Dat wist ik dan weer wel natuurlijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
onder dat lijnnummer niet, maar je kunt zo wel vanuit Genk in Duitsland komen omdat je aan kunt takken op de Montzenroute
Het addertje heet april 2013 en 8 keer per dag.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:37 schreef Helly het volgende:
Heb ik het goed begrepen dat Brabant er wel op vooruit gaat, als die trein vanaf Breda naar Antwerpen zonder toeslag is, of zit er ergens een ander addertje?
Defect zit in het spoor de andere kant op, ter hoogte van de fly-over naar Bodegraven zo ongeveer. Treinen Gouda - Utrecht gaan bij de IVO voor Woerden naar linkerspoor en dan na Woerden weer terug naar middenrechts.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:51 schreef Monopoly het volgende:
Hoe zit dat nou met die bovenleiding breuk?
Ik zit nu in de IC naar den haag vanaf Utrecht. Deze kan gewoon normaal rijden? (lees : zonder snelheidsbeperking)
quote:Lelystad Centrum-Almere Oostvaarders donderdag 6 december van 10.15 tot 11.15 uur
Oorzaak
aangepaste dienstregeling
Reisadvies
U kunt gebruikmaken van de bussen
tussen 10.30 en 11.30 uur rijden er NS-bussen vanuit Lelystad Centrum
tussen 10.15 uur en 11.00 uur rijden er NS-bussen vanuit Almere Oostvaarders naar Lelystad Centrum
Extra reistijd
een half uur
Mja, dat kan er toch gewoon tussendoor zou je denkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:22 schreef dennistd het volgende:
Donderdag rijden er gedurende een uur geen treinen tussen Lelystad en Almere Oostvaarders, belachelijk dat voor de koningin het andere treinverkeer moet wijken....
[..]
Ach ja, het zal ook welquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:40 schreef dennistd het volgende:
Er zal wel geen ruimte op Lelystad zijn:
Ene perron is afgezet voor de bobo's, en het andere perron staat vol met mensen die de koningin willen zien..
quote:Bijna klaar
Met de (HSL-) trein naar Rotterdam Centraal
Of per metro, tram of bus; hier kan het allemaal
Geen zandpaden, hekken of bouwgeluid meer in het gebied
Een prachtige entree naar de stad ligt in het verschiet
De glazen kap, de grote punt en het houten plafond
De bouwput is nu bijna omgetoverd tot ‘Centraal Station’!
In 2013 nog wel wat bouwgetetter
Maar voor u nu eerst een lekkere chocoladeletter
Groeten
De Sint
Ik vind het er best mooi uit zien. Strak zekerquote:
In dit topic op drehscheibe: http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?3,6176160,6176882quote:In Stuttgart sind die WRmz ja inzwischen eine persona non grata
Datum: Gestern, 21:08:33
Hallo,
nachdem es im Zuge des "bestgeplanten Projektes der Deutschen Bahn AG" gleich dreimal einen dieser 27,5 m langen Speisewagen aus dem Gleisbogen gehebelt hat, wäre ein überstürzter Abzug von der IC-Linie nach Köln - Hamburg ja durchaus eine Konsequenz. Operation gelungen, Patient tot (bzw. verlegt).
Auf der Achse Berlin - Hannover - Amsterdam gibt es dagegen ja kaum Kurven...
Gruß
Heiko
Hang er maar 2 in danquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:28 schreef dennistd het volgende:
[..]
In dit topic op drehscheibe: http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?3,6176160,6176882
Ze hebben liever ontsporingen in Nederland, begrijp ik wel hoor!quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:22 schreef dennistd het volgende:
Een mogelijke reden waarom er nu een BordRestaurant ipv BordBistro in de Pimpel komt is dat men op andere IC-verbindingen in Duitsland niet meer zo blij is met deze rijtuigen: deze zijn namelijk 27,5 meter lang waar de rest 26,4 meter is. En dat zou weer gezorgd hebben voor de ontsporingen bij Stuttgart...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |