quote:Met enige regelmaat reed ik langs de File op bij de A1, afslag Hoevelaken. File staat altijd richting A28, dus je kunt er gemakkelijk langs. Nooit harder dan 35 oid. Op de afslag staat er altijd een hele rij voor Links, ik moet daar rechtdoor die rij ik ook voorbij. Scheelt mij in totaal ongeveer 7,5 minuut. Op een reisje van 20 minuten toch behoorlijk
Echter is het nu veel drukker geworden op m'n sluiproute dus dan duik ik maar gewoon de file in op de A1 bij Amersfoort Noord
Wat is nou je conclusie dan gezien naar die auto type's?quote:Op woensdag 5 december 2012 08:23 schreef Pizza_Boom het volgende:
Irritatie van gister. File op de rijstrook met jou tegemoetkomend verkeer, zijstraat, voor mij gezien, naar links waar ik in moet en dan al dat tegemoetkomende verkeer dat stom het gaatje dicht blijft trappen. Da fuq mensen, ik moet door jullie heen doe zijstraat in, ik hoef niet in dezelfde rij te zijn.
Opvallend: Allemaal Clio's, Leon's, Altea's, Fabia's e.d. die dat dicht blijven trappen...
Typische (goedkopere) leasebakken...quote:Op woensdag 5 december 2012 08:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wat is nou je conclusie dan gezien naar die auto type's?
Jaja dus alle Clio's, Leon's, Altea's, Fabia's zijn leasebakken is je conclusie? Ligt toch meer aan de persoon die achter het stuur zit?quote:Op woensdag 5 december 2012 08:32 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Typische (goedkopere) leasebakken...
Zeg ik dat het allemaal leaserijders zijn? Nee, ik zeg alleen dat het typisch goedkopere leasewagens zijn. En toevallig vertonen veel leaserijders een bepaald soort gedrag, dus... In mijn wereld is 1+1 nog steeds 2.quote:Op woensdag 5 december 2012 08:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jaja dus alle Clio's, Leon's, Altea's, Fabia's zijn leasebakken is je conclusie? Ligt toch meer aan de persoon die achter het stuur zit?
Succes met je conclusiesquote:Op woensdag 5 december 2012 08:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zeg ik dat het allemaal leaserijders zijn? Nee, ik zeg alleen dat het typisch goedkopere leasewagens zijn. En toevallig vertonen veel leaserijders een bepaald soort gedrag, dus... In mijn wereld is 1+1 nog steeds 2.
Ik heb xenon (ja, aftermarket) en het aantal keren dat ik vergat richting aan te geven kan ik nog steeds op één hand tellen.quote:Op woensdag 5 december 2012 08:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Succes met je conclusiesjij gaat het nog groot maken in de wereld.
Ik heb de laatste tijd last van dat mensen die Xenon verlichting hebben geen richtingaanwijzer gebruiken bij invoegen...heel apart.
Ach ja de conclusie dat die autotypes allemaal leasebakken zijn is ook ver te zoeken. Was enkel ter illustratiequote:Op woensdag 5 december 2012 10:18 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik heb xenon (ja, aftermarket) en het aantal keren dat ik vergat richting aan te geven kan ik nog steeds op één hand tellen.
Hoezo snelle conclusies?
Oftewel alle Europese auto'squote:Op woensdag 5 december 2012 08:23 schreef Pizza_Boom het volgende:
Irritatie van gister. File op de rijstrook met jou tegemoetkomend verkeer, zijstraat, voor mij gezien, naar links waar ik in moet en dan al dat tegemoetkomende verkeer dat stom het gaatje dicht blijft trappen. Da fuq mensen, ik moet door jullie heen doe zijstraat in, ik hoef niet in dezelfde rij te zijn.
Opvallend: Allemaal Clio's, Leon's, Altea's, Fabia's e.d. die dat dicht blijven trappen...
Soms rij ik dat gewoon dicht omdat ik dat lekker vind. Lekker de paupers zonder leasewagen pesten. Ha!quote:Op woensdag 5 december 2012 08:23 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik noem de Prius.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Oftewel alle Europese auto's
Blij dat ik een Japanner rijd, mét xenon én gebruik knipperlichten bij het invoegen
KUT!..quote:Op woensdag 5 december 2012 19:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Die dingen zijn gewoon echt...tja.
Laatst gebeurde een keer hetzelfde voor mijn neus (wel een grove inschattingsfout maarja). Die bestuurder voor me werd me toch een potje kwaadquote:Op woensdag 5 december 2012 16:21 schreef -Erick- het volgende:
Had zonet een rare situatie waar ik zelf vind dat ik er niks aan kan doen.
[ afbeelding ]
Ik was de blauwe (blauwe vak) auto die keurig met 40km/u door groen heen ging, alleen moest ik stoppen omdat er een paar auto's voor mij eentje links af wou slaan.
De paarse auto rechts van mij kreeg groen licht voor rechtdoor alleen had ik zijn rijbaan geblokkeerd. Die kerel rechts van mij werd me een potje agressief op mij.. groot licht en toeteren alsof de wereld verging.
Ik ging keurig door groen licht.. de rest van de auto's voor mij gingen plots op de rem, ik had dat ook niet kunnen voorzien.
nope, was niet zo; (nouja, ook wel..) was op het Julianaplein, vlak voor een optreden van die bekende pianist(souabi ofzo??) Afrit naar Martiniplaza begint bij Julianaplein, waar de A7 richting Leeuwarden "begint" en de A28 eindigt..quote:Op woensdag 5 december 2012 22:58 schreef Descendent het volgende:
Dat ziet er meer uit als iemand die doet alsof ie gek is bij drukte en dan nog mooi ff t oranjerode licht meepakt terwijl ie kan inschatten dat ie dan in de weg staat.... raak ik af en toe ook wel danig geirriteerd van...![]()
Ook een irritatie:
- Meerijdende vrouwmenschen in de auto; bijvoorbeeld bij mist / gladheid/ etc als ze al zenuwachtig zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |