Bij dr. Verpoest? Is het vaak wel wachten inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:37 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dobbey, je bent je speurtocht begonnen.Ik hoop zo dat jullie snel een behandekplan of iets dergelijks hebben.
Hoe gaat het nu met je, lichamelijk gezien?
DV, spannend!
Ik heb vandaag een afspraak voor evaluatie en opstart gekregen, 25 februari.
Ik heb even de stoute schoenen aangetrokken en gezegd dat ik het slecht vind dat zij niet met een evaluatie afspraak gekomen zijn, de behandeling startte dik 4 maanden geleden en dat ik heb gezegd dat ik het graag wil afsluiten. Kortom, ik heb gevraagd of de afspraak niet vervroegd kon worden. Ik ben benieuwd of het kan, fingers crossed.
Ik denk dat het zo is bij alle dokters ginder. Geen wachtlijsten voor de behandelingen, maar wel om bij de dokters te geraken, heb ik de indruk. Bij Dr. Fatemi moest ik ook altijd lang wachten voor een afspraak.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja Verpoest inderdaad. Is hij zo populair dan?
Oh en ik noem hem altijd dokter poes.
Das mooi ruk... En dat had ik ook niet afgesproken met wie dan ook.... Ik dacht dat ik wel genoeg alle klappen had opgevangen voor iedereen hier de aankomende tijd.....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:37 schreef Gaddle het volgende:
Is dit dan het eind van de weg voor ons samen.
Mwah op en af.... Ik heb nog ontzettend veel pijn aanvallen waarbij ik, heel raar, s'avonds rond 21.00 uur aan mijn max zit. Rond dit tijdstip hang ik krom gebogen over een kastje omdat ik van gekkigheid niet meer weet wat voor of achter is. Hopelijk gaat dit snel weg.quote:
Moet je nu medicatie nemen? Sorry als het een domme vraag is, ik weet helemaal niets van cystes. Is het normaal dat het zo pijnlijk is?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:13 schreef dobbey het volgende:
[..]
Mwah op en af.... Ik heb nog ontzettend veel pijn aanvallen waarbij ik, heel raar, s'avonds rond 21.00 uur aan mijn max zit. Rond dit tijdstip hang ik krom gebogen over een kastje omdat ik van gekkigheid niet meer weet wat voor of achter is. Hopelijk gaat dit snel weg.
Geestelijk gezien gaat het aardig goed, eerlijk gezegd heb ik voor mezelf al duidelijk dat ik niet nog een ronde IVF/ICSI ga doen en heb ik al een kopie in huis van mijn dossier voor het Geertgen. Ik ben heel erg benieuwd wat de 24e voor ons gaat brengen en gelukkig gaat de tijd redelijk snel voorbij.
In ieder geval bedankt voor het vragen
Hoelang was dat geleden die MK ?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:57 schreef Hobbesje het volgende:
Ratzdream: succes!
Hier ook weer wat goed/beter nieuws. Na mijn miskraam is nu alles weer zoals het hoort (ding in mijn baarmoeder is verdwenen) en kunnen we weer verder. Nog een week of 3 wachten en dan gaan we voor onze laatste cryo/cryootjes.
Heb het ook ervaren ! Zeker fijn, een nieuw begin dusquote:Op zondag 13 januari 2013 20:15 schreef Hobbesje het volgende:
Mijn mk was op 5 november. Nog niet heel lang geleden, maar het is vooral fijn dat dat deel nu is afgesloten met een mooi schone baarmoeder. Dan kan ik de deur van dat ziekenhuis achter me dicht trekken (en die van Nijmegen weer opendoen). Zeker fijn dat je weer zelf soort van de regie in handen hebt.
Ik was er ook wel van geschrokken dat dr. Verpoest zei dat we er maar één cyclus moesten tussen laten. Misschien komt het omdat er geen terugplaatsing was geweest. We waren alleszins met het idee naar het ziekenhuis gegaan dat we 3 maand moesten wachten, maar hij stelde zelf voor om te starten begin januari (vorige TP was voorzien op 2/12).quote:Op zondag 13 januari 2013 19:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat fijn dat jullie alweer mogen beginnen Leo. Lekker makkelij hè die Puregon.Ik duim voor een mooi aantal eitjes met een mooi aantal bevruchtingen en een mooie plakkerd en een nog mooiere baby voor jullie.
![]()
Lijnloos hoe is het met jou?
Hobbes, fijn dat alles schoon is. Ik duim voor mooi ontdooide cryootjes.
Ik heb dupheston gekregen om een menstruatie op te wekken en sinds gister gebruik ik diclofenac met paracetamol. Gisteravond weer in het ziekenhuis geweest en 4 cysten hebben zich gevuld met bloed. Ik mocht kiezen, blijven en aan de morfine pomp of eerst deze combo... Aangezien ik niet op een ziekenhuis verblijf zit te wachten heb ik eerst de combo diclo met para geprobeerd.... Heb nog steeds veel pijn maar is ff door bikkelen.. Of cysten altijd zo'n pijn doen weet ik niet, ik weet wel dat ik altijd veel last heb als er 1 zit. Wat op dit moment ook niet echt helpt s een eierstok die 3x zo groot is maar das weer een reactie op de cysten...quote:Op zondag 13 januari 2013 12:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Moet je nu medicatie nemen? Sorry als het een domme vraag is, ik weet helemaal niets van cystes. Is het normaal dat het zo pijnlijk is?
Ik ben blij dat jullie de knoop hebben doorgehakt en dat alles zo duidelijk is en vooral dat het geestelijk aardig goed gaat. Petje af! (serieus, ik krijg me zelf niet zo vlug op orde en vind het ook vreselijke frustrerend).
Ik ben vrijdag tegen alle verwachtingen in ongesteld geworden. Dit betekent ook dat we met (de eerste en waarschijnlijk ook laatste) ICSI-poging zijn begonnen. Gisteren de eerste spuit Puregon gezet (en dat spuit toch écht gemakkelijk)
Het is de bedoeling dat ze krimpen om vervolgens met een menstatie te verdwijnen geloof ik, helemaal zeker weet ik het niet. Opereren is gister wel besproken maar ze zijn bang meer schade aan te richten dan dat ze goed doen. Schijnbaar ben ik nogal gevoelig voor cysten, jammer de bammer maar het hoort dus bij me...quote:Op zondag 13 januari 2013 21:27 schreef leonieke het volgende:
En kunnen ze de cystes niet wegnemen of moeten die uit zichzelf verdwijnen? Wat een pijn moet dat zijn als ze zelfs al morfine voorstellenHopelijk werkt de medicijnencombi en hoef je niet meer naar het zienenhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |