Saywut?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar wanneer zijn er de laatste keer rellen met hooligans geweest? En hoe komt dat, zou het kunnen omdat ze stelselmatig keihard zijn aangepakt misschien? Met meldingsplichten etc...
Zou het kunnen, misschien?
Dat heeft helemaal niets met een paar crimineeltjes die in een splitsecond iemand doodtrappen te maken. Als er op zondagochtend geen ouders meer schelden, doen die dat nog steeds. Volgens mij pikken we dit geen van allen, en is er op die bewuste dag ook ingegrepen, maar te laat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:15 schreef WRH het volgende:
[..]
omdat je blijkbaar alleen zo tot mensen doordringt.
om er maar even een cliché tegen aan te gooien; de maatschappij ben jij.
als wij dit met zijn allen maar blijven pikken dan wordt het alleen maar erger.
als inderdaad veel meer mensen er 'last' van hebben, dan wordt er misschien door mensen zoals ook jijzelf sneller ingegrepen als je op zondagochtend gescheld van ouders op het voetbalveld hoort, of niet?
bewustwording en daarvoor is het helaas nodig dat elk individu dit merkt en ervaart. als niemand er 'last' van heeft, waar is dan ieders individuele behoefte om er ook actief wat aan te doen?
Zulke lieve knulletjestwitter:HichamAsk twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 16:58:09Free Yassin D. Fuck jullie moeders, kanker kanker flikkers reageer retweet
Ach het hele team is een verzameling tuig. Een jaartje of 25 strafkamp in Siberië voor het hele team lijkt me een uitstekende oplossing.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat mag van mij op zich best, daar die met naam en toenaam genoemd en gearresteerd is. Het hele team, net weer een lijstje weggehaald, hoeft hier niet te staan lijkt me. Want wat kunnen teamgenoten er aan doen dat er criminelen onder hen zijn
Dan ligt dat toch aan de club zelf, die trainer enzo heeft toch wel wat te zeggen lijkt mij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ach het hele team is een verzameling tuig. Een jaartje of 25 strafkamp in Siberië voor het hele team lijkt me een uitstekende oplossing.
Het B1-elftal van Nieuw Sloten is in het verleden verschillende keren gestraft vanwege vechtpartijen en bedreigingen. Dit seizoen hing het elftal uitsluiting van de competitie boven het hoofd vanwege het aanvallen van een scheidsrechter.
nee maar ik denk wel dat je ergens moet beginnen en dat is m.i. bij de realisatie dat geweld en agressie ergens begint, niet pas op iemands 15de.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal niets met een paar crimineeltjes die in een splitsecond iemand doodtrappen te maken. Als er op zondagochtend geen ouders meer schelden, doen die dat nog steeds. Volgens mij pikken we dit geen van allen, en is er op die bewuste dag ook ingegrepen, maar te laat.
Als je denkt dat de dood van deze man minder impact heeft dan het stilleggen van amateurvoetbal ben je wel héél zwart en bitter
quote:Moustafa Boukarfi, secretaris van Sporting Maroc, vindt de straf te zwaar en eigenlijk hadden wij als club niet eens bestraft mogen worden. Wij hebben er echt alles aan gedaan om dit incident te voorkomen.''
Bron
Die komt door het incident op gang, niet door de onbegrijplijke beslissing heel amateurvoetballend nederland te straffen. Overigens denk ik niet dat de ouders van criminelen nou heel erg geschrokken zullen zijn van het stilleggen van een weekendje wedstrijden. Jij wel?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:22 schreef WRH het volgende:
[..]
nee maar ik denk wel dat je ergens moet beginnen en dat is m.i. bij de realisatie dat geweld en agressie ergens begint, niet pas op iemands 15de.
we zijn het er dacht ik wel over eens dat iemand niet plotseling op zijn 15de of 16de van de ene dag op de andere iemand doodbeukt. dat is ergens eerder ontstaan, slechte opvoeding, ouders die agressie goedkeuren.
als we beginnen bij de jongere generatie zal het ooit toch wel doorstromen?
deze jongens zijn al totaal verloren maar je moet ergens beginnen?
en die discussie lijkt nu op gang te komen, de discussie over de agressie binnen de sport, die begint bij ouders die het allemaal maar normaal lijken te vinden en het vaak zelf zijn.
Grapjas, een mening vormen na een regel waarbij de club gestraft wordt voor een simpele snelle actie van 1 individuquote:
Is dat mogelijk?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:27 schreef byah het volgende:
Ze hadden mijn respect pas gehad met deze actie als ze ook het profvoetbal hadden afgelast.
Wat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Grapjas, een mening vormen na een regel waarbij de club gestraft wordt voor een simpele snelle actie van 1 individu
maar dat vind ik ook en inderdaad, jammer dat dat niet gebeurt, commercie boven de maatschappij helaas.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als je dan vindt dat dit goed is voor de bewustwording, las dan álle voetbalwedstrijden af.
Dus twee?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat?
1 individu? Het is de assistent trainer he.
Dus één individu.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat?
1 individu? Het is de assistent trainer he.
Dat is mogelijk maar kost geld en dus is het ineens geen mooi statement meer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is dat mogelijk?
En omdat dat niet kan, had de KNVB het amateurvoetbal niet stil moeten leggen, nee dat geeft een lekker signaal af
Natuurlijk is dat mogelijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is dat mogelijk?
En omdat dat niet kan, had de KNVB het amateurvoetbal niet stil moeten leggen, nee dat geeft een lekker signaal af
De KNVB heeft niet alles in handen, kijk alleen al naar de invloed van de gemeentes op de speelkalender... En dan negeren we voor het gemak de politie en de restquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is mogelijk maar kost geld en dus is het ineens geen mooi statement meer.
Lekker volkquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:19 schreef indiaantje89 het volgende:
twitter:HichamAsk twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 16:58:09Free Yassin D. Fuck jullie moeders, kanker kanker flikkers reageer retweet
Als de KNVB zegt we spelen niet, dan wordt er niet gespeeld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De KNVB heeft niet alles in handen, kijk alleen al naar de invloed van de gemeentes op de speelkalender... En dan negeren we voor het gemak de politie en de rest
Waarom in godsnaam? Het is eerder zaak om echte maatregelen te nemen tegen geweld op de voetbalvelden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:27 schreef byah het volgende:
Ze hadden mijn respect pas gehad met deze actie als ze ook het profvoetbal hadden afgelast.
Ja want zo stoer zijn ze, alleen durven ze niks maar met grote groepen zijn ze zo dapper.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:39 schreef sonnyspek het volgende:
Ik zit met een van die mensjes op twitter berichtjes te sturen, kreeg gelijk 10 berichten van zijn vriendjes.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:39 schreef sonnyspek het volgende:
Ik zit met een van die mensjes op twitter berichtjes te sturen,
Net zo dapper als anoniem op internet ruzie zoeken en op allochtonen kotsen gok ik zo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja want zo stoer zijn ze, alleen durven ze niks maar met grote groepen zijn ze zo dapper.
Dat heb ik ook, maar het heeft geen zin om daar wat van te zeggen, dat doet ze helemaal niks.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:45 schreef sonnyspek het volgende:
Tja, ik vind het ook een beetje kansloos. Maar ik kan er al helemaal niet tegen dat mensen zulke dingen zeggen. Ben echt boos.
Dat is misschien wel het beste idd, scheelt heel wat frustraties.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:50 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar het heeft geen zin om daar wat van te zeggen, dat doet ze helemaal niks.
Ik probeer niet naar dat soort dingen te kijken.
Ik probeer ook niet in dit topic te kijken maar doe het af en toe tochquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat is misschien wel het beste idd, scheelt heel wat frustraties.
Als dat oplucht, kan het me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:55 schreef sonnyspek het volgende:
Jaa, inderdaad. Maar nu reageer ik het een beetje af.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:55 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik probeer ook niet in dit topic te kijken maar doe het af en toe toch
Maar dan lees ik steeds weer dingen waar ik van ga koken.
Als dit soort zaken bekend zijn hè, waarom wordt er dan niet beter ingegrepen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het hele team is verneukt trouwens, lees Elsevier:
B1 team Nieuw-Sloten liet spoor van geweld en bedreigingen na
Misschien wel een nieuwe sport ontdekt! Kickboks-Voetbal, geen regels, dat is miss wel wat voor deze jongensHet elftal met de meeste overlevenden die wint na 90 minuten.
Ja eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:57 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als dat oplucht, kan het me wel voorstellen.
Maar word je niet alleen maar bozer als je dat soort reacties terug krijgt?
Omdat KNVB, die zijn daar veel te laks voor. Te veel moeite en bang om (betalende) leden kwijt te raken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als dit soort zaken bekend zijn hè, waarom wordt er dan niet beter ingegrepen?
Dit is toch te idioot voor woorden.
Ho ho. Ze hebben maar liefst een boete gekregen van 100 euro voorwaardelijk!quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als dit soort zaken bekend zijn hè, waarom wordt er dan niet beter ingegrepen?
Dit is toch te idioot voor woorden.
Wtf? Moet niet veel gekker worden...quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:02 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ho ho. Ze hebben maar liefst een boete gekregen van 100 euro voorwaardelijk!
Vreselijk. Hoe worden die kinderen zo achterlijk?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Zulke lieve knulletjestwitter:HichamAsk twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 16:58:09Free Yassin D. Fuck jullie moeders, kanker kanker flikkers reageer retweet
![]()
Maar als je er iets van zegt ben je racist(ben zelf ook allochtoon dus ik mag het hier wel plaatsen
![]()
)
Wat een volk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |