Vind ik niet hoor! Het klinkt of je een officiele diagnose wilt, omdat dat in veel gevallen handiger is. En dat lijkt me heel verstandig.quote:Op maandag 10 december 2012 13:31 schreef _evenstar_ het volgende:
Nou lijkt het net alsof ik om centen te besparen mijn manneke pijn laat hebben maar zo is het echt niet.. Dit hoorde ik ook pas zaterdag ..
Freecell, ik weet niet wat een consult voor een lactatiekundige kost, maar als het allemaal niet beter gaat, is het alternatief babyvoeding. Dat wordt waarschijnlijk prijziger dan een consult van een lactatiekundige...quote:Op maandag 10 december 2012 10:48 schreef freecell het volgende:
Daviniah, ik heb veel minder Raynaulds als ik niet kolf. Dan heb ik er nauwelijks last van.
Volgens de LK hapt hij voorbeeldig aan. Heb wollen in bestelling,komen morgen
[..]
Ik heb een LKDie is lief en goed en ik bel en mail er mee, maar heb geen geld voor nog een consult
Dat wat free zegt, zo vind ik t niet overkomen. Volgens mij is t vaak handiger een diagnose te krijgen, is t niet voor nu, is t misschien voor later handig.quote:Op maandag 10 december 2012 13:31 schreef _evenstar_ het volgende:
Nou lijkt het net alsof ik om centen te besparen mijn manneke pijn laat hebben maar zo is het echt niet.. Dit hoorde ik ook pas zaterdag ..
Klinkt goed.quote:Op maandag 10 december 2012 18:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat wat free zegt, zo vind ik t niet overkomen. Volgens mij is t vaak handiger een diagnose te krijgen, is t niet voor nu, is t misschien voor later handig.
Om nog even terug te komen op mijn stukje. Ik leg dr ook vaker aan nu.
Dus ga er maar vanuit dat t weer bijtrekt.
Maar soms is t dan wel onhandig een 2jarige te hebben rondlopen.
Vanochtend merkte ik wel dat t al beter was, ze dronk veel langer.en rustiger aan beide kanten. Vergeleken met vanaf donderdag. Ik kon haar daarna zelfs in de box leggen en ze was vrolijk![]()
Ook toen ze hoestte tijdens t drinken liep er wat uit dr mond
Vandaag stond ik op het schoolplein in de reiswieg te praten. Ja, veel drinken vandaag he? En ondertussen mijn tepels aan gort knagen.quote:Op maandag 10 december 2012 21:31 schreef bitterend het volgende:
![]()
Ik zei het ook nog eelt een paar maanden geleden toen ze zo veel dronk!
Heb jij een tweede?quote:Op maandag 10 december 2012 21:34 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Vandaag stond ik op het schoolplein in de reiswieg te praten. Ja, veel drinken vandaag he? En ondertussen mijn tepels aan gort knagen.
... oh, zei ik dat hardop?En ja: andere ouders, inclusief vaders, hebben mij dat horen zeggen. Lol.
Oh, ik ben helemaal niet meer zo actief geweest hier hoor. Dus geen stenen enzoquote:Op maandag 10 december 2012 21:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Heb jij een tweede?
Wat leuk! Gefeliciteerd!
(sorry als ik onder een steen heb geleefd, maar dit nieuws is me geheel ontgaan.....!).
Ja, tijd vliegt zeker!quote:Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Oh, ik ben helemaal niet meer zo actief geweest hier hoor. Dus geen stenen enzoIk ben laatst gewoon weer eens binnen komen vallen in dit topic/subforum.
Maar dankjewel. Onze mannen zijn alweer zes en zitten al te lezen en te rekenen. Veilig en vlotWat vliegt de tijd, he?
Ja, heel goed.quote:Op maandag 10 december 2012 21:48 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, tijd vliegt zeker!
Hopelijk gaat alles goed met jullie.
quote:Op maandag 10 december 2012 21:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ja, heel goed.Met jullie ook, hoop ik?
Topquote:
Ssssst, dat heet verslaving.....quote:Op maandag 10 december 2012 21:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Leuk te zien dat anderen wel trouw zijn blijven posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |