quote:Op donderdag 6 december 2012 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga dan in het prachtige apeldoorn wonen, weet nog iemand met een apartement daar te koop.
Dat zal wel op hem verhaald gaan proberen te worden.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft B. wat een aso-buurman heeft je zoon! Groot gelijk dat ze de rust/veiligheid op gaan zoekenDe voordeur, moet de aso-buurman die vergoeden?
En dan moet je het zelf innen?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:59 schreef golfer het volgende:
Dat zal wel op hem verhaald gaan proberen te worden.
Ik?quote:
Nee, niet jij, ik bedoelde Fquote:Op donderdag 6 december 2012 19:00 schreef golfer het volgende:
Ik?
Nee, ik bemoei me er niet mee. Dat is aan de eigenaren van die flats zelf om dat te regelen.
F. huurt dat flatje van een eigenaar die het ook niet verkocht kan krijgen.
Ik zie even niet in wat dat met nivelleren te maken heeft?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je maar asociaal genoeg bent kom je in NL met alles weg, want we moeten zo een begrip hebben voor zieluge mensen die nooit een kans gehad hebben. Het is allemaal de schuld van onze kille maatschappij en er moet meer geniveleerd worden om deze mensen lekker te verwennen, toch?
Hey! Ja, met de fietsquote:Op donderdag 6 december 2012 19:00 schreef Isabeau het volgende:
En hoi LeinWas je op de fiets naar je werk gegaan of toch maar per bus?
Was mooi opstaan met alles wit buiten
En kan je me een keer vertellen hoe Kaas de koffie precies klaarmaakt en welk merk, want dat smaakte naar meer
Ik zei tegen Ross dat ik van die lekkere koffie had gehad en toen zei hij dat jullie dan zeker zo'n fancy machine hadden en ik direct: neeee, een simpele perculator voor op het gasfornuis!quote:Op donderdag 6 december 2012 19:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Hey! Ja, met de fietsHet sneeuwde niet en het was ook niet echt glad
De koffie: Lavazza espresso (bij Jumbo te koop) in een percolator, en dan houdbare magere melk opwarmen in een melkopschuimer. Niet te heet, een graad of 70 en dan kloppen. Laagje koffie onderin je mok, opgeschuimde melk erbij en eventueel afmaken met wat rietsuiker
(melkopschuimer is bij de blokker te koop, vorige week in de aanbieding. Percolator kan je bij Hema kopen, die is alleen heel groot. Kleinere weet ik niet uit mn hoofd)
Ja een hele fancy machine, een echte kaasplankjequote:Op donderdag 6 december 2012 19:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik zei tegen Ross dat ik van die lekkere koffie had gehad en toen zei hij dat jullie dan zeker zo'n fancy machine hadden en ik direct: neeee, een simpele perculator voor op het gasfornuis!
Zo'n specifiek kaasplankje staat zo raar onder de kerstboomquote:Op donderdag 6 december 2012 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja een hele fancy machine, een echte kaasplankje
Buiten het feit dat dit kaasplankje niet beschikbaar isquote:Op donderdag 6 december 2012 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Zo'n specifiek kaasplankje staat zo raar onder de kerstboom
Onderhavige aso's toch echt in de onderklassequote:Op donderdag 6 december 2012 19:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie even niet in wat dat met nivelleren te maken heeft?
Aso's kom je tegen in alle kringen en milieus.
Bang om doodgeslagen te worden als ze weg gaat en hij haar toch vindt?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
vraag ik me toch af wat die vrouw dan nog bij zo iemand doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze wilde ik delen: http://zenpencils.com/com(...)assination-explicit/
Ik vind George Carlin echt geweldig."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:19 schreef Isabeau het volgende:
Leuk hè, zo'n slipcursus, AnneX!
En ik had wat positieve interacties in mijn treinreis vandaagAlhoewel mijn ervaring met de NS weer wat minder positief was
Voor wie geen zin in NS-geklaag heeft in een spoiler:
wat n gedoe had je met de nsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze wilde ik delen: http://zenpencils.com/com(...)assination-explicit/
Ik vind George Carlin echt geweldig.. wel fijn dat de sauna zo leuk was. welke was t nou?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Wat lijkt me dat tof, slippenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:12 schreef AnneX het volgende:
Sooo, dat was een middagje slippen in Barneveld.![]()
En om er helemaal een feestje van te maken, bij M gegeten.
Een jaarlijks gebeuren.
Goh, wat waren de frietjes lekker![]()
# In afwachting van sneeuwstormen.
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:41 schreef Bluezz het volgende:
wat n vent johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. kan ie niet langer dan 1 nacht vastzitten?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
We zijn naar Centre du Lac geweest! Niet zo massaal, maar alles prima in ordequote:Op donderdag 6 december 2012 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
wat n gedoe had je met de ns. wel fijn dat de sauna zo leuk was. welke was t nou?
Wat is het nut daar eigenlijk van? Behalve dat een heleboel voetballers zaterdag niets te doen hebben?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn zusje heeft zaterdag geen voetbalwedstrijd want alle amateurwedstrijden worden dit weekend gestaakt vanwege die grensrechter.
Vind ik heel goed.
Ja ik verheug me nu al op vannacht, ahum. Zodra ik glij durf ik echt niet meer verder. Maar hopelijk strooien ze al rond 4u??quote:Op donderdag 6 december 2012 21:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat tof, slippen![]()
Ja NL weer in code oranje
niet te lang gekeken?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We zijn naar Centre du Lac geweest! Niet zo massaal, maar alles prima in orde![]()
Nog 2 bijzonder fraaie exemplaren van de andere sekse mogen aanschouwen(ze hadden alleen wel hun mond dicht moeten houden om de zeepbel in stand te houden)
Misschien een keertje met elkaar op de clubs stilstaan en tot bezinning komen over het belachelijke (verbale en nonverbale) geweld tegen scheids- en grensrechters op de amateurvelden?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:11 schreef Isabeau het volgende:
Wat is het nut daar eigenlijk van? Behalve dat een heleboel voetballers zaterdag niets te doen hebben?
stilstaan bij de gebeurtenis, respect tonen naar die man toe.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is het nut daar eigenlijk van? Behalve dat een heleboel voetballers zaterdag niets te doen hebben?
Staren in de sauna?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:09 schreef Isabeau het volgende:
We zijn naar Centre du Lac geweest! Niet zo massaal, maar alles prima in orde![]()
Nog 2 bijzonder fraaie exemplaren van de andere sekse mogen aanschouwen(ze hadden alleen wel hun mond dicht moeten houden om de zeepbel in stand te houden)
Ik denk altijd dat de mensen die daar oprecht bij stil staan nooit mensen zullen zijn die zoiets doen en dat voor dit soort rituelen ook al niet waren. De mensen die hier wel toe in staat zijn, daar gaat het toch wel aan voorbijquote:Op donderdag 6 december 2012 21:12 schreef golfer het volgende:
Misschien een keertje met elkaar op de clubs stilstaan en tot bezinning komen over het belacheleijke (verbale en nonverbale) geweld tegen scheids- en grensrechters op de amateurvelden?
Ik hoorde t toen ik uit Londen kwam dinsdagavond. Dacht gelijk aan Marokkanen maar durfde dat niet te vragenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien een keertje met elkaar op de clubs stilstaan en tot bezinning komen over het belacheleijke (verbale en nonverbale) geweld tegen scheids- en grensrechters op de amateurvelden?
Vluchtig en zo onopvallend mogelijk een blik werpen!quote:
Ik vraag me af wat de ouders tegen die kinderen zeggen. Ben bang dat ze niet t contact zullen verbreken.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat de mensen die daar oprecht bij stil staan nooit mensen zullen zijn die zoiets doen en dat voor dit soort rituelen ook al niet waren. De mensen die hier wel toe in staat zijn, daar gaat het toch wel aan voorbijIk heb totaal geen illusies dat boodschappen gericht op het beter en fatsoenlijker met elkaar omgaan aankomen bij de doelgroep
hier nog geen sneeuw gezien verder eigenlijk, schijnt afgelopen weekend maar toen was ik bij mn ouders. Wel koud en nat maar niet glad. en mn knie is beurs verder valt t mee, ging best hardquote:Op donderdag 6 december 2012 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Heb je je bezeerd, Meem?Ik was juist heel bang om te vallen doordat het wel glad was.
Dan is t goedquote:Op donderdag 6 december 2012 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vluchtig en zo onopvallend mogelijk een blik werpen!Zeker niet staren
Geen sneeuw in Maastricht?!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
hier nog geen sneeuw gezien verder eigenlijk, schijnt afgelopen weekend maar toen was ik bij mn ouders. Wel koud en nat maar niet glad. en mn knie is beurs verder valt t mee, ging best hard
nee dit keer nietquote:Op donderdag 6 december 2012 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen sneeuw in Maastricht?!Ik dacht dat juist het zuiden meer sneeuw had gezien.
Fijn dat het meevalt, maar een pijnlijke knie is ook niet leuk natuurlijkEn hard onderuit gaan is ook geen feest (kan me mijn val van bijna 2 jaar terug nog steeds herinneren).
Ja absoluut! Vooral die met die krullenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Hmm je moet eigenlijk naar de sauna morgenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:23 schreef Memento-Mori het volgende:
nee dit keer niethet was hier in t weekend maar zondagavond niks te bekennen toen ik weer terug kwam, dus zal morgen wel komen denk ik
en t was n flinke klap dus spierpijn morgen zal me niks verbazen maar komt goed, t was n donkere straat bij de dierenarts (gelukkig niet met kat mee maar om meds te halen) en ik dacht dat niemand t gezien had tot aan de overkant n vrouw riep: gaat t? ik denk dat ze dacht dat ik ontzettend dronken moest zijn ofzo
Nope, was vanmiddag nog in Maastricht, prachtig weer, zonnetje, heerlijk om te rijden.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen sneeuw in Maastricht?!Ik dacht dat juist het zuiden meer sneeuw had gezien.
Fijn dat het meevalt, maar een pijnlijke knie is ook niet leuk natuurlijkEn hard onderuit gaan is ook geen feest (kan me mijn val van bijna 2 jaar terug nog steeds herinneren).
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op donderdag 6 december 2012 22:17 schreef Vork het volgende:
Ik zit nu op het meest geniale sinterklaasfeest met de allerleukste Sinterklaas ooit. Ondanks de rookpauzes, waar blijkbaar een behoefte aan is. Voorlopig heb ik nog niets gekregen, maar ik heb mijn cadeau al wel gespot en het kan licht geven en geluid maken.
kon t maar, werken van 11 tot 20.30 helaasquote:Op donderdag 6 december 2012 21:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hmm je moet eigenlijk naar de sauna morgenEven een poosje in de infrarood sauna
nee, declaratiehaasquote:Op donderdag 6 december 2012 14:18 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)o-verdaas-stapt.html_! faalhaas
Zeiden wij ook al. Wel zijn alle3 de aangiftes van vannacht door F gedaan... ik zou zeggen een flatverbod.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
wat n vent joh. kan ie niet langer dan 1 nacht vastzitten?
Hij isvandaag jarig hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 22:24 schreef Bluezz het volgende:
Vork praat in raadselen
En is die ouwe zemelaar niet het land al uitgegleden![]()
![]()
Opschepper.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:22 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen wel 14 cm hier, bij vriend 18, in ehv 20, en daar moet ik zaterdag naartoe (nouja wil) dus beter werkt t ov mee, kloteweek dus ik wil en moet echt welzien dit weekend
Klinkt alsof je je daar wel thuis voeltquote:Op donderdag 6 december 2012 22:31 schreef Vork het volgende:
De cultuurlokatie waar ons wekelijkse eetcafe ook is gevestigd. De tent zit vol met kunstgekkies en ander werkloos tuig
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:46 schreef Vork het volgende:
Om een beetje een beeld te geven, de sint heeft een fles whisky gekregen, die bijkt nu op te zijn en nadat hij het complete hammertime dansje heeft gedaan, staat hij nu een of ander willekeurig levenslied mee te zingen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)chemotherapie__.htmlquote:Te hoge dosering chemotherapie kankerpatiënten
EMMEN -
Veertien kankerpatiënten hebben in het Ziekenhuis in Emmen jarenlang een te hoge dosering chemotherapie ontvangen.
De relatief jonge patiënten werden behandeld met het middel Bleomycine. De hoeveelheid van dat medicijn wordt gemeten in milliliters of in internationale eenheden. Bij het wisselen van leverancier dit jaar, ontdekte de ziekenhuisapotheek dat er sinds 2008 een fout werd gemaakt bij het omrekenen van de dosis.
Het ziekenhuisbestuur biedt zijn 'oprechte excuses' aan voor de fout. Drie van de patiënten eisen schadevergoeding.
Bijwerkingen
De maximale dosis die een mens kan hebben is nooit overschreden, zegt ziekenhuisdirecteur Maarten Andriessen in DvhN. "Het is moeilijk te zeggen of er bijwerkingen komen van een te hoge dosis. We kunnen niet uitsluiten dat patiënten schade ondervonden hebben."
Het ziekenhuis heeft melding gemaakt bij de Inspectie voor de Gezondheidszorg. De getroffen patiënten zijn ingelicht.
Goh en hoe kwamen jullie uit de bus, in vergelijking met het Ruwaard? Best gunstig voor de afdeling Cardiologie of niet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoorde gisteren dat onze benchmark (waarop ze cijfers toetsen en vergelijken aan een ander ziekenhuis bij deze reorganisatie) met het ruwaard ziekenhuis is gedaan
quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:52 schreef Bluezz het volgende:
Nee het gaat erom dat wij onze cijfers, berekeningen moeten baseren op hun cijfers etc![]()
Vertroetelen is goedquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:13 schreef golfer het volgende:
Hier aan de kust ligt eigenlijk nauwelijks sneeuw. ca. 3 cm. hooguit.
Straks even op-en-neer naar Rijswijk om schoondochter en kleinkind op te halen en te ontzetten van boze buurman en ze een weekendje hier te vertroetelen.
Vast wel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:12 schreef AnneX het volgende:
En een foto van nog meer sneeuw
( of is er al een topic van sneeuwfoto's?)
[ afbeelding ]
Dat is een tuinposter en die heeft ze ooit van mij voor een verjaardag gekregen. Weer- en wintervast.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:25 schreef AnneX het volgende:
B heeft het schilderij buiten laten hangen?
Tis de enige kleur![]()
Die grote sparren vol met sneeuw is fraai.
Even wachten op meer dan...
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam uit bed vanmorgen omdat ik twee vrouwenstemmen in mijn huis hoordeIk dacht: timmervrouw? Elektriciënne? Nieuwsgierig ben ik gaan kijken en er staan een jonge vrouw en een oma midden in mijn woonkamer. In badjas vraag ik: wie ben jij?! Waren ze in het verkeerde huis
Leuk, bouwvakkers die deuren open laten staan
Smoesjes ?!quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam uit bed vanmorgen omdat ik twee vrouwenstemmen in mijn huis hoordeIk dacht: timmervrouw? Elektriciënne? Nieuwsgierig ben ik gaan kijken en er staan een jonge vrouw en een oma midden in mijn woonkamer. In badjas vraag ik: wie ben jij?! Waren ze in het verkeerde huis
Hier hangt de poster in de volle zon en vervaagt na 2 zomers.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:32 schreef Bluezz het volgende:
Mooi AX!
De buitenposter bobbelt wel enorm...
Lunchen
lolquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ze waren een portiek te vroeg naar binnen gegaan. De tegelzetter wist waar de vrouw woonde die ze zochtenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:08 schreef AnneX het volgende:
Smoesjes ?!![]()
Mis je niks?
(Her) kende jij de mensen?
2 cm, helder weer en ziet er ook niet naar uit dat het vandaag nog gaat sneeuwen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier ligt een cm of 15 intussen en er valt nog steeds meer. Wel is het minder koud geworden, dus het zal wel gaan wegsmelten.
En toen ging je weer naar bed en de tegelzetter houdt de wachtquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ze waren een portiek te vroeg naar binnen gegaan. De tegelzetter wist waar de vrouw woonde die ze zochten
Vannacht -/- 14 bij heldere maan en géen wind.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier ligt een cm of 15 intussen en er valt nog steeds meer. Wel is het minder koud geworden, dus het zal wel gaan wegsmelten.
Brrrquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vannacht -/- 14 bij heldere maan en géen wind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |