Dat zou op zich wel een idee zijn jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:00 schreef Tinuviel het volgende:
Son, kun je niet as zaterdag en zondag s'ochtends tussen de voedingen extra kolven. Dan heb je misschien al 1-1,5 voedingen. Kun je de rest misschien erbij kolven door tussendoor s'avonds te kolven? Ik zou s'avonds ook iet meer dan 60 cc kolven denk ik. S'middags op werk is het meestal maar zo'n 100 cc als ik 3 kolf.
Ik ga het proberen hoor, maar ik sta in het onderwijs en mijn rooster overdag is erg druk. Als mijn productie zich een beetje laat plannen, moet het te doen zijn, maar pauzes zijn bijvoorbeeld maar 10-15 minuten en binnen die tijd lukt het niet. Ik kan ook moeilijk 15 minuten later met een lesuur starten. Als ik dus wil kolven, moet het binnen de 50 minuten middagpauze of in een springuur, maar daar heb ik er erg weinig van. Het voordeel is dan weer wel dat mijn werkdagen relatief kort zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:38 schreef Marjolijntje het volgende:
Waarom zou je niet kunnen kolven op je werk?
Ik heb werkdagen van 6 uur en ik kolf 1x op een werkdag. Voor de rest geef ik alles live. Ik geef meteen als ik thuis kom, de borst. Mijn productie redt dat prima.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:45 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ik ga het proberen hoor, maar ik sta in het onderwijs en mijn rooster overdag is erg druk. Als mijn productie zich een beetje laat plannen, moet het te doen zijn, maar pauzes zijn bijvoorbeeld maar 10-15 minuten en binnen die tijd lukt het niet. Ik kan ook moeilijk 15 minuten later met een lesuur starten. Als ik dus wil kolven, moet het binnen de 50 minuten middagpauze of in een springuur, maar daar heb ik er erg weinig van. Het voordeel is dan weer wel dat mijn werkdagen relatief kort zijn.
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:40 schreef Cantare het volgende:
Correctie: 6 x 160 (waarvan 5 bv).Ze had om 20.15 u haar laatste voeding gehad en ik dacht: even proberen ov ze nog een slokje voor de nacht wil. Ik had net gekolft dus dat kwam mooi uit. Dronk ze zo het hele flesje leeg. Ik ben heeeeel benieuwd hoe ze nu gaat groeien want ze heeft wat in te halen, lijkt het.
Misschien moet je contact opnemen met een LK? of iemand van borstvoeding.aardig.be/ je woont in Belgie toch? die dames zijn echt super lief en geven erg goed advies!!quote:Op woensdag 12 december 2012 08:07 schreef OooLizaooO het volgende:
Wauw Zoë, wat goed!
Hier vannacht/deze ochtend serieuze dip. Zag het borstvoeden niet meer zitten. Borsten die constant pijn doen (en dan al helemaal bij de minste aanraking), ik kan m'n kleintje niet eens gewoon tegen me aan dragen want dan ligt hij tegen mijn borsten en dat is te pijnlijk. Ik was weer zoooo bang voor het aanhappen en de pijn die daarmee gepaard gaat. Ik probeerde G aan te leggen, maar hij sloeg met zijn handjes in het rond, natuurlijk vlak op mijn pijnlijke tepel, wou dan niet echt aanhappen, ...
Het hoefde voor mij even allemaal niet meer.
Maar ik heb mezelf voorgenomen dat ik pas mag beslissen na 1 week. Zou ook wel voelen als serieus falen. Ik heb toen dan maar gekolfd, ook pijnlijk, maar minder dan als G zelf drinkt en meteen ook eens de twee kanten dat ik nu toch even eens een momentje heb dat bovenop de pijn ook niet de megastuwing het nog erger maakt.
Sorry voor de klaagpost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |