Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , x-x
15-12-2012 - NEC - PSV , x-x
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , x-x
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , x-x
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , x-x
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , x-x
9-2-2013 - Vitesse - PSV , x-x
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , x-x
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , x-x
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , x-x
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , x-x
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , 1-3
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , x-x
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
SPOILER: Europa League
SPOILER: KNVB Beker
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 06-12-2012 20:53:39 ]
Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
quote:
Ja, natuurlijk. En dan Cocu ernaast ofzo. Maar als Advocaat weg wil, dan is het wel prettig als er een alternatief achter de hand is.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
quote:
Op dinsdag 4 december 2012 12:48 schreef Sj0rSz het volgende:[..]
Ja, natuurlijk. En dan Cocu ernaast ofzo. Maar als Advocaat weg wil, dan is het wel prettig als er een alternatief achter de hand is.
Natuurlijk
Maar waarom zou Dickie weg willen?

Mooier dan PSV wordt het niet.
quote:
Op dinsdag 4 december 2012 12:44 schreef StijnDa het volgende:[..]
Ben ik het zeker mee eens, een trainer voor langere tijd heeft een stuk meer voordelen

Maar 99% zeker Van Marwijk, ik denk dat je daar wat overmoedig bent. Als Advocaat hier langer zou blijven is het w.m.b. ook prima.
Denk dat het binnenskamers al wel besproken is allemaal. Je ziet aan alles dat Advocaat het wel weer gehad heeft hier in Nederland. Puur een prestatietrainer die je in mijn ogen niet langer dan een seizoen moet willen binden aan je club, tenzij het een club is met veel financiële mogelijkheden zoals in Rusland.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Op dinsdag 4 december 2012 12:50 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Denk dat het binnenskamers al wel besproken is allemaal. Je ziet aan alles dat Advocaat het wel weer gehad heeft hier in Nederland. Puur een prestatietrainer die je in mijn ogen niet langer dan een seizoen moet willen binden aan je club, tenzij het een club is met veel financiële mogelijkheden zoals in Rusland.
Nou, waar zie je dat dan aan?
Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
quote:
Ik zie hem ook graag blijven hoor

En dan inderdaad een jaartje met Cocu, zodat hij het kan overnemen. Faber zou daar ook nog naast kunnen blijven staan, maar ik hoor her en der dat hij liever een eigen ploegje onder zijn hoede heeft, net zoals bij FC Eindhoven dus.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
quote:
Zijn houding tegenover de media, de frustratie op zijn gezicht tijdens de wedstrijden enzovoort. Heb 'm een paar keer op de training gezien, hij is echt bloedfanatiek, maar ziet er niet naar uit dat hij het naar zijn zin heeft.
Maar dat is slechts mijn interpretatie
quote:
Op dinsdag 4 december 2012 12:52 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Zijn houding tegenover de media, de frustratie op zijn gezicht tijdens de wedstrijden enzovoort. Heb 'm een paar keer op de training gezien, hij is echt bloedfanatiek, maar ziet er niet naar uit dat hij het naar zijn zin heeft.
Maar dat is slechts mijn interpretatie

Dick speelt met de media, dat vind ik juist mooi om te zien

Zeker vergeleken met Rutten, die kan er een stuk slechter tegen.
Houding tijdens de wedstrijd, daar hebben we nog zo'n mooi voorbeeld van in de OP, hij staat zijn mannetje wel en weet gewoon wanneer hij de boel wat moet opschudden

Mijn interpretatie is dat hij het wel naar zijn zin heeft hier, maar we zullen er nooit echt achter komen totdat zijn contract echt afgelopen is.
quote:
Op dinsdag 4 december 2012 12:55 schreef StijnDa het volgende:[..]

Houding tijdens de wedstrijd, daar hebben we nog zo'n mooi voorbeeld van in de OP, hij staat zijn mannetje wel en weet gewoon wanneer hij de boel wat moet opschudden

Mijn interpretatie is dat hij het wel naar zijn zin heeft hier, maar we zullen er nooit echt achter komen totdat zijn contract echt afgelopen is.
[
afbeelding ]
Dat is zeker zo. Mijn gevoel zegt dat ie hierna nog een jaar een paar miljoen op gaat strijken elders en dan met pensioen gaat. Ben het wel met je eens dat Advocaat met zijn no nonsense wel een verademing is ten opzichte van Rutten, hij kijkt alleen niet naar de lange termijn van de club en dat is wel zorgelijk als je hem nog een jaar langer aan je bindt. Dick heeft maar een doel en dat is die hoofdprijs pakken.
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
quote:
Op dinsdag 4 december 2012 12:55 schreef StijnDa het volgende:[..]

[
afbeelding ]
Gouden koppeltje zo
![1z6bgc9.gif]()
quote:
Struisvogelpolitiek.
quote:
zag m net toevallig op PN voorbij komen
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Oja, Napoli uit moet ook nog..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Laten lopen die Europa League zeg ik.
BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
quote:
Dat zegt hij niet, hij zegt dat het afgelopen zaterdag tegen Ajax niet aan de verdediging lag en daar heeft hij gewoon gelijk.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
quote:
Op dinsdag 4 december 2012 16:28 schreef BlaZ het volgende:[..]
Dat zegt hij niet, hij zegt dat het afgelopen zaterdag tegen Ajax niet aan de verdediging lag en daar heeft hij gewoon gelijk.
Nee inderdaad.
Die bal van Mertens was inderdaad lekker terugekopt. En dat geklungel tussen Derijck en Marcelo heeft ook geen kansen opgeleverd.
quote:
Op dinsdag 4 december 2012 16:31 schreef TIM-846 het volgende:[..]
Nee inderdaad.
Die bal van Mertens was inderdaad lekker terugekopt. En dat geklungel tussen Derijck en Marcelo heeft ook geen kansen opgeleverd.
Narsingh stond ook lekker te dekken bij de eerste paal bij de eerste goal van Ajax. Keek gewoon hoe de bal er in vloog. Wat was daar aan de hand?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Hij doelde erop dat de aanval en het middenveld zo werden overklast dat de verdediging nauwelijks wat te verwijten valt. Dat er 8 verdedigers onder contract staan en hij niet happig is op versterking kan ik me ook voorstellen. Maar juist dat moet hij zichzelf verwijten.
Dit, dus.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef Buitendam het volgende:[..]
Hij doelde erop dat de aanval en het middenveld zo werden overklast dat de verdediging nauwelijks wat te verwijten valt. Dat er 8 verdedigers onder contract staan en hij niet happig is op versterking kan ik me ook voorstellen. Maar juist dat moet hij zichzelf verwijten.
MAW: hij vindt onze verdediging goed genoeg. Dat is die niet, punt. Juist als je aanval en middenveld het af laten weten moet je eens af en toe op je verdediging kunnen rusten, het is net als elke andere linie gewoon een linie die af en toe eens punten voor je moet pakken (en dan bedoel ik niet dat verdedigers veel moeten scoren

).
Bij PSV moet de rest van het elftal op zijn tenen lopen om toch vooral niet de verdediging te zwaar te belasten lijkt het wel. Iedereen mee terug tot de achterlijn anders kunnen Marcelo en Derijck het niet aan hoor! Dat is echt de omgekeerde wereld en een topclub onwaardig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op dinsdag 4 december 2012 18:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
MAW: hij vindt onze verdediging goed genoeg. Dat is die niet, punt. Juist als je aanval en middenveld het af laten weten moet je eens af en toe op je verdediging kunnen rusten, het is net als elke andere linie gewoon een linie die af en toe eens punten voor je moet pakken (en dan bedoel ik niet dat verdedigers veel moeten scoren

).
Bij PSV moet de rest van het elftal op zijn tenen lopen om toch vooral niet de verdediging te zwaar te belasten lijkt het wel. Iedereen mee terug tot de achterlijn anders kunnen Marcelo en Derijck het niet aan hoor! Dat is echt de omgekeerde wereld en een topclub onwaardig.
Die is niet goed genoeg, maar PSV heeft er meer dan genoeg. Als je acht verdedigers op de salarislijst hebt staan dan wordt het eerder tijd om te gaan snijden dan om nog meer verdedigers aan te trekken. First things first; rotte appels eruit werken. Dat kan je al zo'n klap geld kosten met ontbindingen dat ik het nog maar moet zien gebeuren dat er voor het resterende bedrag een PSV-waardige verdediger wordt aangetrokken.
Dit, dus.
Misschien kan je beter een fatsoenlijke keeper opstellen.