abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:21:11 #1
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_119915855
Gebruik de reeks browser maar om de historie te zoeken, bijhouden gebeurt niet meer.

Afijn, we ergeren ons nogal wat in het verkeer. Bumperklevers (voor en achter), langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrang gevende mensen.

Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:21:52 #2
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_119915875
Laatste post:
quote:
Met enige regelmaat reed ik langs de File op bij de A1, afslag Hoevelaken. File staat altijd richting A28, dus je kunt er gemakkelijk langs. Nooit harder dan 35 oid. Op de afslag staat er altijd een hele rij voor Links, ik moet daar rechtdoor die rij ik ook voorbij. Scheelt mij in totaal ongeveer 7,5 minuut. Op een reisje van 20 minuten toch behoorlijk

Echter is het nu veel drukker geworden op m'n sluiproute dus dan duik ik maar gewoon de file in op de A1 bij Amersfoort Noord
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  FOK!fotograaf woensdag 5 december 2012 @ 08:23:31 #3
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_119945833
Irritatie van gister. File op de rijstrook met jou tegemoetkomend verkeer, zijstraat, voor mij gezien, naar links waar ik in moet en dan al dat tegemoetkomende verkeer dat stom het gaatje dicht blijft trappen. Da fuq mensen, ik moet door jullie heen doe zijstraat in, ik hoef niet in dezelfde rij te zijn.
Opvallend: Allemaal Clio's, Leon's, Altea's, Fabia's e.d. die dat dicht blijven trappen...
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_119945849
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 08:23 schreef Pizza_Boom het volgende:
Irritatie van gister. File op de rijstrook met jou tegemoetkomend verkeer, zijstraat, voor mij gezien, naar links waar ik in moet en dan al dat tegemoetkomende verkeer dat stom het gaatje dicht blijft trappen. Da fuq mensen, ik moet door jullie heen doe zijstraat in, ik hoef niet in dezelfde rij te zijn.
Opvallend: Allemaal Clio's, Leon's, Altea's, Fabia's e.d. die dat dicht blijven trappen...
Wat is nou je conclusie dan gezien naar die auto type's?
  FOK!fotograaf woensdag 5 december 2012 @ 08:32:34 #5
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_119945913
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 08:25 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Wat is nou je conclusie dan gezien naar die auto type's?
Typische (goedkopere) leasebakken... O-)
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_119945925
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 08:32 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Typische (goedkopere) leasebakken... O-)
Jaja dus alle Clio's, Leon's, Altea's, Fabia's zijn leasebakken is je conclusie? Ligt toch meer aan de persoon die achter het stuur zit?
  FOK!fotograaf woensdag 5 december 2012 @ 08:37:55 #7
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_119945963
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 08:33 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Jaja dus alle Clio's, Leon's, Altea's, Fabia's zijn leasebakken is je conclusie? Ligt toch meer aan de persoon die achter het stuur zit?
Zeg ik dat het allemaal leaserijders zijn? Nee, ik zeg alleen dat het typisch goedkopere leasewagens zijn. En toevallig vertonen veel leaserijders een bepaald soort gedrag, dus... In mijn wereld is 1+1 nog steeds 2.
The summer is magic!

pi_119945980
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 08:37 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Zeg ik dat het allemaal leaserijders zijn? Nee, ik zeg alleen dat het typisch goedkopere leasewagens zijn. En toevallig vertonen veel leaserijders een bepaald soort gedrag, dus... In mijn wereld is 1+1 nog steeds 2.
Succes met je conclusies ;) jij gaat het nog groot maken in de wereld.

Ik heb de laatste tijd last van dat mensen die Xenon verlichting hebben geen richtingaanwijzer gebruiken bij invoegen...heel apart.
pi_119947879
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 08:39 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Succes met je conclusies ;) jij gaat het nog groot maken in de wereld.

Ik heb de laatste tijd last van dat mensen die Xenon verlichting hebben geen richtingaanwijzer gebruiken bij invoegen...heel apart.
Ik heb xenon (ja, aftermarket) en het aantal keren dat ik vergat richting aan te geven kan ik nog steeds op één hand tellen.

Hoezo snelle conclusies?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_119949956
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:18 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik heb xenon (ja, aftermarket) en het aantal keren dat ik vergat richting aan te geven kan ik nog steeds op één hand tellen.

Hoezo snelle conclusies?
Ach ja de conclusie dat die autotypes allemaal leasebakken zijn is ook ver te zoeken. Was enkel ter illustratie
  woensdag 5 december 2012 @ 13:00:59 #11
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_119952896
quote:
Oftewel alle Europese auto's :?

Blij dat ik een Japanner rijd, mét xenon én gebruik knipperlichten bij het invoegen *O*
Don't let my username fool you...
pi_119954264
quote:
Soms rij ik dat gewoon dicht omdat ik dat lekker vind. Lekker de paupers zonder leasewagen pesten. Ha!
pi_119960256
Had zonet een rare situatie waar ik zelf vind dat ik er niks aan kan doen.

Ik was de blauwe (blauwe vak) auto die keurig met 40km/u door groen heen ging, alleen moest ik stoppen omdat er een paar auto's voor mij eentje links af wou slaan.

De paarse auto rechts van mij kreeg groen licht voor rechtdoor alleen had ik zijn rijbaan geblokkeerd. Die kerel rechts van mij werd me een potje agressief op mij.. groot licht en toeteren alsof de wereld verging.

Ik ging keurig door groen licht.. de rest van de auto's voor mij gingen plots op de rem, ik had dat ook niet kunnen voorzien.
  woensdag 5 december 2012 @ 17:02:12 #14
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_119961793
Glimlachen en zwaaien dus :)
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 17:04:33 #15
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_119961889
Tja, inschattingsfout, mja als het ineens 10 meter voor je gebeurd kun je er weinig aan doen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_119961908
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:00 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Oftewel alle Europese auto's :?

Blij dat ik een Japanner rijd, mét xenon én gebruik knipperlichten bij het invoegen *O*
Ik noem de Prius.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 5 december 2012 @ 18:00:04 #18
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_119963752
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ik noem de Prius.
You couldn't be more wrong! :D
Don't let my username fool you...
pi_119966371
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:00 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

You couldn't be more wrong! :D
Gelukkig maar. Die dingen zijn gewoon echt...tja.
  woensdag 5 december 2012 @ 19:11:44 #20
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_119966463
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:09 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Gelukkig maar. Die dingen zijn gewoon echt...tja.
KUT!.. :(
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_119966571
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:11 schreef Tism het volgende:

[..]

KUT!.. :(
Among other things.
pi_119971056
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:21 schreef -Erick- het volgende:
Had zonet een rare situatie waar ik zelf vind dat ik er niks aan kan doen.

[ afbeelding ]

Ik was de blauwe (blauwe vak) auto die keurig met 40km/u door groen heen ging, alleen moest ik stoppen omdat er een paar auto's voor mij eentje links af wou slaan.

De paarse auto rechts van mij kreeg groen licht voor rechtdoor alleen had ik zijn rijbaan geblokkeerd. Die kerel rechts van mij werd me een potje agressief op mij.. groot licht en toeteren alsof de wereld verging.

Ik ging keurig door groen licht.. de rest van de auto's voor mij gingen plots op de rem, ik had dat ook niet kunnen voorzien.
Laatst gebeurde een keer hetzelfde voor mijn neus (wel een grove inschattingsfout maarja). Die bestuurder voor me werd me toch een potje kwaad :D Ik zag hem echt helemaal op en neer gaan in zijn auto.

Ik word ook wel eens kwaad in de auto, maar sommige mensen kunnen echt overdrijven :') Niks van aantrekken dus dit soort dingen...
pi_119972483
Zoiets bedoelen jullie?
(Volvo voor mij staat stil, die auto overdwars ook. In totaal 3x groen licht gehad voor we eindelijk door konden..)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 5 december 2012 @ 22:58:54 #24
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_119978541
Dat ziet er meer uit als iemand die doet alsof ie gek is bij drukte en dan nog mooi ff t oranjerode licht meepakt terwijl ie kan inschatten dat ie dan in de weg staat.... raak ik af en toe ook wel danig geirriteerd van... :%

Ook een irritatie:
- Meerijdende vrouwmenschen in de auto; bijvoorbeeld bij mist / gladheid/ etc als ze al zenuwachtig zijn.... :P
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_119979278
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:58 schreef Descendent het volgende:
Dat ziet er meer uit als iemand die doet alsof ie gek is bij drukte en dan nog mooi ff t oranjerode licht meepakt terwijl ie kan inschatten dat ie dan in de weg staat.... raak ik af en toe ook wel danig geirriteerd van... :%

Ook een irritatie:
- Meerijdende vrouwmenschen in de auto; bijvoorbeeld bij mist / gladheid/ etc als ze al zenuwachtig zijn.... :P
nope, was niet zo; (nouja, ook wel..) was op het Julianaplein, vlak voor een optreden van die bekende pianist(souabi ofzo??) Afrit naar Martiniplaza begint bij Julianaplein, waar de A7 richting Leeuwarden "begint" en de A28 eindigt..

Over die vrouwmensen; zo is er een client die tegenwoordig gelukkig weer opgehaald word, maar soms moest ik hem na computerclub thuisbrengen, alleen bij een paar druppels regen of een klein beetje mist in de verte was hij al heel bang.
Hij heeft echter een brommobiel waarmee hij levert voor de lokale bakker(en waarmee hij ook al bij Paul de Leeuw op tv is geweest..)...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')