren. Lees al tijden mee maar nooit de moeite genomen om te reageren. Ook redelijk denimverslaafd. Begonnen met een Nudie 4 jaar geleden en inmiddels aardig wat broeken.

Draag er nu 3 voornamelijk. Een Denim Demon, Red Cloud en een ALD. Laatste 2 nog weinig wear.
pi_120191605
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:41 schreef Vipi het volgende:
Ook maar even reageren. Lees al tijden mee maar nooit de moeite genomen om te reageren. Ook redelijk denimverslaafd. Begonnen met een Nudie 4 jaar geleden en inmiddels aardig wat broeken.

Draag er nu 3 voornamelijk. Een Denim Demon, Red Cloud en een ALD. Laatste 2 nog weinig wear.
Welkom :) Welke redcloud :9
We fear that which we cannot see
pi_120191753
Tnx

De R400S, laatst gekocht met die aanbieding voor die HW challenge. Heb daarnaast nog paar Nudies en een Edwin. Helaas bijna allemaal met crotchrips en veel met kapotgelopen pijpen.
pi_120191816
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Zeker, die crewneck was ook fraai. En ik ben toch zeker geen fan van G-star.

[ afbeelding ]
Vind die broek wel cool alleen die zipper niet.
De trui vind ik wel awesome.

Heb hier op gili steeds m'n samurai aan behalve als ik a zwemmen. Maar dat is deels tegen malaria :+ heb niet genoeg tabletten en ik word steeds op m'n enkels en voeten gestoken.
Faka G
pi_120192164
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:08 schreef Vipi het volgende:
Tnx

De R400S, laatst gekocht met die aanbieding voor die HW challenge. Heb daarnaast nog paar Nudies en een Edwin. Helaas bijna allemaal met crotchrips en veel met kapotgelopen pijpen.
Flex man :) Dus je doet ook mee aan de HW2 contest? Maak ff wat pics als je tijd hebt ;)

@atta, jaja alles voor de fades he :P Ik zou al je malaria voor ambon gebruiken :) En gewoon veel spray met deet kopen ;)
We fear that which we cannot see
pi_120192598
Zal vanavond of morgen ff wat plaatjes proberen te schieten. Zit in die RC alleen nog 0 progress. Draag hem (nog) niet naar t werk dus gaat ook niet heel hard vooruit maar wilde gewoon graag nog een HW ;) Doe dus ook maar niet mee aan de contest :P
pi_120192742
Trouwens aangezien ze eerder voorbij kwamen. 50% korting op oa. desert boots via http://www.intreza.nl/. Wel minder als de vorige keer maar 62,50 is ook niet slecht ;) Werkt alleen op een of andere manier niet op alle kleuren. Zelf die Timberland boots besteld ;)
pi_120193080
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:41 schreef Vipi het volgende:
Ook maar even reageren. Lees al tijden mee maar nooit de moeite genomen om te reageren. Ook redelijk denimverslaafd. Begonnen met een Nudie 4 jaar geleden en inmiddels aardig wat broeken.

Draag er nu 3 voornamelijk. Een Denim Demon, Red Cloud en een ALD. Laatste 2 nog weinig wear.
Welkom welkom!
Als we dan toch bezig zijn, welke ALD? Ook ben ik erg benieuwd naar Denim Demon, ik zag dat wel eens voorbij komen op caliroots in aanbieding voor <¤60 maar heb er nooit een gekocht omdat ik niet zeker wist of het wat zou zijn.

Je wilt nog een heavyweight, hoeveel oz minimaal? Ik heb nu een Sage 18oz en die is echt top! Super denim, lekker fluffy met een mooie afwerking, voor een zachte prijs van ¤120 incl shipping :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:10 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Vind die broek wel cool alleen die zipper niet.
De trui vind ik wel awesome.

Heb hier op gili steeds m'n samurai aan behalve als ik a zwemmen. Maar dat is deels tegen malaria :+ heb niet genoeg tabletten en ik word steeds op m'n enkels en voeten gestoken.
Had dat gezegd dan, mijn vriendin heeft nog malariapillen over (Malarone) van Kenya haha ;)
Maar die samurai wordt dus baas als ik het zo begrijp :o hoe is het verder daar?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_120194126
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:30 schreef Vipi het volgende:
Zal vanavond of morgen ff wat plaatjes proberen te schieten. Zit in die RC alleen nog 0 progress. Draag hem (nog) niet naar t werk dus gaat ook niet heel hard vooruit maar wilde gewoon graag nog een HW ;) Doe dus ook maar niet mee aan de contest :P
Ok dan :D Je kan gewoon nog meedoen het begint pas 1 april ;)
We fear that which we cannot see
pi_120194764
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:03 schreef T_Fuff het volgende:
G-star is inderdaad wat duur, maar het verkoopt als warme broodjes.

Voor de liefhebbers, het artikel uit de Volkskrant magazine, ik heb hem even gescand.
Hierrrrrr klikken
leuk artikel :)
pi_120195330
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:43 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Welkom welkom!
Als we dan toch bezig zijn, welke ALD? Ook ben ik erg benieuwd naar Denim Demon, ik zag dat wel eens voorbij komen op caliroots in aanbieding voor <¤60 maar heb er nooit een gekocht omdat ik niet zeker wist of het wat zou zijn.

Je wilt nog een heavyweight, hoeveel oz minimaal? Ik heb nu een Sage 18oz en die is echt top! Super denim, lekker fluffy met een mooie afwerking, voor een zachte prijs van ¤120 incl shipping :)
ALD is prescott zo even uit m'n hoofd. Denim Demon is de Sarves. Opzich wel leuk broekje alleen valt onwijs klein en kort. Is ook erg moeilijk om enige fades te krijgen. Denk dat ie inmiddels wel 3/4 jaar aan wear heeft maar nog weinig van te zien. Draag hem nu eigenlijk alleen nog naar t werk. Zal morgen proberen fotootje te maken.

Hoef niet nog een HW, bedoelde dat ik daarom die RC had gekocht ;)

Fotootje van m'n Edwin met helaas een crotchrip, beetje wijde fit daarom redelijk weinig fades bij de honeycombs.


En dit kwam ik net tegen bij de action, denim douchegel ;)
  dinsdag 11 december 2012 @ 17:25:34 #206
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120196976
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:37 schreef Vipi het volgende:

[..]

ALD is prescott zo even uit m'n hoofd. Denim Demon is de Sarves. Opzich wel leuk broekje alleen valt onwijs klein en kort. Is ook erg moeilijk om enige fades te krijgen. Denk dat ie inmiddels wel 3/4 jaar aan wear heeft maar nog weinig van te zien. Draag hem nu eigenlijk alleen nog naar t werk. Zal morgen proberen fotootje te maken.

Hoef niet nog een HW, bedoelde dat ik daarom die RC had gekocht ;)

Fotootje van m'n Edwin met helaas een crotchrip, beetje wijde fit daarom redelijk weinig fades bij de honeycombs.
[ afbeelding ]

En dit kwam ik net tegen bij de action, denim douchegel ;)
[ afbeelding ]
Van denim had je ook aftershave in verschillende geuren en kleuren flesjes. Wat ik me nog kan herinneren zwart, rood, groen en blauw. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:08:24 #207
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_120200530
@ Vipi:

Ik heb niks meer vernomen van je m.b.t. die wallet? :)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:56:18 #208
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_120202671
Wat moet ik echt in godsnaam voorstellen bij denim douchegel?
pi_120202827
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:56 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat moet ik echt in godsnaam voorstellen bij denim douchegel?
Gok dat het een doorsnee goedkope geur heeft van een mannendouchegel.
pi_120204886
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:08 schreef M1stral het volgende:
@ Vipi:

Ik heb niks meer vernomen van je m.b.t. die wallet? :)
Helemaal vergeten een update te geven. Heb hem ontvangen, ben er blij mee! Gebruik hem afwisselend met een cardhouder.

Douchegel was van het merk "denim" denk ik. Zal niet veel bijzonders zijn.
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:42:50 #211
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120204910
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:59 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Gok dat het een doorsnee goedkope geur heeft van een mannendouchegel.
Zeker weten. Sterke after shave ook. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_120206059
2 fotootjes van m'n Red Cloud vrijwel zonder wear



pi_120206769
M'n broek vandaag maar naar de kleermaker gebracht, 5 maanden en er zat een crotchrip aan te komen. Wel 5-6 dagen per week gedragen, maar sneller dan ik had gehoopt. Eens kijken hoe hij terugkomt en of het veel helpt.
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:31:28 #214
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120206970
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:27 schreef kipknots het volgende:
M'n broek vandaag maar naar de kleermaker gebracht, 5 maanden en er zat een crotchrip aan te komen. Wel 5-6 dagen per week gedragen, maar sneller dan ik had gehoopt. Eens kijken hoe hij terugkomt en of het veel helpt.
Alsnog is het flink balen natuurlijk. Ik vind het wel vrij snel eig. Fiets je veel? Of moet je veel traplopen?

Ziet er goed uit vipie.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_120207581
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:31 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Alsnog is het flink balen natuurlijk. Ik vind het wel vrij snel eig. Fiets je veel? Of moet je veel traplopen?

Ziet er goed uit vipie.
Fietsen en traplopen beide wel. De stof is nog wel dik rond het kruis, alleen zit er een rechte lijn waar hij beschadigt is en bijna door lijkt.
pi_120207705
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:43 schreef kipknots het volgende:

[..]

Fietsen en traplopen beide wel. De stof is nog wel dik rond het kruis, alleen zit er een rechte lijn waar hij beschadigt is en bijna door lijkt.
Draag je je broeken laag? Dat heeft mij voorheen ook een aantal crotchrips opgeleverd.
pi_120207879
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:46 schreef Vipi het volgende:

[..]

Draag je je broeken laag? Dat heeft mij voorheen ook een aantal crotchrips opgeleverd.
Nope. Lijkt er wel wat op of de naad bij het kruis tegen de stof aanschuurt. Kijk het nog even aan na de reparatie en als het snel weer kapot gaat ga ik er wel mee terug naar TdN.
pi_120210841
Die RC is nice Vipi :)
Nu rocken die handel :D
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  dinsdag 11 december 2012 @ 22:42:07 #219
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_120210998
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:09 schreef Vipi het volgende:
2 fotootjes van m'n Red Cloud vrijwel zonder wear

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
baas _O_

De derde in NL waarschijnljik :P

Ook een s400 toch?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_120211581
Een R400S 21oz is t als ik t goed zeg. Sowieso de 4e dan want heb hem samen met een vriend besteld ;) Die vriend heeft ook een leuke collectie. Oa een N&F elephant en een Japan Blue x Momo.
  dinsdag 11 december 2012 @ 23:48:48 #221
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_120214590
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:42 schreef Vipi het volgende:

[..]

Helemaal vergeten een update te geven. Heb hem ontvangen, ben er blij mee! Gebruik hem afwisselend met een cardhouder.

Douchegel was van het merk "denim" denk ik. Zal niet veel bijzonders zijn.
Dat is fijn om te horen. Beter zo, dan dat ie maar ligt stof te happen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_120217743
Nice vipi.
Haha had ik dat nou maar geweten t_fuff.
Komt vast goed met die malaria hoor, we hadden ons vergist omdat we dachten dat er in gili geen malaria was maar het blijkt van wel. Maar we hebben anti muggenspray enzo dus komt goed.
Het is hier echt super chill verder. Lekker weer al hebben we nu 2 dagen flinke wind.
Eten is helemaal nice O+ voor 3 euro eet je je dood op zo'n local market :+
Ik wil niet meer terug denk ik.
Faka G
pi_120217905
Goeie fit on the Redcloud :) Vipi
We fear that which we cannot see
  woensdag 12 december 2012 @ 09:53:42 #224
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_120220330
de 21 oz, vet :9
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_120244890
Tnx allemaal, ben er erg blij mee is mooi broekie!

Zoals beloofd nog aantal pics. Niet meest hoogwaardige denim maar heb er wel plezier van gehad. Nudie en Edwin draag ik niet meer ivm crotchrips. Misschien laat ik ze nog een keer maken zijn verder nog prima broekjes. Denim Demon wil ik nu eigenlijk helemaal opdragen, fade alleen onwijs moeilijk. Heeft toch al zo'n driekwart jaar wear gok ik.

Nudie Masa



Edwin



Denim Demon Sarves



Die Oldblue van Ali vind ik trouwens ook heel vette broek, goeie fit ook.
pi_120245156
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:14 schreef Vipi het volgende:
Tnx allemaal, ben er erg blij mee is mooi broekie!

Zoals beloofd nog aantal pics. Niet meest hoogwaardige denim maar heb er wel plezier van gehad. Nudie en Edwin draag ik niet meer ivm crotchrips. Misschien laat ik ze nog een keer maken zijn verder nog prima broekjes. Denim Demon wil ik nu eigenlijk helemaal opdragen, fade alleen onwijs moeilijk. Heeft toch al zo'n driekwart jaar wear gok ik.

Nudie Masa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Edwin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Denim Demon Sarves
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die Oldblue van Ali vind ik trouwens ook heel vette broek, goeie fit ook.
Ziet er goed uit, welkom nog ^O^ .
Je kan goed zien dat je over het algemeen een wat lossere fit draagt, zorgt toch voor andere fades dan een wat meer slim fit.
En driekwart jaar wear en pas zulke fades :o ?
Dat is een lastige broek om te fades zeg, wel nice dat je hem alsnog helemaal wil afdragen.
pi_120245369
Ja zijn wat oudere broeken, droeg ze toen ook wat lager, denk dat er daarom ook snel crotchrips kwamen. Zie nu pas dat ze ook op exact dezelfde plek zitten. Die driekwart is wel een gokje, heb het niet bijgehouden maar veel minder zal het toch niet zijn.

Heb nu ook nog geen zin dat mn RC vies wordt van het werk dus goede smoes om deze helemaal af te dragen ;)
  woensdag 12 december 2012 @ 21:29:51 #228
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120245742
Nudie Masa _O_ _O_ Die fit is echt episch, alleen is de nudie kwaliteit iets minder.
Als ze er ooit nog 1 uitbregen dan is het kassa ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_120245777
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:22 schreef Vipi het volgende:
Ja zijn wat oudere broeken, droeg ze toen ook wat lager, denk dat er daarom ook snel crotchrips kwamen. Zie nu pas dat ze ook op exact dezelfde plek zitten. Die driekwart is wel een gokje, heb het niet bijgehouden maar veel minder zal het toch niet zijn.

Heb nu ook nog geen zin dat mn RC vies wordt van het werk dus goede smoes om deze helemaal af te dragen ;)
Prima excuus lijkt me zo.
Wat voor werk doe je?
pi_120245904
@Bok, leuke broek wel idd, maar ben ook wel flink afgeknapt op Nudie. Was volgens mij m'n tweede dry ;)

@Pinguin, bezorg als bijbaantje maaltijden bij ouderen en wil dus nog wel eens soep of saus overheen gaan. Bespaar ik mn RC nog even :P
  woensdag 12 december 2012 @ 21:40:27 #231
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120246355
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:32 schreef Vipi het volgende:
Bok, leuke broek wel idd, maar ben ook wel flink afgeknapt op Nudie. Was volgens mij m'n tweede dry ;)

Grote nadeel van Nudie jammer genoeg, Fits zijn goud maar de stof en afwerking is ruk.
Bij mijn Masa zijn alle naden van de kont afgesleten en het is teveel werk om die te maken.

Je Edwin is ook wel lekker.. Green selvage ED-35?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_120246767
ED-35 idd, alleen dan rainbow selvage.

Heb met letterlijk al mijn nudies een crotchrip gehad. Nog een SJDG gehad en ook een SJ prewash. Wel jammer want fits zijn inderdaad goed.
  woensdag 12 december 2012 @ 21:47:22 #233
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120246771
Er komt in 2013 een Elephant 3 uit van N&F.. Ik hoop dat ze eindelijk dan ook met een Slimguy komen, dan heb ik weer een beest erbij voor mijn werk :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_120247060
Jij hebt ook Elephant 2 toch? Die faden wel onwijs vet. En lekker stevig voor het werk inderdaad!

Iemand die ervaring heeft met zo'n chino van Unbranded? Lijkt me nog wel leuk voor erbij.
  woensdag 12 december 2012 @ 21:54:04 #235
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120247189
Ja ik heb inderdaad een elephant 2. En hij is echt ideaal voor het werk, lekker stug en toch zit ie heerlijk nu ie eenmaal is ingelopen, ik heb nu ook een Japanese Heritage voor mijn werk en Mijn elephant 2 is toch comfortabeler.

En nudie is inderdaad slap spul, ik draag afentoe nog een RRDS maar dat is meer om de fit, maar de stof voelt echt veel slapper dan een goeie Jap :9
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  woensdag 12 december 2012 @ 22:59:23 #236
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_120250953
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:51 schreef Vipi het volgende:
Jij hebt ook Elephant 2 toch? Die faden wel onwijs vet. En lekker stevig voor het werk inderdaad!

Iemand die ervaring heeft met zo'n chino van Unbranded? Lijkt me nog wel leuk voor erbij.
Nee, geen ervaring mee. Alleen een goed adres om ze te kopen. BlueOwl.

Ik heb deze week geen denim aangehad, het is echt druk geweest wat werk betreft. Ik wil die 0702 trashen :)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_120278075
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:14 schreef Vipi het volgende:
Tnx allemaal, ben er erg blij mee is mooi broekie!

Zoals beloofd nog aantal pics. Niet meest hoogwaardige denim maar heb er wel plezier van gehad. Nudie en Edwin draag ik niet meer ivm crotchrips. Misschien laat ik ze nog een keer maken zijn verder nog prima broekjes. Denim Demon wil ik nu eigenlijk helemaal opdragen, fade alleen onwijs moeilijk. Heeft toch al zo'n driekwart jaar wear gok ik.

Nudie Masa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Edwin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Denim Demon Sarves
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die Oldblue van Ali vind ik trouwens ook heel vette broek, goeie fit ook.
Die crotchrips kan je nog wel laten maken ;) en dan een denim short ofzo van maken :) en Thanks :D

Oh allemaal check dit :D
We fear that which we cannot see
pi_120278272
echt zonde dat je voor dames niet veel dry denim kan vinden :(
pi_120278417
quote:
13s.gif Op donderdag 13 december 2012 19:27 schreef electronique het volgende:
echt zonde dat je voor dames niet veel dry denim kan vinden :(
http://www.railcarfinegoods.com/SearchResults.asp?Cat=1516

;) :9 :* O+ ^O^
We fear that which we cannot see
pi_120278655
Dat merk kende ik niet eens (shame on me) :')
http://www.railcarfinegoo(...)uctCode=RWJDONNAX001
deze!
pi_120278771
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 19:36 schreef electronique het volgende:
Dat merk kende ik niet eens (shame on me) :')
http://www.railcarfinegoo(...)uctCode=RWJDONNAX001
deze!
Jep railcar rulez for vrouwen, ditty heeft 1 railcar ;)
Anders is dit topic wel een must voor de vrouwen: http://supertalk.superfut(...)women/page__st__2670
We fear that which we cannot see
pi_120280118
Of gewoon Levi's curve ID. Ook mooie dry denim voor vrouwen.

@Ali
Die is al eens gepost hier geloof ik, desalniettemin erg nice :)
pi_120281022
die curve ID heb ik, maar is net iets te groot sinds ik (onbewust) afgevallen ben :(
pi_120281419
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:24 schreef electronique het volgende:
die curve ID heb ik, maar is net iets te groot sinds ik (onbewust) afgevallen ben :(
Als het je bevalt is dat toch alleen maar een goede reden om een nieuwe te kopen ;).
Hoewel railcar ook erg tof is, maar naast die twee is er volgens mij inderdaad weinig.

Edit: Nudie misschien? Al is die fabric niet zo interessant.
pi_120281927
Nudie prewashes zijn al moeilijk te vinden voor dames :P laat staan dry

volgende jeans gaat toch wel weer een prewash worden vrees ik :') heb overigens wel een heel mooie op het oog
  donderdag 13 december 2012 @ 20:48:24 #247
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_120282143
Momotaro heeft ook een lijn voor vrouwen ;)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_120282248
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:48 schreef M1stral het volgende:
Momotaro heeft ook een lijn voor vrouwen ;)
Te bestellen blij blueowl :9 ?
pi_120283346
Ik zit zelf te denken om deze te halen. Ook omdat ik een heel leuk kortingspercentage krijg en ik al dezelfde modellen heb maar dan zonder raw denim of selvedge.

http://shop.g-star.com/JE(...)e-WFS-nl_NL-EUR.html




- Low tapered fit:
- Red Listing. 3X1 right hand twill. 13.5 oz.
- Pre-shrunk. Triple indigo dipped yarn. 100% katoen.
- Rigid raw. Diep indigo met een bijna groene ondertoon.

Wat vinden jullie?

[ Bericht 12% gewijzigd door pecealo op 13-12-2012 21:19:42 ]
  donderdag 13 december 2012 @ 21:15:51 #250
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120283409
De curve id van m'n vriendin is zeker lichter geworden. Zal eens kijken of er een keertje wat pics van gemaakt kunnen worden.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_120283520
die van mij is ook wel een (beetje) lichter geworden, maar draag hem nu dus helaas nauwelijks meer

er is nu overigens een nieuw model van die curve ID, die is ook mooi O+
  donderdag 13 december 2012 @ 21:18:33 #252
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_120283522
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:14 schreef pecealo het volgende:
Ik zit zelf te denken om deze te halen. Ook omdat ik een heel leuk kortingspercentage krijg en ik al dezelfde modellen heb maar dan zonder raw denim of selvedge.

http://shop.g-star.com/JE(...)e-WFS-nl_NL-EUR.html

- Low tapered fit:
- Red Listing. 3X1 right hand twill. 13.5 oz.
- Pre-shrunk. Triple indigo dipped yarn. 100% katoen.
- Rigid raw. Diep indigo met een bijna groene ondertoon.

Wat vinden jullie?
Geen G-Star fan, maar deze vind ik wel mooi/clean. Voor 150 euro heb je echter ook een mooie APC/Naked & Famous :). Ben benieuwd naar de kwaliteit van het doek.

@Vipi, nogmaals welkom namens mij :), en wat heb je een toffe broeken! Vooral de fit van je redcloud is erg nice.
#FREEBAJSKORV
  donderdag 13 december 2012 @ 21:21:07 #253
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120283644
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:18 schreef electronique het volgende:
die van mij is ook wel een (beetje) lichter geworden, maar draag hem nu dus helaas nauwelijks meer

er is nu overigens een nieuw model van die curve ID, die is ook mooi O+
Welke bedoel je?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_120283648
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:18 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Geen G-Star fan, maar deze vind ik wel mooi/clean. Voor 150 euro heb je echter ook een mooie APC/Naked & Famous :). Ben benieuwd naar de kwaliteit van het doek.

Ja, voor mij kost hij bijna minder dan de helft. evengoed bedankt voor je feedback :) zal wel een post doen wanneer ik hem heb
pi_120283684
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:21 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Welke bedoel je?
Ze hadden die donkerblauwe, die jou vriendin ook heeft. en daar is nu een nieuwe 'versie' van uitgekomen (detaills zijn net ietsje anders, kleur is iets donkerder)
  donderdag 13 december 2012 @ 21:22:17 #256
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120283697
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:14 schreef pecealo het volgende:
Ik zit zelf te denken om deze te halen. Ook omdat ik een heel leuk kortingspercentage krijg en ik al dezelfde modellen heb maar dan zonder raw denim of selvedge.

http://shop.g-star.com/JE(...)e-WFS-nl_NL-EUR.html

[ afbeelding ]

- Low tapered fit:
- Red Listing. 3X1 right hand twill. 13.5 oz.
- Pre-shrunk. Triple indigo dipped yarn. 100% katoen.
- Rigid raw. Diep indigo met een bijna groene ondertoon.

Wat vinden jullie?
Ik vind het er serieus goed uit zien, Als je hem voor een leuk prijsje kan krijgen dan zou ik het wel proberen als ik jouw was
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_120283769
quote:
7s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:22 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik vind het er serieus goed uit zien, Als je hem voor een leuk prijsje kan krijgen dan zou ik het wel proberen als ik jouw was
Ja winkelwaarde is 149,- Ik kan hem zelf van het weekend halen voor 75-80.. voor dat geld wilde ik het wel een keer proberen ja.! :)
  donderdag 13 december 2012 @ 21:25:14 #258
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120283853
Dat zijn de betere prijzen ^O^ , eerste dry waar je aan begint?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_120283875
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:14 schreef pecealo het volgende:
Ik zit zelf te denken om deze te halen. Ook omdat ik een heel leuk kortingspercentage krijg en ik al dezelfde modellen heb maar dan zonder raw denim of selvedge.

http://shop.g-star.com/JE(...)e-WFS-nl_NL-EUR.html

[ afbeelding ]

- Low tapered fit:
- Red Listing. 3X1 right hand twill. 13.5 oz.
- Pre-shrunk. Triple indigo dipped yarn. 100% katoen.
- Rigid raw. Diep indigo met een bijna groene ondertoon.

Wat vinden jullie?
Vind hem er voor G-star erg goed uitziet, en voor zo'n prijs kan je het op zijn minst proberen :).
Ben net als Sanjay benieuwd naar de fabric, dus foto's zodra hij binnen is!
pi_120283895
Ja. Zie alleen dat hij pre-shrunk is, betekent dat ik gewoon de juiste maat kan halen zonder dat hij te veel uitloopt?

@grachtenpinguin uiteraard zal ik een foto plaatsen :)
pi_120283949
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:26 schreef pecealo het volgende:
Ja. Zie alleen dat hij pre-shrunk is, betekent dat ik gewoon de juiste maat kan halen zonder dat hij te veel uitloopt?
Waarschijnlijk is dat gewoon sanforized, dus zal hij minder krimpen bij de eerste wasbeurt/soak.
Uitlopen doet hij waarschijnlijk nog steeds wel, ik zou rekenen op ongeveer 1 inch in de waist als ik jou was.
pi_120283955
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:14 schreef pecealo het volgende:
Ik zit zelf te denken om deze te halen. Ook omdat ik een heel leuk kortingspercentage krijg en ik al dezelfde modellen heb maar dan zonder raw denim of selvedge.

http://shop.g-star.com/JE(...)e-WFS-nl_NL-EUR.html

[ afbeelding ]

- Low tapered fit:
- Red Listing. 3X1 right hand twill. 13.5 oz.
- Pre-shrunk. Triple indigo dipped yarn. 100% katoen.
- Rigid raw. Diep indigo met een bijna groene ondertoon.

Wat vinden jullie?
Ben het wel met Sanjay eens. Ook niet zo'n gstar fan. Voor die prijs is het misschien wel het proberen waard. Ziet er verder wel netjes uit!

En dames in dry denim is natuurlijk altijd goed, zie het alleen bijna nooit ;(

@ M1stral, zat inderdaad te kijken bij Blueowl voor die broek ;)
pi_120284016
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:27 schreef Vipi het volgende:

[..]

Ben het wel met Sanjay eens. Ook niet zo'n gstar fan. Voor die prijs is het misschien wel het proberen waard. Ziet er verder wel netjes uit!

En dames in dry denim is natuurlijk altijd goed, zie het alleen bijna nooit ;(

@ M1stral, zat inderdaad te kijken bij Blueowl voor die broek ;)
als ik op dat forum kijk wat net gepost werd, zijn de dames die dry denim dragen bijna allemaal aangespoord door de man/vriend :P
  donderdag 13 december 2012 @ 21:28:51 #264
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120284017
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:27 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is dat gewoon sanforized, dus zal hij minder krimpen bij de eerste wasbeurt/soak.
Uitlopen doet hij waarschijnlijk nog steeds wel, ik zou rekenen op ongeveer 1 inch in de waist als ik jou was.
Dit ja ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:28 schreef electronique het volgende:
als ik op dat forum kijk wat net gepost werd, zijn de dames die dry denim dragen bijna allemaal aangespoord door de vriend
Is inderdaad ook zo, er zijn weinig dames die zo 123 200-300 euro voor een broek uitgeven die ze niet kunnen passen

[ Bericht 21% gewijzigd door bokkepoot op 13-12-2012 21:34:44 ]
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_120284065
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:27 schreef Vipi het volgende:

[..]

En dames in dry denim is natuurlijk altijd goed, zie het alleen bijna nooit ;(

Klopt, jammer genoeg. Heb mijn ex geprobeerd er een aan te laten schaffen maar die vond het totaal oninteressant :P.
pi_120284100
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:28 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Dit ja ^O^

Bedankt!
  donderdag 13 december 2012 @ 21:32:52 #267
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120284201
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:22 schreef electronique het volgende:

[..]

Ze hadden die donkerblauwe, die jou vriendin ook heeft. en daar is nu een nieuwe 'versie' van uitgekomen (detaills zijn net ietsje anders, kleur is iets donkerder)
Ik zal het moeten onthouden wanneer ze weer een andere wil halen. :Y
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_120284278
Zit dat damestopic ook even snel door te kijken en juist door die skinny fit krijg je onwijs gave fades! En waarschijnlijk nog wat sneller ook.

Ik zeg doen! :P
pi_120284331
Die g-star is inderdaad best prima, ik vind die backpockets eigenlijk wel tof. Maar als ik dan bij specificaties kijk en dit staat er
quote:
Wasvoorschriften

- Apart en binnenstebuiten wassen
- Bevat onderdelen van dierlijke oorsprong, die niet van textiel zijn
40 graden normaal programma
Geen bleekmiddelen gebruiken
Strijken op medium temperatuur 200c
All solv ex trichlo.
Niet in de droogtrommel
Dat is wel een beetje faal. Maar ik zou het voor dat zachte prijsje wel doen :)
Jammer van de fit, maar dat is heel persoonlijk.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  donderdag 13 december 2012 @ 21:35:58 #270
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120284365
quote:
Bevat onderdelen van dierlijke oorsprong, die niet van textiel zijn
Dit klinkt een beetje fout :@
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_120284436
wat voor dierlijke onderdelen zitten daar dan in :{
pi_120284504
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:37 schreef electronique het volgende:
wat voor dierlijke onderdelen zitten daar dan in :{
Iig een leren patch :P
  donderdag 13 december 2012 @ 21:39:30 #273
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120284517
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:37 schreef electronique het volgende:
wat voor dierlijke onderdelen zitten daar dan in :{
Patch?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_120284529
oooh natuurlijk. dacht al -O-
  donderdag 13 december 2012 @ 21:41:48 #275
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_120284613
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:50 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Te bestellen blij blueowl :9 ?
Jay kan wellicht special order doen voor je. Anders Taavi van Nordic Denim House laten regelen. Die heeft ze ook online staan.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 13 december 2012 @ 21:45:09 #276
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120284748
Een Momotaro 202 kan toch ook eventueel via Jay?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 13 december 2012 @ 21:47:23 #277
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_120284838
quote:
7s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:45 schreef bokkepoot het volgende:
Een Momotaro 202 kan toch ook eventueel via Jay?
Vast wel. Maar de 07xx is een bazenfit, so why bother? :P
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 13 december 2012 @ 21:49:31 #278
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120284933
Omdat een 2xx nog net is baziger is w/
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 13 december 2012 @ 21:53:27 #279
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_120285156
Haha. Beiden zijn goede fits. Wellicht dat de 02xx nog wel de voorkeur heeft. 07xx is vrij slim fit.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_120286107
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:39 schreef electronique het volgende:
oooh natuurlijk. dacht al -O-
Je zou nudie tight long John kunnen proberen of cheap monday deze
http://www.poptheshop.com(...)nday-Jeans-in/Detail

Bij mijn railcar is de naad aan de buitenkant van me dij uitgerekt wat nu dus wit draad laat zien, waarschijnlijk door veel fietsen :( even kijken nog wat ik er mee ga doen. Donker blauw kleuren met een stift lijkt nu de beste optie :')
pi_120286153
ooh die cheap monday is wel nice!
kom bijna dagelijks langs een winkel die cheap monday verkoopt, dus misschien toch een keer binnen lopen haha
pi_120286325
Denk dat ik voor een volgend project ook voor cheap monday ga, redelijk makkelijk te verkrijgen en ook nog prijsvriendelijk ;)
  donderdag 13 december 2012 @ 22:19:39 #283
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_120286339
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:14 schreef Ditty het volgende:
Bij mijn railcar is de naad aan de buitenkant van me dij uitgerekt wat nu dus wit draad laat zien, waarschijnlijk door veel fietsen :( even kijken nog wat ik er mee ga doen. Donker blauw kleuren met een stift lijkt nu de beste optie :')
Gewoon een keer wassen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 13 december 2012 @ 23:13:13 #284
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_120288722
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:19 schreef M1stral het volgende:

[..]

Gewoon een keer wassen.
Dit wil ik dus niet horen in dit topic :(.
#FREEBAJSKORV
  donderdag 13 december 2012 @ 23:20:30 #285
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120289031
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:19 schreef M1stral het volgende:

[..]

Gewoon een keer wassen.
Niks wassen, doorraggen die hap!
pi_120289835
Wassen wil ik voorlopig nog niet, maar het is gewoon jammer zo een witte lijn tussen de blauwe stof door. Kijk wel even of ik er morgen foto van kan maken wordt sowieso wel weer tijd voor een update ;)
  donderdag 13 december 2012 @ 23:44:48 #287
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120290113
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:38 schreef Ditty het volgende:
Wassen wil ik voorlopig nog niet, maar het is gewoon jammer zo een witte lijn tussen de blauwe stof door. Kijk wel even of ik er morgen foto van kan maken wordt sowieso wel weer tijd voor een update ;)
Foto's zijn altijd goed. Hoeveel wear zit er nu in? :)
pi_120292752
"Jij wast je broek toch nooit? Dat is toch grappig?"
  vrijdag 14 december 2012 @ 06:12:26 #289
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120293795
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:15 schreef electronique het volgende:
ooh die cheap monday is wel nice!
kom bijna dagelijks langs een winkel die cheap monday verkoopt, dus misschien toch een keer binnen lopen haha
Hebben zeker leuke broeken in het assortiment. Kijk in Antwerpen altijd even met m'n vriendin bij de urban outfitters of ze nog wat leuks hebben. Voor mannen is het een beetje vormloos imo. Pasvormen zijn niet zo. De shirts van ze zijn wel fijn.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_120294310
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:44 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Foto's zijn altijd goed. Hoeveel wear zit er nu in? :)
Denk een maand of 3 echte wear, heb hem sinds juli maar in de zomervakantie bijna niet aan gehad
pi_120333043
Ali je moet ff je pm legen ofzo, kan je niet pm'en :+
Ben nu in denpassar dus ga proberen bij die bbq plaats te eten voor het schort haha :D
Faka G
  zaterdag 15 december 2012 @ 08:59:50 #292
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120333057
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 08:57 schreef Atta-boy het volgende:
Ali je moet ff je pm legen ofzo, kan je niet pm'en :+
Ben nu in denpassar dus ga proberen bij die bbq plaats te eten voor het schort haha :D
Dat blijft zo'n bazending.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_120333112
Ja ik ga er nu heen, hoop dat ze die nog hebben :+
Faka G
pi_120339513
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 08:57 schreef Atta-boy het volgende:
Ali je moet ff je pm legen ofzo, kan je niet pm'en :+
Ben nu in denpassar dus ga proberen bij die bbq plaats te eten voor het schort haha :D
Heb maar 38% ingebruik |:( Misschien door de fok maintance?
Probeer het nog maar een keer, oh jah hoop dat het smaakt ;)
We fear that which we cannot see
pi_120343691
Nu doet ie het idd weer. Het bbq schort was out of stock :'(
Het eten was vet duur dus hadden we ergens anders gegeten. Zelfs een cocktail was al meer als 8 euro terwijl je daarvoor meestal voor 4 mensen te eten hebt :+
Misschien dat we over ong 2,5 week nog terugkomen om te kijken of het dan weer in stock is want ze hadden wel bijbesteld.
Faka G
pi_120343925
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:59 schreef Atta-boy het volgende:
Nu doet ie het idd weer. Het bbq schort was out of stock :'(
Het eten was vet duur dus hadden we ergens anders gegeten. Zelfs een cocktail was al meer als 8 euro terwijl je daarvoor meestal voor 4 mensen te eten hebt :+
Misschien dat we over ong 2,5 week nog terugkomen om te kijken of het dan weer in stock is want ze hadden wel bijbesteld.
Wat meer idd voor Indo-begrippen :P Maar die spareribs zijn lekker :D 120.000rp voor een stuk toch?
Hopen dat ze idd weer in stock zijn dan, anders zijn ze in Ubud ook te vinden waar ik het vandaan heb.

Voor cheap lkkr eten: Warung Makan Nikmat:"Jl. bakung sari Gg. Biduri no6a Kuta :D
We fear that which we cannot see
  zaterdag 15 december 2012 @ 17:08:18 #297
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_120343989
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:59 schreef Atta-boy het volgende:
Nu doet ie het idd weer. Het bbq schort was out of stock :'(
Het eten was vet duur dus hadden we ergens anders gegeten. Zelfs een cocktail was al meer als 8 euro terwijl je daarvoor meestal voor 4 mensen te eten hebt :+
Misschien dat we over ong 2,5 week nog terugkomen om te kijken of het dan weer in stock is want ze hadden wel bijbesteld.
Tja, die selvage moet ergens van betaald worden ;)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_120344252
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Wat meer idd voor Indo-begrippen :P Maar die spareribs zijn lekker :D 120.000rp voor een stuk toch?
Hopen dat ze idd weer in stock zijn dan, anders zijn ze in Ubud ook te vinden waar ik het vandaan heb.

Voor cheap lkkr eten: Warung Makan Nikmat:"Jl. bakung sari Gg. Biduri no6a Kuta :D
Ok zal die in m'n hoofd houden voor als we weer terug gaan naar Bali, ik vertrek morgen al weer naar Ambon dus kan nu ff niet meer in Bali eten :+
Morgen weer lekker de dag beginnen met een bordje nasi, weltrusten allemaal!
Faka G
pi_120344380
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:16 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Ok zal die in m'n hoofd houden voor als we weer terug gaan naar Bali, ik vertrek morgen al weer naar Ambon dus kan nu ff niet meer in Bali eten :+
Morgen weer lekker de dag beginnen met een bordje nasi, weltrusten allemaal!
Ja gwn terug lezen :D Echt dat mis ik, 3x op een dag warm eten :D
Veel plezier in Ambon en maak some nice seasoak pics ;)
We fear that which we cannot see
pi_120344475
Ja het eten vind ik hier denk ik nog wel het beste O+
Heb alleen wel te veel sambal gegeten zeg, merk het goed als ik naar de wc ga :+
Faka G
  zaterdag 15 december 2012 @ 17:28:53 #301
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120344606
And on that bombshell, it's time to open a new topic! *O*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')