+1quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:40 schreef trovey het volgende:
Leeftijd -17-25 jaar? Als je ouder bent dien je niet te reageren
Ik heb aan alle 3 een schijt hekel. Geef mij een onbekend iemand die mij vertelt wat ik krijg.quote:7. Ik onthoud een reclame het beste, wanneer het:
Door een 'expert' wordt aangeprezen. Bijvoorbeeld Frisia Financieringen
Door een 'celebrity' wordt aangeprezen. Bijvoorbeeld Nespresso - George Clooney
Door een, voor u, identificeerbaar persoon wordt aangeprezen. Bijvoorbeeld Ariel - Moeders van kinderen
Maar moet ik als 25+er nou reageren of niet?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:45 schreef Wooping het volgende:
@paralectic
Wanneer naar de MEEST storende factor wordt gevraagd, is er slechts 1 antwoord mogelijkheid. Dank voor het onnodig bashen.
Inderdaad alleen invullen wanneer u de leeftijd 17-25 heeft.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar moet ik als 25+er nou reageren of niet?Als dat niet zo is dan zou ik de OP even aanpassen, scheelt heel wat geklik.
Oké, ga ik ergens anders enquêtes invullen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:51 schreef Wooping het volgende:
[..]
Inderdaad alleen invullen wanneer u de leeftijd 17-25 heeft.
Is aangepast, excuses voor het ongemak.
Ik denk dat het geen sikkepit uitmaakt wie het aanprijst. 't Is ergerlijk en wordt door mij niet onthouden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:46 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Is dit serieus?
7. Ik onthoud een reclame het beste, wanneer het:
Door een 'expert' wordt aangeprezen. Bijvoorbeeld Frisia Financieringen
Door een 'celebrity' wordt aangeprezen. Bijvoorbeeld Nespresso - George Clooney
Door een, voor u, identificeerbaar persoon wordt aangeprezen. Bijvoorbeeld Ariel - Moeders van kinderen
Ik heb aan alle 3 een schijt hekel. Geef mij een onbekend iemand die mij vertelt wat ik krijg.
Dat dus, is een enquête over reclame en niet over zorgverzekeringen (waarom ik jou nog een keer herhaal, geen idee)quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
Wat heeft dit met zorgverzekeringen te maken? Dit gaat over reclame
dit dusquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:46 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Is dit serieus?
[..]
Ik heb aan alle 3 een schijt hekel. Geef mij een onbekend iemand die mij vertelt wat ik krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |