abonnement Unibet Coolblue
pi_119921486
121105_266257_kerstpakkettenheader2.jpg
De dagen worden korter, de kachels gaan weer aan en de winkels liggen alweer vol met sinterklaasartikelen, kortom, de kerst komt er weer aan. En natuurlijk willen we als FHF dit niet ongemerkt voorbij laten gaan. Net als de afgelopen jaren willen we weer een kerstpakketten actie houden.

Het idee is simpel. Krijg jij elk jaar een kerstpakket en wil je deze weggeven aan iemand die het goed kan gebruiken, dan kan je dat hier melden. Natuurlijk kan je er ook over nadenken om zelf een pakket samen te stellen, iets te kokkerellen voor iemand, of bijvoorbeeld bioscoopkaartjes aan te bieden zodat iemand er eens lekker uit kan. En zo zijn er vast nog wel meer dingen te bedenken. Wij zullen alle aangeboden pakketten steeds in de OP zetten en bijhouden welke vergeven zijn. Je mag je aanbod in dit topic zetten of de mods PMmen als je anoniem wil blijven.

Wat organisatietechnische puntjes:
- zou je een heel klein beetje kunnen zeggen wat de inhoud/thema van je pakket is? We hoeven echt niet te weten wat er precies inzit maar als we straks gaan koppelen is het wel makkelijk als we weten of een pakket geschikt is voor een gezin met kinderen of juist niet etc. Of misschien wil je een pakket helemaal op maat voor de ontvanger maken, ook dat kun je aangeven en dan zorgen wij dat je hiervoor de benodigde informatie krijgt.
- Geef tevens aan of je het wil opsturen of eventueel zelf wil bezorgen. En in de laatste geval ook graag je woonplaats (of regio waar je vaak komt), zodat je gekoppeld kunt worden aan iemand uit jouw omgeving.

Of:
Wordt jouw decembermaand een beetje zonniger als je gewoon eens iets leuks, nuttigs en / of lekkers van iemand ontvangt? Kunnen we jouw kerst wat opfleuren of ben je hard toe aan een duwtje in de rug, meld je dan!
Om met ElisaB te spreken:
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef ElisaB het volgende:
Even een berichtje voor de mensen die eigenlijk wel een pakket zouden willen, maar niet durven te PM-men: doe het nou gewoon!
Wat kan jou het schelen dat ik weet dat je tóch wel graag iets wilt krijgen. Je hoeft niet je hele verhaal te vertellen, je hoeft niet met je naam op internet, je hoeft geen eeuwige dank te beloven, je mag helemaal anoniem blijven. Wat kan je gebeuren, behalve misschien iets waar je even een beetje blij van wordt?!
Indien je blij wordt van een kerstpakket omdat je het even moeilijk hebt en juist de verwennerijtjes en traktaties die de feestmaand zo speciaal maken er dit jaar niet aan zitten, stuur de FHF mods ( Liesje 1979 en Cat22) een PM. Wij beloven dat je -als je dat wil- anoniem blijft. Al heeft de gever natuurlijk wel een adres nodig om het pakket naartoe te sturen of te (laten) brengen.

In de afgelopen edities kregen we vaak vragen van de gevers over de wensen van de ontvangers. Men wil immers het zo perfect mogelijke pakket maken. Daarom hebben we dit jaar een lijstje met vragen gemaakt en willen we jullie verzoeken dit zoveel mogelijk in te vullen. Kan uiteraard via PM en het blijft tussen ons mods, gever en jezelf! Geneer je niet, geef je wensen aan, want dan kan de gever iets voor je samenstellen wat écht op maat is. Aan de andere kant: het blijft een wensenlijstje, iets waar de gever mee aan de slag gaat. Geen garantie dus dat je alles krijgt wat je vraagt (het lijkt sinterklaas wel! ;) ) Maar als je bij voorbeeld niet van zoetigheid houdt is het voor de ander fijn te weten dat hij beter wat hartige snacks in een pakket kan doen.
Het vragenlijstje:
quote:
Wat is je leefsituatie? (alleenstaand, partner, gezin?)
Als je kinderen hebt: jongen/meisje + leeftijd?
Zijn er ook huisdieren, zo ja hond/kat/goudvis/etc?
Welke geur vind je heel lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Welke geur vind je absoluut NIET lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Zijn er nog bepaalde allergieën (binnen het gezin)?
Waar kan je het meest van genieten: Lezen/schrijven/creabea'en/film kijken?
En welke genre heeft dan de voorkeur (bij creabea'en: haken, scrappen, photoshoppen):
Wat is nog een lang gekoesterde wens?
Wat is je favoriete kleur?
Wil je anoniem blijven voor de gever (FOK!naam)?
Zo nee: mag het pakket door de gever of andere FOK!ker aan jouw deur bezorgd worden?
Voor de aanbieders: bied alleen een pakket aan als je dit ook daadwerkelijk kunt realiseren, dit om teleurstelling te voorkomen. Het verzenden van de pakketten is op eigen risico.
Ow ja, laten we afspreken dat de deadline voor verzenden 15 december is. Dan hebben de pakketten genoeg tijd om hun weg naar huis te vinden. En kan er evt. wat anders geregeld worden als een pakket kwijt lijkt te zijn geraakt.
Om het verzenden wat makkelijker en goedkoper te maken hebben we ook dit jaar het vervoerstopic. Dus als je tijd en vervoer beschikbaar hebt of juist vervoer zoekt, meld je daar aan. Alle beetjes helpen!

Samen doen is toch veel fijner dan in je eentje? O+

Wellicht ook interessant om even naar te kijken:
FHF / [Kerst]kaartjesactie FHF 2012
CRE / [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119921493
(lel van een lijst maar niet in spoiler want ik vind hem zo mooi O+ )

Aangeboden kerstpakketten

O+ ~:) A Injecteer die kerstsfeer (van YskaFredriksson)
>:O B Een gelukkig georganiseerd 2013 (van YskaFredriksson)
O+ ~:) C Op maat door Felixa
~:) D Op maat door Felixa
~:) E Op maat door anonieme gever
~:) F Op maat door knoblauch6
~:) G Op maat door seasushi
~:) H Op maat door AllOfTheSameBlood
~:) I Pakket van anonieme gever
~:) J Op maat door ireth
O+ ~:) K Op maat door Sjaam
~:) L Op maat door littledrummergirl en Coolguy
~:) M Op maat door Nanuke
~:) N Pakket van werkgever door MizzEnroe
~:) O Op maat door Espri
O+ ~:) P Op maat door Jaleesajoia en Scorpie
~:) Q Beautypakket door Automatic
O+ ~:) R Speelgoed/knutsel/verwenpakketje door Automatic
~:) S Op maat door Marcelpetra1
~:) T Pakket van werkgever door kawa4
O+ ~:) U Verzorgingspakket door deerntie
~:) V Slagersbon (voor dat lekkere vlees bij de kerstdis) door knoblauch6
~:) W En nog een slagersbon! Ook van knoblauch6
O+ ~:) X Op maat door rijstebuiltje
~:) Y Wie de kleintjes niet eert... door de dochters van Marcelpetra1 én het DNA van ireth
~:) Z Voor de zoetekauw :9 van ehhe
~:) AA Op maat door Scorpie
~:) BB Op maat door Coolguy
~:) CC Op maat door nottuma en roerkoning
~:) DD Verzorgingspakketje en wat leesvoer door een anonieme FOK!ker
~:) EE Op maat door anonieme gever
~:) FF Op maat door anonieme gever
O+ ~:) GG Op maat door anonieme gevers
~:) HH Beautypakket voor man, vrouw of kind door Rockabella
~:) II Pakketje voor kinderen (want YskaFredriksson had te enthousiast ingekocht :+ )
~:) JJ Op maat door anonieme gever
~:) KK Op maat door Twinklestar001
~:) LL Op maat door anonieme gever
~:) MM Voor ieder wat wils door DJkoelkast+vriendin
~:) NN Op maat door MrUnchained en mysteryshopper
~:) OO Op maat door ioko
~:) PP En nog eentje op maat door ioko!
~:) QQ Op maat door Remco_h

>:O = aangeboden
~:) = gekoppeld
O+ ~:) = aangekomen!

[ Bericht 49% gewijzigd door Cat-astrophe op 13-12-2012 15:39:52 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119921542
Laatste posts:
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:47 schreef knoblaucha6 het volgende:
Zo'n muts heb je wel nodig, als het net zo'n beestenweer is als hier }:|
Ingepakt heb ik al, zie net dat er nog een paar voorgeknipte stukken plakband aan een stoel hangen _O- dus ga de boel maar eens opruimen hier.
Veel fröbelplezier vanavond Ys :*

(en ik moet nog 1 klein , door mij aan iemand lichtelijk iets opgedrongen ( :s) ) pakketje afmaken maar dat is bijna klaar, nog even mijn favo-winkel daarvoor bezoeken om iets op te halen en klaar is KlaraKnoblauch)

Kan ik me al aanmelden voor volgend jaar :+ O-)
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het is maar goed dat ik dus de boel even heb omgedraaid. Eerst gekeken wat ik had en daarna pas de stad in.. Oeps! Wat een bult met spullen heb ik al verzameld :p Als ik nu nog 4 cadeautjes fiks voor 2 pakketten, dan ben ik al klaar! En dan gaan ze allebei voor dit weekend op de post :p
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:00 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben bezig met inpakken :)
Ik moet alleen even een doos hebben voor één pakketje, haha.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
Herkenbaar :+
Manlief besteld nog wel eens computerzooi dus ik al wéken die stevige dozen daarvan bewaren, zijn geen van die bewaarde dozen de goeie maat, te groot, te klein, te plat te slap etc. :{ Zul je net zien.
(kijk je uit voor vergeten plakband, mijn haarbal liep net raar..... plakband dus _O- )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119921789
Nou wil ik even één ding met jullie delen: eerlijk gebeurd!
Ben hier bezig met een pakket dus heel de kamer vol met inpakpapier en spullen en doosjes, leg ik een paar ingepakte pakjes even op de grond om in de doos te gaan, komt mijn haarballetje met een bot, legt dat precies pál naast de pakjes en kruipt in haar mandje met een blik van : hé, die mag ook mee...
Goffer, ik smólt O+
Waar het stinkt is het warm.
pi_119922753
Grmbl. Wat kan ik toch slecht inpakken! En ik vrees dat mijn pakketje(s) over de 10kg gaan _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_119926996
Cat is dus nog naarstig op zoek naar tenminste 4 ontvangers :P

[ Bericht 3% gewijzigd door komrad op 04-12-2012 19:00:21 ]
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_119928111
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nou wil ik even één ding met jullie delen: eerlijk gebeurd!
Ben hier bezig met een pakket dus heel de kamer vol met inpakpapier en spullen en doosjes, leg ik een paar ingepakte pakjes even op de grond om in de doos te gaan, komt mijn haarballetje met een bot, legt dat precies pál naast de pakjes en kruipt in haar mandje met een blik van : hé, die mag ook mee...
Goffer, ik smólt O+
O+ O+
S. 2014
J. 2016
pi_119928680
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nou wil ik even één ding met jullie delen: eerlijk gebeurd!
Ben hier bezig met een pakket dus heel de kamer vol met inpakpapier en spullen en doosjes, leg ik een paar ingepakte pakjes even op de grond om in de doos te gaan, komt mijn haarballetje met een bot, legt dat precies pál naast de pakjes en kruipt in haar mandje met een blik van : hé, die mag ook mee...
Goffer, ik smólt O+
Awwww <3
pi_119930933
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nou wil ik even één ding met jullie delen: eerlijk gebeurd!
Ben hier bezig met een pakket dus heel de kamer vol met inpakpapier en spullen en doosjes, leg ik een paar ingepakte pakjes even op de grond om in de doos te gaan, komt mijn haarballetje met een bot, legt dat precies pál naast de pakjes en kruipt in haar mandje met een blik van : hé, die mag ook mee...
Goffer, ik smólt O+
aaaaaaaaah hoe lief is dat O+
Mag ik meesmelten?
pi_119931370
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:23 schreef knoblaucha6 het volgende:

Goffer, ik smólt O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:17 schreef gridjuh het volgende:

aaaaaaaaah hoe lief is dat O+
Mag ik meesmelten?
* kwiebuske grote pan pakt

:P
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_119931743
Gelukkig zijn er meer dan voldoende gevers! Ik red het echt niet.
Jullie zijn allemaal O+ en extra :* voor iedereen.
pi_119932860
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:34 schreef kahlie het volgende:
Gelukkig zijn er meer dan voldoende gevers! Ik red het echt niet.
Jullie zijn allemaal O+ en extra :* voor iedereen.
Dat je het wílde is al meer dan genoeg O+
Waar het stinkt is het warm.
pi_119932885
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:57 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Dat je het wílde is al meer dan genoeg O+
Thanks. O+
  dinsdag 4 december 2012 @ 22:37:24 #14
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119938867
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:57 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Dat je het wílde is al meer dan genoeg O+
Vinnik ook!

En harige majesteit is een skatje!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119940764
Ze is echt tóp.
Ik zei het al eerder, kon ik Hare Harige Hoogheid opdelen dan kon ik heel veel stukjes pure blijdschap, tevredenheid, malligheid en geluk rondsturen aan Fok!kers. Helaas wil de slager er niet aan meewerken ( :+ ) dus hou ik heel die 8 kilo pure tevredenheid, malligheid, geluk en al dat haar lekker heel egoïstisch heerlijk voor mezelf O+
Waar het stinkt is het warm.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:18:28 #16
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119940848
Oooh, 8 kilo dan kan ze nog verzonden worden voor 6,75 :P
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119940878
*proest*, kan weer mijn beeldscherm schoon gaan poetsen _O-
Waar het stinkt is het warm.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:20:43 #18
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119940933
Het blijft natuurlijk wel de vraag of het zo'n lief hondje blijft als ze rond gesmeten wordt bij PostNL :P

Dan maak ik straks blij het pakje open, hangt er een hond aan mijn arm ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119941927
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het blijft natuurlijk wel de vraag of het zo'n lief hondje blijft als ze rond gesmeten wordt bij PostNL :P

Dan maak ik straks blij het pakje open, hangt er een hond aan mijn arm ;)
Het geval bijt enkel in haar eigen botjes :P
Waar het stinkt is het warm.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:45:16 #20
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119941940
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:44 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Het geval bijt enkel in haar eigen botjes :P
Arm ding!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119941966
_O-
Waar het stinkt is het warm.
  woensdag 5 december 2012 @ 11:46:34 #22
389081 momidahtri
kids 3 engeltjes 1 bengeltje
pi_119950500
ook onze kerstman is een sinterklaas geworden. Onze zoon zal zijn ogen uitkijken als hij thuis komt. geen pakjesavond en toch pakjes. niet 1 maar een hele stapel. lieve anonieme gevers bedankt!! vanavond gaan we uitpakken voor nu alleen al genieten van de kadootjes. foto's volgen krijg ze voor nu niet geplaatst. ga ik op mijn gemak uitzoeken hoe dat werkt.
  woensdag 5 december 2012 @ 13:58:52 #23
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119955010
Spannend! Veel uitpakplezier en wij wachten wel op de (anonieme) foto's ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119962186
Hier in huis zijn ze niet altijd zo blij met mijn goede wil om een pakket te maken... We zijn namelijk de keukentafel al een tijdje kwijt.... Hij moet hier toch ergens liggen onder al deze cadeautjes, tasjes, bonnetjes, strikjes, cadeautjes, tasjes, stukjes inpakpapier, papiertjes, inpakpapierrollen, plakband rollen, cadeautjes, tasjes, bonnentjes, strikjes, pennen, dozen, stiften, cadeautjes, en zei ik al strikjes, cadeautjes, bonnetjes, inpakpapier en stiften?

O+ (Ze vinden het een top initiatief en hebben inmiddels allemaal al een steentje bij gedragen (cadeautje, verzendkosten betalen, niet mopperen op mijn zooi)) O+
  woensdag 5 december 2012 @ 17:45:51 #25
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_119963241
Zo... Mijn pakketje is ook onderweg ! O+
Kan niet wachten tot de ontvanger het binnen heeft, in de hoop dat het ook leuk wordt gevonden! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 5 december 2012 @ 17:50:59 #26
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_119963424
Mag je je ook opgeven als je vorig jaar al hebt meegedaan :@ (Mijn situatie is nog steeds hetzelfde helaas, ook nog steeds in ZW dus dit jaar ook geen pakketje van het werk ofzo)
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_119964194
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:50 schreef zwartedoos het volgende:
Mag je je ook opgeven als je vorig jaar al hebt meegedaan :@ (Mijn situatie is nog steeds hetzelfde helaas, ook nog steeds in ZW dus dit jaar ook geen pakketje van het werk ofzo)
Meen je dat nou? Wat aso... jij kan er toch niets aan doen dat het ZW is of is je contract ook al afgelopen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ze is echt tóp.
Ik zei het al eerder, kon ik Hare Harige Hoogheid opdelen dan kon ik heel veel stukjes pure blijdschap, tevredenheid, malligheid en geluk rondsturen aan Fok!kers. Helaas wil de slager er niet aan meewerken ( :+ ) dus hou ik heel die 8 kilo pure tevredenheid, malligheid, geluk en al dat haar lekker heel egoïstisch heerlijk voor mezelf O+
Ik wil trouwens ook wel 8kg hond... kunnen we d'r niet rondsturen? Iedereen een paar weekjes :D Zou tof zijn!
  woensdag 5 december 2012 @ 18:14:55 #28
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_119964252
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:13 schreef kahlie het volgende:

[..]

Meen je dat nou? Wat aso... jij kan er toch niets aan doen dat het ZW is of is je contract ook al afgelopen?

[..]

Ze hadden mijn contract al niet verlengd toen ik het aan mijn hart kreeg, dus nu alleen ZW via uwv
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_119964293
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:14 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Ze hadden mijn contract al niet verlengd toen ik het aan mijn hart kreeg, dus nu alleen ZW via uwv
Pfff... wat een stelletje... **** -O-
Anyways, er waren nog gevers die graag gekoppeld wilden worden volgens mij, dus volgens mij valt er nog wel wat te regelen!
  woensdag 5 december 2012 @ 18:25:40 #30
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_119964568
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:16 schreef kahlie het volgende:

[..]

Pfff... wat een stelletje... **** -O-
Anyways, er waren nog gevers die graag gekoppeld wilden worden volgens mij, dus volgens mij valt er nog wel wat te regelen!
Ik wacht braaf af.. :@
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  woensdag 5 december 2012 @ 22:09:09 #31
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_119975615
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:46 schreef momidahtri het volgende:
ook onze kerstman is een sinterklaas geworden. Onze zoon zal zijn ogen uitkijken als hij thuis komt. geen pakjesavond en toch pakjes. niet 1 maar een hele stapel. lieve anonieme gevers bedankt!! vanavond gaan we uitpakken voor nu alleen al genieten van de kadootjes. foto's volgen krijg ze voor nu niet geplaatst. ga ik op mijn gemak uitzoeken hoe dat werkt.
Ik ben momidahtri even ter hulp geschoten en heb van haar de foto gekregen om hier te plaatsen. Hier dus de inhoud van het pakket wat bij momidahtri is afgeleverd! O+

❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 5 december 2012 @ 22:11:19 #32
389081 momidahtri
kids 3 engeltjes 1 bengeltje
pi_119975734
dank je ireth!! een prachtpakket
pi_119978968
oh gezellig O+ sintpakjes
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119984179
Tot laat in de nacht cadeautjes inpakken.. O+

En dan ook nog zien dat het opeens helemaal wit is buiten! :D als dat geen voorteken is voor een goede kerst weet ik het ook niet meer :D!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 december 2012 @ 07:16:07 #35
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_119984823
Ah wat leuk die foto! O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 6 december 2012 @ 08:10:27 #36
389081 momidahtri
kids 3 engeltjes 1 bengeltje
pi_119985176
na een hele gezellige pakjesavond/middag waarin we allemaal erg werden verwent. Kan ik aan het bakken heb werkelijk alles gekregen om cupcakes te maken zelfs de cupcakemaker.

of dit niet genoeg was kwamen er na 20.00 uur ook nog eens 2 pieten met een volle boodschappentas met allemaal boodschappen en waardebonnen voor de plaatstelijke slager , bakker en groenteboer. ben niet vlug overdonderd maar deze keer hadden ze me te pakken.

beide pakketten zijn gegeven door anonieme gevers.

onze zoon wist niet wat hem over kwam en was helemaal overdonderd door dit alles.
alle mensen die hier aan meegewerkt hebben bedankt. toch een lichtpuntje in deze donkere decembermaand
  donderdag 6 december 2012 @ 08:17:25 #37
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119985259
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 02:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Tot laat in de nacht cadeautjes inpakken.. O+

En dan ook nog zien dat het opeens helemaal wit is buiten! :D als dat geen voorteken is voor een goede kerst weet ik het ook niet meer :D!
_O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_119985439
*O* het uitpakseizoen is begonnen :P
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_119985489
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 08:32 schreef komrad het volgende:
*O* het uitpakseizoen is begonnen :P
ja heerlijk O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 december 2012 @ 09:15:03 #40
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_119986207
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 08:10 schreef momidahtri het volgende:
na een hele gezellige pakjesavond/middag waarin we allemaal erg werden verwent. Kan ik aan het bakken heb werkelijk alles gekregen om cupcakes te maken zelfs de cupcakemaker.

of dit niet genoeg was kwamen er na 20.00 uur ook nog eens 2 pieten met een volle boodschappentas met allemaal boodschappen en waardebonnen voor de plaatstelijke slager , bakker en groenteboer. ben niet vlug overdonderd maar deze keer hadden ze me te pakken.

beide pakketten zijn gegeven door anonieme gevers.

onze zoon wist niet wat hem over kwam en was helemaal overdonderd door dit alles.
alle mensen die hier aan meegewerkt hebben bedankt. toch een lichtpuntje in deze donkere decembermaand
Ik mis hier de Like-knop O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_119987243
quote:
17s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:15 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik mis hier de Like-knop O+
+1
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 6 december 2012 @ 15:08:27 #42
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_119996927
Mijn pakketje is ook klaar! *O*


Het ziet er idd wel erg gezellig uit, al die pakjes O+

[ Bericht 34% gewijzigd door Ehhe op 06-12-2012 15:18:00 ]
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 15:15:11 #43
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_119997151
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:08 schreef Ehhe het volgende:
Mijn pakketje is ook klaar! *O*
het is niet zo 'veel' en 'groot' als ik hier wel zie, daar voel ik me dan wel weer n beetje lullig over :o :@

Het ziet er idd wel erg gezellig uit, al die pakjes O+
Noh, waarom zou je je lullig voelen? Ik weet heel erg zeker dat de ontvanger er ongelooflijk blij mee is, wat het ook is, want het gebaar is al meer dan de helft van de warmte die je iemand er mee geeft.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 6 december 2012 @ 15:17:45 #44
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_119997235
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:15 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Noh, waarom zou je je lullig voelen? Ik weet heel erg zeker dat de ontvanger er ongelooflijk blij mee is, wat het ook is, want het gebaar is al meer dan de helft van de warmte die je iemand er mee geeft.
Is ook wel weer zo. :).

Dus: Mijn pakketje is klaar! *O*
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_119999330
Het maakt toch niet uit wát er in een pakket zit? Het gaat er toch om dat iemand moeite voor een ander doet en dat die ander vanuit het hart gunt? De kerstgedachte bestaat niet uit hoeveel pegels we uitgeven aan een ander maar om hoeveel aandacht er besteed is aan iets voor jouw ontvanger te doen :Y
En leuk is het altijd, een pakket krijgen _O_
(en een pakket maken en samenstellen is nog véél leukerderderder zegt het rund wat allang blij is dat ze bijna kláár is met de pakketten maken :@ )

(voor hét pakket ben ik hartstikke klaar, dat staat helemaal klaar voor de lieve vervoerdames, voor een klein alternatief pakketje bijna klaar maar deze huppelmuts- troela verstapte zich vanmorgen grandioos en loopt dus met een toch al slechte knie nu helemaal te strompelen en aangezien het de "gas- én rem" knie is rij ik even beter niet, auwa }:| )
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 6 december 2012 @ 17:12:15 #46
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_120001986
Ja, ik snap het ook wel. Het gaat er niet om wát het is, het gaat om de gedachte. Ik ben zelf ook echt zo, altijd blij als iemand wat voor mij heeft gedaan/gemaakt! En nu ben ik er ineens onzeker over. Maar ik ben al overtuigd! :D

Zondag gaat hij met de 'pakkettentaxi' mee! *O*
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_120002805
Pakkettentaxi O+
dat wordt nog eens gepromoveerd tot FOK!woord van het jaar ^O^
Waar het stinkt is het warm.
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 17:40:58 #48
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120003121
Ingekort tot Paxi :9
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_120004058
^O^ Zolang het maar niet "Paktax" wordt :X _O-
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 6 december 2012 @ 18:14:20 #50
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_120004333
wat gezellig hier, helemaal vergeten hier te kijken en zijn we al op de derde topic wowww w/
pi_120006130
Over gezellig gesproken, dit exemplaar wat al eerder aangehaald is ga ik niet (op)delen laat stáán ronddelen O+
Dat is nou het enigste wat ik nooit ooit zal weggeven en zeg mij maar eens dat ik ongelijk heb ;)

Maar zolang ze een big smile op gezichten geeft wat ze in real live ook doet mogen jullie haar virtueel even lenen, bij deze dus.



[ Bericht 12% gewijzigd door knoblaucha6 op 06-12-2012 19:09:43 ]
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 6 december 2012 @ 19:02:39 #52
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120006326
Grote rat zeg, en harig ook !

;)
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120007591
aaaah ik heb dr even virtueel kennis laten maken met onze Pepper!
Dus bij deze een poot en een lebber van pepper
pi_120008614
Wat een schatje!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 december 2012 @ 19:54:30 #55
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120008942
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
Over gezellig gesproken, dit exemplaar wat al eerder aangehaald is ga ik niet (op)delen laat stáán ronddelen O+
Dat is nou het enigste wat ik nooit ooit zal weggeven en zeg mij maar eens dat ik ongelijk heb ;)

Maar zolang ze een big smile op gezichten geeft wat ze in real live ook doet mogen jullie haar virtueel even lenen, bij deze dus.

[ afbeelding ]
Hoi HHH :W
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_120009043
Hare Harige Hoogheid says hi back :W
Waar het stinkt is het warm.
pi_120009378
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 08:32 schreef komrad het volgende:
*O* het uitpakseizoen is begonnen :P
Die gaat in de TT! _O_

Inmiddels heb ik al een paar T&T codes via PM ontvangen dus er zijn nog meer pakjes onderweg..... *)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120009448
ik vind het zooo loei en loei spannend he hahahahahaha
pi_120009565
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Die gaat in de TT! _O_

Inmiddels heb ik al een paar T&T codes via PM ontvangen dus er zijn nog meer pakjes onderweg..... *)
is een ander smiley voor aangekomen pakketten een optie? dan kunnen we de voortgang bijhouden :P
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_120010029
Goed idee van die t&t codes doorgeven aan de modjes ( ;) O-) )Ik gaf ze wel altijd door aan de "slachtoffers" maar gezien het feit dat soms deze en gene anoniem willen blijven is dat een prima check.
Maar gelukkig voor mijn pakket voor iemand hier hebben Bar en co geen t&t code nodig, die zijn véél betrouwbaarder dan de post _O_
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 6 december 2012 @ 20:19:06 #61
386633 Adnap
I love Life !
pi_120010274
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
Over gezellig gesproken, dit exemplaar wat al eerder aangehaald is ga ik niet (op)delen laat stáán ronddelen O+
Dat is nou het enigste wat ik nooit ooit zal weggeven en zeg mij maar eens dat ik ongelijk heb ;)

Maar zolang ze een big smile op gezichten geeft wat ze in real live ook doet mogen jullie haar virtueel even lenen, bij deze dus.

[ afbeelding ]
Ohhhhhhhhhh lief !!!
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  donderdag 6 december 2012 @ 20:19:30 #62
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120010291
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:04 schreef trampolientje het volgende:
ik vind het zooo loei en loei spannend he hahahahahaha
Just you wait...
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120010382
Ben geduldig hoor scorp maar spannend vind ik het wel :)
pi_120010401
Zeau, de nieuwste aanmeldingen verwerkt (waaronder Zwartedoos) en nu zijn -als ik alle info binnen heb gekregen- alle pakketten verdeeld. *O*

Al is er vaak uit een klein hoekje nog wel eentje te halen als er zich nog een ontvanger meldt. ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120010440
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:06 schreef komrad het volgende:

[..]

is een ander smiley voor aangekomen pakketten een optie? dan kunnen we de voortgang bijhouden :P
Moet ik dat óók nog bijhouden. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120010518
Leuk is dat hè, die ontvangers welke geen idee hebben wat er in dat pakket zit en zich lopen te verkneukelen en de gevers welke zich net zo hard zitten te verkneukelen en ook weer zo benieuwd zijn hoe het vált.
Over een week weten zowel mijn "slachtoffer" als ik hoe en wat en écht, het staat al breed klaar en ik zit al compleet in totale stress spanning.
Waar het stinkt is het warm.
pi_120010578
Wat een pakketten die al klaar zijn zeg, jemig. Ik ben ook wel begonnen maar klaar is het allemaal nog niet. Wel leuk om te lezen hoe blij mensen er allemaal mee zijn, wordt er warm van. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_120010603
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Zeau, de nieuwste aanmeldingen verwerkt (waaronder Zwartedoos) en nu zijn -als ik alle info binnen heb gekregen- alle pakketten verdeeld. *O*

Al is er vaak uit een klein hoekje nog wel eentje te halen als er zich nog een ontvanger meldt. ;)
Tóp!

Hulde aan jou voor al dat georganizeer, driewerf hulde _O_ _O_ _O_
Chocolaatje erbij? ;)
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 6 december 2012 @ 20:25:28 #69
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120010676
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
Over gezellig gesproken, dit exemplaar wat al eerder aangehaald is ga ik niet (op)delen laat stáán ronddelen O+
Dat is nou het enigste wat ik nooit ooit zal weggeven en zeg mij maar eens dat ik ongelijk heb ;)

Maar zolang ze een big smile op gezichten geeft wat ze in real live ook doet mogen jullie haar virtueel even lenen, bij deze dus.

[ afbeelding ]
Valt ze te koppelen aan ZKZ? (Zijne Koninklijke Zwabber)

❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120010719
hoe plaats je fotoos hier? ik zoek nog een huwelijkskandidaat voor onze prullenbak zodra zij d ehuwbare leeftijd heeft bereikt
  donderdag 6 december 2012 @ 20:27:14 #71
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120010775
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:26 schreef trampolientje het volgende:
hoe plaats je fotoos hier? ik zoek nog een huwelijkskandidaat voor onze prullenbak zodra zij d ehuwbare leeftijd heeft bereikt
Zorgen dat ie ergens online staat en dan klikken op picture.png en daar het internetadres invullen!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120010789
*kuch*

Zullen we de SC hier beperken tot pakkettengejubel en de zwabbers en hoogheden verwijzen naar de SC? :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 6 december 2012 @ 20:28:27 #73
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120010851
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:27 schreef Cat22 het volgende:
*kuch*

Zullen we de SC hier beperken tot pakkettengejubel en de zwabbers en hoogheden verwijzen naar de SC? :*
Ja hoor dat heb ik weer! Gisteren gaat het continue over het schattigheidsgehalte van HKH en ik post mijn ZKZ en we worden verbannen! :(

:P
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120010898
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:24 schreef Nanuke het volgende:
Wat een pakketten die al klaar zijn zeg, jemig. Ik ben ook wel begonnen maar klaar is het allemaal nog niet. Wel leuk om te lezen hoe blij mensen er allemaal mee zijn, wordt er warm van. :)
Voor je eigen idee is een pakket nooit klaar want: kan niet nog dit, vnd hij/zij dát misschien nog leuk en als de doos weg is: oh, dit was ook nog leuk geweest en ah, waarom heb ik dát er niet nog bij gedaan...
met als resultaat dat je beter een kleine vrachtwagen kunt laten aanrukken dan een pakket te sturen maar hé, in dat pakket ligt in een hoekje van de doos heel stilletjes veel aandacht, een stukje vriendschap en inzet voor je ontvanger verstopt en laat dát nou eigenlijk het mooiste deel van de doos zijn ;)
Waar het stinkt is het warm.
pi_120010973
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:28 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ja hoor dat heb ik weer! Gisteren gaat het continue over het schattigheidsgehalte van HKH en ik post mijn ZKZ en we worden verbannen! :(

:P
Toen waren Liesje of ik er vast niet. ~O>
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120011010
alleen even ter test dan houd ik op over onze lekkerigheid!
pi_120011063
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:29 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Voor je eigen idee is een pakket nooit klaar want: kan niet nog dit, vnd hij/zij dát misschien nog leuk en als de doos weg is: oh, dit was ook nog leuk geweest en ah, waarom heb ik dát er niet nog bij gedaan...
met als resultaat dat je beter een kleine vrachtwagen kunt laten aanrukken dan een pakket te sturen maar hé, in dat pakket ligt in een hoekje van de doos heel stilletjes veel aandacht, een stukje vriendschap en inzet voor je ontvanger verstopt en laat dát nou eigenlijk het mooiste deel van de doos zijn ;)
en nu snif ik een traantje weg,mooi heel mooi omschreven
pi_120011206
Cat heeft gelijk dus daarom mijn betoog hoe een hond een mens kan laten glimlachen, al is het maar met een foto, wég. Die hond past nl (gelukkig) niet in een pakketje :+

(sorry Cat maar baasjes en hun honden is haast nog erger dan ouders met hun kinderen, die blijven bezig :* )

[ Bericht 38% gewijzigd door knoblaucha6 op 06-12-2012 20:40:43 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_120011793
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Moet ik dat óók nog bijhouden. _O-
dat doe je toch al, want zo ben je :) jij wil echt wel weten hoeveel pakketten er nog aan moeten komen :P
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_120011938
Cat rust niet vóór alles is geregeld en vooral aangekomen en dat mág ook want heel dat gefröbel harerzijds vergt , wát zeg ik, vréét energie en dat wil je ook weten dat alles goed is. Logisch.
Waar het stinkt is het warm.
pi_120012217


echt de allerrrrr laatste keeerrrr
pi_120012229
i give up
  donderdag 6 december 2012 @ 20:54:27 #83
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120012380
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:51 schreef trampolientje het volgende:
[ afbeelding ]

echt de allerrrrr laatste keeerrrr
Je hebt de link van het hele album gepakt. Je moet echt de link van de foto zelf hebben!

Das deze:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MB7NQZCG.jpg
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120012476
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:22 schreef knoblaucha6 het volgende:
Leuk is dat hè, die ontvangers welke geen idee hebben wat er in dat pakket zit en zich lopen te verkneukelen en de gevers welke zich net zo hard zitten te verkneukelen en ook weer zo benieuwd zijn hoe het vált.
Over een week weten zowel mijn "slachtoffer" als ik hoe en wat en écht, het staat al breed klaar en ik zit al compleet in totale stress spanning.
Ik voel me nu echt een slachtoffer :| maar kan niet wachten tot donderdag hoop dat ik op tijd thuis ben, maar ze hebben mijn nummer :)
pi_120012631
Geduld is een schone (doch heikele) zaak.
(en heb de "doos" weer open gerukt want ik zag weer wat in een winkel "wat óók leuk" is ....) :{
Het wordt tijd dat het pakket weg komt hier dus ga de hele doos morgen stevig inpakken zodat ik er niet meer áán kan komen :P

edit: ik mag van man niet meer proppen, in zijn woorden: het is toch mooi zo dus hou nou maar een keer op anders verziek je het spontane 8-)
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 6 december 2012 @ 21:07:19 #86
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120013128
Waarom is die leuke agenda van YskaFredriksson nou nog niet vergeven? -O-
Kaleidoscopiklimax
pi_120013255
yay Cat, aankomstsmileys *O*
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_120013611


;)
Waar het stinkt is het warm.
pi_120013786
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:07 schreef RadioSlut het volgende:
Waarom is die leuke agenda van YskaFredriksson nou nog niet vergeven? -O-
Die gaat vast nog weg want, hij is leuk!
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 6 december 2012 @ 21:19:26 #90
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_120013796
Hahahahaha.. Knoblaucha die is tof! O+ :)

Mag er een O+ achter mijn naam?
Ik zie dat mijn pakket dat ik gister om 17:00 uur aanbood al is afgeleverd bij mijn ontvanger! :)

Het is aan de ontvanger zelf of die zich wil melden! O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_120013924
Súper en die O+ is toch echt de mooiste smilie voor bevestiging van ontvangst :Y
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 6 december 2012 @ 21:28:43 #92
295291 Essiejj
Toonaangevend.
pi_120014313
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:12 schreef Ehhe het volgende:
Ja, ik snap het ook wel. Het gaat er niet om wát het is, het gaat om de gedachte. Ik ben zelf ook echt zo, altijd blij als iemand wat voor mij heeft gedaan/gemaakt! En nu ben ik er ineens onzeker over. Maar ik ben al overtuigd! :D

Zondag gaat hij met de 'pakkettentaxi' mee! *O*
Ik weet 100% zeker dat je je geen zorgen hoeft te maken, dat je diegene al heel blij maakt door naar iets uit te kijken in wat mindere tijden :Y O+
Het is niet wat je denkt dat ik zoek.
  donderdag 6 december 2012 @ 21:28:45 #93
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120014316
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:19 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Die gaat vast nog weg want, hij is leuk!
Inderdaad, het zou heel zonde zijn als die niet vergeven zou worden!
Kaleidoscopiklimax
pi_120014520
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:28 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Inderdaad, het zou heel zonde zijn als die niet vergeven zou worden!
Yska weet dat er al een ontvanger is als blijkt dat de agenda niet vergeven gaat worden. O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:09 schreef komrad het volgende:
yay Cat, aankomstsmileys *O*
Astu!

Ik wilde eerst deze *O* maar dan wordt die post de komende weken wel erg hysterisch. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 6 december 2012 @ 21:34:36 #95
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120014643
Of de ~:) vervangen voor een *O* als het afgeleverd is. Dat de ~:) er dan uitgaat?
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120015083
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:34 schreef Ireth het volgende:
Of de ~:) vervangen voor een *O* als het afgeleverd is. Dat de ~:) er dan uitgaat?
En dan heb je een sepo met *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Vond ik toch wat te druk en hysterisch. :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120015103
En de ~:) is lief!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 6 december 2012 @ 21:44:21 #98
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120015180
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:42 schreef Cat22 het volgende:
En de ~:) is lief!
:Y Maar hysterisch mag! :P Het is ook hysterisch allemaal!!!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120015221
waar komt dat arsenaal aan kerstsmileys eigenlijk vandaan?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_120015346
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:44 schreef Ireth het volgende:

[..]

:Y Maar hysterisch mag! :P Het is ook hysterisch allemaal!!! [ afbeelding ]
Hysterisch, hysterisch, doe niet zo hysterisch ( :P ), niemand wordt hysterisch van een aangekomen pakket, ben je mal dus hoezo hysterisch *O* *O* *O*
Waar het stinkt is het warm.
pi_120015396
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:45 schreef komrad het volgende:
waar komt dat arsenaal aan kerstsmileys eigenlijk vandaan?
Deze staan gewoon in de smiliebulk ~:) >:O en verder heel veel op oa photobucket
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 6 december 2012 @ 21:51:14 #102
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120015524
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:47 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Hysterisch, hysterisch, doe niet zo hysterisch ( :P ), niemand wordt hysterisch van een aangekomen pakket, ben je mal dus hoezo hysterisch *O* *O* *O*
Wij zijn helemaal niet hysterisch!!!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120015588
_O-
Waar het stinkt is het warm.
pi_120015940
Pakketje ontvangen: Zou een vaste smile moeten kúnnen zijn in deze dagen :P

Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 6 december 2012 @ 22:10:42 #105
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_120016557
Die roze *O* zijn volgens mij gedoopt tot "Jompelmeisjes"
Staat volgens mij in de FOK!-wiki..

Kan me herinneren dat er ooit nog een gedichtje bijzat inde trend van:

Vanonder blad'ren, mos en aard
Plopt plots een roze sliertjesbal
En floep, ineens daar nog zo één
Wat is er dan-'t geval?

Er klonk ver weg een noodsignaal
Dus kruipt vlug uit haar holletje
Een meisje nog besmeurd met zand
Twee staartjes op haar bolletje.

Het is het Jompelmeisje, heus!
Ze komt voor jou speciaal
Doe mee dus, allemaal!

Copyright, voor Jompelmeisje
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_120019490
  donderdag 6 december 2012 @ 23:34:51 #107
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120020608
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:07 schreef RadioSlut het volgende:
Waarom is die leuke agenda van YskaFredriksson nou nog niet vergeven? -O-
Als ie niet vergeven wordt dan heb ik al iemand die m krijgt hoor ;) al heb ik eerst weer een nieuw cs pakketje nodig anders kan ik het niet eens maken :P
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:19:38 #108
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120037457
De doos is vol




Ingepakt



En verstuurd

Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120037734
Nice Yska ^O^
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:57:18 #110
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120038958
Zal het pakketje al aangekomen zijn, ik heb m om 14:08 betaald! Ze doen dat gewoon per directe lijndienst met een helicopter toch! ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:11:56 #111
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_120039563
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zal het pakketje al aangekomen zijn, ik heb m om 14:08 betaald! Ze doen dat gewoon per directe lijndienst met een helicopter toch! ;)
voor jou wel!! :+
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:23:22 #112
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120039948
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:11 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

voor jou wel!! :+
Daar ging ik ook wel vanuit, prinsesje als ik ben!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120043676
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:23 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Daar ging ik ook wel vanuit, prinsesje als ik ben!
waar blijven de foto's dan :P
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_120044098
Lieve lieve kerstman,
Namens mijn moeder moet ik hier een berichtje plaatsen,
Ze heeft net het mooie pakket mogen ontvangen,

U had niet iemand blijer kunnen maken.
Ik had het geheim kunnen houden dus de verassing is zeer groot.
Ook bedankt voor de lieve tekst in het kaartje.
Tot tranen geroerd!!

Nogmaals ze is er heel heel blij mee!

En ik wil mijn dank ook uitspreken dat jullie mijn moeder zo blij hebben gemaakt.
Nogmaals dank!!

Foto van het mooie pakket.
http://img832.imageshack.us/img832/4079/fotos171.jpg (copy/paste deze link)
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:29:26 #115
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120045284
Foto van diana geeft error
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Moderator vrijdag 7 december 2012 @ 17:31:31 #116
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120045382


Voortaan gewoon even op imgur zetten ^O^
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_120045854
Mooi pakket!!!!! <3
pi_120047815
~:) OPROEP! ~:)

Er heeft zich een anonieme gever gemeld die graag een pakket sponsort maar niet in de gelegenheid is om zelf de boodschappen te doen.

Wie o wie zou in overleg met deze persoon voor boodschappenengel willen spelen? PM mij en dan breng ik jullie met elkaar in contact.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 december 2012 @ 18:54:07 #119
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120048459
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:00 schreef diana1980 het volgende:
Lieve lieve kerstman,
Namens mijn moeder moet ik hier een berichtje plaatsen,
Ze heeft net het mooie pakket mogen ontvangen,

U had niet iemand blijer kunnen maken.
Ik had het geheim kunnen houden dus de verassing is zeer groot.
Ook bedankt voor de lieve tekst in het kaartje.
Tot tranen geroerd!!

Nogmaals ze is er heel heel blij mee!

En ik wil mijn dank ook uitspreken dat jullie mijn moeder zo blij hebben gemaakt.
Nogmaals dank!!

Foto van het mooie pakket.
[ http://img832.imageshack.us/img832/4079/fotos171.jpg (copy/paste deze link) ]
Wat een mooi pakket O+ Hartstikke leuk! ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 7 december 2012 @ 18:56:15 #120
386633 Adnap
I love Life !
pi_120048529
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:00 schreef diana1980 het volgende:
Lieve lieve kerstman,
Namens mijn moeder moet ik hier een berichtje plaatsen,
Ze heeft net het mooie pakket mogen ontvangen,

U had niet iemand blijer kunnen maken.
Ik had het geheim kunnen houden dus de verassing is zeer groot.
Ook bedankt voor de lieve tekst in het kaartje.
Tot tranen geroerd!!

Nogmaals ze is er heel heel blij mee!

En ik wil mijn dank ook uitspreken dat jullie mijn moeder zo blij hebben gemaakt.
Nogmaals dank!!

Foto van het mooie pakket.
[ http://img832.imageshack.us/img832/4079/fotos171.jpg (copy/paste deze link) ]
Wat fijn dat ze er zo van geniet ! Geniet jij lekker mee !
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_120048923
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:00 schreef diana1980 het volgende:
Lieve lieve kerstman,
Namens mijn moeder moet ik hier een berichtje plaatsen,
Ze heeft net het mooie pakket mogen ontvangen,

U had niet iemand blijer kunnen maken.
Ik had het geheim kunnen houden dus de verassing is zeer groot.
Ook bedankt voor de lieve tekst in het kaartje.
Tot tranen geroerd!!

Nogmaals ze is er heel heel blij mee!

En ik wil mijn dank ook uitspreken dat jullie mijn moeder zo blij hebben gemaakt.
Nogmaals dank!!

Foto van het mooie pakket.
[ http://img832.imageshack.us/img832/4079/fotos171.jpg (copy/paste deze link) ]
Wat lief O+

En geweldig dat er dit jaar weer zoveel mensen meedoen _O_
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 7 december 2012 @ 19:24:50 #122
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120049455
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:35 schreef Cat22 het volgende:
~:) OPROEP! ~:)

Er heeft zich een anonieme gever gemeld die graag een pakket sponsort maar niet in de gelegenheid is om zelf de boodschappen te doen.

Wie o wie zou in overleg met deze persoon voor boodschappenengel willen spelen? PM mij en dan breng ik jullie met elkaar in contact.
Yska wipt heen en weer op de stoel, ikke wil wel! :D:D:D ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120049570
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:24 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Yska wipt heen en weer op de stoel, ikke wil wel! :D:D:D ;)
Je bent erbij! *O*

Als anderen eventueel ook willen shoppen, kun je me altijd laten weten. Wie weet melden zich nog gevers die er ook geen tijd voor hebben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 7 december 2012 @ 19:29:55 #124
378088 Senzune
Te gek voor woorden
pi_120049646
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je bent erbij! *O*

Als anderen eventueel ook willen shoppen, kun je me altijd laten weten. Wie weet melden zich nog gevers die er ook geen tijd voor hebben.
Zet mij maar op de lijst, ik vind dit zo'n leuke/goede aktie.
pi_120049703
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:29 schreef Senzune het volgende:

[..]

Zet mij maar op de lijst, ik vind dit zo'n leuke/goede aktie.
Top! ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120050820
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:00 schreef diana1980 het volgende:
Lieve lieve kerstman,
Namens mijn moeder moet ik hier een berichtje plaatsen,
Ze heeft net het mooie pakket mogen ontvangen,

U had niet iemand blijer kunnen maken.
Ik had het geheim kunnen houden dus de verassing is zeer groot.
Ook bedankt voor de lieve tekst in het kaartje.
Tot tranen geroerd!!

Nogmaals ze is er heel heel blij mee!

En ik wil mijn dank ook uitspreken dat jullie mijn moeder zo blij hebben gemaakt.
Nogmaals dank!!

Foto van het mooie pakket.
[ http://img832.imageshack.us/img832/4079/fotos171.jpg (copy/paste deze link) ]
O+
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:15:12 #127
378088 Senzune
Te gek voor woorden
pi_120051718
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Top! ^O^
Krijg dan een berichtje van jou?

En kan ik ook iemand nomineren? Ik kan natuurlijk zelf wel een kerstpakket voor haar maken maar dan weet ze ook dat het van mij afkomt. Ik zou het leuk vinden als het via iemand anders gaat. :@
pi_120052471
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:15 schreef Senzune het volgende:

[..]

Krijg dan een berichtje van jou?

En kan ik ook iemand nomineren? Ik kan natuurlijk zelf wel een kerstpakket voor haar maken maar dan weet ze ook dat het van mij afkomt. Ik zou het leuk vinden als het via iemand anders gaat. :@
Je hebt PM.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120053235
druk bezig met spullen kopen voor t pakket!
suck my asshole taco bender
pi_120059152
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:48 schreef Remco_h het volgende:
druk bezig met spullen kopeninpakken voor t pakket!
:):)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  zaterdag 8 december 2012 @ 09:59:22 #131
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120067922

Pakketbezorger is onderweg!

Update: pakket is afgeleverd! :D

[ Bericht 25% gewijzigd door YskaFredriksson op 08-12-2012 14:35:09 ]
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120075387
psssst......Onze kerstengel is onderweg naar ons!!!!
De andere kerstengel reist vast op haar schouder mee.
Ik zal fotoos plaatsen vanavond!
Mn hart klopt als dat van een kind de avond voor het jarig is ahhahahahahah
pi_120078521
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:25 schreef trampolientje het volgende:
psssst......Onze kerstengel is onderweg naar ons!!!!
De andere kerstengel reist vast op haar schouder mee.
Ik zal fotoos plaatsen vanavond!
Mn hart klopt als dat van een kind de avond voor het jarig is ahhahahahahah
Ik kan je zeggen, als moeder van de shopper, JULLIE GAAN BLIJ WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
  zaterdag 8 december 2012 @ 17:24:52 #134
386633 Adnap
I love Life !
pi_120078727
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:25 schreef trampolientje het volgende:
psssst......Onze kerstengel is onderweg naar ons!!!!
De andere kerstengel reist vast op haar schouder mee.
Ik zal fotoos plaatsen vanavond!
Mn hart klopt als dat van een kind de avond voor het jarig is ahhahahahahah
Heel heel veel plezier en ik kijk uit naar de foto's !!
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  zaterdag 8 december 2012 @ 17:31:54 #135
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120078929
Tijd voor pics _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120078957
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:31 schreef Scorpie het volgende:
Tijd voor pics _O_
ja echt he! Ben zo benieuwd. Ben met Jaleesa mee geweest op shoppingexpeditie!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
  zaterdag 8 december 2012 @ 17:35:41 #137
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120079036
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:33 schreef MoniqueB1965 het volgende:

[..]

ja echt he! Ben zo benieuwd. Ben met Jaleesa mee geweest op shoppingexpeditie!
En moeders zag dat het goed was.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120079058
Yep, als die mensen niet blij zijn, dan weet ik het niet meer!

[ Bericht 0% gewijzigd door MoniqueB1965 op 08-12-2012 18:00:57 ]
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_120079128
foto's verwacht ik pas morgen, die hebben wel ff nodig om uit te pakken hahahahahahaha
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_120079192
kan trouwens niet wachten tot ons pakket arriveert, ben zo benieuwd!
Weet helaas niet wie onze lieve kerstschat is
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_120079469
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:36 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Yep, als die mensen niet blij zijn, dan weet ik het niet meer!
Dat is nogal een uitspraak. :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120079484
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat is nogal een uitspraak. :o
maar wel een terechte uitspraak :Y
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_120079630
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:49 schreef MoniqueB1965 het volgende:

[..]

maar wel een terechte uitspraak :Y
Persoonlijk denk ik dat je mensen niet kunt dwingen om er blij mee te zijn. Ik hoop het natuurlijk wel en ik weet zeker dat jullie er veel tijd en moeite in hebben gestoken.

Maar laat de gedachte: 'iets doen voor een ander' alsjeblieft centraal blijven staan en niet je eigen verwachting over hoe het ontvangen gaat worden. Want dat legt weer druk op de ontvangers, die het vaak al zo moeilijk vinden om om hulp te vragen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120079664
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:54 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat je mensen niet kunt dwingen om er blij mee te zijn. Ik hoop het natuurlijk wel en ik weet zeker dat jullie er veel tijd en moeite in hebben gestoken.

Maar laat de gedachte: 'iets doen voor een ander' alsjeblieft centraal blijven staan en niet je eigen verwachting over hoe het ontvangen gaat worden. Want dat legt weer druk op de ontvangers, die het vaak al zo moeilijk vinden om om hulp te vragen.
Vind je reactie erg vergezocht! Ik wil natuurlijk niemand ergens toe dwingen. Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat het een toppakket is!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_120080154
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:55 schreef MoniqueB1965 het volgende:

[..]

Vind je reactie erg vergezocht! Ik wil natuurlijk niemand ergens toe dwingen. Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat het een toppakket is!
De lol is er voor mij alweer van af! Hoop dat de ontvangers blij zijn! Ik haak af!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_120080203
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:55 schreef MoniqueB1965 het volgende:

[..]

Vind je reactie erg vergezocht! Ik wil natuurlijk niemand ergens toe dwingen. Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat het een toppakket is!
elk pakket is een toppakket. als het goed is is elk pakket namelijk met liefde gemaakt ;)
pi_120080548
Ik ben het wel met Cat eens. Maar als je maar ineens tig hier komt om te gloriëren over jouw pakket wat jij geshopt hebt is de aandacht meer naar jezelf als shopper dan voor de ontvanger.
Hé, en om wie gaat de hele pakkettenaktie nou?
Juist!
En wat Loecje zegt klopt verder helemaal, het moet een pakket uit spontaniteit voor een ander zijn, vanuit dat oogpunt met liefde gemaakt.
Maar hé, het is haast kerst ~:) dus *O* fijn dat de aktie weer tóp is O+
Waar het stinkt is het warm.
pi_120080668
ook de
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ben het met Cat eens. Maar als je maar ineens tig hier komt om te gloriëren over jouw pakket wat jij geshopt hebt is de aandacht meer naar jezelf als shopper dan voor de ontvanger.
Hé, en om wie gaat de hele pakkettenaktie nou?
Juist!
En wat Loecje zegt klopt verder helemaal.
Maar hé, het is haast kerst ~:)
Ook deze reactie gaat nergens over. Ik kom niet glorieën over MIJN pakket wat IK geshopt heb.
Als je goed leest gaat het om het pakket van scorpie en Jaleesa.

En mensen ik wilde alleen maar aangeven dat ik het een toppakket vind. THATS ALL!!!!
wat een gezeik zeg.

Nogmaals ik haak af. De kerstgedachte is voor mij verziekt! DANK ALLE DAARVOOR!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:35:34 #149
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120080746
Goed, dit was dus ook weer de laatste keer dat ik zoiets doe. Verzuurde reacties weer van cat en knoblau, weet weer hoe laat het is.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120080841
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:35 schreef Scorpie het volgende:
Goed, dit was dus ook weer de laatste keer dat ik zoiets doe. Verzuurde reacties weer van cat en knoblau, weet weer hoe laat het is.
:Y dat bedoel ik dus!!!!!

Scorp, het was een topaktie!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_120080899
nu ga ik het door mijn gemaakte pakket opeens te weinig en niet goed genoeg vinden omdat het niet een toppakket is zoals het pakket hierboven beschreven....
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:42:54 #152
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120081014
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:39 schreef loecje het volgende:
en ik ga het door mijn gemaakte pakket nu opeens te weinig vinden omdat het niet een toppakket is zoals het pakket hierboven beschreven....
Als je niet snapt dat Monique helemaal niet op materie doelde maar op de toepasselijkheid van het pakket, tja, dan houdt het op hè. Monique geeft gewoon aan dat ze erop vertrouwt dat het pakket in goede aarde zal vallen door alles wat toepasselijk is voor de ontvanger in kwestie. Maar ja, mensen hier schieten gelijk in de stress omdat het toch echt niet de bedoeling is om trots te zijn op het pakket wat je weggeeft :') sorry hoor, maar dan is het eerste keer laatste keer voor mij.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120081035
is dit nu allemaal nodig.....

Gevers bedoelen het goed. Ontvangers zullen er ongetwijfeld blij mee zijn. Voor ontvangers kan er wel meer meespelen zoals schaamte, niet weten hoe te reageren enz. Dat is alles wat Cat en Knob proberen te zeggen. We hebben nu eenmaal de afgelopen jaren gezien dat het soms erg lastig kan zijn voor de ontvanger om zich te uiten.

Dus stoppen met zeuren en over naar de *O* stand
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_120081161
thanx voor de uitleg scorp. Dat is precies wat ik bedoelde!
Niet meer en niet minder!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_120081218
Wat is een tóppakket: een pakket wat met veel liefde, zorg en aandacht, laat stáán een heleboel voorpret gemaakt is.
Nou, dan zijn we er toch, állemaal, zonder uitzondering? :Y :*
Waar het stinkt is het warm.
pi_120082885
ooooh wat jammer de laatste reacties!!

Want ik kom hier met zo n enorm blij hart, en zulke blije kinderen.
Om iets over 5 ging de deurbel, dus ik eerst hond vangen en daarna deur open doen, denk wat hoor ik toch??? Een hoop geschuif, dus ik loop met zoon naar beneden:Daar stond ze: een prachtige meid met nog net geen aureooltje boven dr hoofd.
Ze kwam een pakketje brengen.Pakketje???????????????????????????
Gewoon 2 zware dozen die naar binnen werden geschoven!!
Kinderen hoteldebotel.
We hadden net het huis in kerstsfeer gemaakt en de boom op gezet dus hop de dozen bij de boom en uitpakken maar!
Nu dacht ik er komt een pakketje met lekkers, heerlijk wat extraas met kerst maar dit sloeg werkelijk alles!
De grote doos moest eerst, dat snap je als je kinderen hebt, de meest fraaie kadoos en allemaal met zorg liefde en aandacht ingepakt.Ik was natuurlijk de spelbreker en zei:he kijk nou ook allemaal kadoos!!!!!! maar die gaan wel onder de boom hoor tot kerst! ja 5 minuten hahahahaha.,kon het niet over mn hart verkrijgen ze tot kerst dicht te moeten laten met die smekende gezichies naast me.
Dus uitpakken maar!
Gehuild heb ik,werkelijk gehuild.......
Ik zal even opsommen wat er allemaal in de kadodoos zat.
Box lichtgevende bumpeez voor mini-man
4 sets bumpeez voor miniman
Gezelschapsspel Wie Wat Waar voor mini-man
Armbandjes maken voor kleine diva
Home deco voor kleine diva(daar kan ze in een blok huizen inrichten enzo heel leuk)
t grote mooie kind kreeg nagellakken en gezichtsmaskers en 2 erg leuke kookboeken
Voor papa was er monopoly millionairs editie en een lekker luchtje van bruno banani, heeeeeerlijk trouwens!
En voor mij 2 mooie rieten deco harten in paars en wit, en een stolpkaarsenplateau met zilverkleurige en paarse kaarsen.
En voor pepper zat er een heerlijk kerstdiner bij en een emmertje traktatiebrokken!

De kinderen zijn er zo geweldig blij mee,wij gaan zo fijn monopoly spelen!

Dan was er nog een doos met lekkers,daar zat in 3 zakken chips!,paturain,rookworst,thee,kinderchampagne,rode wijn,thee,m en m s,kersenbonbons,kerstkransjes,kerststol,palmbiertjes,pannenkoekenmix.

Ik hoop niet dat ik wat vergeten ben maar wat een onvergetelijke belevenis was dit.

Lieve lieve lieve lieve lieve gulle gevers,wat ben ik jullie dankbaar,dit is werkelijk fantastisch.
Een hele dikke pakkerd van ons allemaal.dank jullie wel......................

Zo ik ga me weer even tegoed doen aan tissues...

fotoos ga ik zo mee aan de slag
pi_120083046
wat klinkt er veel liefde en dankbaarheid uit je berichtje trampolientje O+ mooi om te lezen dat jij en je gezin er zo blij van werden !
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_120083057
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:39 schreef loecje het volgende:
nu ga ik het door mijn gemaakte pakket opeens te weinig en niet goed genoeg vinden omdat het niet een toppakket is zoals het pakket hierboven beschreven....
Nee, zo moet je het niet gaan bekijken hoor. :o

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wat is een tóppakket: een pakket wat met veel liefde, zorg en aandacht, laat stáán een heleboel voorpret gemaakt is.
Nou, dan zijn we er toch, állemaal, zonder uitzondering? :Y :*
Dát is an sich het toppakket. En het ene pakket is nu eenmaal wat groter dan het andere. En de ene ontvanger vindt er misschien wat meer of minder spulletjes in die hij/zij kan gebruiken (maar daarom hadden we het vragenlijstje), maar die onbaatzuchtige ik-doe-dit-om-iets-voor-een-ander-te-betekenen liefde, zorg en aandacht, dat is wat telt. Niet hoe groot een pakket is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120083067
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:43 schreef komrad het volgende:
is dit nu allemaal nodig.....

Gevers bedoelen het goed. Ontvangers zullen er ongetwijfeld blij mee zijn. Voor ontvangers kan er wel meer meespelen zoals schaamte, niet weten hoe te reageren enz. Dat is alles wat Cat en Knob proberen te zeggen. We hebben nu eenmaal de afgelopen jaren gezien dat het soms erg lastig kan zijn voor de ontvanger om zich te uiten.

Dus stoppen met zeuren en over naar de *O* stand
En dat! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120083099
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:41 schreef trampolientje het volgende:
ooooh wat jammer de laatste reacties!!

Want ik kom hier met zo n enorm blij hart, en zulke blije kinderen.
Om iets over 5 ging de deurbel, dus ik eerst hond vangen en daarna deur open doen, denk wat hoor ik toch??? Een hoop geschuif, dus ik loop met zoon naar beneden:Daar stond ze: een prachtige meid met nog net geen aureooltje boven dr hoofd.
Ze kwam een pakketje brengen.Pakketje???????????????????????????
Gewoon 2 zware dozen die naar binnen werden geschoven!!
Kinderen hoteldebotel.
We hadden net het huis in kerstsfeer gemaakt en de boom op gezet dus hop de dozen bij de boom en uitpakken maar!
Nu dacht ik er komt een pakketje met lekkers, heerlijk wat extraas met kerst maar dit sloeg werkelijk alles!
De grote doos moest eerst, dat snap je als je kinderen hebt, de meest fraaie kadoos en allemaal met zorg liefde en aandacht ingepakt.Ik was natuurlijk de spelbreker en zei:he kijk nou ook allemaal kadoos!!!!!! maar die gaan wel onder de boom hoor tot kerst! ja 5 minuten hahahahaha.,kon het niet over mn hart verkrijgen ze tot kerst dicht te moeten laten met die smekende gezichies naast me.
Dus uitpakken maar!
Gehuild heb ik,werkelijk gehuild.......
Ik zal even opsommen wat er allemaal in de kadodoos zat.
Box lichtgevende bumpeez voor mini-man
4 sets bumpeez voor miniman
Gezelschapsspel Wie Wat Waar voor mini-man
Armbandjes maken voor kleine diva
Home deco voor kleine diva(daar kan ze in een blok huizen inrichten enzo heel leuk)
t grote mooie kind kreeg nagellakken en gezichtsmaskers en 2 erg leuke kookboeken
Voor papa was er monopoly millionairs editie en een lekker luchtje van bruno banani, heeeeeerlijk trouwens!
En voor mij 2 mooie rieten deco harten in paars en wit, en een stolpkaarsenplateau met zilverkleurige en paarse kaarsen.
En voor pepper zat er een heerlijk kerstdiner bij en een emmertje traktatiebrokken!

De kinderen zijn er zo geweldig blij mee,wij gaan zo fijn monopoly spelen!

Dan was er nog een doos met lekkers,daar zat in 3 zakken chips!,paturain,rookworst,thee,kinderchampagne,rode wijn,thee,m en m s,kersenbonbons,kerstkransjes,kerststol,palmbiertjes,pannenkoekenmix.

Ik hoop niet dat ik wat vergeten ben maar wat een onvergetelijke belevenis was dit.

Lieve lieve lieve lieve lieve gulle gevers,wat ben ik jullie dankbaar,dit is werkelijk fantastisch.
Een hele dikke pakkerd van ons allemaal.dank jullie wel......................

Zo ik ga me weer even tegoed doen aan tissues...

fotoos ga ik zo mee aan de slag
Dat is gewoon geweldig. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120083188
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:41 schreef trampolientje het volgende:
ooooh wat jammer de laatste reacties!!

Want ik kom hier met zo n enorm blij hart, en zulke blije kinderen.
Om iets over 5 ging de deurbel, dus ik eerst hond vangen en daarna deur open doen, denk wat hoor ik toch??? Een hoop geschuif, dus ik loop met zoon naar beneden:Daar stond ze: een prachtige meid met nog net geen aureooltje boven dr hoofd.
Ze kwam een pakketje brengen.Pakketje???????????????????????????
Gewoon 2 zware dozen die naar binnen werden geschoven!!
Kinderen hoteldebotel.
We hadden net het huis in kerstsfeer gemaakt en de boom op gezet dus hop de dozen bij de boom en uitpakken maar!
Nu dacht ik er komt een pakketje met lekkers, heerlijk wat extraas met kerst maar dit sloeg werkelijk alles!
De grote doos moest eerst, dat snap je als je kinderen hebt, de meest fraaie kadoos en allemaal met zorg liefde en aandacht ingepakt.Ik was natuurlijk de spelbreker en zei:he kijk nou ook allemaal kadoos!!!!!! maar die gaan wel onder de boom hoor tot kerst! ja 5 minuten hahahahaha.,kon het niet over mn hart verkrijgen ze tot kerst dicht te moeten laten met die smekende gezichies naast me.
Dus uitpakken maar!
Gehuild heb ik,werkelijk gehuild.......
Ik zal even opsommen wat er allemaal in de kadodoos zat.
Box lichtgevende bumpeez voor mini-man
4 sets bumpeez voor miniman
Gezelschapsspel Wie Wat Waar voor mini-man
Armbandjes maken voor kleine diva
Home deco voor kleine diva(daar kan ze in een blok huizen inrichten enzo heel leuk)
t grote mooie kind kreeg nagellakken en gezichtsmaskers en 2 erg leuke kookboeken
Voor papa was er monopoly millionairs editie en een lekker luchtje van bruno banani, heeeeeerlijk trouwens!
En voor mij 2 mooie rieten deco harten in paars en wit, en een stolpkaarsenplateau met zilverkleurige en paarse kaarsen.
En voor pepper zat er een heerlijk kerstdiner bij en een emmertje traktatiebrokken!

De kinderen zijn er zo geweldig blij mee,wij gaan zo fijn monopoly spelen!

Dan was er nog een doos met lekkers,daar zat in 3 zakken chips!,paturain,rookworst,thee,kinderchampagne,rode wijn,thee,m en m s,kersenbonbons,kerstkransjes,kerststol,palmbiertjes,pannenkoekenmix.

Ik hoop niet dat ik wat vergeten ben maar wat een onvergetelijke belevenis was dit.

Lieve lieve lieve lieve lieve gulle gevers,wat ben ik jullie dankbaar,dit is werkelijk fantastisch.
Een hele dikke pakkerd van ons allemaal.dank jullie wel......................

Zo ik ga me weer even tegoed doen aan tissues...

fotoos ga ik zo mee aan de slag
a rest my case!

Fijn dat jullie zo hebben genoten van het uitpakken en de cadeaus!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_120083256
Na wat wikken en wegen
Heeft Cat een tijdje terug een PM gekregen
Na maanden van vallen en opstaan
Kwam de kerst er aan
Helaas onvoldoende mogelijkheden
Om mijn huis kerstig aan te kleden

Een lieve PM terug van de koppelaar
en mijn kerstvrouw en ik waren een paar
Mijn kerstvrouwe is gaan shoppen
en winkels door gaan hoppen

En vandaag stond daar de leuke jongen van de post
Met een grote doos, kerstig uitgedost
Ik ben verrast met het pakket 'injecteer de kerst sfeer'
YskaFredriksson gaf mij de fantastische eer
Om een grote doos uit te pakken vol cadeautjes
En het waren zeker niet de laatste lootjes

Voor de komende dagen zit er elke dag een verpakking in
In het uitpakken heb ik nu al zin!
Ik werd van het pakket wel een beetje emotioneel
Maar wauw, wat een prachtig geheel

Mijn droom, een warm eigen huisje, is uitgekomen
En die kan ik nu versieren met kaarsjes in vorm van kerstbomen
En andere prachtige dingen die in het pakken zaten
Ik was na het uitpakken in alle staten
Een rondje door de woonkamer, een dansje in de keuken
Ja, met dit pakket kan ik mijn huis gaan opleuken!

Super helemaal fantastisch te gek. Dankjewel :*
pi_120083379
ik zit ff te slikken.... wat mooi!
Hulde aan jouw lieve kerstvrouwe, Puala O+
Kiek, en daar gaat het enkel om, een ander blij te maken met een beetje ziel, een hoop zaligheid, een drupje begrip, een zooi interesse en een snufje moeite maakt ~:)
^O^
Waar het stinkt is het warm.
pi_120083421
pi_120083445
pi_120083469
pi_120083510
Mooie foto's, prachtig gedicht
Dit brengt een lach op mijn gezicht!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120083518
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:53 schreef Puala het volgende:
Na wat wikken en wegen
Heeft Cat een tijdje terug een PM gekregen
Na maanden van vallen en opstaan
Kwam de kerst er aan
Helaas onvoldoende mogelijkheden
Om mijn huis kerstig aan te kleden

Een lieve PM terug van de koppelaar
en mijn kerstvrouw en ik waren een paar
Mijn kerstvrouwe is gaan shoppen
en winkels door gaan hoppen

En vandaag stond daar de leuke jongen van de post
Met een grote doos, kerstig uitgedost
Ik ben verrast met het pakket 'injecteer de kerst sfeer'
YskaFredriksson gaf mij de fantastische eer
Om een grote doos uit te pakken vol cadeautjes
En het waren zeker niet de laatste lootjes

Voor de komende dagen zit er elke dag een verpakking in
In het uitpakken heb ik nu al zin!
Ik werd van het pakket wel een beetje emotioneel
Maar wauw, wat een prachtig geheel

Mijn droom, een warm eigen huisje, is uitgekomen
En die kan ik nu versieren met kaarsjes in vorm van kerstbomen
En andere prachtige dingen die in het pakken zaten
Ik was na het uitpakken in alle staten
Een rondje door de woonkamer, een dansje in de keuken
Ja, met dit pakket kan ik mijn huis gaan opleuken!

Super helemaal fantastisch te gek. Dankjewel :*
om de een of andere reden werd ik n beetje emotioneel van dit berichtje :@ O+

kan nu al niet meer wachten om mijn eigen pakje te bezorgen :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_120083614
pi_120083641
  zaterdag 8 december 2012 @ 20:22:37 #171
386633 Adnap
I love Life !
pi_120084244
Wauw.....ik ben zo geroerd door al deze lieve mensen, voor een iedere een dikke :*
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  zaterdag 8 december 2012 @ 20:34:36 #172
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120084732
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:53 schreef Puala het volgende:
Na wat wikken en wegen
Heeft Cat een tijdje terug een PM gekregen
Na maanden van vallen en opstaan
Kwam de kerst er aan
Helaas onvoldoende mogelijkheden
Om mijn huis kerstig aan te kleden

Een lieve PM terug van de koppelaar
en mijn kerstvrouw en ik waren een paar
Mijn kerstvrouwe is gaan shoppen
en winkels door gaan hoppen

En vandaag stond daar de leuke jongen van de post
Met een grote doos, kerstig uitgedost
Ik ben verrast met het pakket 'injecteer de kerst sfeer'
YskaFredriksson gaf mij de fantastische eer
Om een grote doos uit te pakken vol cadeautjes
En het waren zeker niet de laatste lootjes

Voor de komende dagen zit er elke dag een verpakking in
In het uitpakken heb ik nu al zin!
Ik werd van het pakket wel een beetje emotioneel
Maar wauw, wat een prachtig geheel

Mijn droom, een warm eigen huisje, is uitgekomen
En die kan ik nu versieren met kaarsjes in vorm van kerstbomen
En andere prachtige dingen die in het pakken zaten
Ik was na het uitpakken in alle staten
Een rondje door de woonkamer, een dansje in de keuken
Ja, met dit pakket kan ik mijn huis gaan opleuken!

Super helemaal fantastisch te gek. Dankjewel :*
Super leuk om dit te lezen en dat je tijd kon vrij maken tijdens het klussen om te reageren! Ik ga hem uitprinten, inlijsten en ophangen! :D
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120084960
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 december 2012 20:34 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Super leuk om dit te lezen en dat je tijd kon vrij maken tijdens het klussen om te reageren! Ik ga hem uitprinten, inlijsten en ophangen! :D
Natuurlijk, hier maak ik tijd voor! Echt super bedankt O+
pi_120085221
Oh en ik heb ook nog wat foto's gemaakt. Meer komt als ik meer heb mogen uitpakken :)





Ik schrok trouwens toen ik de deksel er vanaf haalde. Ik had geen liedje verwacht _O-
pi_120085347
wat leuk gefrobeld yska O+ met van die friebelsliertjes enzo *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 8 december 2012 @ 20:47:53 #176
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120085356
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef Puala het volgende:
Oh en ik heb ook nog wat foto's gemaakt. Meer komt als ik meer heb mogen uitpakken :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik schrok trouwens toen ik de deksel er vanaf haalde. Ik had geen liedje verwacht _O-
hihi :D Toch maar goed dat ik een waarschuwing op de deksel had geschreven :P ik schrok de eerste keer ook trouwens.. en al die keren op het werk als ik de lichten aan deed bij de winkel opengooien ;-)

Geniet er van, heel veel succes met klussen!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120085534
begrijp ik nu goed dat er gedateerde pakjes in zitten? wat een goed idee :Y
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zaterdag 8 december 2012 @ 20:55:03 #178
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120085677
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 20:51 schreef komrad het volgende:
begrijp ik nu goed dat er gedateerde pakjes in zitten? wat een goed idee :Y
jep, elke dag 1 pakje uitpakken vanaf maandag! En dan zit er zelfs nog een enigzins logische volgorde in :D
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  zaterdag 8 december 2012 @ 21:00:23 #179
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_120085911
Wat leuk om al die foto's te zien! *O*
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_120086804
Wat leuk al die foto´s! *O*
pi_120087475
O+ Zo fijn dit allemaal te lezen!
  zaterdag 8 december 2012 @ 21:44:28 #182
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120087721
Wat heerlijk om hiervan mee te mogen genieten! O+

En om nog even terug te komen op de term "Toppakket", het allereerste kerstpakket wat wij kregen hier op Fok was een Toppakket! Qua formaat, qua inhoud, qua liefde en zorg uitgezocht, qua gedachte er achter en qua tijdspanne (zelfs een klein vuurwerkpakketje was aan gedacht! Feest van Kerst tot O&N!)

Het 2e kerstpakket wat ik hier vorig jaar heb mogen ontvangen was een Toppakket! Omdat de gulle geefster ons inmiddels al een beetje kon was alles wat er in zat echt voor ons uitgezocht. Er zat niets in wat we ook maar enigzins niet lustten! Er zaten kadootjes voor onder de boom in en ook die waren écht op maat! Nog dagelijks genieten we van een heerlijk gigantische grote fleecedeken waar we met zijn 3en onder passen op de bank.

Toch waren het 2 totaal verschillende pakketten. Het eerste pakket was echt een "hiermee overleven we de feestdagen!" pakket (en o zo welkom op dat moment!) het 2e pakket was kleiner, maar vol liefde en vol luxe. De lekkere dingetjes 'voor erbij'.

Twee totaal verschillende pakketten, maar o wat was ik met beide blij! En nog steeds als ik er aan terug denk!

Elk pakket is een Toppakket! En ik snap hoe Monique het bedoelde en ik snap ook wat Cat bedoelde. En laten we nou, met de kerstgedachte in ons achterhoofd, gewoon genieten van alles wat er uit de doosjes komt. Al het tastbare, maar ook alle liefde! O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 8 december 2012 @ 22:53:36 #183
386633 Adnap
I love Life !
pi_120090771
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 21:44 schreef Ireth het volgende:
Wat heerlijk om hiervan mee te mogen genieten! O+

En om nog even terug te komen op de term "Toppakket", het allereerste kerstpakket wat wij kregen hier op Fok was een Toppakket! Qua formaat, qua inhoud, qua liefde en zorg uitgezocht, qua gedachte er achter en qua tijdspanne (zelfs een klein vuurwerkpakketje was aan gedacht! Feest van Kerst tot O&N!)

Het 2e kerstpakket wat ik hier vorig jaar heb mogen ontvangen was een Toppakket! Omdat de gulle geefster ons inmiddels al een beetje kon was alles wat er in zat echt voor ons uitgezocht. Er zat niets in wat we ook maar enigzins niet lustten! Er zaten kadootjes voor onder de boom in en ook die waren écht op maat! Nog dagelijks genieten we van een heerlijk gigantische grote fleecedeken waar we met zijn 3en onder passen op de bank.

Toch waren het 2 totaal verschillende pakketten. Het eerste pakket was echt een "hiermee overleven we de feestdagen!" pakket (en o zo welkom op dat moment!) het 2e pakket was kleiner, maar vol liefde en vol luxe. De lekkere dingetjes 'voor erbij'.

Twee totaal verschillende pakketten, maar o wat was ik met beide blij! En nog steeds als ik er aan terug denk!

Elk pakket is een Toppakket! En ik snap hoe Monique het bedoelde en ik snap ook wat Cat bedoelde. En laten we nou, met de kerstgedachte in ons achterhoofd, gewoon genieten van alles wat er uit de doosjes komt. Al het tastbare, maar ook alle liefde! O+
Amen !
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_120093629
oooj wat heerlijk om.dit te lezen! ik kreeg vandaag n pm van 1 van mijn engelen, over een bezorgdag! helaas ben ik nu net die dag niet thuis want dan gaan lief en ik in ondertrouw! en daarna naar mijn ouders, en ik baal! ik had jullie zo graag n kop koffie willen geven en een broodje oid! mja mocht de aangedragen oplossing een optie zijn dan zorg ik wel dat daar iets warms op jullie wacht O+

ik word helemaal emo van die foto's! echt top!
S. 2014
J. 2016
pi_120096469
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:41 schreef trampolientje het volgende:
ooooh wat jammer de laatste reacties!!

Want ik kom hier met zo n enorm blij hart, en zulke blije kinderen.
Om iets over 5 ging de deurbel, dus ik eerst hond vangen en daarna deur open doen, denk wat hoor ik toch??? Een hoop geschuif, dus ik loop met zoon naar beneden:Daar stond ze: een prachtige meid met nog net geen aureooltje boven dr hoofd.
Ze kwam een pakketje brengen.Pakketje???????????????????????????
Gewoon 2 zware dozen die naar binnen werden geschoven!!
Kinderen hoteldebotel.
We hadden net het huis in kerstsfeer gemaakt en de boom op gezet dus hop de dozen bij de boom en uitpakken maar!
Nu dacht ik er komt een pakketje met lekkers, heerlijk wat extraas met kerst maar dit sloeg werkelijk alles!
De grote doos moest eerst, dat snap je als je kinderen hebt, de meest fraaie kadoos en allemaal met zorg liefde en aandacht ingepakt.Ik was natuurlijk de spelbreker en zei:he kijk nou ook allemaal kadoos!!!!!! maar die gaan wel onder de boom hoor tot kerst! ja 5 minuten hahahahaha.,kon het niet over mn hart verkrijgen ze tot kerst dicht te moeten laten met die smekende gezichies naast me.
Dus uitpakken maar!
Gehuild heb ik,werkelijk gehuild.......
Ik zal even opsommen wat er allemaal in de kadodoos zat.
Box lichtgevende bumpeez voor mini-man
4 sets bumpeez voor miniman
Gezelschapsspel Wie Wat Waar voor mini-man
Armbandjes maken voor kleine diva
Home deco voor kleine diva(daar kan ze in een blok huizen inrichten enzo heel leuk)
t grote mooie kind kreeg nagellakken en gezichtsmaskers en 2 erg leuke kookboeken
Voor papa was er monopoly millionairs editie en een lekker luchtje van bruno banani, heeeeeerlijk trouwens!
En voor mij 2 mooie rieten deco harten in paars en wit, en een stolpkaarsenplateau met zilverkleurige en paarse kaarsen.
En voor pepper zat er een heerlijk kerstdiner bij en een emmertje traktatiebrokken!

De kinderen zijn er zo geweldig blij mee,wij gaan zo fijn monopoly spelen!

Dan was er nog een doos met lekkers,daar zat in 3 zakken chips!,paturain,rookworst,thee,kinderchampagne,rode wijn,thee,m en m s,kersenbonbons,kerstkransjes,kerststol,palmbiertjes,pannenkoekenmix.

Ik hoop niet dat ik wat vergeten ben maar wat een onvergetelijke belevenis was dit.

Lieve lieve lieve lieve lieve gulle gevers,wat ben ik jullie dankbaar,dit is werkelijk fantastisch.
Een hele dikke pakkerd van ons allemaal.dank jullie wel......................

Zo ik ga me weer even tegoed doen aan tissues...

fotoos ga ik zo mee aan de slag
O+
Geweldig!! Ik heb er geen woorden voor :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  zondag 9 december 2012 @ 02:23:18 #186
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_120097885
Met tranen in mijn ogen, zit ik deze berichten te lezen..
Ik weet hoe het is om een pakje te krijgen.. Alleen al het gevoel, van warmte.. liefde dat iemand dat voor je over heeft om het bij elkaar te zoeken en je te geven.
Het gevoel dat je het waard bent, het gevoel van iemand die naar je omkijkt, het gevoel van iemand die je wat gunt, in een wereld waar elkaar zo weinig gegund wordt.

Wat een heerlijk topic! En voor alle gevers.. echt super!!
en aan de ontvangers: het is jullie gegund!!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_120098558
quote:
17s.gif Op zondag 9 december 2012 02:23 schreef dolfina-chica het volgende:
Met tranen in mijn ogen, zit ik deze berichten te lezen..
Ik weet hoe het is om een pakje te krijgen.. Alleen al het gevoel, van warmte.. liefde dat iemand dat voor je over heeft om het bij elkaar te zoeken en je te geven.
Het gevoel dat je het waard bent, het gevoel van iemand die naar je omkijkt, het gevoel van iemand die je wat gunt, in een wereld waar elkaar zo weinig gegund wordt.

Wat een heerlijk topic! En voor alle gevers.. echt super!!
en aan de ontvangers: het is jullie gegund!!
Het is zeker een mooi gebaar!
Ik denk dat ook iedereen dit zal waarderen :D
Oblahim
pi_120099603
kijk, that's the spirit *O*
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 9 december 2012 @ 09:59:21 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_120100429
Mooi :Y O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 december 2012 @ 10:03:59 #190
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120100492
Wat heerlijk om die berichten van trampolientje en Puala te lezen, de blijdschap van de ontvangers en de moeite en aandacht van de gevers, geweldig O+ *O* En de foto's! *O*

Dit is echt een superactie *;
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_120110297
Het blijft prachtig en ook emotioneel inderdaad.
De spanning is er aan beide kanten, zowel van gevers als ontvangers en hoewel dat enkel leuke spanning is is het heerlijk te lezen hoe enorm blij de ontvangers zijn, die berichten hiervoor verzieken steeds mijn (niet waterproof) mascara, serieus ;) Maar het is voor ontvangers toch heerlijk te lezen dat het goed valt, persoonlijk vind ik het lichtelijk zenuwslopend, je wilt niemand teleurstellen (wat feitelijk onmogelijk is gezien alle inzet, mee proberen te denken en de pret) maar toch.
Manlief zei net: je hebt er enorm veel lol in maar tegen de tijd dat de boel definitief weg is zit je in de zenuwen want dan ga je twijfelen, en verrek, dat klopt want ik zit idd volkomen in de zenuwen :@
Wellicht herkenbaar ? _O-

Maar het blijft fantastisch en ik ben er volgend jaar graag weer bij.

Hulde aan iedereen, alle pakketten zijn even geweldig ^O^

(ja, ben beetje emo, het is bepaald mijn maand nooit meer maar tjonge, wat een genieten dit topic en ik zou haast speciaal voor jullie een kerstliedje willen zingen maar ik vrees dat, gezien mijn bepaald niet aanwezige zangkunsten, ik dan spontaan een bán krijg :P hetgeen overigens volkomen terecht zou zijn :X ;) )

[ Bericht 1% gewijzigd door knoblaucha6 op 09-12-2012 16:32:27 ]
Waar het stinkt is het warm.
  zondag 9 december 2012 @ 23:49:08 #192
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120133856
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 01:23 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

O+
Geweldig!! Ik heb er geen woorden voor :@
You rock _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120134041
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 23:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

You rock _O_
Vergeet jezelf niet O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  zondag 9 december 2012 @ 23:56:57 #194
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120134286
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 23:52 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Vergeet jezelf niet O+
Nou ho ff, jij hebt al het werk gedaan. Ik was slechts een klein onderdeel.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120134344
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 23:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou ho ff, jij hebt al het werk gedaan. Ik was slechts een klein onderdeel.
Toch een erg essentieel onderdeel _O_
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  zondag 9 december 2012 @ 23:58:20 #196
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120134364
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Toch een erg essentieel onderdeel _O_
Lief O+
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120139188
Een verschrikkelijk lief onderdeel ook!
Wie had trouwens de millionairs editie van monopoly bedacht want die is natuurlijk als je de doelgroep bekijkt helemaal hi-laaaaaa-risch!
We hebben gisteren zitten monopolyen van 4 uur smiddags tot 10 uur savonds met een half uur etenstijd hahahahahah.Ik heb fotoos gemaakt maar die moeten even wachten want moet zo naar ziekenhuis voor ingreep,ik hoop ze vanavond te kunnen zetten.maarre we hebben het over 10 duizenden k s of het niks is hoor, ik waande me helemaal onassis!
  maandag 10 december 2012 @ 09:24:32 #198
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120140330
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 07:49 schreef trampolientje het volgende:
Een verschrikkelijk lief onderdeel ook!
Wie had trouwens de millionairs editie van monopoly bedacht want die is natuurlijk als je de doelgroep bekijkt helemaal hi-laaaaaa-risch!
We hebben gisteren zitten monopolyen van 4 uur smiddags tot 10 uur savonds met een half uur etenstijd hahahahahah.Ik heb fotoos gemaakt maar die moeten even wachten want moet zo naar ziekenhuis voor ingreep,ik hoop ze vanavond te kunnen zetten.maarre we hebben het over 10 duizenden k s of het niks is hoor, ik waande me helemaal onassis!
Dat was Jaleesa _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120140908
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 07:49 schreef trampolientje het volgende:
Een verschrikkelijk lief onderdeel ook!
Wie had trouwens de millionairs editie van monopoly bedacht want die is natuurlijk als je de doelgroep bekijkt helemaal hi-laaaaaa-risch!
We hebben gisteren zitten monopolyen van 4 uur smiddags tot 10 uur savonds met een half uur etenstijd hahahahahah.Ik heb fotoos gemaakt maar die moeten even wachten want moet zo naar ziekenhuis voor ingreep,ik hoop ze vanavond te kunnen zetten.maarre we hebben het over 10 duizenden k s of het niks is hoor, ik waande me helemaal onassis!
zo had ik er nog niet eens over nagedacht :@
Wel fijn dat jullie er zoveel plezier van hebben! :D
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  maandag 10 december 2012 @ 10:09:11 #200
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120141204
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 09:54 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

zo had ik er nog niet eens over nagedacht :@
Wel fijn dat jullie er zoveel plezier van hebben! :D
Echt he. Warm gevoel enzulks.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120141457
pi_120141471
beetje overbelicht sorry!
  maandag 10 december 2012 @ 10:24:08 #203
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120141494
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 10:22 schreef trampolientje het volgende:
beetje overbelicht sorry!
Welnee joh, niks overbelicht, dat jochie straalt gewoon zo erg :D :D
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120141628
hahahahahaah dat is het!!!!
  maandag 10 december 2012 @ 10:31:58 #205
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120141650
quote:
_O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120141695
Mini man won trouwens wel ff 2 keer he,nu moet ik vertellen dat onze lieverd niet zo makkelijk meekomt op school en bijv met rekenen 3 jaar achterloopt.Dit spel is voor hem ook top want degene die als eerste miljonair is die wint, dus hij doet niets als tellen elke keer of ie zn miljoen al heeft!
  maandag 10 december 2012 @ 16:20:00 #207
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_120153201
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 10:34 schreef trampolientje het volgende:
Mini man won trouwens wel ff 2 keer he,nu moet ik vertellen dat onze lieverd niet zo makkelijk meekomt op school en bijv met rekenen 3 jaar achterloopt.Dit spel is voor hem ook top want degene die als eerste miljonair is die wint, dus hij doet niets als tellen elke keer of ie zn miljoen al heeft!
mooi is dat als puzzelstukjes op je juiste plek vallen!! :D

Ik vind het inderdaad een super-idee... monopoly miljonairs! Op naar de eerste miljoen ;)

Knoflookje?? misschien toch waterproofmascara gaan gebruiken :+
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_120157427
^O^

Mooi, dat blije bekkie op die foto O+
Waar het stinkt is het warm.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 december 2012 @ 18:15:55 #209
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120157628
quote:
Super! O+ De blijheid stráált eraf *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_120159056
Zo, mijn pakket is bijna af. Veel was al eerder deze week ingepakt, vandaag de laatste dingetjes ingepakt en in de doos gedaan en ook de doos ingepakt. Hij moet nog even opgevuld worden met kranten oid en ik wil nog eeeeen klein dingetje kopen morgen (eigenlijk wil ik nog veeeeeeel meer dingetjes kopen maar ik mag niet van mezelf o|O )
Hopelijk kan het pakket morgen dus nog weg, maar ik verwacht dat dat woensdag wordt.
Ik hoop dat het pakket in de smaak gaat vallen, er zit iig heel veel plezier in dus daar kan het niet aan liggen.. Maar als ik zie wat hier voorbij komt af en toe dan vind in mijn dingen soms een beetje stom... of niet leuk genoeg ofzo... Maar toch wil ik jullie de eerste fototjes niet onthouden. Heb op de fotos wat dingen onzichtbaar gemaakt, wil natuurlijk nog niks verklappen (en privacy enzo)
leeg ziet het er dan zo uit:
*omg dat gaat nooooit in deze doos passen maar er is geen grotere doos dus het moeeeeeet*

en zo vol:
Oooowwwwww het past toch wel na even proppen (en ik heb er maar even niet aangedacht dat er dus wat bij moet nog)
pi_120159110
quote:
O+ O+ O+ O+ O+ O+
  maandag 10 december 2012 @ 18:54:39 #212
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120159295
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:47 schreef Sjaam het volgende:
Zo, mijn pakket is bijna af. Veel was al eerder deze week ingepakt, vandaag de laatste dingetjes ingepakt en in de doos gedaan en ook de doos ingepakt. Hij moet nog even opgevuld worden met kranten oid en ik wil nog eeeeen klein dingetje kopen morgen (eigenlijk wil ik nog veeeeeeel meer dingetjes kopen maar ik mag niet van mezelf o|O )
Hopelijk kan het pakket morgen dus nog weg, maar ik verwacht dat dat woensdag wordt.
Ik hoop dat het pakket in de smaak gaat vallen, er zit iig heel veel plezier in dus daar kan het niet aan liggen.. Maar als ik zie wat hier voorbij komt af en toe dan vind in mijn dingen soms een beetje stom... of niet leuk genoeg ofzo... Maar toch wil ik jullie de eerste fototjes niet onthouden. Heb op de fotos wat dingen onzichtbaar gemaakt, wil natuurlijk nog niks verklappen (en privacy enzo)
leeg ziet het er dan zo uit:
[ afbeelding ] *omg dat gaat nooooit in deze doos passen maar er is geen grotere doos dus het moeeeeeet*

en zo vol:
[ afbeelding ]Oooowwwwww het past toch wel na even proppen (en ik heb er maar even niet aangedacht dat er dus wat bij moet nog)
Ik vind dit juist ook leuk om te zien! En ieder doet het ook verschillend toch.. De een kiest er voor een luxe boodschappenpakket te doen, de ander doet een aantal cadeaus maar dan wel echt grote cadeaus en ik ben meer van veel maar wat kleinere cadeautjes.. En het heeft allemaal zijn charme en ik zou zelf alle drie kunnen waarderen (maarja dat ben ik he, ik kan niet voor een ander spreken, voelen en denken). Dus ik gok er op dat dat voor de meeste mensen geldt. Het gaat erom dat je een ander hiermee een hart onder de riem steekt. Al zijn de dingen die je krijgt het net niet voor jou, een ander heeft wel aan jou gedacht en zijn best gedaan. En ach de dingen die mismatchen die kan de ontvanger misschien zelf wel weer cadeau doen aan een ander waar het wel bij past. En zo bespaar je de ontvanger weer geld. :P
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120159839
quote:
99s.gif Op maandag 10 december 2012 18:54 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Ik vind dit juist ook leuk om te zien! En ieder doet het ook verschillend toch.. De een kiest er voor een luxe boodschappenpakket te doen, de ander doet een aantal cadeaus maar dan wel echt grote cadeaus en ik ben meer van veel maar wat kleinere cadeautjes.. En het heeft allemaal zijn charme en ik zou zelf alle drie kunnen waarderen (maarja dat ben ik he, ik kan niet voor een ander spreken, voelen en denken). Dus ik gok er op dat dat voor de meeste mensen geldt. Het gaat erom dat je een ander hiermee een hart onder de riem steekt. Al zijn de dingen die je krijgt het net niet voor jou, een ander heeft wel aan jou gedacht en zijn best gedaan. En ach de dingen die mismatchen die kan de ontvanger misschien zelf wel weer cadeau doen aan een ander waar het wel bij past. En zo bespaar je de ontvanger weer geld. :P
Ja dat is inderdaad wel zo. Maar als ik zie dat mensen vrij dure cadeaus in hun pakket stoppen, ben ik bang dat mijn ontvanger dat van mij ook verwacht, terwijl ik best veel bij bijvoorbeeld de action gehaald heb. Puur omdat ik zelf ook maar student ben en dit heel graag wil doen maar er nou eenmaal geen 50 euro voor vrij heb ofzo... Nu kan ik toch voor iedereen wat kopen maar blijft het voor mij wel binnen de perken. Maar wat je zegt, denkt dat ontvangers blij zijn met alles, is meer iets wat bij mij tussen de oren zit, haha, zou zelf super blij zijn met dit pakket!
  maandag 10 december 2012 @ 19:27:09 #214
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120160797
Pfff welnee, zo moet je niet denken. Jouw pakket is gewoon super!
Iedereen zou er super blij mee zijn!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120160941
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:27 schreef Scorpie het volgende:
Pfff welnee, zo moet je niet denken. Jouw pakket is gewoon super!
een toppakket?? ;)
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:06 schreef Sjaam het volgende:

[..]

Ja dat is inderdaad wel zo. Maar als ik zie dat mensen vrij dure cadeaus in hun pakket stoppen, ben ik bang dat mijn ontvanger dat van mij ook verwacht, terwijl ik best veel bij bijvoorbeeld de action gehaald heb. Puur omdat ik zelf ook maar student ben en dit heel graag wil doen maar er nou eenmaal geen 50 euro voor vrij heb ofzo... Nu kan ik toch voor iedereen wat kopen maar blijft het voor mij wel binnen de perken. Maar wat je zegt, denkt dat ontvangers blij zijn met alles, is meer iets wat bij mij tussen de oren zit, haha, zou zelf super blij zijn met dit pakket!
Uiteindelijk gaat het om het idee.. En wat voor ontvangers geldt, geldt ook voor gevers.. Niet iedereen heeft het even breed om te geven en de ander die ontvangt heeft het breder dan de ander.. Het gaat om het idee..

Overigens hoop ik dat mijn ontvanger maar een schaar heeft:

“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_120163201
Ik mocht vandaag mijn eerste cadeautje uitpakken O+ Een hoes met een dekentje er in en die is evt. dus ook nog als kussentje te gebruiken *O*
  maandag 10 december 2012 @ 20:21:50 #217
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120163744
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:06 schreef Sjaam het volgende:

[..]

Ja dat is inderdaad wel zo. Maar als ik zie dat mensen vrij dure cadeaus in hun pakket stoppen, ben ik bang dat mijn ontvanger dat van mij ook verwacht, terwijl ik best veel bij bijvoorbeeld de action gehaald heb. Puur omdat ik zelf ook maar student ben en dit heel graag wil doen maar er nou eenmaal geen 50 euro voor vrij heb ofzo... Nu kan ik toch voor iedereen wat kopen maar blijft het voor mij wel binnen de perken. Maar wat je zegt, denkt dat ontvangers blij zijn met alles, is meer iets wat bij mij tussen de oren zit, haha, zou zelf super blij zijn met dit pakket!
Ow i love action! Heb mezelf een action verbod opgelegd :P Maarre.. ziet er uit als een prachtig pakket joh!! Niet zo twijfelen aan jezelf! Als een ontvanger er niet blij mee is, dan ligt dat toch echt aan de ontvanger hoor.. Het gaat om het (gulle) gebaar en alleen dat hoor je al te waarderen! O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 10 december 2012 @ 20:22:22 #218
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120163778
quote:
2s.gif Op maandag 10 december 2012 19:29 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

een toppakket?? ;)

[..]

Uiteindelijk gaat het om het idee.. En wat voor ontvangers geldt, geldt ook voor gevers.. Niet iedereen heeft het even breed om te geven en de ander die ontvangt heeft het breder dan de ander.. Het gaat om het idee..

Overigens hoop ik dat mijn ontvanger maar een schaar heeft:

[ afbeelding ]
Op de doos schrijven dat er ook een schaar in zit voor het geval niet aanwezig :P
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120163794
quote:
2s.gif Op maandag 10 december 2012 19:29 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

een toppakket?? ;)

[..]

Uiteindelijk gaat het om het idee.. En wat voor ontvangers geldt, geldt ook voor gevers.. Niet iedereen heeft het even breed om te geven en de ander die ontvangt heeft het breder dan de ander.. Het gaat om het idee..

Overigens hoop ik dat mijn ontvanger maar een schaar heeft:

[ afbeelding ]
Ik hoorde degene die mijn pakket maakt, al 80 kg plakband had gebruikt :P
  maandag 10 december 2012 @ 20:26:28 #220
378088 Senzune
Te gek voor woorden
pi_120164008
Toffe actie, ik zit hier stilletjes heel erg mee te genieten.
pi_120166482
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:22 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Ik hoorde degene die mijn pakket maakt, al 80 kg plakband had gebruikt :P
Mijn rol moest ff op ;)

En pakket op de post!
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_120166564
Weet je, al had er in ons pakket een pakje toostjes een kaasje en 2 waxinelichtjes gezeten, was ik nog blij geweest want ook dat is door iemand ingepakt en gedaan die op zijn of haar manier bij heeft willen dragen en dus aan jou gedacht heeft!Juist dat iemand dat doet voor iemand die hij/zij helemaal niet kent, uit de goedheid van het hart maakt een pakket zo bijzonder!

liefs
trampo(die er met narcosehoofd weer potje monopoly op heeft zitten :)
  maandag 10 december 2012 @ 21:10:20 #223
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120166946
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:12 schreef Puala het volgende:
Ik mocht vandaag mijn eerste cadeautje uitpakken O+ Een hoes met een dekentje er in en die is evt. dus ook nog als kussentje te gebruiken *O*
Jeej! :D was het wel je stijl? Ik moest natuurlijk kiezen uit mijn stoffenkast dus wilde wel neutraal blijven maarja ik weet ook niet of iedereen van ruitjes houdt.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120166956
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:03 schreef trampolientje het volgende:
Weet je, al had er in ons pakket een pakje toostjes een kaasje en 2 waxinelichtjes gezeten, was ik nog blij geweest want ook dat is door iemand ingepakt en gedaan die op zijn of haar manier bij heeft willen dragen en dus aan jou gedacht heeft!Juist dat iemand dat doet voor iemand die hij/zij helemaal niet kent, uit de goedheid van het hart maakt een pakket zo bijzonder!

liefs
trampo(die er met narcosehoofd weer potje monopoly op heeft zitten :)
Dit is mijn inziens ook precies waar het om draait, Er zijn mensen die moeite voor je doen, en alleen daar ben ik al dankbaar voor! En of de spullen dan bij de action (waar ik gek op ben) of de trendhopper vandaan komen, of dat er lays chips of euroshopper inzit is totaal niet belangrijk!!
Echt een dikke vette pluim voor deze actie!! O+
S. 2014
J. 2016
  maandag 10 december 2012 @ 22:24:02 #225
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_120171035
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:03 schreef trampolientje het volgende:
liefs
trampo(die er met narcosehoofd weer potje monopoly op heeft zitten :)
Wat een hit! :) :D
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_120172388
quote:
99s.gif Op maandag 10 december 2012 21:10 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Jeej! :D was het wel je stijl? Ik moest natuurlijk kiezen uit mijn stoffenkast dus wilde wel neutraal blijven maarja ik weet ook niet of iedereen van ruitjes houdt.
Ja dat zeker *O* Ik vond de opdruk ook erg leuk O+
pi_120178918
O+ Wat zijn jullie allemaal lief
  dinsdag 11 december 2012 @ 07:44:10 #228
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_120179174
Elk pakket is met liefde gemaakt, groot, klein, duur of goedkoop, denk dat niemand daar moeite mee heeft, ik zou iig er niks slechts van denken, het gaat om het gebaar toch? O+
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_120179293
Kon het niet meer voor me houden omdat ik zo enthousiast ben en er zo naar uitkijk dat ik het is gister ook aan mijn vriend verklapt heb ;) nu kan hij er ook naar uitkijken!
pi_120193054
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 08:01 schreef Cindy1988 het volgende:
Kon het niet meer voor me houden omdat ik zo enthousiast ben en er zo naar uitkijk dat ik het is gister ook aan mijn vriend verklapt heb ;) nu kan hij er ook naar uitkijken!
En, vindt hij het een leuke verrassing? :)

Gevers komen uit alle hoeken en gaten dus net nog wat ontvangers gekoppeld. Mijn lijstje is weer in evenwicht. *O*

Denkt iedereen eraan dat de pakketten uiterlijk 15 december opgestuurd moeten zijn? (uitgezonderd de mensen met wie ik in PM andere afspraken heb gemaakt natuurlijk). Mocht je het onverhoopt niet halen, laat het me even weten, kan ik evt. de ontvanger inlichten. Want die lezen hier natuurlijk ook mee. ;)

Er druppelen al wat pakketten binnen maar volgende week barst het uitpakfestijn pas echt goed los denk ik. ~:) ~:)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120193944
*O*

Hét pakket staat al een week strak klaar en donderdag komen de geweldige troelletransportmeiden het halen en afleveren O+

Er staat daarnaast nog een klein, totaal te verwaarlozen stom rotpakketje voor iemand klaar wat naar de post moet maar voor die maak ik bepaald geen haast :6 :+ ;) En daar rug én rechterknie naar de gallemiezen zijn breng ik dat wel naar het postkantoor als ik toch morgen bij de huisarts zielig moet gaan zitten zijn, hoef ik fijn maar één keer proberen veilig te rijden. Is een automaat wel een uitkomst, al is het de verkeerde knie _O-
Waar het stinkt is het warm.
pi_120193991
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 08:01 schreef Cindy1988 het volgende:
Kon het niet meer voor me houden omdat ik zo enthousiast ben en er zo naar uitkijk dat ik het is gister ook aan mijn vriend verklapt heb ;) nu kan hij er ook naar uitkijken!
Kan me dat zo goed voorstellen :Y Leuk toch, sámen voorpret hebben
Waar het stinkt is het warm.
pi_120194034
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
*O*

Hét pakket staat al een week strak klaar en donderdag komen de geweldige troelletransportmeiden het halen en afleveren O+

Er staat daarnaast nog een klein, totaal te verwaarlozen stom rotpakketje voor iemand klaar wat naar de post moet maar voor die maak ik bepaald geen haast :6 :+ ;) En daar rug én rechterknie naar de gallemiezen zijn breng ik dat wel naar het postkantoor als ik toch morgen bij de huisarts zielig moet gaan zitten zijn, hoef ik fijn maar één keer proberen veilig te rijden. Is een automaat wel een uitkomst, al is het de verkeerde knie _O-
Wel voorzichtig aan doen dan he :)
Ik ben graag zuinig op je ;)
pi_120195011
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 08:01 schreef Cindy1988 het volgende:
Kon het niet meer voor me houden omdat ik zo enthousiast ben en er zo naar uitkijk dat ik het is gister ook aan mijn vriend verklapt heb ;) nu kan hij er ook naar uitkijken!
:D

Donderdag gaat hij op de post!
pi_120195399
Iets héél leuks: er was net zakelijk iemand hier die ik heel goed ken, die hoorde van deze aktie en vind het zó geweldig dat hij overweegt zich ergens volgend jaar aan te melden en dan ook met de kerstpakkettenaktie mee wil gaan doen *O*

(en hij heeft slechts één rood oor hoor en er was geen dwang noch enige zakelijke manipulatie bij nodig _O- )

[ Bericht 24% gewijzigd door knoblaucha6 op 11-12-2012 16:46:17 ]
Waar het stinkt is het warm.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 december 2012 @ 16:48:12 #236
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120195721
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Iets héél leuks: er was net zakelijk iemand hier die ik heel goed ken, die hoorde van deze aktie en vind het zó geweldig dat hij overweegt zich ergens volgend jaar aan te melden en dan ook met de kerstpakkettenaktie mee wil gaan doen *O*

(en hij heeft slechts één rood oor hoor en er was geen dwang noch enige zakelijke manipulatie bij nodig _O- )

Dus je had je duimschroeven niet nodig? -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_120196234
Ik denk wel dat ik donderdag wat zakdoeken nodig heb....
Net als de rest die al een pakket heeft gehad....
Maar ik kan niet wachten, ben zenuwachtig :)
pi_120196574
Mijn pakket gaat morgen weg, ik heb nog een paar kleine dingetjes bij gekocht (helaas waren ze niet letterlijk klein) maar mijn doos gaat bijna niet dicht, opvullen is niet nodig, want alles zit helemaal klem! Donderdag wordt er als het goed is dus een doosje afgeleverd ergens!
pi_120196709
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:48 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dus je had je duimschroeven niet nodig? -O-
Neu, enkel lijmklemmen, een accuboor én een overheerlijke lunch, ik ben héél goed met paailunches :P

[ Bericht 0% gewijzigd door knoblaucha6 op 11-12-2012 17:27:53 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_120197617
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 17:13 schreef Sjaam het volgende:
Mijn pakket gaat morgen weg, ik heb nog een paar kleine dingetjes bij gekocht (helaas waren ze niet letterlijk klein) maar mijn doos gaat bijna niet dicht, opvullen is niet nodig, want alles zit helemaal klem! Donderdag wordt er als het goed is dus een doosje afgeleverd ergens!
Dat is het gevaar, als je de heisa niet grondig definitief dichtplakt blijf je proppen O+
Waar het stinkt is het warm.
pi_120199181
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:28 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:

[..]

:D

Donderdag gaat hij op de post!
Yeah!!! <3
pi_120199329
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En, vindt hij het een leuke verrassing? :)
Ja zeker :) snapte er eerst niks van :p "dus mensen geven zomaar hun pakket weg" ik: "nee mensen bieden aan een pakket voor iemand te maken" hij:"die gaan dus echt dingen kopen voor anderen?"

Duurde echt even voordat het allemaal doordrong dus had het maar laten lezen en de foto's laten zien, hij kon het echt niet geloven <3
pi_120224076
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 17:48 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Dat is het gevaar, als je de heisa niet grondig definitief dichtplakt blijf je proppen O+
Daarom heb ik hem zojuist definitief grondig dichtgeplakt. Er kon echt niks meer bij, nog geen kerstkransje. Hij gaat zo met de post mee! Heb mijn mooie kerstpapier maar onzichtbaar gemaakt door er ook saai lichtbruin papier om heen te doen, misschien toch niet zo slim om een pakket te versturen waar duidelijk aan zichtbaar is dat het een kerstpakket is....
Wie morgen dus een pakket ontvangt met saai lichtbruin papier, voorzichtig: er zit nog mooi kerstpapier onder!
Ik had vanochtend contact met mijn zus die toevallig in de zelfde stad woont als mijn ontvanger, en daar lag geen vlokje sneeuw, terwijl hier in het oosten inmiddels al weer een paar centimeter ligt (en de bussen 51 minuten vertraging hebben)
pi_120225093
morgen wordt een feestdag! troeletransport komt het pakket brengen en lief en ik gaan in ondertrouw! O+
S. 2014
J. 2016
pi_120227886
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
morgen wordt een feestdag! troeletransport komt het pakket brengen en lief en ik gaan in ondertrouw! O+
Oehhhh zeker feestdag, gefelicteerd vast!
  woensdag 12 december 2012 @ 14:49:56 #246
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_120229623
Eén pakketje is onderweg en de andere cadeautjes heb ik aan Monique meegeven 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_120230803
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
morgen wordt een feestdag! troeletransport komt het pakket brengen en lief en ik gaan in ondertrouw! O+
lol wat voor transport _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_120232668
Ik verheug me ook op morgen en een beetje blij dat de shop-exercitie erop zit ;)

@ Gewoonmezelf, hele fijne dag morgen en vast van harte gefeliciteerd ^) (smilie klopt nog niet helemaal maar wél ongeveer :P )
Waar het stinkt is het warm.
pi_120235058
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:49 schreef automatic_ het volgende:
Eén pakketje is onderweg en de andere cadeautjes heb ik aan Monique meegeven 8-)
Pakketje is aangekomen!! (Ook het sintpakketje inmiddels)
Zooohooooo superlief! O+ geen woorden voor..

Deniz is bij mn opa en oma en behoorlijk ziek, dus heb ik 2 cadeautjes voor hem meegenomen om hem op te vrolijken en... Hoe ziek hij ook is, hij vond het prachtig en moet er persé gelijk mee spelen. Dus nu ligt ie op de grond met auto's en hefauto's te spelen :@

De rest van de cadeautjes bewaar ik nog even, voor zolang we het vol kunnen houden :P

Ik heb foto's gemaakt maar imgur werkt niet :( dus die volgen later!


O+ O+ O+ O+ O+

~:) O~) >:O Ik ben zoo blijjjjj :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_120235276
ik ga zo ook echt mijn doos dichtmaken :P anders wil ik al die ideeën die ik alsnog heb er alsnog inprakken voor morgenochtend _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_120238178
ik ben zo benieuwd!!

bedankt vooir de felicitaties
S. 2014
J. 2016
  woensdag 12 december 2012 @ 19:00:50 #252
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_120238871
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 17:05 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Pakketje is aangekomen!! (Ook het sintpakketje inmiddels)
Zooohooooo superlief! O+ geen woorden voor..

Deniz is bij mn opa en oma en behoorlijk ziek, dus heb ik 2 cadeautjes voor hem meegenomen om hem op te vrolijken en... Hoe ziek hij ook is, hij vond het prachtig en moet er persé gelijk mee spelen. Dus nu ligt ie op de grond met auto's en hefauto's te spelen :@

De rest van de cadeautjes bewaar ik nog even, voor zolang we het vol kunnen houden :P

Ik heb foto's gemaakt maar imgur werkt niet :( dus die volgen later!


O+ O+ O+ O+ O+

~:) O~) >:O Ik ben zoo blijjjjj :@
Leuk hihi. Ben benieuwd naar de foto's! :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_120241072
PM box vol met bevestigingen van koppelingen en T&T codes en een bedankje van een ontvanger! *O*

Ik heb de OP bijgewerkt. Klaar voor de grote slag van morgen als de _O_ rondreis _O_ plaatsvindt. _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 12 december 2012 @ 20:52:33 #254
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_120243806
Hallon lieve FOK!'ertjes,

Ik ben geen lid van de personeelsvereniging op mijn werk en nu krijg ik geen kerstpakket... :( Dat vind ik echt heel jammer, dus zouden jullie er eentje aan mij willen geven! Ik zal het nooit vergeten! O+

Ok, als bovenstaande niet kan, wil ik zelf ook nog wel een pakket weggeven. Het zal een heel mooi pakket worden met typische KLB-streekproducten! O+ De ontvanger zal het geweldig vinden. Kan pas volgende week geregeld worden. Ik hoor wel wie de blijde ontvanger zal worden.

Lieve groetjes uit de klaagbaak,

Geelman
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_120246087
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:52 schreef Geelman het volgende:
Hallon lieve FOK!'ertjes,

Ik ben geen lid van de personeelsvereniging op mijn werk en nu krijg ik geen kerstpakket... :( Dat vind ik echt heel jammer, dus zouden jullie er eentje aan mij willen geven! Ik zal het nooit vergeten! O+

Ok, als bovenstaande niet kan, wil ik zelf ook nog wel een pakket weggeven. Het zal een heel mooi pakket worden met typische KLB-streekproducten! O+ De ontvanger zal het geweldig vinden. Kan pas volgende week geregeld worden. Ik hoor wel wie de blijde ontvanger zal worden.

Lieve groetjes uit de klaagbaak,

Geelman
Ik zou me me alleen al willen opgeven omdat ik nieuwsgierig ben wat KLB streekproducten zijn.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_120246244
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:36 schreef seasushi het volgende:

[..]

Ik zou me me alleen al willen opgeven omdat ik nieuwsgierig ben wat KLB streekproducten zijn.
er zullen sowieso zure pruimen inzitten denk ik zo :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_120246313
quote:
99s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:38 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

er zullen sowieso zure pruimen inzitten denk ik zo :Y
.. en een lekker zakje bijdehandjes?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_120246341
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:39 schreef seasushi het volgende:

[..]

.. en een lekker zakje bijdehandjes?
bakje lange tenen :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_120246465
quote:
99s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:40 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

bakje lange tenen :Y
Broodjes aap? of moet dat uit het ONZ gebied komen?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_120250613
En een blik spam.
  woensdag 12 december 2012 @ 23:06:46 #261
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_120251333
Grolsch Kanon sowieso.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_120257323
vandaag gaan er een aantal pakketten met de Fok! bezorgservice mee. *O*
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  donderdag 13 december 2012 @ 08:28:14 #263
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120257344
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:26 schreef komrad het volgende:
vandaag gaan er een aantal pakketten met de Fok! bezorgservice mee. *O*
joehoeee!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120258757
vandaag is het dan zover!! de bezorgservice komt langs! een dikke pluim voor de dames die zelfs een extra stad meepakken voor mij! omdat wij vandaag niet thuis zijn en geen beste buren hebben brengen ze het bij mijn ouders O+

verslag volgt wel morgen pas want vandaag gaan wij in ondertrouw en daarna hebben wij een klein feestje O+
S. 2014
J. 2016
pi_120263352
PM die ik met toestemmnig mag plaatsen:
quote:
Vorige week de stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld voor een pakket. Weliswaar anoniem maar dat heeft zo zijn redenen.
Vandaag kwam het pakkt al aan. Ben er nu nog een beetje sprakeloos van.
Wat een inhoud, Van geurkaarsen, lekker hapjes, servies tot een erg royale bon van Ici paris ,iets voor mezelf ;-)
Er is echt aan iedereen gedacht inclusief de huisdieren.
Heel heel erg bedankt! Top actie en tot gever xxx
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 december 2012 @ 12:34:02 #266
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120263618
quote:
17s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:25 schreef Cat22 het volgende:
PM die ik met toestemmnig mag plaatsen:

[..]

O+ ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_120263665
Súper O+
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 13 december 2012 @ 12:37:28 #268
386633 Adnap
I love Life !
pi_120263726
quote:
17s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:25 schreef Cat22 het volgende:
PM die ik met toestemmnig mag plaatsen:

[..]

Wat onwijs top !
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_120265825
Ik ben gestalkt via PM. :o En DM volgens mij ook. :o

En zekere user (en ik noem geen namen maar haar UN is niet echt welriekend :P ) wilde mij per se wat opsturen. Hoeft niet, gaat het niet om, ik vind het gewoon leuk om dit voor jullie te doen. Maar ja... het moest én ik moest een lijstje geven van mijn voorkeuren (waar kennen we dat van?).

Dat het geen enveloppenpost werd, werd me al redelijk snel duidelijk. Maar ze zou het wel klein houden beloofde ze me. De leugenaar. :{w

Arme pakketjesman kreunde haast onder het gewicht (sans kerststuk, maar niet iedereen hoeft mijn adres te weten :+ )


Doos! :D


Met strenge instructie :o


En dit zat er allemaal in!


Uitgepakt *O*


Vlinder en uiltjes voor in de kerstboom (kiek hem nou zitten!)


Chocolade, chocolade en chocolade :9 (beide chocokittens hebben Tante Pos ongeschonden overleefd, zal hier niet lang duren denk ik >:) ) en achter de ubercute knuffelbeer staat nog een doosje bonbons.
Verder geurzakje met vanillegeur en een flesje met geurstokjes in dezelfde geur. Heerlijk! Speeltjes voor de poezen (maar die hebben het du moment de druk met grillen op of tegen de verwarming) én een lief kaartje.

Dankjewel lieve gever! Was niet nodig geweest en dat weet je, maar het wordt heel erg gewaardeerd. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 december 2012 @ 13:43:32 #270
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120265935
Ahhhhhh wat ontzettend lief en attent O+ Geniet ervan Cat!

Onwelriekende tante, wat ben je toch een schatje *;
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 13 december 2012 @ 13:45:15 #271
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_120265998
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:26 schreef komrad het volgende:
vandaag gaan er een aantal pakketten met de Fok! bezorgservice mee. *O*
Whut :o BIj jou opgehaald :o
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 13 december 2012 @ 14:24:20 #272
382818 Boeruhjongen
opportunist, anarchist, autist
pi_120267409
Wij willen ook meedoen! Mede dankzij de input van Fokkers zitten wij nu in een heerlijk huisje! Dat moet beloond worden. Wij zouden graag een kerstpakket op maat maken voor een gezin in de omgeving Almere. Kan ik het zelf langsbrengen. TS, PM de details please.
  donderdag 13 december 2012 @ 14:39:23 #273
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120267995
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:39 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Ja zeker :) snapte er eerst niks van :p "dus mensen geven zomaar hun pakket weg" ik: "nee mensen bieden aan een pakket voor iemand te maken" hij:"die gaan dus echt dingen kopen voor anderen?"

Duurde echt even voordat het allemaal doordrong dus had het maar laten lezen en de foto's laten zien, hij kon het echt niet geloven <3
Haha, komt me bekend voor. :D
"Joh, ik krijg binnenkort een kerstpakket van iemand van FOK! :@"
Hij: Ja dat is een standaard kerstpakket van de Sligro ofzo dus daar moet je niet blij mee zijn. :")
Pas na tien keer zeggen dat mensen persoonlijk voor iemand een kerstpakket maken snapte hij het pas. _O-
Kaleidoscopiklimax
pi_120268018
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:24 schreef Boeruhjongen het volgende:
Wij willen ook meedoen! Mede dankzij de input van Fokkers zitten wij nu in een heerlijk huisje! Dat moet beloond worden. Wij zouden graag een kerstpakket op maat maken voor een gezin in de omgeving Almere. Kan ik het zelf langsbrengen. TS, PM de details please.
Dat is wel heel lief van een nieuwkomer O+ Welkom in de wondere wereld van Fok! waar ook de hardste FOk!ker soms vaak een week hart toont ^O^
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 13 december 2012 @ 14:43:34 #275
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120268161
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is trouwens geweldig om al die leuke foto's te zien, wetende dat er mensen blij van zijn geworden ^O^ Keep up the good work _O_
Kaleidoscopiklimax
pi_120268239
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:24 schreef Boeruhjongen het volgende:
Wij willen ook meedoen! Mede dankzij de input van Fokkers zitten wij nu in een heerlijk huisje! Dat moet beloond worden. Wij zouden graag een kerstpakket op maat maken voor een gezin in de omgeving Almere. Kan ik het zelf langsbrengen. TS, PM de details please.
Mij een PM sturen was wellicht makkelijker geweest, stel dat ik deze over het hoofd had gezien. ;)
Leuk aanbod, ik stuur je een PM!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 13 december 2012 @ 14:49:28 #277
382818 Boeruhjongen
opportunist, anarchist, autist
pi_120268444
:-) Nieuwkomer? Als reaguurder zeker, als meegluurder niet hoor. Kan me heerlijk vermaken met de diverse topics. Laatst eens een middag verloren aan het Nunspeter Ronde Huis verhaal, smullen!

De motivatie om mee te doen? Me & my misses zijn nu eindelijk lekker on track maar zaten eind 2010 hoogzwanger en werkloos thuis. Kerst is lang niet zo leuk zonder kaarsen/kerststol en geschenkjes weten we nu.
pi_120268812
quote:
17s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:40 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben gestalkt via PM. :o En DM volgens mij ook. :o

En zekere user (en ik noem geen namen maar haar UN is niet echt welriekend :P ) wilde mij per se wat opsturen. Hoeft niet, gaat het niet om, ik vind het gewoon leuk om dit voor jullie te doen. Maar ja... het moest én ik moest een lijstje geven van mijn voorkeuren (waar kennen we dat van?).

Dat het geen enveloppenpost werd, werd me al redelijk snel duidelijk. Maar ze zou het wel klein houden beloofde ze me. De leugenaar. :{w

Arme pakketjesman kreunde haast onder het gewicht (sans kerststuk, maar niet iedereen hoeft mijn adres te weten :+ )
[ afbeelding ]

Doos! :D
[ afbeelding ]

Met strenge instructie :o
[ afbeelding ]

En dit zat er allemaal in!
[ afbeelding ]

Uitgepakt *O*
[ afbeelding ]

Vlinder en uiltjes voor in de kerstboom (kiek hem nou zitten!)
[ afbeelding ]

Chocolade, chocolade en chocolade :9 (beide chocokittens hebben Tante Pos ongeschonden overleefd, zal hier niet lang duren denk ik >:) ) en achter de ubercute knuffelbeer staat nog een doosje bonbons.
Verder geurzakje met vanillegeur en een flesje met geurstokjes in dezelfde geur. Heerlijk! Speeltjes voor de poezen (maar die hebben het du moment de druk met grillen op of tegen de verwarming) én een lief kaartje.

Dankjewel lieve gever! Was niet nodig geweest en dat weet je, maar het wordt heel erg gewaardeerd. O+
Heeeeeeel leuk!!!

Pakketje is aangekomen (helaas bij de buren afgegeven :( )

pi_120268969
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:49 schreef Boeruhjongen het volgende:
:-) Nieuwkomer? Als reaguurder zeker, als meegluurder niet hoor. Kan me heerlijk vermaken met de diverse topics. Laatst eens een middag verloren aan het Nunspeter Ronde Huis verhaal, smullen!

De motivatie om mee te doen? Me & my misses zijn nu eindelijk lekker on track maar zaten eind 2010 hoogzwanger en werkloos thuis. Kerst is lang niet zo leuk zonder kaarsen/kerststol en geschenkjes weten we nu.
Ja maar, ik vind het hartstikke lief, rea(gluurder) of niet, het is evengoed O+

[ Bericht 0% gewijzigd door knoblaucha6 op 13-12-2012 15:08:24 ]
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 13 december 2012 @ 15:32:32 #280
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120270091
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:58 schreef Sjaam het volgende:
Pakketje is aangekomen (helaas bij de buren afgegeven :( )

[ afbeelding ]
Ja ik was nét even naar de apotheek gelopen om medicijnen te halen :D (en mijn dna lag ziek op de bank en manlief zat nét op de plee! )

Maarre... zit ik vol genietend het Kerstpakkettenroadtripgebeuren te volgen, blijkt mijn pakket vandaag ook te komen!!! Van mijn lieve kerstvrouw Sjaam! O+

Mooi ingepakt


Doos is open! :o


Alle kadootjes onder de boom!


Er waren 3 pakjes die gelijk open mochten. Een heerlijke kerststol, een zak dipstaafjes en een potje mediterraanse dipdinges! O+

Wat zijn de pakjes mooi ingepakt! O+ Susanne is al 4x met haar koortskop naar de boom gelopen om ze allemaal te bekijken, te bevoelen, te rammelen. Ook aan de poezels, de cavinees en Joep is gedacht! Wat is dit leuk!!! *O*

Kerstvrouwe Sjaam! Heel erg bedankt!! :* Op kerstavond volgt de update :P
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120270307
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:32 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ja ik was nét even naar de apotheek gelopen om medicijnen te halen :D (en mijn dna lag ziek op de bank en manlief zat nét op de plee! )

Maarre... zit ik vol genietend het Kerstpakkettenroadtripgebeuren te volgen, blijkt mijn pakket vandaag ook te komen!!! Van mijn lieve kerstvrouw Sjaam! O+

Mooi ingepakt
[ afbeelding ]

Doos is open! :o
[ afbeelding ]

Alle kadootjes onder de boom!
[ afbeelding ]

Er waren 3 pakjes die gelijk open mochten. Een heerlijke kerststol, een zak dipstaafjes en een potje mediterraanse dipdinges! O+

Wat zijn de pakjes mooi ingepakt! O+ Susanne is al 4x met haar koortskop naar de boom gelopen om ze allemaal te bekijken, te bevoelen, te rammelen. Ook aan de poezels, de cavinees en Joep is gedacht! Wat is dit leuk!!! *O*

Kerstvrouwe Sjaam! Heel erg bedankt!! :* Op kerstavond volgt de update :P
ooooh wat fijn dat 'ie veilig is, hij zou net bij een buurman terecht zijn gekomen die hem zelf ook wel leuk vind, haha!
Er zit trouwens nog een pakketje met wat lekkers bij maar dat kon niet echt direct over datum, een kerststol tot kerstavond laten liggen is niet handig natuurlijk, haha ;)
Ik hoop dat jullie er van gaan genieten en ik kijk uit naar kerstavond, je kleine meid vast ook. Vast lastig voor d'r om alleen naar de cadeautjes te mogen kijken maar niet uitpakken...Maar nu is het plezier op kerstavond wel heel groot natuurlijk!
Nogmaals: geniet er maar lekker van!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 december 2012 @ 15:42:11 #282
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120270432
Wat ziet dat er feestelijk uit ~:)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_120272797
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:58 schreef Sjaam het volgende:

[..]

Heeeeeeel leuk!!!

Pakketje is aangekomen (helaas bij de buren afgegeven :( )

[ afbeelding ]
Mijn pakketje is ook afgegeven bij de buren :Y
Althans, buren... er zitten (volgens mij) nogal wat huisnummers tussen _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_120274246
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:45 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Whut :o BIj jou opgehaald :o
natuurlijk niet, was slechts een topickick :D
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_120275502
Goffer Ireth..... en Sjaam!
(het wordt toch écht tijd voor een waterproof mascara, dweil als ik ben)
Waar het stinkt is het warm.
pi_120275529
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
Goffer Ireth..... en Sjaam!
(het wordt toch écht tijd voor een waterproof mascara, dweil als ik ben)
hahaha, wacht maar tot vanavond dan he ;)
pi_120275593
Hint: ik ben voorbereid op jouw, liever gezegd, ik héb jou een ietwat voorbereid op wat je eerder eens aanhaalde :*
Waar het stinkt is het warm.
pi_120275725
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hint: ik ben voorbereid op jouw, liever gezegd, ik héb jou een ietwat voorbereid op wat je eerder eens aanhaalde :*
Ik kan niet wachten.....maar geen idee hoe laat de dames hier zullen zijn
pi_120280294
Hij is hardstikke zwaar :o
En groot :o
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_120282611
quote:
17s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:11 schreef SiIk het volgende:
Hij is hardstikke zwaar :o
En groot :o
[ afbeelding ]
*O*
pi_120282921
Wat een mooie joekel van een doos!!!!! ^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door knoblaucha6 op 13-12-2012 21:15:36 ]
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 13 december 2012 @ 21:31:15 #292
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_120284127
Als ik al die joekels van dozen zie, dan is de mijne maar een veertje geloof ik..
Ik geloof dat mijn pakketje 2.5 kilo weegt ofzo.. :)

Ik hoop echt dat Tante Pos ook geen staak heeft laten vallen wat betreft mijn breekbare spulletjes die in mijn pakket zitten.. * Rijstebuiltje knijpt m nu wel een beetje! :X
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 13 december 2012 @ 21:32:57 #293
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120284209
quote:
17s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:31 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Als ik al die joekels van dozen zie, dan is de mijne maar een veertje geloof ik..
Ik geloof dat mijn pakketje 2.5 kilo ofzo.. :)

Ik hoop echt dat Tante Pos ook geen staak heeft laten vallen wat betreft mijn breekbare spulletjes die in mijn pakket zitten.. * Rijstebuiltje knijpt m nu wel een beetje! :X
Een goudstaaf van 2.5 kilo is ook niet verkeerd :D
Grapje :@
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 13 december 2012 @ 21:33:59 #294
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_120284261
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een goudstaaf van 2.5 kilo is ook niet verkeerd :D
Grapje :@
* Rijstebuiltje kijkt nog eens om zich heen!
Arrggghhh.. :|W heb ik gewoon het verkeerde opgestuurd :P
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_120284292
en nu tijd voor koffie....

“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  donderdag 13 december 2012 @ 21:35:08 #296
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_120284318
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:34 schreef RanTheMan het volgende:
en nu tijd voor koffie....

[ afbeelding ]
^O^ Dat ziet er goed uit RTM ! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 13 december 2012 @ 21:36:27 #297
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120284388
Feel Good Topic!! O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120284812
Wauw!!!! ^O^
Waar het stinkt is het warm.
pi_120284860
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:34 schreef RanTheMan het volgende:
en nu tijd voor koffie....

[ afbeelding ]
er ontbreekt nog wat in de vaas :P
pi_120285326
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:47 schreef loecje het volgende:

[..]

er ontbreekt nog wat in de vaas :P
Daar staat een kaars in meid :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_120285414
kaars? ik had toch minimaal een bos bloemen verwacht...

maar zonder gekheid. mooi ingepakte pakketten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')