abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120013167
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:19 schreef Isabeau het volgende:
Leuk hè, zo'n slipcursus, AnneX! *O*
En ik had wat positieve interacties in mijn treinreis vandaag :Y Alhoewel mijn ervaring met de NS weer wat minder positief was :') Voor wie geen zin in NS-geklaag heeft in een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze wilde ik delen: http://zenpencils.com/com(...)assination-explicit/
Ik vind George Carlin echt geweldig.
wat n gedoe had je met de ns -O-. wel fijn dat de sauna zo leuk was. welke was t nou?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_120013195
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:12 schreef AnneX het volgende:
Sooo, dat was een middagje slippen in Barneveld. *O*

En om er helemaal een feestje van te maken, bij M gegeten.
Een jaarlijks gebeuren.
Goh, wat waren de frietjes lekker :Y)

# In afwachting van sneeuwstormen.
Wat lijkt me dat tof, slippen >:) *O*

Ja NL weer in code oranje :+
pi_120013226
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:41 schreef Bluezz het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat n vent joh :'). kan ie niet langer dan 1 nacht vastzitten?
pi_120013266
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:

wat n gedoe had je met de ns -O-. wel fijn dat de sauna zo leuk was. welke was t nou?
We zijn naar Centre du Lac geweest! Niet zo massaal, maar alles prima in orde :Y
Nog 2 bijzonder fraaie exemplaren van de andere sekse mogen aanschouwen O+ (ze hadden alleen wel hun mond dicht moeten houden om de zeepbel in stand te houden)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120013290
Mn zusje heeft zaterdag geen voetbalwedstrijd want alle amateurwedstrijden worden dit weekend gestaakt vanwege die grensrechter.
Vind ik heel goed.
pi_120013315
:W

wat naar bluezz -O-

ik ben gevallen met de fiets :') t was niet eens glad. Maar dacht dat de stoep daar vlak was om bij op te fietsen, i was wrong

verder may ziek.

en contract op werk voor onbepaalde tijd verlengd :) best fijn in deze tijden ook al is het allesbehalve een droom-job :+
pi_120013340
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn zusje heeft zaterdag geen voetbalwedstrijd want alle amateurwedstrijden worden dit weekend gestaakt vanwege die grensrechter.
Vind ik heel goed.
Wat is het nut daar eigenlijk van? Behalve dat een heleboel voetballers zaterdag niets te doen hebben?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120013373
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wat lijkt me dat tof, slippen >:) *O*

Ja NL weer in code oranje :+
Ja ik verheug me nu al op vannacht, ahum. Zodra ik glij durf ik echt niet meer verder. Maar hopelijk strooien ze al rond 4u??
pi_120013392
Heb je je bezeerd, Meem? -O- Ik was juist heel bang om te vallen doordat het wel glad was.
pi_120013408
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We zijn naar Centre du Lac geweest! Niet zo massaal, maar alles prima in orde :Y
Nog 2 bijzonder fraaie exemplaren van de andere sekse mogen aanschouwen O+ (ze hadden alleen wel hun mond dicht moeten houden om de zeepbel in stand te houden)
niet te lang gekeken? ;)
  donderdag 6 december 2012 @ 21:12:53 #236
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_120013433
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:11 schreef Isabeau het volgende:

Wat is het nut daar eigenlijk van? Behalve dat een heleboel voetballers zaterdag niets te doen hebben?
Misschien een keertje met elkaar op de clubs stilstaan en tot bezinning komen over het belachelijke (verbale en nonverbale) geweld tegen scheids- en grensrechters op de amateurvelden?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_120013454
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

stilstaan bij de gebeurtenis, respect tonen naar die man toe.
  donderdag 6 december 2012 @ 21:14:02 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_120013499
quote:

Staren in de sauna? :o
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_120013551
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:12 schreef golfer het volgende:

Misschien een keertje met elkaar op de clubs stilstaan en tot bezinning komen over het belacheleijke (verbale en nonverbale) geweld tegen scheids- en grensrechters op de amateurvelden?
Ik denk altijd dat de mensen die daar oprecht bij stil staan nooit mensen zullen zijn die zoiets doen en dat voor dit soort rituelen ook al niet waren. De mensen die hier wel toe in staat zijn, daar gaat het toch wel aan voorbij :') Ik heb totaal geen illusies dat boodschappen gericht op het beter en fatsoenlijker met elkaar omgaan aankomen bij de doelgroep :D
pi_120013564
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Misschien een keertje met elkaar op de clubs stilstaan en tot bezinning komen over het belacheleijke (verbale en nonverbale) geweld tegen scheids- en grensrechters op de amateurvelden?
Ik hoorde t toen ik uit Londen kwam dinsdagavond. Dacht gelijk aan Marokkanen maar durfde dat niet te vragen :@. Jammer dat die gedachte (weer) juist was.
pi_120013586
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:14 schreef golfer het volgende:

Staren in de sauna? :o
Vluchtig en zo onopvallend mogelijk een blik werpen! :@ Zeker niet staren :o
pi_120013664
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk altijd dat de mensen die daar oprecht bij stil staan nooit mensen zullen zijn die zoiets doen en dat voor dit soort rituelen ook al niet waren. De mensen die hier wel toe in staat zijn, daar gaat het toch wel aan voorbij :') Ik heb totaal geen illusies dat boodschappen gericht op het beter en fatsoenlijker met elkaar omgaan aankomen bij de doelgroep :D
Ik vraag me af wat de ouders tegen die kinderen zeggen. Ben bang dat ze niet t contact zullen verbreken.
pi_120013701
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Heb je je bezeerd, Meem? -O- Ik was juist heel bang om te vallen doordat het wel glad was.
hier nog geen sneeuw gezien verder eigenlijk, schijnt afgelopen weekend maar toen was ik bij mn ouders. Wel koud en nat maar niet glad. en mn knie is beurs verder valt t mee, ging best hard :')
pi_120013724
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vluchtig en zo onopvallend mogelijk een blik werpen! :@ Zeker niet staren :o
Dan is t goed :D. Als ik aangestaard zou worden ging ik nooit meer naar de sauna.
pi_120013825
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
hier nog geen sneeuw gezien verder eigenlijk, schijnt afgelopen weekend maar toen was ik bij mn ouders. Wel koud en nat maar niet glad. en mn knie is beurs verder valt t mee, ging best hard :')
Geen sneeuw in Maastricht?! :o Ik dacht dat juist het zuiden meer sneeuw had gezien.
Fijn dat het meevalt, maar een pijnlijke knie is ook niet leuk natuurlijk :* En hard onderuit gaan is ook geen feest (kan me mijn val van bijna 2 jaar terug nog steeds herinneren).
pi_120013975
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen sneeuw in Maastricht?! :o Ik dacht dat juist het zuiden meer sneeuw had gezien.
Fijn dat het meevalt, maar een pijnlijke knie is ook niet leuk natuurlijk :* En hard onderuit gaan is ook geen feest (kan me mijn val van bijna 2 jaar terug nog steeds herinneren).
nee dit keer niet ;) het was hier in t weekend maar zondagavond niks te bekennen toen ik weer terug kwam, dus zal morgen wel komen denk ik

en t was n flinke klap dus spierpijn morgen zal me niks verbazen maar komt goed, t was n donkere straat bij de dierenarts (gelukkig niet met kat mee maar om meds te halen) en ik dacht dat niemand t gezien had tot aan de overkant n vrouw riep: gaat t? ik denk dat ze dacht dat ik ontzettend dronken moest zijn ofzo :')
pi_120015217
quote:
Ja absoluut! Vooral die met die krullen _O-
pi_120015282
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:23 schreef Memento-Mori het volgende:
nee dit keer niet ;) het was hier in t weekend maar zondagavond niks te bekennen toen ik weer terug kwam, dus zal morgen wel komen denk ik

en t was n flinke klap dus spierpijn morgen zal me niks verbazen maar komt goed, t was n donkere straat bij de dierenarts (gelukkig niet met kat mee maar om meds te halen) en ik dacht dat niemand t gezien had tot aan de overkant n vrouw riep: gaat t? ik denk dat ze dacht dat ik ontzettend dronken moest zijn ofzo :')
Hmm je moet eigenlijk naar de sauna morgen :Y Even een poosje in de infrarood sauna O+
  donderdag 6 december 2012 @ 21:51:23 #249
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_120015536
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nope, was vanmiddag nog in Maastricht, prachtig weer, zonnetje, heerlijk om te rijden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 6 december 2012 @ 22:17:01 #250
3878 Vork
Manisch creatief
pi_120016893
Ik zit nu op het meest geniale sinterklaasfeest met de allerleukste Sinterklaas ooit. Ondanks de rookpauzes, waar blijkbaar een behoefte aan is. Voorlopig heb ik nog niets gekregen, maar ik heb mijn cadeau al wel gespot en het kan licht geven en geluid maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')