abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119921486
121105_266257_kerstpakkettenheader2.jpg
De dagen worden korter, de kachels gaan weer aan en de winkels liggen alweer vol met sinterklaasartikelen, kortom, de kerst komt er weer aan. En natuurlijk willen we als FHF dit niet ongemerkt voorbij laten gaan. Net als de afgelopen jaren willen we weer een kerstpakketten actie houden.

Het idee is simpel. Krijg jij elk jaar een kerstpakket en wil je deze weggeven aan iemand die het goed kan gebruiken, dan kan je dat hier melden. Natuurlijk kan je er ook over nadenken om zelf een pakket samen te stellen, iets te kokkerellen voor iemand, of bijvoorbeeld bioscoopkaartjes aan te bieden zodat iemand er eens lekker uit kan. En zo zijn er vast nog wel meer dingen te bedenken. Wij zullen alle aangeboden pakketten steeds in de OP zetten en bijhouden welke vergeven zijn. Je mag je aanbod in dit topic zetten of de mods PMmen als je anoniem wil blijven.

Wat organisatietechnische puntjes:
- zou je een heel klein beetje kunnen zeggen wat de inhoud/thema van je pakket is? We hoeven echt niet te weten wat er precies inzit maar als we straks gaan koppelen is het wel makkelijk als we weten of een pakket geschikt is voor een gezin met kinderen of juist niet etc. Of misschien wil je een pakket helemaal op maat voor de ontvanger maken, ook dat kun je aangeven en dan zorgen wij dat je hiervoor de benodigde informatie krijgt.
- Geef tevens aan of je het wil opsturen of eventueel zelf wil bezorgen. En in de laatste geval ook graag je woonplaats (of regio waar je vaak komt), zodat je gekoppeld kunt worden aan iemand uit jouw omgeving.

Of:
Wordt jouw decembermaand een beetje zonniger als je gewoon eens iets leuks, nuttigs en / of lekkers van iemand ontvangt? Kunnen we jouw kerst wat opfleuren of ben je hard toe aan een duwtje in de rug, meld je dan!
Om met ElisaB te spreken:
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef ElisaB het volgende:
Even een berichtje voor de mensen die eigenlijk wel een pakket zouden willen, maar niet durven te PM-men: doe het nou gewoon!
Wat kan jou het schelen dat ik weet dat je tóch wel graag iets wilt krijgen. Je hoeft niet je hele verhaal te vertellen, je hoeft niet met je naam op internet, je hoeft geen eeuwige dank te beloven, je mag helemaal anoniem blijven. Wat kan je gebeuren, behalve misschien iets waar je even een beetje blij van wordt?!
Indien je blij wordt van een kerstpakket omdat je het even moeilijk hebt en juist de verwennerijtjes en traktaties die de feestmaand zo speciaal maken er dit jaar niet aan zitten, stuur de FHF mods ( Liesje 1979 en Cat22) een PM. Wij beloven dat je -als je dat wil- anoniem blijft. Al heeft de gever natuurlijk wel een adres nodig om het pakket naartoe te sturen of te (laten) brengen.

In de afgelopen edities kregen we vaak vragen van de gevers over de wensen van de ontvangers. Men wil immers het zo perfect mogelijke pakket maken. Daarom hebben we dit jaar een lijstje met vragen gemaakt en willen we jullie verzoeken dit zoveel mogelijk in te vullen. Kan uiteraard via PM en het blijft tussen ons mods, gever en jezelf! Geneer je niet, geef je wensen aan, want dan kan de gever iets voor je samenstellen wat écht op maat is. Aan de andere kant: het blijft een wensenlijstje, iets waar de gever mee aan de slag gaat. Geen garantie dus dat je alles krijgt wat je vraagt (het lijkt sinterklaas wel! ;) ) Maar als je bij voorbeeld niet van zoetigheid houdt is het voor de ander fijn te weten dat hij beter wat hartige snacks in een pakket kan doen.
Het vragenlijstje:
quote:
Wat is je leefsituatie? (alleenstaand, partner, gezin?)
Als je kinderen hebt: jongen/meisje + leeftijd?
Zijn er ook huisdieren, zo ja hond/kat/goudvis/etc?
Welke geur vind je heel lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Welke geur vind je absoluut NIET lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Zijn er nog bepaalde allergieën (binnen het gezin)?
Waar kan je het meest van genieten: Lezen/schrijven/creabea'en/film kijken?
En welke genre heeft dan de voorkeur (bij creabea'en: haken, scrappen, photoshoppen):
Wat is nog een lang gekoesterde wens?
Wat is je favoriete kleur?
Wil je anoniem blijven voor de gever (FOK!naam)?
Zo nee: mag het pakket door de gever of andere FOK!ker aan jouw deur bezorgd worden?
Voor de aanbieders: bied alleen een pakket aan als je dit ook daadwerkelijk kunt realiseren, dit om teleurstelling te voorkomen. Het verzenden van de pakketten is op eigen risico.
Ow ja, laten we afspreken dat de deadline voor verzenden 15 december is. Dan hebben de pakketten genoeg tijd om hun weg naar huis te vinden. En kan er evt. wat anders geregeld worden als een pakket kwijt lijkt te zijn geraakt.
Om het verzenden wat makkelijker en goedkoper te maken hebben we ook dit jaar het vervoerstopic. Dus als je tijd en vervoer beschikbaar hebt of juist vervoer zoekt, meld je daar aan. Alle beetjes helpen!

Samen doen is toch veel fijner dan in je eentje? O+

Wellicht ook interessant om even naar te kijken:
FHF / [Kerst]kaartjesactie FHF 2012
CRE / [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119921493
(lel van een lijst maar niet in spoiler want ik vind hem zo mooi O+ )

Aangeboden kerstpakketten

O+ ~:) A Injecteer die kerstsfeer (van YskaFredriksson)
>:O B Een gelukkig georganiseerd 2013 (van YskaFredriksson)
O+ ~:) C Op maat door Felixa
~:) D Op maat door Felixa
~:) E Op maat door anonieme gever
~:) F Op maat door knoblauch6
~:) G Op maat door seasushi
~:) H Op maat door AllOfTheSameBlood
~:) I Pakket van anonieme gever
~:) J Op maat door ireth
O+ ~:) K Op maat door Sjaam
~:) L Op maat door littledrummergirl en Coolguy
~:) M Op maat door Nanuke
~:) N Pakket van werkgever door MizzEnroe
~:) O Op maat door Espri
O+ ~:) P Op maat door Jaleesajoia en Scorpie
~:) Q Beautypakket door Automatic
O+ ~:) R Speelgoed/knutsel/verwenpakketje door Automatic
~:) S Op maat door Marcelpetra1
~:) T Pakket van werkgever door kawa4
O+ ~:) U Verzorgingspakket door deerntie
~:) V Slagersbon (voor dat lekkere vlees bij de kerstdis) door knoblauch6
~:) W En nog een slagersbon! Ook van knoblauch6
O+ ~:) X Op maat door rijstebuiltje
~:) Y Wie de kleintjes niet eert... door de dochters van Marcelpetra1 én het DNA van ireth
~:) Z Voor de zoetekauw :9 van ehhe
~:) AA Op maat door Scorpie
~:) BB Op maat door Coolguy
~:) CC Op maat door nottuma en roerkoning
~:) DD Verzorgingspakketje en wat leesvoer door een anonieme FOK!ker
~:) EE Op maat door anonieme gever
~:) FF Op maat door anonieme gever
O+ ~:) GG Op maat door anonieme gevers
~:) HH Beautypakket voor man, vrouw of kind door Rockabella
~:) II Pakketje voor kinderen (want YskaFredriksson had te enthousiast ingekocht :+ )
~:) JJ Op maat door anonieme gever
~:) KK Op maat door Twinklestar001
~:) LL Op maat door anonieme gever
~:) MM Voor ieder wat wils door DJkoelkast+vriendin
~:) NN Op maat door MrUnchained en mysteryshopper
~:) OO Op maat door ioko
~:) PP En nog eentje op maat door ioko!
~:) QQ Op maat door Remco_h

>:O = aangeboden
~:) = gekoppeld
O+ ~:) = aangekomen!

[ Bericht 49% gewijzigd door Cat-astrophe op 13-12-2012 15:39:52 ]
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119921542
Laatste posts:
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:47 schreef knoblaucha6 het volgende:
Zo'n muts heb je wel nodig, als het net zo'n beestenweer is als hier }:|
Ingepakt heb ik al, zie net dat er nog een paar voorgeknipte stukken plakband aan een stoel hangen _O- dus ga de boel maar eens opruimen hier.
Veel fröbelplezier vanavond Ys :*

(en ik moet nog 1 klein , door mij aan iemand lichtelijk iets opgedrongen ( :s) ) pakketje afmaken maar dat is bijna klaar, nog even mijn favo-winkel daarvoor bezoeken om iets op te halen en klaar is KlaraKnoblauch)

Kan ik me al aanmelden voor volgend jaar :+ O-)
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het is maar goed dat ik dus de boel even heb omgedraaid. Eerst gekeken wat ik had en daarna pas de stad in.. Oeps! Wat een bult met spullen heb ik al verzameld :p Als ik nu nog 4 cadeautjes fiks voor 2 pakketten, dan ben ik al klaar! En dan gaan ze allebei voor dit weekend op de post :p
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:00 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben bezig met inpakken :)
Ik moet alleen even een doos hebben voor één pakketje, haha.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
Herkenbaar :+
Manlief besteld nog wel eens computerzooi dus ik al wéken die stevige dozen daarvan bewaren, zijn geen van die bewaarde dozen de goeie maat, te groot, te klein, te plat te slap etc. :{ Zul je net zien.
(kijk je uit voor vergeten plakband, mijn haarbal liep net raar..... plakband dus _O- )
pi_119921789
Nou wil ik even één ding met jullie delen: eerlijk gebeurd!
Ben hier bezig met een pakket dus heel de kamer vol met inpakpapier en spullen en doosjes, leg ik een paar ingepakte pakjes even op de grond om in de doos te gaan, komt mijn haarballetje met een bot, legt dat precies pál naast de pakjes en kruipt in haar mandje met een blik van : hé, die mag ook mee...
Goffer, ik smólt O+
Waar het stinkt is het warm.
pi_119922753
Grmbl. Wat kan ik toch slecht inpakken! En ik vrees dat mijn pakketje(s) over de 10kg gaan _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_119926996
Cat is dus nog naarstig op zoek naar tenminste 4 ontvangers :P

[ Bericht 3% gewijzigd door komrad op 04-12-2012 19:00:21 ]
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_119928111
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ben hier bezig met een pakket dus heel de kamer vol met inpakpapier en spullen en doosjes, leg ik een paar ingepakte pakjes even op de grond om in de doos te gaan, komt mijn haarballetje met een bot, legt dat precies pál naast de pakjes en kruipt in haar mandje met een blik van : hé, die mag ook mee...
Goffer, ik smólt O+
O+ O+
S. 2014
J. 2016
pi_119928680
quote:
Goffer, ik smólt O+
Awwww <3
pi_119930933
quote:
Goffer, ik smólt O+
aaaaaaaaah hoe lief is dat O+
Mag ik meesmelten?
pi_119931370
quote:

Goffer, ik smólt O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:17 schreef gridjuh het volgende:

aaaaaaaaah hoe lief is dat O+
Mag ik meesmelten?
* kwiebuske grote pan pakt

:P
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_119931743
Gelukkig zijn er meer dan voldoende gevers! Ik red het echt niet.
Jullie zijn allemaal O+ en extra :* voor iedereen.
pi_119932860
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:34 schreef kahlie het volgende:
Gelukkig zijn er meer dan voldoende gevers! Ik red het echt niet.
Jullie zijn allemaal O+ en extra :* voor iedereen.
Dat je het wílde is al meer dan genoeg O+
pi_119932885
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:57 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Thanks. O+
  dinsdag 4 december 2012 @ 22:37:24 #14
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119938867
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:57 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Vinnik ook!

En harige majesteit is een skatje!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119940764
Ze is echt tóp.
Ik zei het al eerder, kon ik Hare Harige Hoogheid opdelen dan kon ik heel veel stukjes pure blijdschap, tevredenheid, malligheid en geluk rondsturen aan Fok!kers. Helaas wil de slager er niet aan meewerken ( :+ ) dus hou ik heel die 8 kilo pure tevredenheid, malligheid, geluk en al dat haar lekker heel egoïstisch heerlijk voor mezelf O+
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:18:28 #16
242204 YskaFredriksson
pi_119940848
Oooh, 8 kilo dan kan ze nog verzonden worden voor 6,75 :P
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119940878
*proest*, kan weer mijn beeldscherm schoon gaan poetsen _O-
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:20:43 #18
242204 YskaFredriksson
pi_119940933
Het blijft natuurlijk wel de vraag of het zo'n lief hondje blijft als ze rond gesmeten wordt bij PostNL :P

Dan maak ik straks blij het pakje open, hangt er een hond aan mijn arm ;)
pi_119941927
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het blijft natuurlijk wel de vraag of het zo'n lief hondje blijft als ze rond gesmeten wordt bij PostNL :P

Dan maak ik straks blij het pakje open, hangt er een hond aan mijn arm ;)
Het geval bijt enkel in haar eigen botjes :P
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:45:16 #20
242204 YskaFredriksson
pi_119941940
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:44 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Het geval bijt enkel in haar eigen botjes :P
Arm ding!
pi_119941966
_O-
  woensdag 5 december 2012 @ 11:46:34 #22
389081 momidahtri
kids 3 engeltjes 1 bengeltje
pi_119950500
ook onze kerstman is een sinterklaas geworden. Onze zoon zal zijn ogen uitkijken als hij thuis komt. geen pakjesavond en toch pakjes. niet 1 maar een hele stapel. lieve anonieme gevers bedankt!! vanavond gaan we uitpakken voor nu alleen al genieten van de kadootjes. foto's volgen krijg ze voor nu niet geplaatst. ga ik op mijn gemak uitzoeken hoe dat werkt.
  woensdag 5 december 2012 @ 13:58:52 #23
242204 YskaFredriksson
pi_119955010
Spannend! Veel uitpakplezier en wij wachten wel op de (anonieme) foto's ;)
pi_119962186
Hier in huis zijn ze niet altijd zo blij met mijn goede wil om een pakket te maken... We zijn namelijk de keukentafel al een tijdje kwijt.... Hij moet hier toch ergens liggen onder al deze cadeautjes, tasjes, bonnetjes, strikjes, cadeautjes, tasjes, stukjes inpakpapier, papiertjes, inpakpapierrollen, plakband rollen, cadeautjes, tasjes, bonnentjes, strikjes, pennen, dozen, stiften, cadeautjes, en zei ik al strikjes, cadeautjes, bonnetjes, inpakpapier en stiften?

O+ (Ze vinden het een top initiatief en hebben inmiddels allemaal al een steentje bij gedragen (cadeautje, verzendkosten betalen, niet mopperen op mijn zooi)) O+
  woensdag 5 december 2012 @ 17:45:51 #25
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_119963241
Zo... Mijn pakketje is ook onderweg ! O+
Kan niet wachten tot de ontvanger het binnen heeft, in de hoop dat het ook leuk wordt gevonden! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 5 december 2012 @ 17:50:59 #26
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_119963424
Mag je je ook opgeven als je vorig jaar al hebt meegedaan :@ (Mijn situatie is nog steeds hetzelfde helaas, ook nog steeds in ZW dus dit jaar ook geen pakketje van het werk ofzo)
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_119964194
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:50 schreef zwartedoos het volgende:
Mag je je ook opgeven als je vorig jaar al hebt meegedaan :@ (Mijn situatie is nog steeds hetzelfde helaas, ook nog steeds in ZW dus dit jaar ook geen pakketje van het werk ofzo)
Meen je dat nou? Wat aso... jij kan er toch niets aan doen dat het ZW is of is je contract ook al afgelopen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ze is echt tóp.
Ik zei het al eerder, kon ik Hare Harige Hoogheid opdelen dan kon ik heel veel stukjes pure blijdschap, tevredenheid, malligheid en geluk rondsturen aan Fok!kers. Helaas wil de slager er niet aan meewerken ( :+ ) dus hou ik heel die 8 kilo pure tevredenheid, malligheid, geluk en al dat haar lekker heel egoïstisch heerlijk voor mezelf O+
Ik wil trouwens ook wel 8kg hond... kunnen we d'r niet rondsturen? Iedereen een paar weekjes :D Zou tof zijn!
  woensdag 5 december 2012 @ 18:14:55 #28
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_119964252
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:13 schreef kahlie het volgende:

[..]

Meen je dat nou? Wat aso... jij kan er toch niets aan doen dat het ZW is of is je contract ook al afgelopen?

[..]

Ze hadden mijn contract al niet verlengd toen ik het aan mijn hart kreeg, dus nu alleen ZW via uwv
pi_119964293
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:14 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Ze hadden mijn contract al niet verlengd toen ik het aan mijn hart kreeg, dus nu alleen ZW via uwv
Pfff... wat een stelletje... **** -O-
Anyways, er waren nog gevers die graag gekoppeld wilden worden volgens mij, dus volgens mij valt er nog wel wat te regelen!
  woensdag 5 december 2012 @ 18:25:40 #30
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_119964568
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:16 schreef kahlie het volgende:

[..]

Pfff... wat een stelletje... **** -O-
Anyways, er waren nog gevers die graag gekoppeld wilden worden volgens mij, dus volgens mij valt er nog wel wat te regelen!
Ik wacht braaf af.. :@
  woensdag 5 december 2012 @ 22:09:09 #31
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_119975615
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:46 schreef momidahtri het volgende:
ook onze kerstman is een sinterklaas geworden. Onze zoon zal zijn ogen uitkijken als hij thuis komt. geen pakjesavond en toch pakjes. niet 1 maar een hele stapel. lieve anonieme gevers bedankt!! vanavond gaan we uitpakken voor nu alleen al genieten van de kadootjes. foto's volgen krijg ze voor nu niet geplaatst. ga ik op mijn gemak uitzoeken hoe dat werkt.
Ik ben momidahtri even ter hulp geschoten en heb van haar de foto gekregen om hier te plaatsen. Hier dus de inhoud van het pakket wat bij momidahtri is afgeleverd! O+

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 5 december 2012 @ 22:11:19 #32
389081 momidahtri
pi_119975734
dank je ireth!! een prachtpakket
pi_119978968
oh gezellig O+ sintpakjes
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119984179
Tot laat in de nacht cadeautjes inpakken.. O+

En dan ook nog zien dat het opeens helemaal wit is buiten! :D als dat geen voorteken is voor een goede kerst weet ik het ook niet meer :D!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 december 2012 @ 07:16:07 #35
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_119984823
Ah wat leuk die foto! O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 6 december 2012 @ 08:10:27 #36
389081 momidahtri
pi_119985176
na een hele gezellige pakjesavond/middag waarin we allemaal erg werden verwent. Kan ik aan het bakken heb werkelijk alles gekregen om cupcakes te maken zelfs de cupcakemaker.

of dit niet genoeg was kwamen er na 20.00 uur ook nog eens 2 pieten met een volle boodschappentas met allemaal boodschappen en waardebonnen voor de plaatstelijke slager , bakker en groenteboer. ben niet vlug overdonderd maar deze keer hadden ze me te pakken.

beide pakketten zijn gegeven door anonieme gevers.

onze zoon wist niet wat hem over kwam en was helemaal overdonderd door dit alles.
alle mensen die hier aan meegewerkt hebben bedankt. toch een lichtpuntje in deze donkere decembermaand
pi_119985259
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 02:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Tot laat in de nacht cadeautjes inpakken.. O+

En dan ook nog zien dat het opeens helemaal wit is buiten! :D als dat geen voorteken is voor een goede kerst weet ik het ook niet meer :D!
_O_
pi_119985439
*O* het uitpakseizoen is begonnen :P
pi_119985489
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 08:32 schreef komrad het volgende:
ja heerlijk O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 december 2012 @ 09:15:03 #40
13151 crew  Rewimo
pi_119986207
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 08:10 schreef momidahtri het volgende:
na een hele gezellige pakjesavond/middag waarin we allemaal erg werden verwent. Kan ik aan het bakken heb werkelijk alles gekregen om cupcakes te maken zelfs de cupcakemaker.

of dit niet genoeg was kwamen er na 20.00 uur ook nog eens 2 pieten met een volle boodschappentas met allemaal boodschappen en waardebonnen voor de plaatstelijke slager , bakker en groenteboer. ben niet vlug overdonderd maar deze keer hadden ze me te pakken.

beide pakketten zijn gegeven door anonieme gevers.

onze zoon wist niet wat hem over kwam en was helemaal overdonderd door dit alles.
alle mensen die hier aan meegewerkt hebben bedankt. toch een lichtpuntje in deze donkere decembermaand
Ik mis hier de Like-knop O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_119987243
quote:
17s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:15 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik mis hier de Like-knop O+
+1
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 6 december 2012 @ 15:08:27 #42
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_119996927
Mijn pakketje is ook klaar! *O*

Het ziet er idd wel erg gezellig uit, al die pakjes O+

[ Bericht 34% gewijzigd door Ehhe op 06-12-2012 15:18:00 ]
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 15:15:11 #43
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_119997151
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:08 schreef Ehhe het volgende:
Mijn pakketje is ook klaar! *O*
het is niet zo 'veel' en 'groot' als ik hier wel zie, daar voel ik me dan wel weer n beetje lullig over :o :@

Het ziet er idd wel erg gezellig uit, al die pakjes O+
Noh, waarom zou je je lullig voelen? Ik weet heel erg zeker dat de ontvanger er ongelooflijk blij mee is, wat het ook is, want het gebaar is al meer dan de helft van de warmte die je iemand er mee geeft.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 6 december 2012 @ 15:17:45 #44
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_119997235
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:15 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Noh, waarom zou je je lullig voelen? Ik weet heel erg zeker dat de ontvanger er ongelooflijk blij mee is, wat het ook is, want het gebaar is al meer dan de helft van de warmte die je iemand er mee geeft.
Is ook wel weer zo. :).

Dus: Mijn pakketje is klaar! *O*
pi_119999330
Het maakt toch niet uit wát er in een pakket zit? Het gaat er toch om dat iemand moeite voor een ander doet en dat die ander vanuit het hart gunt? De kerstgedachte bestaat niet uit hoeveel pegels we uitgeven aan een ander maar om hoeveel aandacht er besteed is aan iets voor jouw ontvanger te doen :Y
En leuk is het altijd, een pakket krijgen _O_
(en een pakket maken en samenstellen is nog véél leukerderderder zegt het rund wat allang blij is dat ze bijna kláár is met de pakketten maken :@ )

(voor hét pakket ben ik hartstikke klaar, dat staat helemaal klaar voor de lieve vervoerdames, voor een klein alternatief pakketje bijna klaar maar deze huppelmuts- troela verstapte zich vanmorgen grandioos en loopt dus met een toch al slechte knie nu helemaal te strompelen en aangezien het de "gas- én rem" knie is rij ik even beter niet, auwa }:| )
  donderdag 6 december 2012 @ 17:12:15 #46
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_120001986
Ja, ik snap het ook wel. Het gaat er niet om wát het is, het gaat om de gedachte. Ik ben zelf ook echt zo, altijd blij als iemand wat voor mij heeft gedaan/gemaakt! En nu ben ik er ineens onzeker over. Maar ik ben al overtuigd! :D

Zondag gaat hij met de 'pakkettentaxi' mee! *O*
pi_120002805
Pakkettentaxi O+
dat wordt nog eens gepromoveerd tot FOK!woord van het jaar ^O^
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 17:40:58 #48
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120003121
Ingekort tot Paxi :9
pi_120004058
^O^ Zolang het maar niet "Paktax" wordt :X _O-
  donderdag 6 december 2012 @ 18:14:20 #50
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_120004333
wat gezellig hier, helemaal vergeten hier te kijken en zijn we al op de derde topic wowww w/
pi_120006130
Over gezellig gesproken, dit exemplaar wat al eerder aangehaald is ga ik niet (op)delen laat stáán ronddelen O+
Dat is nou het enigste wat ik nooit ooit zal weggeven en zeg mij maar eens dat ik ongelijk heb ;)

Maar zolang ze een big smile op gezichten geeft wat ze in real live ook doet mogen jullie haar virtueel even lenen, bij deze dus.

[ Bericht 12% gewijzigd door knoblaucha6 op 06-12-2012 19:09:43 ]
pi_120006326
Grote rat zeg, en harig ook !

;)
pi_120007591
aaaah ik heb dr even virtueel kennis laten maken met onze Pepper!
Dus bij deze een poot en een lebber van pepper
pi_120008614
Wat een schatje!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 december 2012 @ 19:54:30 #55
13151 crew  Rewimo
pi_120008942
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
Over gezellig gesproken, dit exemplaar wat al eerder aangehaald is ga ik niet (op)delen laat stáán ronddelen O+
Dat is nou het enigste wat ik nooit ooit zal weggeven en zeg mij maar eens dat ik ongelijk heb ;)

Maar zolang ze een big smile op gezichten geeft wat ze in real live ook doet mogen jullie haar virtueel even lenen, bij deze dus.

[ afbeelding ]
Hoi HHH :W
pi_120009043
Hare Harige Hoogheid says hi back :W
pi_120009378
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 08:32 schreef komrad het volgende:
Die gaat in de TT! _O_

Inmiddels heb ik al een paar T&T codes via PM ontvangen dus er zijn nog meer pakjes onderweg..... *)
pi_120009448
ik vind het zooo loei en loei spannend he hahahahahaha
pi_120009565
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Die gaat in de TT! _O_

Inmiddels heb ik al een paar T&T codes via PM ontvangen dus er zijn nog meer pakjes onderweg..... *)
is een ander smiley voor aangekomen pakketten een optie? dan kunnen we de voortgang bijhouden :P
pi_120010029
Goed idee van die t&t codes doorgeven aan de modjes ( ;) O-) )Ik gaf ze wel altijd door aan de "slachtoffers" maar gezien het feit dat soms deze en gene anoniem willen blijven is dat een prima check.
Maar gelukkig voor mijn pakket voor iemand hier hebben Bar en co geen t&t code nodig, die zijn véél betrouwbaarder dan de post _O_
  donderdag 6 december 2012 @ 20:19:06 #61
386633 Adnap
I love Life !
pi_120010274
quote:

[ afbeelding ]
Ohhhhhhhhhh lief !!!
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_120010291
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:04 schreef trampolientje het volgende:
ik vind het zooo loei en loei spannend he hahahahahaha
Just you wait...
pi_120010382
Ben geduldig hoor scorp maar spannend vind ik het wel :)
pi_120010401
Zeau, de nieuwste aanmeldingen verwerkt (waaronder Zwartedoos) en nu zijn -als ik alle info binnen heb gekregen- alle pakketten verdeeld. *O*

Al is er vaak uit een klein hoekje nog wel eentje te halen als er zich nog een ontvanger meldt. ;)
pi_120010440
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:06 schreef komrad het volgende:

[..]

is een ander smiley voor aangekomen pakketten een optie? dan kunnen we de voortgang bijhouden :P
Moet ik dat óók nog bijhouden. _O-
pi_120010518
Leuk is dat hè, die ontvangers welke geen idee hebben wat er in dat pakket zit en zich lopen te verkneukelen en de gevers welke zich net zo hard zitten te verkneukelen en ook weer zo benieuwd zijn hoe het vált.
Over een week weten zowel mijn "slachtoffer" als ik hoe en wat en écht, het staat al breed klaar en ik zit al compleet in totale stress spanning.
pi_120010578
Wat een pakketten die al klaar zijn zeg, jemig. Ik ben ook wel begonnen maar klaar is het allemaal nog niet. Wel leuk om te lezen hoe blij mensen er allemaal mee zijn, wordt er warm van. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_120010603
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Zeau, de nieuwste aanmeldingen verwerkt (waaronder Zwartedoos) en nu zijn -als ik alle info binnen heb gekregen- alle pakketten verdeeld. *O*

Al is er vaak uit een klein hoekje nog wel eentje te halen als er zich nog een ontvanger meldt. ;)
Tóp!

Hulde aan jou voor al dat georganizeer, driewerf hulde _O_ _O_ _O_
Chocolaatje erbij? ;)
  donderdag 6 december 2012 @ 20:25:28 #69
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_120010676
quote:

[ afbeelding ]
Valt ze te koppelen aan ZKZ? (Zijne Koninklijke Zwabber)

pi_120010719
hoe plaats je fotoos hier? ik zoek nog een huwelijkskandidaat voor onze prullenbak zodra zij d ehuwbare leeftijd heeft bereikt
  donderdag 6 december 2012 @ 20:27:14 #71
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_120010775
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:26 schreef trampolientje het volgende:
hoe plaats je fotoos hier? ik zoek nog een huwelijkskandidaat voor onze prullenbak zodra zij d ehuwbare leeftijd heeft bereikt
Zorgen dat ie ergens online staat en dan klikken op picture.png en daar het internetadres invullen!
pi_120010789
*kuch*

Zullen we de SC hier beperken tot pakkettengejubel en de zwabbers en hoogheden verwijzen naar de SC? :*
  donderdag 6 december 2012 @ 20:28:27 #73
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_120010851
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:27 schreef Cat22 het volgende:
*kuch*

Zullen we de SC hier beperken tot pakkettengejubel en de zwabbers en hoogheden verwijzen naar de SC? :*
Ja hoor dat heb ik weer! Gisteren gaat het continue over het schattigheidsgehalte van HKH en ik post mijn ZKZ en we worden verbannen! :(

pi_120010898
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:24 schreef Nanuke het volgende:
Wat een pakketten die al klaar zijn zeg, jemig. Ik ben ook wel begonnen maar klaar is het allemaal nog niet. Wel leuk om te lezen hoe blij mensen er allemaal mee zijn, wordt er warm van. :)
Voor je eigen idee is een pakket nooit klaar want: kan niet nog dit, vnd hij/zij dát misschien nog leuk en als de doos weg is: oh, dit was ook nog leuk geweest en ah, waarom heb ik dát er niet nog bij gedaan...
met als resultaat dat je beter een kleine vrachtwagen kunt laten aanrukken dan een pakket te sturen maar hé, in dat pakket ligt in een hoekje van de doos heel stilletjes veel aandacht, een stukje vriendschap en inzet voor je ontvanger verstopt en laat dát nou eigenlijk het mooiste deel van de doos zijn ;)
pi_120010973
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:28 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ja hoor dat heb ik weer! Gisteren gaat het continue over het schattigheidsgehalte van HKH en ik post mijn ZKZ en we worden verbannen! :(

Toen waren Liesje of ik er vast niet. ~O>
pi_120011010
alleen even ter test dan houd ik op over onze lekkerigheid!
pi_120011063
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:29 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Voor je eigen idee is een pakket nooit klaar want: kan niet nog dit, vnd hij/zij dát misschien nog leuk en als de doos weg is: oh, dit was ook nog leuk geweest en ah, waarom heb ik dát er niet nog bij gedaan...
met als resultaat dat je beter een kleine vrachtwagen kunt laten aanrukken dan een pakket te sturen maar hé, in dat pakket ligt in een hoekje van de doos heel stilletjes veel aandacht, een stukje vriendschap en inzet voor je ontvanger verstopt en laat dát nou eigenlijk het mooiste deel van de doos zijn ;)
en nu snif ik een traantje weg,mooi heel mooi omschreven
pi_120011206
Cat heeft gelijk dus daarom mijn betoog hoe een hond een mens kan laten glimlachen, al is het maar met een foto, wég. Die hond past nl (gelukkig) niet in een pakketje :+

(sorry Cat maar baasjes en hun honden is haast nog erger dan ouders met hun kinderen, die blijven bezig :* )

[ Bericht 38% gewijzigd door knoblaucha6 op 06-12-2012 20:40:43 ]
pi_120011793
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Moet ik dat óók nog bijhouden. _O-
dat doe je toch al, want zo ben je :) jij wil echt wel weten hoeveel pakketten er nog aan moeten komen :P
pi_120011938
Cat rust niet vóór alles is geregeld en vooral aangekomen en dat mág ook want heel dat gefröbel harerzijds vergt , wát zeg ik, vréét energie en dat wil je ook weten dat alles goed is. Logisch.
pi_120012217

echt de allerrrrr laatste keeerrrr
pi_120012229
i give up
  donderdag 6 december 2012 @ 20:54:27 #83
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_120012380
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:51 schreef trampolientje het volgende:
[ afbeelding ]

echt de allerrrrr laatste keeerrrr
Je hebt de link van het hele album gepakt. Je moet echt de link van de foto zelf hebben!

Das deze:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MB7NQZCG.jpg
pi_120012476
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:22 schreef knoblaucha6 het volgende:
Leuk is dat hè, die ontvangers welke geen idee hebben wat er in dat pakket zit en zich lopen te verkneukelen en de gevers welke zich net zo hard zitten te verkneukelen en ook weer zo benieuwd zijn hoe het vált.
Over een week weten zowel mijn "slachtoffer" als ik hoe en wat en écht, het staat al breed klaar en ik zit al compleet in totale stress spanning.
Ik voel me nu echt een slachtoffer :| maar kan niet wachten tot donderdag hoop dat ik op tijd thuis ben, maar ze hebben mijn nummer :)
pi_120012631
Geduld is een schone (doch heikele) zaak.
(en heb de "doos" weer open gerukt want ik zag weer wat in een winkel "wat óók leuk" is ....) :{
Het wordt tijd dat het pakket weg komt hier dus ga de hele doos morgen stevig inpakken zodat ik er niet meer áán kan komen :P

edit: ik mag van man niet meer proppen, in zijn woorden: het is toch mooi zo dus hou nou maar een keer op anders verziek je het spontane 8-)
  donderdag 6 december 2012 @ 21:07:19 #86
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120013128
Waarom is die leuke agenda van YskaFredriksson nou nog niet vergeven? -O-
Kaleidoscopiklimax
pi_120013255
yay Cat, aankomstsmileys *O*
pi_120013611

;)
pi_120013786
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:07 schreef RadioSlut het volgende:
Die gaat vast nog weg want, hij is leuk!
  donderdag 6 december 2012 @ 21:19:26 #90
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_120013796
Hahahahaha.. Knoblaucha die is tof! O+ :)

Mag er een O+ achter mijn naam?
Ik zie dat mijn pakket dat ik gister om 17:00 uur aanbood al is afgeleverd bij mijn ontvanger! :)

Het is aan de ontvanger zelf of die zich wil melden! O+
pi_120013924
Súper en die O+ is toch echt de mooiste smilie voor bevestiging van ontvangst :Y
  donderdag 6 december 2012 @ 21:28:43 #92
295291 Essiejj
Toonaangevend.
pi_120014313
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:12 schreef Ehhe het volgende:
Ja, ik snap het ook wel. Het gaat er niet om wát het is, het gaat om de gedachte. Ik ben zelf ook echt zo, altijd blij als iemand wat voor mij heeft gedaan/gemaakt! En nu ben ik er ineens onzeker over. Maar ik ben al overtuigd! :D

Zondag gaat hij met de 'pakkettentaxi' mee! *O*
Ik weet 100% zeker dat je je geen zorgen hoeft te maken, dat je diegene al heel blij maakt door naar iets uit te kijken in wat mindere tijden :Y O+
Het is niet wat je denkt dat ik zoek.
  donderdag 6 december 2012 @ 21:28:45 #93
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120014316
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:19 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Die gaat vast nog weg want, hij is leuk!
Inderdaad, het zou heel zonde zijn als die niet vergeven zou worden!
Kaleidoscopiklimax
pi_120014520
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:28 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Inderdaad, het zou heel zonde zijn als die niet vergeven zou worden!
Yska weet dat er al een ontvanger is als blijkt dat de agenda niet vergeven gaat worden. O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:09 schreef komrad het volgende:
yay Cat, aankomstsmileys *O*
Astu!

Ik wilde eerst deze *O* maar dan wordt die post de komende weken wel erg hysterisch. _O-
  donderdag 6 december 2012 @ 21:34:36 #95
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_120014643
Of de ~:) vervangen voor een *O* als het afgeleverd is. Dat de ~:) er dan uitgaat?
pi_120015083
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:34 schreef Ireth het volgende:
Of de ~:) vervangen voor een *O* als het afgeleverd is. Dat de ~:) er dan uitgaat?
En dan heb je een sepo met *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Vond ik toch wat te druk en hysterisch. :D
pi_120015103
En de ~:) is lief!
  donderdag 6 december 2012 @ 21:44:21 #98
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_120015180
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:42 schreef Cat22 het volgende:
En de ~:) is lief!
:Y Maar hysterisch mag! :P Het is ook hysterisch allemaal!!!
pi_120015221
waar komt dat arsenaal aan kerstsmileys eigenlijk vandaan?
pi_120015346
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:44 schreef Ireth het volgende:

[..]

:Y Maar hysterisch mag! :P Het is ook hysterisch allemaal!!! [ afbeelding ]
Hysterisch, hysterisch, doe niet zo hysterisch ( :P ), niemand wordt hysterisch van een aangekomen pakket, ben je mal dus hoezo hysterisch *O* *O* *O*
pi_120015396
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:45 schreef komrad het volgende:
waar komt dat arsenaal aan kerstsmileys eigenlijk vandaan?
Deze staan gewoon in de smiliebulk ~:) >:O en verder heel veel op oa photobucket
  donderdag 6 december 2012 @ 21:51:14 #102
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_120015524
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:47 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Hysterisch, hysterisch, doe niet zo hysterisch ( :P ), niemand wordt hysterisch van een aangekomen pakket, ben je mal dus hoezo hysterisch *O* *O* *O*
Wij zijn helemaal niet hysterisch!!!
pi_120015588
_O-
pi_120015940
Pakketje ontvangen: Zou een vaste smile moeten kúnnen zijn in deze dagen :P

donderdag 6 december 2012 @ 22:10:42 #105
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_120016557
Die roze *O* zijn volgens mij gedoopt tot "Jompelmeisjes"
Staat volgens mij in de FOK!-wiki..

Kan me herinneren dat er ooit nog een gedichtje bijzat inde trend van:

Vanonder blad'ren, mos en aard
Plopt plots een roze sliertjesbal
En floep, ineens daar nog zo één
Wat is er dan-'t geval?

Er klonk ver weg een noodsignaal
Dus kruipt vlug uit haar holletje
Een meisje nog besmeurd met zand
Twee staartjes op haar bolletje.

Het is het Jompelmeisje, heus!
Ze komt voor jou speciaal
Doe mee dus, allemaal!

Copyright, voor Jompelmeisje
pi_120019490
  donderdag 6 december 2012 @ 23:34:51 #107
242204 YskaFredriksson
pi_120020608
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:07 schreef RadioSlut het volgende:
Als ie niet vergeven wordt dan heb ik al iemand die m krijgt hoor ;) al heb ik eerst weer een nieuw cs pakketje nodig anders kan ik het niet eens maken :P
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:19:38 #108
242204 YskaFredriksson
pi_120037457
De doos is vol

Ingepakt

En verstuurd

pi_120037734
Nice Yska ^O^
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:57:18 #110
242204 YskaFredriksson
pi_120038958
Zal het pakketje al aangekomen zijn, ik heb m om 14:08 betaald! Ze doen dat gewoon per directe lijndienst met een helicopter toch! ;)
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:11:56 #111
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_120039563
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zal het pakketje al aangekomen zijn, ik heb m om 14:08 betaald! Ze doen dat gewoon per directe lijndienst met een helicopter toch! ;)
voor jou wel!! :+
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:23:22 #112
242204 YskaFredriksson
pi_120039948
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:11 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

voor jou wel!! :+
Daar ging ik ook wel vanuit, prinsesje als ik ben!
pi_120043676
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:23 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Daar ging ik ook wel vanuit, prinsesje als ik ben!
waar blijven de foto's dan :P
pi_120044098
Lieve lieve kerstman,
Namens mijn moeder moet ik hier een berichtje plaatsen,
Ze heeft net het mooie pakket mogen ontvangen,

U had niet iemand blijer kunnen maken.
Ik had het geheim kunnen houden dus de verassing is zeer groot.
Ook bedankt voor de lieve tekst in het kaartje.
Tot tranen geroerd!!

Nogmaals ze is er heel heel blij mee!

En ik wil mijn dank ook uitspreken dat jullie mijn moeder zo blij hebben gemaakt.
Nogmaals dank!!

Foto van het mooie pakket.
http://img832.imageshack.us/img832/4079/fotos171.jpg (copy/paste deze link)
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:29:26 #115
242204 YskaFredriksson
pi_120045284
Foto van diana geeft error
  Moderator vrijdag 7 december 2012 @ 17:31:31 #116
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120045382

Voortaan gewoon even op imgur zetten ^O^
pi_120045854
Mooi pakket!!!!! <3
pi_120047815
~:) OPROEP! ~:)

Er heeft zich een anonieme gever gemeld die graag een pakket sponsort maar niet in de gelegenheid is om zelf de boodschappen te doen.

Wie o wie zou in overleg met deze persoon voor boodschappenengel willen spelen? PM mij en dan breng ik jullie met elkaar in contact.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 december 2012 @ 18:54:07 #119
13151 crew  Rewimo
pi_120048459
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:00 schreef diana1980 het volgende:
Lieve lieve kerstman,

Tot tranen geroerd!!

En ik wil mijn dank ook uitspreken dat jullie mijn moeder zo blij hebben gemaakt.
Nogmaals dank!!

[ http://img832.imageshack.us/img832/4079/fotos171.jpg (copy/paste deze link) ]
Wat een mooi pakket O+ Hartstikke leuk! ^O^
  vrijdag 7 december 2012 @ 18:56:15 #120
386633 Adnap
I love Life !
pi_120048529
quote:
Lieve lieve kerstman,

Tot tranen geroerd!!

Nogmaals dank!!

Wat fijn dat ze er zo van geniet ! Geniet jij lekker mee !
I live life, i love life
pi_120048923
quote:
Lieve lieve kerstman,

Tot tranen geroerd!!

Nogmaals dank!!

Wat lief O+

En geweldig dat er dit jaar weer zoveel mensen meedoen _O_
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 7 december 2012 @ 19:24:50 #122
242204 YskaFredriksson
pi_120049455
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:35 schreef Cat22 het volgende:
~:) OPROEP! ~:)

Er heeft zich een anonieme gever gemeld die graag een pakket sponsort maar niet in de gelegenheid is om zelf de boodschappen te doen.

Wie o wie zou in overleg met deze persoon voor boodschappenengel willen spelen? PM mij en dan breng ik jullie met elkaar in contact.
Yska wipt heen en weer op de stoel, ikke wil wel! :D:D:D ;)
pi_120049570
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:24 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Yska wipt heen en weer op de stoel, ikke wil wel! :D:D:D ;)
Je bent erbij! *O*

Als anderen eventueel ook willen shoppen, kun je me altijd laten weten. Wie weet melden zich nog gevers die er ook geen tijd voor hebben.
  vrijdag 7 december 2012 @ 19:29:55 #124
378088 Senzune
Te gek voor woorden
pi_120049646
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je bent erbij! *O*

Als anderen eventueel ook willen shoppen, kun je me altijd laten weten. Wie weet melden zich nog gevers die er ook geen tijd voor hebben.
Zet mij maar op de lijst, ik vind dit zo'n leuke/goede aktie.
pi_120049703
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:29 schreef Senzune het volgende:

[..]

Zet mij maar op de lijst, ik vind dit zo'n leuke/goede aktie.
Top! ^O^
pi_120050820
quote:
Lieve lieve kerstman,

Tot tranen geroerd!!

Nogmaals dank!!

O+
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:15:12 #127
378088 Senzune
Te gek voor woorden
pi_120051718
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Top! ^O^
Krijg dan een berichtje van jou?

En kan ik ook iemand nomineren? Ik kan natuurlijk zelf wel een kerstpakket voor haar maken maar dan weet ze ook dat het van mij afkomt. Ik zou het leuk vinden als het via iemand anders gaat. :@
pi_120052471
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:15 schreef Senzune het volgende:

[..]

Krijg dan een berichtje van jou?

En kan ik ook iemand nomineren? Ik kan natuurlijk zelf wel een kerstpakket voor haar maken maar dan weet ze ook dat het van mij afkomt. Ik zou het leuk vinden als het via iemand anders gaat. :@
Je hebt PM.
pi_120053235
druk bezig met spullen kopen voor t pakket!
suck my asshole taco bender
pi_120059152
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:48 schreef Remco_h het volgende:
druk bezig met spullen kopeninpakken voor t pakket!
:):)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  zaterdag 8 december 2012 @ 09:59:22 #131
242204 YskaFredriksson
pi_120067922

Pakketbezorger is onderweg!

Update: pakket is afgeleverd! :D

[ Bericht 25% gewijzigd door YskaFredriksson op 08-12-2012 14:35:09 ]
pi_120075387
psssst......Onze kerstengel is onderweg naar ons!!!!
De andere kerstengel reist vast op haar schouder mee.
Ik zal fotoos plaatsen vanavond!
Mn hart klopt als dat van een kind de avond voor het jarig is ahhahahahahah
pi_120078521
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:25 schreef trampolientje het volgende:
Ik kan je zeggen, als moeder van de shopper, JULLIE GAAN BLIJ WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
  zaterdag 8 december 2012 @ 17:24:52 #134
386633 Adnap
I love Life !
pi_120078727
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:25 schreef trampolientje het volgende:
Heel heel veel plezier en ik kijk uit naar de foto's !!
I live life, i love life
pi_120078929
Tijd voor pics _O_
pi_120078957
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:31 schreef Scorpie het volgende:
Tijd voor pics _O_
ja echt he! Ben zo benieuwd. Ben met Jaleesa mee geweest op shoppingexpeditie!
pi_120079036
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:33 schreef MoniqueB1965 het volgende:

[..]

ja echt he! Ben zo benieuwd. Ben met Jaleesa mee geweest op shoppingexpeditie!
En moeders zag dat het goed was.
pi_120079058
Yep, als die mensen niet blij zijn, dan weet ik het niet meer!

[ Bericht 0% gewijzigd door MoniqueB1965 op 08-12-2012 18:00:57 ]
pi_120079128
foto's verwacht ik pas morgen, die hebben wel ff nodig om uit te pakken hahahahahahaha
pi_120079192
kan trouwens niet wachten tot ons pakket arriveert, ben zo benieuwd!
Weet helaas niet wie onze lieve kerstschat is
pi_120079469
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:36 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Yep, als die mensen niet blij zijn, dan weet ik het niet meer!
Dat is nogal een uitspraak. :o
pi_120079484
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat is nogal een uitspraak. :o
maar wel een terechte uitspraak :Y
pi_120079630
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:49 schreef MoniqueB1965 het volgende:

[..]

maar wel een terechte uitspraak :Y
Persoonlijk denk ik dat je mensen niet kunt dwingen om er blij mee te zijn. Ik hoop het natuurlijk wel en ik weet zeker dat jullie er veel tijd en moeite in hebben gestoken.

Maar laat de gedachte: 'iets doen voor een ander' alsjeblieft centraal blijven staan en niet je eigen verwachting over hoe het ontvangen gaat worden. Want dat legt weer druk op de ontvangers, die het vaak al zo moeilijk vinden om om hulp te vragen.
pi_120079664
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:54 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat je mensen niet kunt dwingen om er blij mee te zijn. Ik hoop het natuurlijk wel en ik weet zeker dat jullie er veel tijd en moeite in hebben gestoken.

Maar laat de gedachte: 'iets doen voor een ander' alsjeblieft centraal blijven staan en niet je eigen verwachting over hoe het ontvangen gaat worden. Want dat legt weer druk op de ontvangers, die het vaak al zo moeilijk vinden om om hulp te vragen.
Vind je reactie erg vergezocht! Ik wil natuurlijk niemand ergens toe dwingen. Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat het een toppakket is!
pi_120080154
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:55 schreef MoniqueB1965 het volgende:

[..]

Vind je reactie erg vergezocht! Ik wil natuurlijk niemand ergens toe dwingen. Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat het een toppakket is!
De lol is er voor mij alweer van af! Hoop dat de ontvangers blij zijn! Ik haak af!
pi_120080203
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:55 schreef MoniqueB1965 het volgende:

[..]

elk pakket is een toppakket. als het goed is is elk pakket namelijk met liefde gemaakt ;)
pi_120080548
Ik ben het wel met Cat eens. Maar als je maar ineens tig hier komt om te gloriëren over jouw pakket wat jij geshopt hebt is de aandacht meer naar jezelf als shopper dan voor de ontvanger.
Hé, en om wie gaat de hele pakkettenaktie nou?
Juist!
En wat Loecje zegt klopt verder helemaal, het moet een pakket uit spontaniteit voor een ander zijn, vanuit dat oogpunt met liefde gemaakt.
Maar hé, het is haast kerst ~:) dus *O* fijn dat de aktie weer tóp is O+
pi_120080668
ook de
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ben het met Cat eens. Maar als je maar ineens tig hier komt om te gloriëren over jouw pakket wat jij geshopt hebt is de aandacht meer naar jezelf als shopper dan voor de ontvanger.
Hé, en om wie gaat de hele pakkettenaktie nou?
Juist!
En wat Loecje zegt klopt verder helemaal.
Maar hé, het is haast kerst ~:)
Ook deze reactie gaat nergens over. Ik kom niet glorieën over MIJN pakket wat IK geshopt heb.
Als je goed leest gaat het om het pakket van scorpie en Jaleesa.

En mensen ik wilde alleen maar aangeven dat ik het een toppakket vind. THATS ALL!!!!
wat een gezeik zeg.

Nogmaals ik haak af. De kerstgedachte is voor mij verziekt! DANK ALLE DAARVOOR!
pi_120080746
Goed, dit was dus ook weer de laatste keer dat ik zoiets doe. Verzuurde reacties weer van cat en knoblau, weet weer hoe laat het is.
pi_120080841
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:35 schreef Scorpie het volgende:
Goed, dit was dus ook weer de laatste keer dat ik zoiets doe. Verzuurde reacties weer van cat en knoblau, weet weer hoe laat het is.
:Y dat bedoel ik dus!!!!!

Scorp, het was een topaktie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')