abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121375969
Dv; wat goed! Dan gaan we gelijk op, ik begin de 23e, dus net na jou. Geniet nog even van alle leuke dingen die komen!

Nikki; ik duim dat de afspraak vervroegd kan worden!

Dobbey; een hele dikke knuffel voor jou :* Het is niet niks wat je voor je kiezen krijgt. Neem ook even de tijd om dat een plekje te geven. Hopelijk knap je lichamelijk snel op, vaak scheelt dat al een heleboel. Sterkte meid!
pi_121382807
Dobbey, wat vervelend, heb je dit er ook nog bij. :( Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. :*
Ik vond/vind het ook erg fijn om hier ervaringen te delen of raad te vragen. En het mooiste is, je doet het wanneer het jou uitkomt, zonder dat er in real life vragen worden gesteld waar je misschien niet op zit te wachten. Sterkte de komende tijd. :*
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:18:20 #253
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_121388681
Ben weer terug van de kliniek....

Ze vonden het niet zo raar dat ik pijn had aangezien ik rechts 4 cysten heb zitten van 4,5 cm en links 2 van 4 cm...
Ik heb bloed moeten prikken voor de ontstekingswaarden die krijg ik vanmiddag en heb nu sowieso diclofenac en dupheston gekregen...
pi_121388824
Pff, Dobbey, heel veel sterkte :*
pi_121389123
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:37 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dobbey, je bent je speurtocht begonnen. ;) Ik hoop zo dat jullie snel een behandekplan of iets dergelijks hebben. :* Hoe gaat het nu met je, lichamelijk gezien?

DV, spannend! *O*

Ik heb vandaag een afspraak voor evaluatie en opstart gekregen, 25 februari. :(
Ik heb even de stoute schoenen aangetrokken en gezegd dat ik het slecht vind dat zij niet met een evaluatie afspraak gekomen zijn, de behandeling startte dik 4 maanden geleden en dat ik heb gezegd dat ik het graag wil afsluiten. Kortom, ik heb gevraagd of de afspraak niet vervroegd kon worden. Ik ben benieuwd of het kan, fingers crossed.
Bij dr. Verpoest? Is het vaak wel wachten inderdaad :Y Ik plande in Jette altijd mijn afspraken "voor als het nog nodig zou zijn" en dan moest ik niet wachten na een mislukte poging omdat mijn afspraak al 2 maand vastlag.

Na de eerste IVF heeft dr. Verpoest me er wel tussen genomen en moest ik niet te lang wachten.
pi_121389485
Ja Verpoest inderdaad. Is hij zo populair dan? :(
Oh en ik noem hem altijd dokter poes. ;)
pi_121389659
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja Verpoest inderdaad. Is hij zo populair dan? :(
Oh en ik noem hem altijd dokter poes. ;)
Ik denk dat het zo is bij alle dokters ginder. Geen wachtlijsten voor de behandelingen, maar wel om bij de dokters te geraken, heb ik de indruk. Bij Dr. Fatemi moest ik ook altijd lang wachten voor een afspraak.

En dank u voor de bijnaam, daar zal ik nu uiteraard aan denken de volgende keer dat ik voor hem zit :( :D

Ik vermoed trouwens dat ze wel iets zullen regelen :Y Mijn terugplaatsing was voorzien op zondag en ik mocht op vrijdag al bij hem langsgaan. Hij had normaal gezien geen afspraken die dag, maar wou me niet te lang laten wachten (maar wel natuurlijk met het verschil dat er geen bevruchtingen waren geweest).
pi_121390897
Dobbey, je hebt het wel flink voor je kiezen gekregen...hopelijk zijn de cystes ook snel weer weg! Sterkte met alles! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  donderdag 10 januari 2013 @ 13:47:48 #259
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_121391527
Oh Dobbey... idd geen wonder dat je buikpijn hebt! Hoop dat je er snel minder last van hebt en ze snel weg zijn. :*
pi_121401769
Dobbey dat is nogal wat. :*
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:38:34 #261
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_121402330
dobbey :* wat een rollercoaster zeg
Be happy with the little things in life
pi_121415400
Pfff dobbey, hou vol meid ! :*

Onze cryo wordt woensdag ontdooit en dan dus wel (of niet) geplaatst. Net pregnyl gespoten. Zooooooooooooooo spannend *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_121423567
Kleinzusje spannend! :*
  vrijdag 11 januari 2013 @ 14:16:05 #264
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_121433497
Spannend kleinzusje! Wanneer hoor je of het cryootje goed ontdooid is?
  vrijdag 11 januari 2013 @ 16:35:01 #265
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_121438858
DV spannend *O* Hopelijk deze ronde succes :*

Kleinzusje wat spannend lijkt me dat! Hopelijk gaat het allemaal goed (ontdooien op 100 watt gedurende een halve minuut in de magnetron :P).

Dobbey het wordt wel tijd voor een fikse meevaller voor jou ;( :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_121439056
Thx ! :*
Ghanty: hahahaha

Hobbes: Woensdag ochtend
pi_121453405
Na een hele tijd moeten wachten kon mijn man afgelopen maandag bloedprikken voor zijn hormoon waardes en "sperma" inleveren.
Vandaag hebben we de uitslag gehad. En helaas was het slecht nieuws.
Prolactine (http://nl.wikipedia.org/wiki/Prolactine) gehalte was op peil.
Maar zn testosteron gehalte was helaas wat gezakt.

Doordat het testosteron omhoog ging was er een kans dat zn zaadproductie weer opgang zou kunnen komen. Maar zn konden geen zaadjes vinden in zijn sperma. helemaal niets.

Nu hebben ze dus een volgens mij tese (biopt uit de bal) voorgesteld (http://www.umcn.nl/Zorg/B(...)SpermaExtractie.aspx)
Maar daarvoor moet hij weer terug naar de uroloog. En de hormoondokter dacht zelfs dat er een grote kans is dat ze dat onderzoek nog niets vinden.
Als de Tese niets word. Als het al gedaan word. Is dit dan het eind van de weg voor ons samen.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 22:53:34 #268
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_121454224
Oh Gaddle... wat een slecht nieuws :( . Weet niet wat je hierop kan zeggen. :*
  vrijdag 11 januari 2013 @ 22:57:48 #269
52229 Chanty
pi_121454457
Pfff jeetje dat is niet fijn om te horen zeg :{ Hopelijk gaan ze toch nog iets vinden :*
pi_121455241
Gaddle :* Er is gelukkig nog wel een klein sprankje hoop. Ik duim voor jullie.
pi_121463233
Gaddle; wat een rot nieuws, sterkte voor jullie :* Mijn man heeft ook een tese gehad, met succes, dus mocht je vragen hebben mag je me pm'en.
pi_121468867
Gaddle, wat een rotnieuws... bah... Ik wens jullie heel veel sterkte in ieder geval....! En ik hoop dat de Tese operatie bij jullie wèl positief uitvalt!! Je hebt in ieder geval nog een kans!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_121469795
Dobbey, hoe gaat het met jou?

Spannend Kleinzusje *O*

Gaddle, wat een rotnieuws.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 17:02:19 #274
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_121474403
Gadle wat een kl*te nieuws zeg. Ik hoop dat de tese de oplossing voor jullie is :*

Kleinzusje, spannend!!!
Be happy with the little things in life
  zaterdag 12 januari 2013 @ 18:07:41 #275
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_121476351
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:37 schreef Gaddle het volgende:
Is dit dan het eind van de weg voor ons samen.
Das mooi ruk... En dat had ik ook niet afgesproken met wie dan ook.... Ik dacht dat ik wel genoeg alle klappen had opgevangen voor iedereen hier de aankomende tijd.....

Probeer in ieder geval met elkaar te bespreken wat de opties zijn voor jullie voor het geval dat.... Er zijn nog opties mits dat natuurlijk strookt met hoe jullie daar over denken/levens wijze. Geef elkaar de ruimte er over te denken en sta open voor elkaars gedachten gang en mening.. Zo weet je in ieder geval van elkaar waar jullie staan in geval van donor/adoptie/of niets.

Het is niet makkelijk maar ik ben blij dat wij eigenlijk gedwongen waren om deze opties te overwegen voor de IVF zodat we na het slechte nieuws eigenlijk meteen op 1 lijn zaten.

Mijn man stond in eerste instantie niet te juichen voor eicel donatie maar na een aantal gesprekken met "ervaringsdeskundigen" en info van het internet zaten wij eigenlijk heel snel op 1 lijn en na deze week kan ik alleen maar blij zijn hierom. Ik zou er niet aan moeten denken om in alle emoties die we nu hebben ook nog moeten gaan kijken wat de volgende stap gaat zijn. Ik denk niet dat dat goed zou zijn gekomen.

Voor de rest heeeel veel succes en ik hoop uiteraard dat de kleine kans die jullie nog hebben positief gaat uit pakken :*
  zaterdag 12 januari 2013 @ 18:13:21 #276
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_121476531
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:26 schreef leonieke het volgende:
Dobbey, hoe gaat het met jou?

Mwah op en af.... Ik heb nog ontzettend veel pijn aanvallen waarbij ik, heel raar, s'avonds rond 21.00 uur aan mijn max zit. Rond dit tijdstip hang ik krom gebogen over een kastje omdat ik van gekkigheid niet meer weet wat voor of achter is. Hopelijk gaat dit snel weg.
Geestelijk gezien gaat het aardig goed, eerlijk gezegd heb ik voor mezelf al duidelijk dat ik niet nog een ronde IVF/ICSI ga doen en heb ik al een kopie in huis van mijn dossier voor het Geertgen. Ik ben heel erg benieuwd wat de 24e voor ons gaat brengen en gelukkig gaat de tijd redelijk snel voorbij.

In ieder geval bedankt voor het vragen :*
  zaterdag 12 januari 2013 @ 18:14:20 #277
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_121476557
Kleinzusje ik duim voor jullie dat alles goed gaat woensdag :*
pi_121483282
Gaddle, wat vreselijk naar ! Hoop dat er nog wat mogelijk is.
Jullie zijn lief !
Dank allen en dobbey, droomvrouwtje en leonieke :*
dobbey: wat een narigheid , knuffel :*. Je bent een sterke meid. Bewondering !
pi_121486030
Even een tijdje druk geweest met van alles en nog wat en nog niet veel kunnen doen voor onze kinderwens.

Maar onze beslissing is gemaakt!!!
Wij gaan voor ons wondertje!!!

Maandag naar Utrecht bellen. We hopen dat we snel terecht kunnen.

xxx Krista
pi_121495054
Thanks dames voor alle reacties. Dat doet me goed.
Maar goed we moeten uiteraard weer wachten voordat we weer verder kunnen.

@poezebeest Als het zover is pm ik je even. bedankt. het is heel fijn om te weten dat je met iemand kan praten die het al heeft mee gemaakt.

@dobbey Ik ga het zeker proberen wat je zegt. maar zoals jij ook aangeeft is het best moeilijk.
ik heb helaas al wel eens in een moment van veel emotie hele lelijke dingen tegen mijn man gezegd. gelukkig hij ook naar mij ;)
pi_121498248
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:13 schreef dobbey het volgende:

[..]

Mwah op en af.... Ik heb nog ontzettend veel pijn aanvallen waarbij ik, heel raar, s'avonds rond 21.00 uur aan mijn max zit. Rond dit tijdstip hang ik krom gebogen over een kastje omdat ik van gekkigheid niet meer weet wat voor of achter is. Hopelijk gaat dit snel weg.
Geestelijk gezien gaat het aardig goed, eerlijk gezegd heb ik voor mezelf al duidelijk dat ik niet nog een ronde IVF/ICSI ga doen en heb ik al een kopie in huis van mijn dossier voor het Geertgen. Ik ben heel erg benieuwd wat de 24e voor ons gaat brengen en gelukkig gaat de tijd redelijk snel voorbij.

In ieder geval bedankt voor het vragen :*
Moet je nu medicatie nemen? Sorry als het een domme vraag is, ik weet helemaal niets van cystes. Is het normaal dat het zo pijnlijk is?

Ik ben blij dat jullie de knoop hebben doorgehakt en dat alles zo duidelijk is en vooral dat het geestelijk aardig goed gaat. Petje af! (serieus, ik krijg me zelf niet zo vlug op orde en vind het ook vreselijke frustrerend :@ ).

Ik ben vrijdag tegen alle verwachtingen in ongesteld geworden. Dit betekent ook dat we met (de eerste en waarschijnlijk ook laatste) ICSI-poging zijn begonnen. Gisteren de eerste spuit Puregon gezet (en dat spuit toch écht gemakkelijk *O* )
  zondag 13 januari 2013 @ 19:44:09 #282
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121516816
Dames ik durf hier bijna niet meer te posten omdat ik zulke vreselijke verhalen voorbij zie komen... ;(

Maar ik wil jullie toch allemaal een hart onder de riem steken, en ik blijf meelezen in de hoop dat er binnenkort weer wat succesverhalen zijn om moed uit te halen!!

:*
pi_121517296
Gaddle en Dobbey, wat ontzettend naar dat het zo voor jullie lijkt uit te vallen. Dobbey beterschap ook, wat een klotezooi zeg.

Voor iedereen een :*, want iedereen hier kan dat gebruiken.

Leonieke, succes deze ronde! Hopelijk gaat het nu wel lukken!
  zondag 13 januari 2013 @ 19:57:55 #284
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_121517479
Ratzdream: succes!

Hier ook weer wat goed/beter nieuws. Na mijn miskraam is nu alles weer zoals het hoort (ding in mijn baarmoeder is verdwenen) en kunnen we weer verder. Nog een week of 3 wachten en dan gaan we voor onze laatste cryo/cryootjes.
pi_121517502
Wat fijn dat jullie alweer mogen beginnen Leo. Lekker makkelij hè die Puregon. ;) Ik duim voor een mooi aantal eitjes met een mooi aantal bevruchtingen en een mooie plakkerd en een nog mooiere baby voor jullie. :*

Lijnloos hoe is het met jou?

Hobbes, fijn dat alles schoon is. Ik duim voor mooi ontdooide cryootjes.
pi_121517689
Fijn zo Hobbesje, hopelijk hebben jullie binnenkort wel een ding in je buik, maar dan een goeie O+

Nikki, hier nog weinig nieuws, we gaan nog effe ons best doen en ondertussen maar es bedenken wanneer we weer naar het ziekenhuis gaan voor vervolgonderzoek.
pi_121517693
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:57 schreef Hobbesje het volgende:
Ratzdream: succes!

Hier ook weer wat goed/beter nieuws. Na mijn miskraam is nu alles weer zoals het hoort (ding in mijn baarmoeder is verdwenen) en kunnen we weer verder. Nog een week of 3 wachten en dan gaan we voor onze laatste cryo/cryootjes.
Hoelang was dat geleden die MK ?
Fijn dat het mag :*

Rest: succes en knuffel. Tis allemaal niet niks als het niet vanzelf gaat.
  zondag 13 januari 2013 @ 20:15:49 #288
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_121518394
Mijn mk was op 5 november. Nog niet heel lang geleden, maar het is vooral fijn dat dat deel nu is afgesloten met een mooi schone baarmoeder. Dan kan ik de deur van dat ziekenhuis achter me dicht trekken (en die van Nijmegen weer opendoen). Zeker fijn dat je weer zelf soort van de regie in handen hebt.
pi_121518472
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:15 schreef Hobbesje het volgende:
Mijn mk was op 5 november. Nog niet heel lang geleden, maar het is vooral fijn dat dat deel nu is afgesloten met een mooi schone baarmoeder. Dan kan ik de deur van dat ziekenhuis achter me dicht trekken (en die van Nijmegen weer opendoen). Zeker fijn dat je weer zelf soort van de regie in handen hebt.
Heb het ook ervaren ! Zeker fijn, een nieuw begin dus :*
pi_121518602
Wat een nare berichten komen hier ineens voorbij. :( Dobbey, Gaddle. :* Ik leef met jullie mee. En Dobbey, ook beterschap nog. Ik hoop dat er snel betere berichten uit jullie hoek volgen. Knuf.

Hobbes, ik duim voor mooi ontdooide cryo's en dat er een mooie plakker tussenzit. :*

Nikki, wat dapper dat jullie besloten hebben het toch nog een keer te proberen. Ik duim voor jullie dat er nog een broertje/zusje voor jullie mini in zit. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_121519086
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat fijn dat jullie alweer mogen beginnen Leo. Lekker makkelij hè die Puregon. ;) Ik duim voor een mooi aantal eitjes met een mooi aantal bevruchtingen en een mooie plakkerd en een nog mooiere baby voor jullie. :*

Lijnloos hoe is het met jou?

Hobbes, fijn dat alles schoon is. Ik duim voor mooi ontdooide cryootjes.
Ik was er ook wel van geschrokken dat dr. Verpoest zei dat we er maar één cyclus moesten tussen laten. Misschien komt het omdat er geen terugplaatsing was geweest. We waren alleszins met het idee naar het ziekenhuis gegaan dat we 3 maand moesten wachten, maar hij stelde zelf voor om te starten begin januari (vorige TP was voorzien op 2/12).

Maar die Puregon is ook makkelijk om "in het geniep" te spuiten.

Ik heb gisteren nog gids gespeeld in het ziekenhuis. Iemand die haar eerste IVF ging starten en de apotheek niet wist zijn. Had een aantal IUI's gehad in een ander ziekenhuis en we raakten aan de praat tijdens het wachten op de bloedprik. Ze maakte zich wat zorgen dat ze 's avonds naar een feestje moest en niemand wist dat ze aan het traject bezig waren. Ik heb haar dan ook maar direct gerustgesteld dat Puregon spuiten een fluitje van een cent is :Y

Thx voor de succeswensen :) We hopen uiteraard op een zwangerschap, maar mijn grote hoop is toch gevestigd op het werk in het labo. Het zou al fijn zijn als we al een kans krijgen met een TP.

Hobbesje, 3 weken is ook goed te overzien. Veel succes!

Lijnloos, ik ben het overzicht wat kwijt, maar mogen jullie nu zelf bepalen wanneer jullie verder willen in het circuit?
  zondag 13 januari 2013 @ 20:47:05 #292
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_121520321
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 12:05 schreef leonieke het volgende:

[..]

Moet je nu medicatie nemen? Sorry als het een domme vraag is, ik weet helemaal niets van cystes. Is het normaal dat het zo pijnlijk is?

Ik ben blij dat jullie de knoop hebben doorgehakt en dat alles zo duidelijk is en vooral dat het geestelijk aardig goed gaat. Petje af! (serieus, ik krijg me zelf niet zo vlug op orde en vind het ook vreselijke frustrerend :@ ).

Ik ben vrijdag tegen alle verwachtingen in ongesteld geworden. Dit betekent ook dat we met (de eerste en waarschijnlijk ook laatste) ICSI-poging zijn begonnen. Gisteren de eerste spuit Puregon gezet (en dat spuit toch écht gemakkelijk *O* )
Ik heb dupheston gekregen om een menstruatie op te wekken en sinds gister gebruik ik diclofenac met paracetamol. Gisteravond weer in het ziekenhuis geweest en 4 cysten hebben zich gevuld met bloed. Ik mocht kiezen, blijven en aan de morfine pomp of eerst deze combo... Aangezien ik niet op een ziekenhuis verblijf zit te wachten heb ik eerst de combo diclo met para geprobeerd.... Heb nog steeds veel pijn maar is ff door bikkelen.. Of cysten altijd zo'n pijn doen weet ik niet, ik weet wel dat ik altijd veel last heb als er 1 zit. Wat op dit moment ook niet echt helpt s een eierstok die 3x zo groot is maar das weer een reactie op de cysten...

Veel succes met deze poging, wens je al het goede :*
pi_121522832
En kunnen ze de cystes niet wegnemen of moeten die uit zichzelf verdwijnen? Wat een pijn moet dat zijn als ze zelfs al morfine voorstellen :o Hopelijk werkt de medicijnencombi en hoef je niet meer naar het zienenhuis.

Thx :*
  zondag 13 januari 2013 @ 21:55:32 #294
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_121524767
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 21:27 schreef leonieke het volgende:
En kunnen ze de cystes niet wegnemen of moeten die uit zichzelf verdwijnen? Wat een pijn moet dat zijn als ze zelfs al morfine voorstellen :o Hopelijk werkt de medicijnencombi en hoef je niet meer naar het zienenhuis.

Het is de bedoeling dat ze krimpen om vervolgens met een menstatie te verdwijnen geloof ik, helemaal zeker weet ik het niet. Opereren is gister wel besproken maar ze zijn bang meer schade aan te richten dan dat ze goed doen. Schijnbaar ben ik nogal gevoelig voor cysten, jammer de bammer maar het hoort dus bij me...
Cysten en pijn waren ook 1 van de redenen waarom ik al binnen een half jaar ben doorgestuurd naar de fertiliteitskliniek, de opties van de gyn waren op dus mochten ze het daar verder uit zoeken....

Maar goed, we blijven optimistisch... Over 9 dagen eindgesprek en over 11 dagen de start van een nieuwe medische wereld! Moet goed komen toch? :P
pi_121526500
Lijnloos, zolang het voor jullie goed voelt is het toch ook prima. Ik hoop echt echt echt dat jullie het hele medische gedoe niet nodig gaan hebben. :*

Leo, bij mij zaten er vorige keer maar 2 cycli tussen. Het is dus niet altijd nodig om drie maanden te wachten.
pi_121535745
Dobbey, wat kut dat je zoveel last hebt van die cystes. Lijkt me echt vreselijk rot. :*

Leo, da's inderdaad snel zeg, maar fijn toch? Hopelijk kunnen ze dit keer ook goed oogsten en bevruchten.

Voor wat onze "planning" betreft, we moesten aan de hand van de eerste resultaten minstens 3 maanden afwachten, dus eigenlijk tot het nieuwe jaar, voor er weer een nieuw onderzoek gestart gaat worden. Dus in die zin hebben wij zelf de bal in handen voor wanneer we dat doen. Maar mijn man heeft nu net een nieuwe baan per 1-1, dus het is effe fatsoenlijk timen met hoe en wanneer. Ik geef deze cyclus nog een kansje (in mijn hoofd erg klein, maar ik blijf ook hoop houden) en proberen er vol voor te gaan en als dat niet lukt, dan denk ik dat we begin februari maar weer richting zkh gaan.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 12:26:43 #297
52229 Chanty
pi_121587600
Sorry ik ben nog even niet bijgelezen maar wilde toch even wat goed nieuws komen delen.

Ik had vanochtend weer controle in het ziekenhuis (vier dagen geleden had ik een follikel van links 10,5 en rechts 13mm). Nu was het links 24mm en rechts 15mm en dus mocht ik de pregnyl zetten *O* O+

Dit wordt onze eerste echte kans, ben echt zo blij O+

Heb wel net als de vorige ronde weer een tussentijdse bloeding dus het baarmoederslijmvlies is erg dun. Morgen gaan we het in ieder geval gezellig maken en dan maar hopen op een wondertje O+
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:21:02 #298
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_121592067
*O* *O* goed nieuws Chanty, succes en veel plezier met de gezelligheid :D

Hier zijn we er eindelijk achter wat nu precies de aanleiding is van mijn pijnaanvallen... Mijn eierstokken zijn een poging aan het doen om rond hun eigen as te draaien :X
Vannacht werd ik nog net niet gillend wakker van de pijn dus vanmorgen de kliniek maar weer gebeld en ben weer op controle geweest.
Ik moet nu een paracetamol spiegel opbouwen en elke 6 uur 2 para's innemen en daarnaast nog de diclo. Verder absolute rondom huis rust oftewel wel beetje lopen, niet liggen ivm trombose en voor de rest niets... Niet tillen, rijden, fietsen, werken (zullen ze blij me zijn :') ) e.d. Vrijdagmiddag weer controle en dan hopen dat het er wat gunstiger uitziet.. -O-

Ben er wel zo klaar mee :'(
pi_121595057
het enige positieve punt is dat ze nu weten wat het is Dobbey.
Dus dan moeten ze toch beter weten wat goed voor je is.
het klinkt ook erg pijnlijk.
Doe rustig aan en probeer jezelf een beetje af te leiden met leuke dingen. misschien een leuke serie kijken ofzo iets
pi_121600230
Chanty wat fijn dat je nu een eerste echte poging gaat doen. *O*

Dobbey wat een ellende zeg! Zou het wel een beetje snel beter moeten worden? :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')